strona 1 z 84
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Zuzanna / 2024-12-18 16:40
Dziś złożyłam zamówienie na empic.com zapłaciłam za nie blikiem, po kliku godzinach otrzymałam informację e-mail że produkt który zakupiłam mimo tego że jest dostępny na stronie nie ma go w magazynie i anulują zamówienie. Nie było by problemu gdyby chcieli zwrócić pieniądze, ale nie. Trzeba czekać około 2-3 dni robocze na ten fakt. Dla mnie to czyste przestępstwo. Wystawiają coś czego nie mają, biorą za to pieniądze i transakcja jest księgowana od razu ale oddać już nie chcą. Uważajcie, dla mnie ostatni raz. -
-
~Barbara / 2024-12-17 05:41
Zamówiłam książkę w empiku, czekam już 2 tydzień a dostaje informację że nie ma w magazynie, na stronie ta książka jest tylko w innej cenie, porażka WadyNiezrealizowane zamówienie. Bardzo długi czas oczekiwania -
~Andrzej / 2024-12-15 18:54
KARTY PODARUNKOWE to kpina. W przypadku większości artykułów na stronie EMPIK nie można zapłacić kartą podarunkową. Jeżeli chcesz koniecznie zrealizować tę kartę, to musisz wybrać cokolwiek, nawet jeżeli tego nie potrzebujesz. A i tak towary te już na starcie są droższe niż te same w innych sklepach internetowych. -
~agnieszka / 2024-12-12 16:52
zostalam w BEZCZELNIE OKRADZIONA Z PIENIEDZY PRZEZ EMPIK ,POBRALI PIENIADZE ANULOWALI ZAMOWIENIE I NIE ODDALI PIENIEDZY MOZE ZBIERAJA NA WOJNE NA UKRAINIE ZLODZIEJE BRAK ORGANIZACJI TO JEDNO ALE KRADZIEZ MOZE KTOS SIE WRESZCIE ZAINTERESUJE TA LIPNA FRMA BO JUZ MAMY OSZUSTUW NA WNUCZKA, TERAZ MAMY OSZUSTWA NA EMPIK BO JA ZOSTALAM OKRADZIONA A NASTEPNY MOZESZ BYC TY ZaletyNIE MAWadyWSZYSTKO -
~Stara Baba / 2024-12-05 22:39
Empik Elbląg Ogrody, młoda niekompetentna sprzedawczyni. Nie istotny jest tu wiek i brak doświadczenia, ale buta i bezczelność poraża. Nie dość, że wprowadza klienta w błąd, to jest nieuprzejma i butna, wręcz obrażona. Nie chce się robić zakupów i narażać się na zachowania dwudziestoparoletniej frustracji . -
~Piotr / 2024-12-02 13:04
Moje zamówienie najpierw zostało zgubione, po 3 dniach się okazało, że dojechało uszkodzone i musieli je zwrócić na magazyn. Po ponowieniu zamówienia przez obsługę, miałem je otrzymać pod koniec tygodnia. Bez żadnej informacji przesunięto realizację na kolejny tydzień. W międzyczasie dwukrotnie rozmawiałem z infolinią, kompletowali zamówienie i w poniedziałek miała być wysyłka. W poniedziałek się okazało, że jednak jednego z elementów zamówienia nie mają na stanie, o czym też mnie nie poinformowano podczas kilku wcześniejszych rozmów z infolinią, wszystko wyszło w dniu teoretycznej wysyłki. Żeby było śmieszniej Empik nie był w stanie w żaden sposób mi tego zrekompensować, chcieli mi tylko wcisnąć bon na kolejne zakupy, co nie będzie miało już miejsca. Za obsługę i reklamację jedna gwiazdka więcej, bo Pani z obsługi była miła. Ich logistyka nie istnieje. Jakbym z Chin to zamówił, doszło by szybciej, niż z Empiku. -
~XXXX345 / 2024-11-30 20:19
mo zdaniem bylo dobrze czasem robie zakupy w salonie produkty ok sa jakosciowo dobre ksiazki tez sa ciekawe pisze prawde szczerze polecam Zalety - 20 procent przy odbiorze zamowionych produktow . przy kupowaniu nowychWadyniema -
~agnieszka / 2024-11-28 12:15
zamowienie anulowane ,kasa pobrana zwrot nierealny NIE POLECAM chyba ze chcesz stracic kase Zaletynie maWadyoszustwo i zlodziejstwo -
-
~agnieszka / 2024-11-27 19:21
bardzo nie uciwa firma najpierw pobieraja pieniadze a potem pisza ze zamowienie zostalo anulowane po rozmowie telefonicznej powiedziano mi ze pieniadze zwuca kiedys........... tragedia NIE POLECAM I RADZE UWAZAC Zaletynie maWadyoszustwo -
~B / 2024-11-26 10:50
granda i skandal. Zamówienie miało zostać zrealizowane w 1-2 dni. Dzień 5 i nic. Kontakt z robocikiem zerowy... Czekam obie na połączenie z konsultantem.... Zaletybrak zaletWadysame wady -
~Stasiek / 2024-11-17 00:25
Nie zwracają pieniędzy za zepsuty produkt, tylko środki do wykorzystania u nich! -
~Marek / 2024-11-12 20:30
Kupiłem książkę w Empik.com od Tezeusz
Przysłano niewłaściwą książkę.
I zaczęły się schody.
Brak kontaktu, odpowiada utomat, gdy mu odpowiesz to nic się niedzieje. Masakra.
Bardzo odradzam zarówno Empik jak i Tezeusz antykwariat -
~SIR / 2024-10-25 12:40
Zamówiony towar w Empik dostarczyła tragiczna firma K&B SHOES Kamil Brózda.
Najpierw nie było faktury, później przyszła błędna. Uzyskanie informacji i obsługa Empik i tego Brózdy przeszły wszelkie oczekiwania. Koszt mojej obsługi przekroczył wartość zamówienia. Niiiiiiigdy więcej nic nie Zamówię.
Po prostu koszmar.Wadywspółpracują z firma do kto®ej nie mają numeru telefonu. -
~dawid / 2024-09-09 23:19
Empik namawial mne do zalozenia konta Premium ktore wiaze sie z rabatami itd.
Nastepnie chcialem kupic 5 ksiazek online ktore sie ukazaly i odebrac je w salonie. Okazalo sie ze zadna z 5 ksiazek (nowosci) nie bylana stanie wiec trzeba bylo je zamowic. Poniewaz nie kupilem ksiazek bezposrednio w salonie poniewaz ich nie bylo nie moglem skorzystac z kuponu znizkowego.
Wiec po co bylo mi tokonto premium? Empik jak zawsze nie ma sobie nic do zarzucenia. Obsluga klienta fatalna.
Nie polecam i nie bede robil juz tam zakupow.ZaletybrakWadyslaba obsluga klienta -
~edytab933 / 2024-09-02 14:04
Hulajnoga oddana na reklamację po 15 dniach użytkowania. Na reklamacji prawie miesiąc. Po Kilkukrotnych próbach otrzymania informacji na temat statutu reklamacji ciągle byłam zbywana. Po zażądaniu zwrotu pieniędzy nagle odpowiedź na reklamację negatywna. Obsługa totalne dno. Oni nic nie wiedzą, oni nie mają żadnych informacji. Oni się dowiedzą ale po tygodniu dalej brak odpowiedzi. -
~Michał / 2024-08-26 18:01
Firma handluje nieistniejącym towarem, okłamują klientów o wysyłce! Nie polecam. -
~Robert / 2024-08-24 14:53
Zdecydowanie odradzam. Oszuści. Oby zwrócić towar, trzeba na własny koszt odesłać paczkę do Paryża. Telefoniczna infolinia olewa sprawę.
Omijać dalekim łukiem. -
~Tumar / 2024-08-11 11:59
czuje się naciągnięta i niedoinformowana w zakresie opłat i usługi Empik premium.W rzeczywistości jest to dostęp do ZNIKOMEJ ilości audiobooków + wyskakujące reklamy. Szkoda nawet 1 zł na taką oferte. ZaletyBrakWadyznikomy wybór audiobooków + niechciane reklamy -
~Darek / 2024-07-30 16:52
Zakupiłem telefon Samsung w Empik. Ich firmą serwisującą jest CTDI Poland. Uwaga oszuści. Nie chcą naprawić telefonu w ramach gwarancji. Na stronie piszą że naprawa odrzucona, a w raporcie usługi że dokonano naprawy i wymiany części. Załączniki jako dowód. ZaletyAsortymentWadySerwis to oszuści. -
~Mati / 2024-07-20 18:12
Kupiłem konsole w sklepie internetowym Empiku , paczka zaginęła kurierowi tydzień temu i nie chcą oddać pieniędzy ZaletyBrakWadyOdpowiedz na maile typu : proszę sobie poszukać tej paczki
strona 1 z 84
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »