Dziekuje za szybka przesylke.Napewno tam wroce.
Zamowienie dotyczylo 2x Skoczylas adek-30ml.
ZaletyBezproblemowo
~Kozak1001 / 2024-01-14 22:49
Ocena: 1.80 / 5
Żenada żenada lipa słabo masakra dziadownia ,powinni zamykać takie firmy !
ZaletyNie ma
WadySa
~Domek / 2024-01-11 18:13
Ocena: 3.40 / 5
Tragedia. Jeżeli planujecie zakupić w Empiku jakąś elektronikę to stanowczo odradzam. Na konsole czekam juz 40 dni i pomimo ze co tydzien tam dzwonie słyszę tylko „bardzo nam przykro prosimy o cierpliwość”. Dzieci miały mieć konsole na święta specjalnie kupiłem ją miesiąc wcześniej. Jest 11 stycznia i do tej pory nie zagraliśmy w żadną grę. Gdybym wiedział nigdy bym nie kupił.
ZaletyDostawa
WadyReklamacje.
~Agata / 2024-01-04 13:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Niby wielki empik a to wielkie gówno. Poduszka to nie jest w środku tylko jakiś papier. Oraz nie dokładnie zrobione płótno na sznurku !!! I zdjęcie w ramce to jest jakaś katastrofa wyłudzają tylko pieniądze
~Marek / 2023-12-30 17:40
Ocena: 2.00 / 5
17.12.2023 zamówiłem maszynkę do golenia która miała być prezentem na święta. Cała procedura zamawiania przebiegła pomyślnie, bez żadnych problemów, dostawa za dwa dni. Po dwóch dniach informacja że maszynki nie ma na magazynie, trzeba będzie poczekać. Skoro nie macie danego produktu na stanie to transakcja nie powinna dojść do skutku!!! Dzisiaj 29.12.2023 i dalej echo ani zamówienia ani żadnej reakcji ze strony Empik. Zamawiajcie na allegro jest taniej i dużo szybciej, po za tym można liczyć na pomoc jak jest coś nie tak z zamówieniem
~Karolina / 2023-12-20 23:30
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, zamówienie złożone 6.12, żeby zdążyć na świeta jest 20,12 a ja nie mam zamówienia i codziennie dostaje maila że wysyłka przełożona, reklamacje nic nie daja. Nie polecam. Ostatni raz skorzystałam z tego sklepu online. A na święta zapala się moje oczy że wstydu przed gośćmi a nie pierwsza gwiazdka
ZaletyBrak
WadyBrak towaru, ignorowani klienta
~Paulina / 2023-12-20 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone 08.12.2023, do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, by dowiedzieć się czy zamówienie będzie dostarczone do 22.12. Nie otrzymałam odpowiedzi. To nie jest pierwsza moja przykra sytuacja z Empikiem. Ostatni raz złożyłam tam zamówienie, wydaje się,że problemy występują przy każdej przesyłce.
ZaletyBrak.
Wady- Długi czas realizacji.
- Wysokie ceny.
- Brak odpowiedzi po próbie nawiązania kontaktu z obsługą klienta.
~Wyrolowany / 2023-12-20 09:40
Ocena: 1.00 / 5
Zakup 7.12 . Dzisiaj mamy 20.12 . Do dzisiaj nie otrzymalem zamowienia. Omijać szerokim łukiem. Sprzedają cos czego nie mają na magazynie. Mial byc prezent pod choinkę.
ZaletyBrak
WadySprzedaż towaru ,ktorego nie ma na magazynie
~Robi / 2023-12-19 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !! Pierwszy raz spotykam się z dostarczeniem niepełnej paczki to jest chore. U nich to się nazywa częściowo zrealizowane okres oczekiwania na kolejną część paczki to 10 dni ! Omijajcie to go.w.no szerokim łukiem!!
~Michał / 2023-12-17 10:50
Ocena: 2.40 / 5
Nie polecam podają 2-3 dniowy termin realizacji by później ten termin wydłużać w nieskończoność
ZaletyDobra cena
Wadydłuuuuuuuuuuuugiiiii czas dostarczenia!
~Kamil / 2023-12-15 17:31
Ocena: 2.00 / 5
Dno Totalne jeśli chodzi o realizację zamówień wysyłkowych.
Zamówienie złożone 12.12 z wysyłką do salonu. Na stronie informacja że produkt dostępny, wysyłka w 24h.
Złożone po 9:00 we wtorek rano powinno być w środę maksymalnie czwartek.
Dziś 15.12 - piątek zamówienie ma status wysłane, ale wg infolinii nie ma nadanego numeru przewozowego co znaczy że leży nadal na magazynie.
Pytanie co się stało że kompletacja trwała 3 dni, bo skoczyła się wg infolinii o 5:15 czy ileś tam 15.12.
Zaletyżadnych
WadyCzas realizacji zamówienia.
~Jarosław / 2023-12-15 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam.
