Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dagi / 2023-01-07 08:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamowilam w empiku fotokalendarz i cena przy zamowieniu byla 36zl, gdy przeszłam do płatości nagle zrobiło się niewiadomo skad 42zł myślałam, że to z kurierem, ale okazało się,że jeszcze dodatkowo za kuriera trzeba zapłacić i to nawet 7zł przy odbiorze osobistym, a wiec z 36zł zrobilo sie 50zł. ŻENADA!!! już nigdy nie zamówię nic w Empiku. Smutme jak oszukuja:(
  • ~kolo / 2023-01-05 18:16
    Ocena: 2.40 / 5
    Proszę absolutnie nie zamawiać w sklepie empik . Zamówiłam kosmetyki za ponad 600 zł. dostawa n- 2 tygodnie po terminie, Otrzymałam nie te produkty, które zamawiała (tylko 2 a zamawiałam trzy). Sklep odpowiada, że się nie znam i to jest to co zamawiałam tylko w innym opakowaniu(przysłali krem za kilkadziesiąt złotych, zamawiałam taki za 300 zł). Minął miesiąc od zapłaty za zamówienie, a sprawa wogóle nie jest rozwiązana. Jesli nie chcecie stracić nerwów i pieniedzy nie zamawiajcie tam!
  • ~Wit / 2022-12-29 17:09
    Ocena: 3.20 / 5
    Zakupiłem plyte po cenie w promocyjnej zamówienie zostało przyjęte zaplacone informacja że kompletują realizacji Myślicie, że przyszła a gdzie tam okazało się że nagle im brakuje towaru choć zamówienie przyjęte oszustwo jak to Empik Płyta w sklepach stacjonarnych oczywiście jest. Wielkie naciaganie
  • ~Monika / 2022-12-29 14:14
    Ocena: 1.60 / 5
    Porażka zamawiając przez stronę Empik oszuści kłamią że przelali pieniądze chociaż płaciłam przy odbiorze gotówką a złodzieje Empik twierdzą że zwrotu dokonali na konto nie znając mojego numeru konta omijać z daleka klamcow
  • ~Maciek / 2022-12-28 15:24
    Ocena: 3.00 / 5
    czas realizacji zamówienia masakra czekałem 2tygodnje na wysłanie paczki
  • ~Ocet / 2022-12-27 19:43
    Ocena: 2.20 / 5
    Tragedia, że tak wielka sieć tak bardzo nie szanuje konsumentów. Termin dostawy zamówienia miał być przed świętami. Piszę do obsługi, że jest już dzień po terminie i odpowiedzi nie mam żadnej. Za to drugiego dnia zmieniają termin dostawy na po świętach, w dodatku piszą, że powodem jest brak towaru na stanie. Nie wiem co jest bardziej ośmieszające, to że nie wywiązują się z terminu dostawy, czy to że żeby ukryć ten fakt piszą, że wystawiają towar, którego nie mają w magazynach. No i trzecie przesunięcie terminu w dniu dzisiejszym, tym razem na koniec tygodnia. Tylko czekać, aż anulują zamówienie. Żenada.
    ZaletyŻadnej.
    WadyBrak wywiązania się z terminów dostawy. Sprzedaż nieposiadanego towaru.
  • ~ergie / 2022-12-27 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaznaczam, że opinia dotyczy wyłącznie procedur reklamacyjnych.
    Fakty
    - zakup tableta graficznego.
    - empik to tylko platforma sprzedażowa, pośrednik, który wystawił mi fakturę.
    - to empik jest dla mnie stroną (gwarantem)

    07-11-2023 złożenie reklamacjiz tytułu gwarancji
    09-11-2023 otrzymanie wysłanego przeze mnie sprzętu i otworzenie reklamacji.

    W tym czasie nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, że wysyłałem, że otrzymali mój sprzęt.
    Po przekroczeniu 30 dni kalendarzowych zażądałem od strony natychmiastowego zwrotu naprawionego sprzętu lub nowego, sprawnego, wolnego od wad.
    Minęło kilka dni, żadnych wieści, dopiero po dodzwonieniu się 16-12-2023 na infolinię dowiedziałem się, że została podjęta decyzja o przelewie zwrotnym za uszkodzony sprzęt.
    Po 5 dniach telefon, spisanq notatka, podałem numer konta.
    Po dwóch dniach, mail, abym podał numer konta (WTF?)
    Dzisiaj, 27 grudnia - nareszcie informacja, że mam pieniądze na koncie.

