strona 97 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~Pawlinka / 2023-08-17 17:18
Dwa dni czekania na przesyłkę i niestety kurier twierdzi, że nikogo nie było w domu, nawet na chwilę nie wyszłam bo czekałam , zero kontaktu , brak telefonu do kuriera, brak szacunku dla klienta. -
-
~ADB / 2023-08-17 17:12
Utrudniony kontakt z kurierami. Przesyłka została zgubiona, a powiadomienie zostało wysłane, że niejako została doręczona, co oczywiście nie miało miejsca. Z żadnym człowiekiem nie można się skontaktować, infolinie obsługują boty. Nie polecam. -
~gabriel / 2023-08-17 16:22
Przesyłka kurierska nie dostarczona, bo nikogo nie było, a we 2 osoby czekaliśmy w mieszkaniu specjalnie na kuriera. Sorry, ściemniać to my a nie nam???? ZaletyNie ma monopolu na rynkuWadyWszystko pozostałe -
~Natalia / 2023-08-17 16:13
Przesylka niedostalczona. Status odmowa. Kuriera u mnie nie bylo. Zenada. Kontakt z infolinia- 40min czekania zeby sie dowiedziec ze paczke odeslali.
Dno dna.ZaletyBrakWadySame wady -
~Renata / 2023-08-17 16:00
Aplikacja nie działa, za każdym razem problem z zalogowaniem. Jest to mocno irytujące. Zmiana hasła trwa wieki. O ile dostawy do domu od Was lubię najbardziej o tyle aplikacja jest fatalna. WadyProblemy z odbiorem paczki kolejny raz -
~Iwo / 2023-08-17 15:51
Przesyłka dotarła uszkodzona, chociaż miała nalepkę "Uwaga szkło" Na komentarz przesyłka jest uszkodzona, kurier odpowiedział, że taka otrzymał. ZaletyBrakWadySama musiałam sobie wziąć towar z samochodu stojącego na parkingu i wnieść do budynku. -
~Klient / 2023-08-17 13:37
Cena, która jest podobna do innych, nie rekompensuje chamstwa i ignorancji ze strony dpd, całego stworzonego systemu niepowodzeń aby uciec od konsekwencji za marnotrawienie czasu konsumenta, jego pieniędzy i zdrowia. Tak naprawdę nie ma reakcji gdy przesyłka ginie, lub gdy kurier po nadaną paczkę nie przyjedzie, lub gdy paczka nie zostanie dostarczona. Sprawy zgłasza się w wielu miejscach i nic to nie daje. Tak działa system dpd. Może kiedyś jakaś instytucja zajmie się takim dpd. ZaletybrakWadyfatalna obsługa klienta, fatalna obsługa pomocy obsługi telefonicznej, fatalna realizacja najwazniejszych podstawowych usług -
~Jakub / 2023-08-17 12:56
Porażka na całej linii. Kurierzy którzy przyjeżdżają lub też nie. Siedzisz w domu caly dzień specjalnie czekając na tego pseudo kuriera a on w tym czasie ustawia sobie status" adresata nie zastAno" Na infolinii ameby , które po kontakcie z i opisaniu sytuacji.nie robią zupełnie nic. DNO I KUPA SZAMBA! ZaletyZupełnie żadnychWadyCała firma -
-
~Natalia / 2023-08-17 12:54
Siedzisz cały dzień w domu czekając na paczkę, bo nie określają w jakich godzinach spodziewać się kuriera, nagle wiadomość zły adres kurier nie dostarczy paczki - adres był prawidłowy, kurier mógł zadzwonić. Oczywiście dpd nie podaje numeru do kuriera, żeby móc się z nim skontaktować - bo po co, lepiej napisać, że zły adres i dowodzenia ZaletyBrakWadyBrak numeru do kuriera, kurier również się kontaktuje się gdy ma trudność z dostarczeniem paczki -
~WM / 2023-08-17 10:00
Poziom inteligencji kuriera sięgnął dna. Porażka na całej linii. Chamski, gburowaty osobnik z problemami emocjonalnymi. Widać że praca kurira sprawia mu trudność, dziwię się że przewoźnik nie weryfikuje jakie osoby zatrudnia tylko bierze co się nadarzy.
Współczuję przez takich kurierów ta firma wiele traci. -
~Dana / 2023-08-17 08:37
Niestety porażka na całej linii. Fałszywe informacje przekazywane prze kuriera o nieprzygotowaniu paczki u nadawcy, a rzeczywiście kurier się w ogóle nie pofatygował po odbiór.
