Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12536 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WM / 2023-08-17 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom inteligencji kuriera sięgnął dna. Porażka na całej linii. Chamski, gburowaty osobnik z problemami emocjonalnymi. Widać że praca kurira sprawia mu trudność, dziwię się że przewoźnik nie weryfikuje jakie osoby zatrudnia tylko bierze co się nadarzy.
    Współczuję przez takich kurierów ta firma wiele traci.
  • ~Dana / 2023-08-17 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety porażka na całej linii. Fałszywe informacje przekazywane prze kuriera o nieprzygotowaniu paczki u nadawcy, a rzeczywiście kurier się w ogóle nie pofatygował po odbiór.

    Zaletypo ostattnim doświadczeniu - nie umiem wskazać.
    WadyNieterminowo, opieszale, neirzetelnie
  • ~Alina / 2023-08-16 21:33
    Ocena: 5.00 / 5
    nie wiem czy firma się ta sprawą zainteresuje , ale napiszę .Dlaczego kurier o imieniu Jakub nr . tel. 789 381 482 , i kurier o imieniu Michał nr. tel. 789 381 482 , robią sobie zabawę zamiast zająć się sumiennością wykonywanej pracy .Dlaczego paczka jest odsyłana do nadawcy ? Dlaczego bezczelnie kłamią uzasadniając odesłanie paczki że ponownie nie zastał mnie pod wskazanym adresem . Dwa dni czekam na paczkę , skontaktować się pod podanymi numerami przez firmę DPD niby do kontaktu z kurierem jest nie osiągalne , włącza się poczta głosowa , dlaczego tak się dzieje? Nie robicie sobie nic z klienta .Dzwoniąc na infolinię osoba która odbiera nic nie wie o danym kurierze ,ale zapewnia mnie że do końca dnia do godz. 17 przesyłkę otrzymam , nie może nic zrobić bo tez nie może się skontaktować się z kurierem .Aż tu nagle godzina 20:07 dostaję informacje że przesyłka została odesłana do nadawcy. Pytam czy jest w tej firmie ktoś odpowiedzialny ? Dlaczego kurierzy robią sobie kpinę z ludzi, bawią się tym ? po co to wszystko ? Czy nie wystarczy już tego bezczelnego kłamstwa ? Pracują widocznie za karę skoro nie wykonują swojej pracy z zadowoleniem , z satysfakcją tylko jak by tu dopiec ludziom którzy wydali jakąś kwotę i czekają na karmę nasze pupile Przykre ale karma wraca !!!!!
  • ~Alex / 2023-08-16 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z wykupioną (dodatkowo płatną) gwarancją dostawy do 9:30 w kolejnym dniu roboczym doszła do mnie dopiero dzień roboczy później niż planowana dostawa, czyli de facto trzy dni kalendarzowe później, w związku z błędem technicznym na sortowni. Błąd zawsze może się zdarzyć, ale firma nie ma żadnej procedury na takie sytuacje, nie dostałam nawet żadnej informacji o opóźnieniu. Na infolinii bot nie chce łączyć z konsultantem, gdy w końcu się udaje, konsultant nie ma możliwości w żaden sposób pomóc.
  • ~Molly / 2023-08-16 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to już kompletne DNO, siedzę w domu czekam na kuriera, ten się nie zjawia, a ja dostaję maila "Przesyłka niedoręczona (odbiorca nieobecny)" po prostu HIT.
    Wielokrotnie próbuję się dodzwonić do kuriera- oczywiście nie odbiera, a po co.
    Dzwonię na infolinię a tam faktycznie jakaś kosmiczna baba, która w niczym nie jest w stanie pomóc....
    ZaletyBRAK
    WadyFIRMA DRAMAT- polecam pocztę polską i inpost- są
  • ~Wkurzony klient / 2023-08-16 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy termin dostawy przesyłki w poniedziałek 14.08. Drugi termin 16.08. Kurier nie dostarczył przesyłki, ale oznaczył, że przesyłka niedostarczona (odbiorca niedostępny). W domu były 3 osoby. Zadzwoniłem do kuriera i okazało się, że nie umiał znaleźć domu. Nie zadzwonił, ponieważ nie może rozmawiać w trakcie jazdy. Stwierdził, że trzy razy przejechał całą ulicę i nie ma takiego numeru domu. Cóż wie lepiej od urzędników, którzy nadali numer 11 lat temu.
    Kontakt z infolinią to totalna porażka. Najpierw 5 minut rozmowy z botem, a następnie konsultant, który nic nie może. Zgłaszają interwencję, ale nie przynosi to żadnego efektu. Unikajcie tej firmy, bo kurierzy to Święte Krowy, a klient to samo zło.
    Wadykłamstwo, oszustwo, poświadczenie nieprawdy, ignorancja
  • ~Agnieszka / 2023-08-16 15:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej DPD! Zamówiłam paczki gabarytowe. Mąż czekał w domu na kuriera, a ten nawet się nie pojawił. Wpadła za to informacja o pozostawienie awiza z powodu nieobecności adresata. Mój mąż w te pędy wykonał telefon do kuriera. Niestety facet prezentował lotność betonu i mój mąż musiał po paczki jechać kawał drogi. Dno!
    Natomiast na infolini pracują jakieś upośledzone baby, bo tak idiotycznie tłumaczyła zagadnienie awiza, że ręce opadają.

