Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kasix22 / 2021-11-24 15:18
    Ocena: 3.40 / 5
    Realizacja zamowienia trwa niesamowicie długo. Byłam szczęśliwa, że dzisiaj przyjdą książki po tygodniu czekania, ale okazuje się, że muszę czekac jeszcze 4 dni - miną wtedy 2 tygodnie od złożenia zamowienia. Jestem zawidziona
  • ~Katarzyna / 2017-02-28 23:07
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam!
    Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY

    - (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)

    - błyskawiczne dostawy do salonów
    Wady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami

  • ~Katarzyna / 2017-02-28 23:08
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam!
    Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY

    - (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)

    - błyskawiczne dostawy do salonów
    Wady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami

  • ~kinomanka / 2022-07-01 22:46
    Ocena: 3.40 / 5
    Szeroka oferta. Jednak ceny wstrząsające - szczególnie na artykuły, które nie mają ustalonej ceny przez wydawcę. Jeśli chodzi o ceny książek - zdecydowanie bardziej opłaca się zamawiać internetowo w jakiejkolwiek innej księgarni. Nie wiem, jakim cudem empik wciąż ma klientów. Zachodzę tu czasem, oglądam nowości i całą ofertę, i jeśli na coś się skuszę, to potem zawsze żałuję, że nie chciało mi się czekać na internetową przesyłkę lub iść gdzie indziej (bo strasznie przepłaciłam).
  • ~Kris1406 / 2018-10-21 13:59
    Ocena: 3.40 / 5
    Kupiłem plik mp3 i nie można go pobrać a reklamacja 3-4 dni ma trwać to szybciej bym zamówił z wysyłka poczta...porażka
  • ~Luk4recja / 2023-06-13 11:27
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam kilka książek z odbiorem osobistym w tym jedną przedpremierowo. Po odebraniu zamówienia dopiero w domu okazało się, że jedna z książek (akurat ta przedpremierowa) to nie ta. Wysłano mi zupełnie inną część serii niż zamawiałam. Na pytania czy można wymienić książkę na tą zamawianą dostałam odpowiedź, że nie.
    W empiku jak widać nie funkcjonuje coś takiego jak wymiana a jedynie zwrot.
    Tak więc dziękuję bardzo za coś takiego i jeszcze użeranie się następnie ze zwrotem towaru.
    Często zamawiam książki w empiku jednak po takiej wpadce z ich strony prędko nie zrobię tam zakupów ponownie.
    ZaletyDuży wybór; dostępność; możliwość odbioru stacjonarnego niektórych produktów
    WadyCiężki kontakt - najpierw z bootem a potem oczekiwanie na konsultanta; brak możliwości wymiany pomylonego z ich strony towaru; pomyłka w zamówieniu; odnoszenie się do klienta na "ty"
  • ~Łukasz / 2020-12-21 15:54
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam mimo informacji że wysyłają w ciągu 24 h to totalna bzdura.Dopiero po interwencji towar został wysłany. Dodatkowo wciskają że wysłali informację sms-em że będzie opóźnienie.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Maja / 2020-12-24 11:30
    Ocena: 3.40 / 5
    Moja historia jest taka jak wiele innych tutaj zamieszczonych. Swoje zakupy zrobiłam na święta 13 grudnia i niestety paczka do mnie nie dotarła. Produkty, które wybrałam były dostępne od ręki (24h), jedna płyta miała inny czas realizacji, ale podzielono mi zamówienie z tego powodu - za moją zgodą. Ostatecznie po 2 telefonach na infolinię ( przy pierwszym dowiedziałam się, że paczka dowiedziałam się, że paczka wyjdzie "dzisiaj", no cóż nie wyszła) przy drugim, że nie dojedzie na czas, mimo tego, że od 3 dni była skompletowana nikt jej nie wysłał z magazynu. Czemu? Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Co mogę zrobić? Nie przyjąć paczki. A co z tego mam? Brak prezentów, rozczarowanie, zamrożoną dużą część gotówki. Generalnie ogromna porażka firmy dla mnie. Gdyby wcześniej empik poinformował o tym, że prezenty nie dotrą na czas, kupiłabym je stacjonarnie w sklepie, bo akurat byłam jeszcze przy okazji.
  • ~Malgorzata / 2023-04-28 16:50
    Ocena: 3.40 / 5
    Dostawa zamówionych książek opóźniona aż o 2 dni,mimo,że ksiazki ukazały się wcześniej w sprzedaży. Więcej nie zamówię i nie polece nikomu, lepiej kupić w księgarniach.zenada ,zenada
  • ~Marek / 2021-07-30 13:13
    Ocena: 3.40 / 5
    EMPIK oznacza: Ewidentnie Mało Przyjazna Instytucja Komercyjna. Zakup książki dla młodzieży Dziewczyna znikąd. Ulica strachu. Cena online 26 zł, cena w EMIKU 39,99!!!! 53% narzutu za to że klient przyjdzie do sklepu i kupi za gotówkę. OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
    ZaletyDUŻY ŁADNY SKLEP
    WadyPOLITYKA FIRMY ŻE ZWROTY SA NA KARTĘ PODARUNKOWĄ SPRAWIA ŻE OMIJAM TĄ SIEĆ NAJDALEJ JAK POTRAFIĘ. POPATRZCIE NA DECATHLON - oni nie robią takich rzczy i ludzie kupują bez stresu bo wiedzą że w razie czego otrzymują swoją kaskę a nie jakiś bon... tragedia, no ale trzymamy kciuki co by klienci uczyli się szybko i omijali tą sieć z daleka.
  • ~Mateusz / 2014-04-24 20:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Po złożeniu zamówienia na pięć sezonów serialu "Czas honoru", zamiast swojego zamówienia, otrzymałem jeden sezon tegoż serialu, grę i torbę. Następnie w trybie natychmiastowym złożyłem reklamację. Będąc stałym klientem sklepu zostałem potraktowany jak intruz, żeby nie użyć bardziej dosadnych słów. Po 15 dniach od złożenia reklamacji nie otrzymałem żadnej informacji, nie mówiąc o konkretnym ustosunkowaniu się do zaistniałej sytuacji. Tracąc cierpliwość zadzwoniłem na własny koszt pod wskazany numer tel. spokojnie i rzeczowo przedstawiając problem. Jakaś Pani przekazała niejasne wyjaśnienia puentując wszystko konkretem w postaci zwrotu 100% wpłaconej kwoty w salonie z powodu rzekomego braku zamówionego towaru w magazynie. Osobiście zgłosiłem się po odbiór środków przed godziną 19.00 tego samego dnia (24.04.2014).
    Nic nie otrzymałem po za informacją, że Salon nic nie wie o decyzji.
    Nie dano wiary moim słowom dotyczącym nagrywanej rozmowy. Całości tematu dopełnia fakt dostępu zamawianego przeze mnie towaru dla potencjalnego klienta przez wszystkie kolejne dni od daty zakupu (09.04.2014).
    Zaletykorzystna oferta cenowa + sprawna obsługa (jednak tylko do momentu zapłaty)
    WadyPrzy własnych błędach i zaniechaniach brak reakcji i należytego potraktowania klienta
    produkt posiadałem około 45 minut do czasu całkowitego rozpakowania (166zł, 99gr)
  • ~Michał K. / 2023-03-02 18:04
    Ocena: 3.40 / 5
    Zakupiłem płytę przed premierą z wysyłką kurierem z EMPIK.COM
    Została mi dostarczona, po czym na stronie zobaczyłem, że cenę w dniu dostawy obniżyli ze 123zł na 103zł.
    Chciałem, żeby zrobili obniżkę ceny - niestety nie udało się. Chciałem zwrócić produkt w salonie - niestety muszę odesłać do nich na własny koszt. Empik jest strasznie nie dbającą o środowisko firmą. Poniżej lista niepotrzebnych działań, które zwiększą tzw. ślad węglowy:
    1. Brak możliwości zwrotu w salonie Empik – wysyłka kurierem.
    2. Obsługa zwrotu w magazynie – czas pracy ludzi, którzy zwrócą środki.
    3. Obsługa nowego zamówienia – pakowanie w nowy karton – nadanie nowego kuriera.
    Prościej byłoby obniżyć cenę – przekazać środki do wykorzystania na saldo empik.com – bez zbędnych w/w zabiegów. Ale nie dla empik.

    W odpowiedzi na to dostałem informację:
    Dzień dobry Panu, zwrot w salonie jest niemożliwy, gdyż paczka została dostarczona kurierem.
    Zamówienie zrealizowaliśmy zgodnie z aktualnymi cenami obowiązującymi w momencie składania zamówienia.
    Ma Pan prawo zwrotu w ciągu 30 dni od momentu odbioru płyty. Bardzo mi przykro lecz obniżenie prawidłowo zrealizowanego zamówienia jest niemozliwe. (pomijam że ostatnie zdanie napisane jest niegramatycznie)

    Bardzo zawiodła mnie ta postawa. Powinni to opisać na jakiejś Interii czy Onecie. Bo to nie jest normalne zachowanie. Chociażby ten zwrot w salonie udostępnili. Napiszę do UOKIK w sprawie wyżej wymienionej praktyki.
  • ~Natalia / 2022-04-14 11:42
    Ocena: 3.40 / 5
    Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi w sprawie mojej reklamacji. Zamówiłam książki za ponad 1000 zł z czego przynajmniej 7 z nich przyszły uszkodzone. We wcześniejszym zamówieniu również nie obyło się bez problemów niestety.
    ZaletyCeny książek oraz fakt że książki można w prosty sposób zamówić przez aplikacje
    WadyObsługa oraz fakt w jakim opłakanym stanie potrafią przyjść książki do klienta (brudne i podarte)
  • ~Nina / 2019-05-30 20:00
    Ocena: 3.40 / 5
    Obsługa pozostawia wiele do życzenia. W moim mieście jest jeden empik ale niektóre panie przy kasie zachowują się jakby sprzedawały mięso w czasach głębokiego PRL. Nie wiem chyba niektórym praca w Empiku sprawia wręcz psychiczny i fizyczny ból i raczej powinni zmienić pracę. Empik od pewnego czasu raczej staram się omijać, z uwagę na niemiłą obsługę w moim mieście.
    Zaletymożliwość anulowania zamówienia na stronie empik. com, możliwość zamówienia zapowiedzi z dużym wyprzedzeniem
    WadyDrożyzna, chyba że są promocje lub zapowiedzi. Ten sam produkt o wiele taniej ma często konkurencja. Nie mam szczęścia do miłej obsługi pań, panowie o dziwo pełen profesjonalizm.
  • ~Paulina / 2021-03-30 07:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam klocki lego przed Świetami Bożego Narodzenia i opakowanie w jakim były klocki wyglądało jakby ktoś je zalał i wysuszył, wstyd dać komuś na prezent. Złożyłam reklamacje po czym zero kontaktu. Gdy ja próbowałam się skontaktować próbowano mi wmówić, ze produkt zamówiłam przez Empik ale od innego sprzedającego. Wiec skontaktowałam się z podanym sprzedającym i oczywiście Empik wprowadził mnie w błąd m- klocki nie były od niego. Rozpatrywanie reklamacji trwało ponad trzy miesiące. Nie polecam. Gdyby nie moje ciągle maile pewnie do tej pory nikt by się nie zainteresował ta sprawa. Nie polecam!
  • ~Rivnin / 2022-06-12 14:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Od wielu lat jestem klientem tej sieci, niestety wraz z tym jak mija czas jest coraz gorzej - kiedyś to było nie do pomyślenia dla mnie, aby wyjść z ich sklepu z pustymi rękami. Niestety, teraz zdarza się to coraz częściej, ciekawych książek coraz mniej, albo dostępne tylko online, z muzyką jest podobnie. Kiedy napisałem, do nich, że coraz gorzej u nich z towarem - w którym właściwie powinni się specjalizować, a coraz więcej różnych bzdur (użyłem innego słowa) otrzymałem informację, że wychodzą na przeciw oczekiwaniom klientów... Serio? Na diabła mi w księgarni (apka sklepu) kupienia opon samochodowych, miksera, odkurzacza itp? A książki obecnie te oznaczone jako najlepsze to dno, już nie wspomnę o tych w promocji