Zaletypo ostattnim doświadczeniu - nie umiem wskazać.WadyNieterminowo, opieszale, neirzetelnie -
~Alina / 2023-08-16 21:33
nie wiem czy firma się ta sprawą zainteresuje , ale napiszę .Dlaczego kurier o imieniu Jakub nr . tel. 789 381 482 , i kurier o imieniu Michał nr. tel. 789 381 482 , robią sobie zabawę zamiast zająć się sumiennością wykonywanej pracy .Dlaczego paczka jest odsyłana do nadawcy ? Dlaczego bezczelnie kłamią uzasadniając odesłanie paczki że ponownie nie zastał mnie pod wskazanym adresem . Dwa dni czekam na paczkę , skontaktować się pod podanymi numerami przez firmę DPD niby do kontaktu z kurierem jest nie osiągalne , włącza się poczta głosowa , dlaczego tak się dzieje? Nie robicie sobie nic z klienta .Dzwoniąc na infolinię osoba która odbiera nic nie wie o danym kurierze ,ale zapewnia mnie że do końca dnia do godz. 17 przesyłkę otrzymam , nie może nic zrobić bo tez nie może się skontaktować się z kurierem .Aż tu nagle godzina 20:07 dostaję informacje że przesyłka została odesłana do nadawcy. Pytam czy jest w tej firmie ktoś odpowiedzialny ? Dlaczego kurierzy robią sobie kpinę z ludzi, bawią się tym ? po co to wszystko ? Czy nie wystarczy już tego bezczelnego kłamstwa ? Pracują widocznie za karę skoro nie wykonują swojej pracy z zadowoleniem , z satysfakcją tylko jak by tu dopiec ludziom którzy wydali jakąś kwotę i czekają na karmę nasze pupile Przykre ale karma wraca !!!!! -
~Alex / 2023-08-16 17:53
Przesyłka z wykupioną (dodatkowo płatną) gwarancją dostawy do 9:30 w kolejnym dniu roboczym doszła do mnie dopiero dzień roboczy później niż planowana dostawa, czyli de facto trzy dni kalendarzowe później, w związku z błędem technicznym na sortowni. Błąd zawsze może się zdarzyć, ale firma nie ma żadnej procedury na takie sytuacje, nie dostałam nawet żadnej informacji o opóźnieniu. Na infolinii bot nie chce łączyć z konsultantem, gdy w końcu się udaje, konsultant nie ma możliwości w żaden sposób pomóc. -
~Molly / 2023-08-16 17:14
Ta firma to już kompletne DNO, siedzę w domu czekam na kuriera, ten się nie zjawia, a ja dostaję maila "Przesyłka niedoręczona (odbiorca nieobecny)" po prostu HIT.
Wielokrotnie próbuję się dodzwonić do kuriera- oczywiście nie odbiera, a po co.
Dzwonię na infolinię a tam faktycznie jakaś kosmiczna baba, która w niczym nie jest w stanie pomóc....ZaletyBRAKWadyFIRMA DRAMAT- polecam pocztę polską i inpost- są -
~Wkurzony klient / 2023-08-16 16:42
Pierwszy termin dostawy przesyłki w poniedziałek 14.08. Drugi termin 16.08. Kurier nie dostarczył przesyłki, ale oznaczył, że przesyłka niedostarczona (odbiorca niedostępny). W domu były 3 osoby. Zadzwoniłem do kuriera i okazało się, że nie umiał znaleźć domu. Nie zadzwonił, ponieważ nie może rozmawiać w trakcie jazdy. Stwierdził, że trzy razy przejechał całą ulicę i nie ma takiego numeru domu. Cóż wie lepiej od urzędników, którzy nadali numer 11 lat temu.
Kontakt z infolinią to totalna porażka. Najpierw 5 minut rozmowy z botem, a następnie konsultant, który nic nie może. Zgłaszają interwencję, ale nie przynosi to żadnego efektu. Unikajcie tej firmy, bo kurierzy to Święte Krowy, a klient to samo zło.Wadykłamstwo, oszustwo, poświadczenie nieprawdy, ignorancja -
~Agnieszka / 2023-08-16 15:57
Nigdy więcej DPD! Zamówiłam paczki gabarytowe. Mąż czekał w domu na kuriera, a ten nawet się nie pojawił. Wpadła za to informacja o pozostawienie awiza z powodu nieobecności adresata. Mój mąż w te pędy wykonał telefon do kuriera. Niestety facet prezentował lotność betonu i mój mąż musiał po paczki jechać kawał drogi. Dno!
Natomiast na infolini pracują jakieś upośledzone baby, bo tak idiotycznie tłumaczyła zagadnienie awiza, że ręce opadają.