    Uważajcie, bo jak widać, więcej problemów niż korzyści - gdyby nie refakturowali dokumentów, procedura byłaby szybsza, tym bardziej, że ciągle oznajmili, że na sprzęcie są prowadzone procedury reklamacyjne, że to gwarant decyduje o czasie naprawy oraz w jaki sposób zostanie ona rozpatrzona.
    Niestety, mieli pecha, że trafili na mnie, że znam procedury oraz nowe obowiązujące przepisy.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~majciaa / 2022-12-26 18:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio zamówiłam na święta album BTS. Miało przyjść w 72h i do dzisiaj nie przyszła paczka. Jestem zdenerwowana bo moja córka miała mieć prezent na święta a tylko dostała kosmetyki i tyle. Nie polecam empika
    WadyOkłamują :))
  • ~Bartek / 2022-12-26 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Opis wprowadza w błąd i nie można wykorzystać karty prezentowej na większość interesujących rzeczy dostępnych i sprzedawanych przez empik jak karta przedpłacona do xbox. Wtopa i nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~hfkakab / 2022-12-26 09:46
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiony album (nowy) przyszedł ze znaczącymi ubytkami w
    okładce- poobijane narożniki, a w środku była zagniecionq na kartach w kilku miejscach. Wygladala jak używana (pewnie egzemplarz z polki), ale takie rzeczy powinny być zaznaczone i opisane.
    ZaletyZamówienie przyszło po kilku dniach, tu nie mogę narzekać
  • ~Toluz / 2022-12-24 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Prezent mial przyjsc killa dni przed swietami. Mialem juz info ze jest wyslany, czekalem czekalem i wczoraj poszedlem do sklepu, ze moze zapomnieli wyslac smsa/maila. Okazalo sie,ze rzekomo etykieta dla kuriera niezostala naklejona i kurier nie wzial. Zero informacji o tym itp. Jezeli ktos kupuje na prezent i myslinze ma kilka dni zapasu i bedzie ok... to od razu sobie odpusc! Naprawde niechcesz ostatniego dnia szukac prezentu bo Empikowi cos sie wydarzylo...
    WadyNie wysylaja towaru na czas. Wiecznie oszukuja!
  • ~Katarzyna / 2022-12-24 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działają zgodnie z prawem konsumenta. Po zamówieniu i przyjęciu do realizacji okazuje się że nie mają przedmiotu który był dostępny, przesuwają czas wysyłki a później anulują zamówienie, zwracają pieniądze i myślą że sprawa załatwiona. Kontakt przez infolinię porażka konsultanci w niczym nie są w stanie pomóc, przez mail odpowiadają na jedną wiadomość dziennie, sprawa się przedłuża aż w końcu i tak nie zostaje załatwiona. Jestem bardzo niezadowolona.
  • ~Rumburak / 2022-12-23 10:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej nie chcę mieć coś wspólnego z empik.com. zamówienie złożyłem 13 grudnia 2022, do dnia 23 grudnia nie otrzymałem ani przesyłki, ani nawet informacji gdzie przesyłka się znajduje. Najpierw był mail, żeby być cierpliwym, bo będzie opóźnienie, następnie, że już odebrał kurier, a na stronie InPost informacja, że przesyłka nie została odebrana od nadawcy. Telefony do empik.com nic nie dały, przyjmują reklamację informując, że sprawa została przekazana wewnątrz do wyjaśnienia. Ostatecznie, po 10 dniach oczekiwania musiałem zrezygnować i kupić to samo w sklepie, bo miał to być prezent pod choinkę. Nigdy więcej empik.com, wstydźcie się, to już nie tylko brak profesjonalizmu, to po prostu żenada.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak realizacj zamówienia.
  • ~Agnieszka / 2022-12-23 08:23
    Ocena: 1.40 / 5
    Przypisana notka przy produkcję "wysyłamy w 24h" zamówienie złożone i opłacone w dn 19.12 paczki do dziś nie ma i do świąt na pewno nie dotrze tak powiedział konsultant. Żenada i oszustwo! Nie polecam zakupów online, lepiej udać się do salonu jeśli już.
    ZaletyBrak.
    WadyWysyłka porażka.
  • ~Michal / 2022-12-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wprowadza klientów w błąd podając czas dostawy produktu "do 48h", po czym produkty nie są wysyłane w ciągu tygodnia. Żeby było zabawniej, otrzymałem wcześniej informacje, że dostawa będzie opóźniona, ale zrealizowana do 23.12. Jak się okazuje, będzie zrealizowana dopiero po świętach. Zenujaca postawa, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.
  • ~Sol / 2022-12-22 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie złożone tydzień wcześniej i nie zostaje wysłane. Wiadomości mailowe są zbywane bez informacji jaka jest przyczyna braku wysłania paczki, brak tez jakiejkolwiek propozycji rozwiązania problemu. Prezenty za prawie 300 złotych nie dojdą na czas co nie było w żaden sposób sygnalizowane. Bardzo rozczarowujące podejście do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru i pieniędzy, brak informacji o problemie, brak propozycji rozwiązania.
  • ~Xxxx / 2022-12-22 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z reklamacja , pakują nie to co się zamawia a później każą zwrócić na własny koszt. Porażka
    ZaletyBrak
    WadySklep schodzi na psy
  • ~Daria / 2022-12-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Czekam na paczkę 3tyg, po czym dostałam maila ze paczka przyjdzie 27 grudnia po świętach. OSTATNI RAZ ZAMAWIAM COŚ U PAŃSTWA! nie dość ze ceny są z kosmosu to jeszcze brak profesjonalizmu z Państwa strony.
    ZaletyBrak
  • ~Sariel / 2022-12-22 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaja towar którego nie mają o czym dowiadują się po tygodniu... z dala od tego sklepu
  • ~Maria / 2022-12-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, myślałam że firma empik to jest porządna firma a to jest kit nie firma, zamawiam lalkę 14 grudnia a 21 grudnia dostaję odpowiedz że anulujecie zamówienie !!!! Gdzie 18 grudnia dostałam melia że w ciągu 1-2 dni będzie paczka w sklepie i wam jest przykro za nieudogodnienia i co mam zrobić 3 dni przed świętami gdzieś mam wasze przeprosiny, ostatni raz kupiłam cokolwiek z tej firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882