    ZaletyObecność Książki, muzyki, czasopism, artykułów piśmienniczych, możliwość zamówienia ich przez internet.
    WadyBrak dobrych tytułów, masa beznadziejnego asortymentu, w porównaniu do kiedyś
  • ~Robert / 2020-05-23 18:52
    Ocena: 3.40 / 5
    wszystko na pozór wygląda pięknie, ALE Zakupiłem zegarek sportowy vantage M a otrzymałem Polar M430
    zegarek dwukrotnie tańszy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę - przesyłka przychodzi w piątek, kurier rzuca ją pod drzwi i ucieka brak możliwości sprawdzenia!!! Zgłoszenie reklamacji odbiór przez kuriera dopiero w poniedziałek - ciekawe jak będzie wyglądał zwrot ? Tak sytuacja jest po prostu dyskwalifikująca ten sklep - liepie trzymać się od niego z daleka.
    Zaletybrak
    Wadydostarczają iny towar niż zamówiony - czyli pełna loteria to tak jak kupowanie kota w worku
  • ~rom / 2022-03-01 10:00
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam
    Kupiłem narty przez Internet przyjechały dwie lewe ,po złożeniu reklamacji sklep ma dwa tygodnie na rozpatrzenie sprawy, w ostatni dzień dwie godziny przed 21 godz. informacja na skrzynkę mailową że reklamacja została uznana ,super ale najciekawsze na konie producent nie ma określonego czasu na zrealizowanie reklamacji, żałosne trwało to sześć tygodni zima się prawie skończyła ,porażka jeżeli chodzi o reklamację nie polecam żadnej informacji ze strony sklepu .
  • ~SILVIO / 2024-02-16 14:50
    Ocena: 3.40 / 5
    Niestety kolejny raz problem z realizacją zamówienia. Zamówiony towar niestety nie wysłany mimo zapewnień, że gotowy do wysyłki.....powtarzające się odpowiedzi na czacie emailu bez pokrycia.....
  • ~slavekkrak / 2019-12-20 22:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Po raz kolejny mam taki przypadek, że zakupione rzeczy które deklarował Empik wysłać w 24 godziny, w rzeczywistości wysyłane są dopiero po kilku dniach. Przykład dzisiejszy - zakupiłem 3 książki 17 grudnia, chciałem żeby przyszły przed świętami więc wybrałem te które widnialy z opisem wysyłamy w 24 godziny. Na drugi dzień dostałem informację że jedna z książek będzie wysłana później - ok, zdarza się. Dzisiaj, tj 20-go otrzymałem informację że ta opóźniona książka jest wysłana, natomiast te z którymi miało nie być problemu jeszcze nie wysłano! Na infolinii gość mi powiedział że nie otrzymam ich do Świat bo mają opóźnienia!!! No jakaś masakra! Zamówiłem gdzie indziej i odebrałem po 5 godzinach. Jeszcze taniej o 15 zł.
    Co ciekawsze popołudniu przyszło info ze jednak wysłali te książki. Jeden wielki burdel!
    To kolejny raz przed Świętami takie jaja. Zresztą to też nie tylko przed Świętami, bo z zamówieniem które realizowałem 3-4 tygodnie temu było to samo. Rozdzielone zamówienie przychodziło z kilkudniowym opóźnieniem.
    ZaletyAsortyment
    WadyNaciąganie klientów szybkim i nierealnym terminem realizacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4344
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3842
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2881