Ludzie tak narzekają na Pocztę Polską lub Inpost. Tymczasem to chyba jedyne firmy, na których się nie zawiodłam. Bo jeśli kielrier dał ciała to zawsze miałam alternatywę złożenia skargi, która była rozpatrzona w satysfakcjonujący sposób.
W DPD nie ma szans na profesjonalną obsługę. Ani przez kuriera ani przez biuro obsługi.WadyNierzetelni, leniwi, kłamią, brak wiedzy i kompetencji -
-
~MAG / 2023-08-16 14:45
Nigdy więcej DPD! Zamówiłam rzecz, której wykonawca wysyłał tylko dpd. Dość szybko przyszedł mail, a w nim "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." Ale minęły cztery dni i nic. Dzwonię więc na infolinię, a tam pani mówi, że o co mam pretensje, kiedy czas dostarczenia to 5 dni roboczych (jak to się ma do info z maila?). I oświadcza, że już pisze mail, żeby przesyłka była dostarczona następnego dnia. Skończyłam rozmowę, zaglądam na stronę do śledzenia paczki,a tam wiadomość, że "umówiono późniejszy termin doręczenia". I tak paczka dotarła 6 dni po rozmowie z infolinią. Dla mnie to ewidentna złośliwość pani z infolinii. A na dodatek kurier, który przywiózł paczkę nie raczył nawet jej przynieść, tylko kazał po nią zejść synowi pod blok. ZaletyNo nie wiem... mam się cieszyć, że paczka w ogóle doszła?WadySame wady: długi czas dostawy, niemiła i złośliwa pani z infolinii i kurier, któremu się nie chce -
~Klaudia / 2023-08-16 14:21
To jest dramat. Regularnie coś zamawiam, na ten moment to już kilkunasty raz z rzędu i ostatni, Panowie kurierzy nie wykonują dobrze swojej pracy. Zero telefonów, zero informacji, przyjazdy o której im się podoba, brak terminala za każdym razem(mimo iż w SMS wyraźnie pisze, że płatność kartą za pobraniem, Ja rozumiem że czasem jest dużo pracy, że bywa różnie, ale nie któryś miesiąc pod rząd to samo. Dziś nie zdążyłam nawet odebrać domofonu, wyszłam w tym samym momencie a Pan kurier błyskawicznie odjechał z pod adresu. Na infolinie nie da się dodzwonić, przekierowują z jednego numeru na inny, kolejny i kolejny. Po wielu latach korzystania z waszych usług, to już jest koniec. Nigdy, przenigdy już więcej tracenia czasu na tą firmę. 100 razy bardziej wole jechać na zakupy i sama sobie coś dowieźć do domu niż użerać się z tym niekompetentnym towarzystwem. ZaletyBrak -
~Fqrzony / 2023-08-16 13:54
Tragiczna "firma". Po raz n-ty robią gigantyczne problemy nie dostarczając paczki. Pan "kurier", który jest na rejonie i wie gdzie co i jak, podobno próbuje dostarczyć paczkę do biurowca w sobotę wieczorem! P gigantycznej awanturze na infolinii i żądaniu dostarczenia paczki ta pseudo firemka złośliwie ODSYŁA paczkę do nadawcy!!! Ci wybitnie niekompetentni przedsiębiorcy nie rozumieją na czym poleg praca (kurier) i na czym polega przedsiębiorczość (DPD - kto umieszcza dwie litery "D" w nazwie??? Hahahaha). A na serio - robię z tego dym - zawalili mi przegląd samochodu o 3 tygodnie, prawnik szykuje pismo i ktoś mi zabuli, albo De-cośtam, albo kłamliwy ktoś, udający "kuriera", z własnej kabzy. PS Ta "firma" w ciągu jednego roku zniszczyła mi dwie paczki dza granicę i nie dostarczyła trzech na czas do mnie, odsyłając do nadawcy. Miarka się przebrała! POZEW i NIGDY WIĘCEJ, żebym miał trzy razy przepłacić za przesyłkę! ZaletyBrakWadyNieterminowość, niekompetencja, podawanie fałszywych informacji o próbie dostarczenia przesyłki, uszkodzenia paczek, wymieniać dalej?..... -
~wkurzony / 2023-08-16 12:06
Dramat. otrzymuję od nich e-mail, że będzie próba doręczenia. Problem w tym, że z rodziną jestem za granicą. Kolejnego dnia otrzymuję kolejny e-mail, że tym razem się udało doręczyć i proszą o opinię. He he he bravo dpd. I jak nie było, tak nie ma przesyłki. A reklamacja u nich to droga przez mękę. Będę unikał tego kuriera. Zaletynajgorszy kurierWadynajgorszy kurier
strona 97 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »