Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiki / 2023-09-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny w sklepie internetowym a stacjonarnym znacznie się różnią....
    ZaletyBrak
    WadyWygórowane ceny
  • ~Madzixaa / 2023-09-03 09:32
    Ocena: 2.80 / 5
    Czekam już 7 dni żeby wysłali paczkę, gdzie są rzeczy bardzo mi potrzebne. Pisałam dwa razy z konsultantem i Pani napisała, ze zgłosi prośbę o szybką wysyłkę, jednak nadal nic. Nie polecam.
  • ~Artur / 2023-09-01 15:26
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam !!! zakupów w sklepie internetowym Empik com. Po raz kolejny otrzymane w przesyłce zamówienie jest uszkodzone. Dotyczy to zamówień odbieranych w salonach sprzedaży, z innych form odbioru nie korzystam, nie mam opinii. Zdarza się to prawie zawsze, np. zamówione książki lub płyty są wymiętolone, pomięte, wyplamione lub brudne nawet bywają podarte. By uniknąć rozczarowań polecam zakup w innych sprawdzonych sklepach internetowych.
    ZaletyTo mógłby być świetny sklep, ale...
    WadyBrak dbałości o jakość świadczonej usługi w kategorii jakość techniczna oferty, Zatem również cena nie adekwatna.
  • ~Tajemniczy klient / 2023-08-31 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tonący statek któremu nikt nie zamacha chusteczką na pożegnanie. Ceny wyśrubowane i nie adekwatne pod żadnym względem. Produkty jeżeli w ogóle docierają, to zniszczone. Dostawa i czas tejże jest doprawdy żałosny. Produkt opłacony i zamówiony zamiast maxymalnych jedenastu dni, będzie w sklepie w bliżej nieokreślonym czasie. "Przesyłka jest za graniczna" to jedyne co boguducha winny konsultant był wstanie powiedzieć na temat tak karygodnego podejścia do klienta oraz realizowania zamówień na czas. Empik nie po raz pierwszy (aczkolwiek na pewno w moim przypadku, ostatni) wykazał absolutny brak szacunku do klienta, do wywiązywania się z umowy zawartej z klientem. Na nasze szczęście ta żałosna krypa zwana Empik za chwilę rozbije się o skały, będziemy stać na brzegu zajadając popcorn kupiony i dostarczony na czas przez dużo sprawniejszą konkurencję. Na pohybel...
    ZaletySzybki zgon
    WadyJeszcze dycha
  • ~Andrzej / 2023-08-28 10:45
    Ocena: 4.60 / 5
    Dobry kontakt z biurem obsługi. Szybka dostawa. Towar zgodny z opisem.
  • ~Marta / 2023-08-26 11:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Ogólnie nie polecam. Po pierwsze, wszędzie pisze, że można płacić kartą podarunkowa. To nieprawda. Nie ma takiej możliwości!. Po drugie, większości zamowionego towaru Nie można odebrać w Empiku stacjonarnym. Trochę to oszustwo, bo tam można by zapłacić w/w kartą.
    Mam karte na sporo kwotę i nie mam co z nią zrobić.
    Rzeczy, które chce kupić nie są dostępne w sklepie stacjonarnym.
    WadyNie da się płacić kartą podarunkowalą
  • ~Tomasz / 2023-08-25 21:19
    Ocena: 3.60 / 5
    Lipa
    Pierwszy komiks przyszedl ze zmiażdżoną okładka, drugie zamówienie yo pogięte rogi i lego, 690PLN które było wcześniej otwarte i zaklejone ponownie a pudełko też nie pierwszej nowosci
    WadyUszkodzone produkty
  • ~Bartek / 2023-08-24 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie kpina. Zamówiłem produkt za pośrednictwem Empik następnie partner sprzedażowy empiku z racji ze pomylił się przy cenie produktu wycofał sie ze sprzedaży tłumacząc brakiem produktu .... z winy sprzedającego nastąpiła anulacja zamówienia. Dostałem informacje o tym że środki zostaną zwrócone do 2 dni. Dziś mija 4 dni robocze i środki nie zostały zwrócone. Twierdzą ze od nich wyszły dwa dni temu.....
  • ~Dorota / 2023-08-23 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam książki,na które czekałam 9 dni i... otrzymałam informacje, że książki zostały odesłane z powrotem. Chociaż cały czas oczekiwałam na ich odbiór. Po zasugerowaniu zmiany dostawcy stwierdzono, że podejmą tą dostawę jeszcze raz. Ale oczekiwanie powtórzyło się!
    Doprawdy nie wiem czy firma EMPIK w ten sposób krztałtuje swój image?!
    Czy w ten sposób dba o swoich klientów?!
    Bo jeżeli tak, to jest na najlepszej drodze do upadku i utraty klientów. Nie są monopolistą na polskim rynku!