Chęć ostrzec innych do zakupu w tym niby sklepie.
Zakupiłem tam obiektyw Nikona za 3000 zł. I chciałem go na fakturę do mojej firmy.
Po konsultacji z infoliniom zostałem zapewniony iż wszystko jest jak należy.
Jak otrzymałem fakturę to okazało się iż jest ona wystawiona przez jakąś Chińską firmę, bez możliwości wystawiania i odliczania ich w Polsce. Empik umywa ręce bo sam se to kupiłeś.
Nie ma tam konkretnej osoby która by co kolwiek umiała z tym zrobić.
Firma Nikon nic o tym nie wie, nie jest to ich dystrybutor.
Więc wychodzi na to iż Empik w tle jakiś tam umów sprzedaje na rynku polskim szemrany towar, podróbki z chin. Zgłosiłem to do Nikona.
Sprzedaż podrobionych produktów, albo jak to Nikon powiedział produktów z szarej strefy i to na Fakturę Vat.
To pachnie tylko problemami.
Więc anulowałem zakup, teraz ciekawe czy odzyskam kasę.
~Katarzyna / 2023-12-12 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Na sprawdzenie zaksięgowania przelewu ta firma daje sobie 5 dni!! W poniedziałek rano przelew zrobiony, potwierdzenie, wszystko jest, następny dzień wieczorem sklep nie wyda towaru bo księgowość nie zdążyła przekazać takiej informacji. Zakupy utrudnione bo zamówienie przez internet nie dojdzie a w sklepie jak się okazuje nie mają na bieżąco informacji. Dokładnie własnych pieniędzy na firmę, dodatkowo kolejna wizyta. Zero ukłonu w stronę klienta.
~były klient / 2023-12-12 09:04
Ocena: 1.00 / 5
nie wierzcie w to, że to duża sieciówka i wszystko będzie ok, jedno wielkie oszustwo, nie zdziwcie się jeśli nie otrzymacie zamówionego na stronie internetowej towaru a empik się na to wyleje. OSZUŚCI i tyle
~Fred / 2023-12-10 18:18
Ocena: 1.00 / 5
Ich program premium to majstersztyk. Zapłaciłem premium i muszę nadal płacić za przesyłkę. Liczysz na prawdziwe premium to kupuj u konkurencji na literę a.
ZaletyBrak
WadyOdradzam
~Niezadowolony24 / 2023-12-08 12:59
Ocena: 2.20 / 5
AROGANCJA I CWANIACTWO. ZWROT TYLKO NA KARTE, ALE INFORMACJA O TAKIM CZYMS WIDNIEJE DOPIERO PO WYDRUKOWANIU PARAGONU. KLIJENT JEST NIESWIADIMY TAKICH PRAKTYK. ŚWINSTWO. O SWOICH PIENIADZACH POWINIEN DECYDOWAC KLIJENT. WYSTAWIAM NEGATYWA.
~Maria / 2023-12-06 16:00
Ocena: 1.80 / 5
Przy dokonywaniu zwrotów nienaruszonego towaru (nietrafiony prezent) nie zwracają pieniędzy tylko zmuszają do akceptacji karty podarunkowej a tym samym do kupna czegoś w ich sklepie. Nie jest to niezgodne z prawem bo politykę zwrotów określa sklep stacjonarny ale jest to brak szacunku do klienta i ukierunkowanie na jak największy zysk dla firmy. Jestem bardzo zniechęcona do zakupów w tej firmie i jeżeli tylko to będzie możliwe będę dokonywała zakupów przez internet u konkurencji. Ustawa określa że w przypadku zwrotu towaru kupionego przez internet gotówka zwracana jest na konto klienta.
~Arkadiusz / 2023-12-06 11:45
Ocena: 2.40 / 5
Jeżeli komuś zależy na spokojnych i pewnych zakupach to nie tutaj !!! maszynka do strzyżenia okazała się nietrafionym zakupem, odesłaliśmy ją po 3 dniach i okazało się, że sklep jej nie przyjmie, z każdym naszym pytaniem argument był inny. W każdym razie jeśli komuś zależy na zakupach w miejscu gdzie będzie mógł spokojnie zwrócić towar jeśli się rozmyśli to nie empik
Wadybrak możliwości zwrotu towaru
~adziki72 / 2023-12-05 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie zero,zero,zero i jeszcze raz zero za wszystko a szczególnie karty podarunkowe którymi można zapłacić tylko za ich produkty więc po jaka cholerę je dawać jak znaczna większość ich asortymentu jest od pośredników.Boze chroń mnie i moją rodzinę od kart podarunkowych z Empika!!!
ZaletyZadnych
WadySame wady
~Zbigniew / 2023-12-05 13:24
Ocena: 3.40 / 5
Zamówiłem książki które miałem otrzymać po 2 dniach, otrzymałem po 8 dniach zero jakiej kolwiek informacji ze jest jakiś problem z wysyłką .