  • ~Andwak / 2023-08-23 13:42
    Ocena: 3.40 / 5
    Firma tragiczna. Kompletny brak zainteresowania klientem a wręcz lekceważenie go. Zamówiłem wosk koloryzujący do lakieru samochodowego z kredką do usuwania rys. Otrzymałem sam wosk. Wysłany mail z reklamacją nie spotkał się z żadnym odzewem, tak samo zresztą jak i ponowny. Nie wypada oficjalnie pisać gdzie firma ma swoich klientów, choć nie jest problemem domyślenie się tego choćby z powyższego opisu sytuacji. Absolutnie sugeruję omijanie szerokim łukiem Empiku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelności i lekceważenie klienta
  • ~Wojtekk / 2023-08-18 08:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Czekam ponad 2 tygodnie na zamówienie, które miało być wysłane w ciągu 24h, a dostarczone w ciągu 2-3 dni. Kiedy po kilku dniach opóźnienia skontaktowałem się z empik okazało się że czegoś nie mają i wyślą "jeszcze dzisiaj" bez tego artykułu (obcojęzyczny magazyn). Po kilku dniach dopytuje co tym razem spowodowało opóźnienie - pani przepraszała i mówiła, że zamówienie wygląda na gotowe do wysyłki. Następnego dnia otrzymałem maila z informacją o kolejnym braku i kolejnym opóźnieniu... Wcześniej w tym roku z powodu opóźnień anulowałem już dwa zamówienia. Nie mam pojęcia jak taki biznes ma w ogóle racje bytu w takiej formie...
  • ~Poszkodowany klient / 2023-08-17 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiej kolwiek transakcji z tą firmą jestem stratny ja 4 tysiące złotych
  • ~Jku / 2023-08-17 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    3 miesiące już nie mogę się doprosić o swoje pieniądze. Bardzo niekompetentna obsługa.
  • ~Angelika / 2023-08-14 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    absolutnie odradzam, nieprofesjonalna firma, straciłam przez nich pieniądze :)
  • ~anna / 2023-08-11 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Stanowczo odradzam zakup u nich. Już 2x robię zamówienie na kilkaset złotych, a jednak firma nie potrafi dostarczyć go we wskazanym przez siebie terminie. Obsługa tragiczna i Pan na czacie nawet nie raczył odpisać na zapytanie o status zamówienia tylko zamknął czas. 3x dzwoniłam i dopytywałam się o zamówienie a na koniec dostarczą je po terminie do paczkomatu i nikt go nie odbierze bo nie ma fizycznie nas w domu. Po zwrocie dostane środki na konto i zostaje bez zamówienia. Dramat i to drożej niż w innych sklepach. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy ze wszystkim i ignorowanie klienta
  • ~Wokifle / 2023-08-08 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina! Ten apfuuu pozal sie Boże sklep nie zasługuje na jakąkolwiek uwage a co dopiero do zakupu w nim !
    Niekompetentny dział handlowy, wysyłkowy oraz obsługa klienta. Nie potrafia wyjaśnić najmniejszej błachostki! Towar reklamowany po 16 dniach roboczych nagle został wysłany do producenta co wydłuża cały proces. Lato się skończy dziekco wyrośnie z zamówionego towaru nic tylko schowac na strych. Jeszcze raz radzę nie kupować w tym śmiesznym sklepu jeżeli chcecie uniknąc nerwów i w dodatku pieniędzy! Dno porażka żegnam i jeszcze raz nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyCaly ten organ
  • ~Arek / 2023-08-05 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Za pośrednictwem tej Pożal się Boże firmy zamówiłem towar Gwarantowali wysyłkę w ciągu 24 godzin Po 96 godzinach oczekiwania towar nie został nawet wysłany Kłamstwa , łgarstwo i olewanie klienta ze strony Empik to pewnie u nich norma Nie polecam zakupów na ich stronie Próbują znaleźć się w gronie platform sprzedających tak jak Allegro ale przy takim podejściu do klienta nawet nie powinni myśleć o czymś takim
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyKłamstwa i Bardzo złe traktowanie klienta
  • ~t / 2023-08-01 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    został zwrócony stepper i dzisiaj mija 5 tygodni i brak pięniędzy na koncie po kilkunastu rozmowach z infolinią. Nie polecam zakuou w empik.
  • ~Anita / 2023-08-01 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamówiłam produkt i opłaciłam z góry. Okazało się że anulowało zamówienia bo nie posiadali produktu na stanie. Trzeci tydzień a ja dalej czekam na zwrot swoich pieniędzy. Śmiech na sali. Tragedia i wstyd żeby to człowiek musiał się upominać o swoje pieniądze i za każdym razem jak dzwonię słyszę to samo że zwrot został zlecony . Nigdy więcej . Do tej pory nie mam pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyWystawiony towar którego nie mają na stanie. Upominać się trzeba o zwrot swoich pieniędzy.
  • ~Jan / 2023-07-31 17:15
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem niepełny produkt ( brak mikrofonu) zareklamowałem - kazali mi zapłacić za przesyłkę i czekać na tel 2 dni. Odradzam.
    Wadykażą płacić za przesyłkę nawet jeżeli to nie z twojej winy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 997
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4890
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3154