    Ludzie tak narzekają na Pocztę Polską lub Inpost. Tymczasem to chyba jedyne firmy, na których się nie zawiodłam. Bo jeśli kielrier dał ciała to zawsze miałam alternatywę złożenia skargi, która była rozpatrzona w satysfakcjonujący sposób.

    W DPD nie ma szans na profesjonalną obsługę. Ani przez kuriera ani przez biuro obsługi.
    WadyNierzetelni, leniwi, kłamią, brak wiedzy i kompetencji
  • ~MAG / 2023-08-16 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej DPD! Zamówiłam rzecz, której wykonawca wysyłał tylko dpd. Dość szybko przyszedł mail, a w nim "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." Ale minęły cztery dni i nic. Dzwonię więc na infolinię, a tam pani mówi, że o co mam pretensje, kiedy czas dostarczenia to 5 dni roboczych (jak to się ma do info z maila?). I oświadcza, że już pisze mail, żeby przesyłka była dostarczona następnego dnia. Skończyłam rozmowę, zaglądam na stronę do śledzenia paczki,a tam wiadomość, że "umówiono późniejszy termin doręczenia". I tak paczka dotarła 6 dni po rozmowie z infolinią. Dla mnie to ewidentna złośliwość pani z infolinii. A na dodatek kurier, który przywiózł paczkę nie raczył nawet jej przynieść, tylko kazał po nią zejść synowi pod blok.
    ZaletyNo nie wiem... mam się cieszyć, że paczka w ogóle doszła?
    WadySame wady: długi czas dostawy, niemiła i złośliwa pani z infolinii i kurier, któremu się nie chce
  • ~Klaudia / 2023-08-16 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dramat. Regularnie coś zamawiam, na ten moment to już kilkunasty raz z rzędu i ostatni, Panowie kurierzy nie wykonują dobrze swojej pracy. Zero telefonów, zero informacji, przyjazdy o której im się podoba, brak terminala za każdym razem(mimo iż w SMS wyraźnie pisze, że płatność kartą za pobraniem, Ja rozumiem że czasem jest dużo pracy, że bywa różnie, ale nie któryś miesiąc pod rząd to samo. Dziś nie zdążyłam nawet odebrać domofonu, wyszłam w tym samym momencie a Pan kurier błyskawicznie odjechał z pod adresu. Na infolinie nie da się dodzwonić, przekierowują z jednego numeru na inny, kolejny i kolejny. Po wielu latach korzystania z waszych usług, to już jest koniec. Nigdy, przenigdy już więcej tracenia czasu na tą firmę. 100 razy bardziej wole jechać na zakupy i sama sobie coś dowieźć do domu niż użerać się z tym niekompetentnym towarzystwem.
    ZaletyBrak
  • ~Fqrzony / 2023-08-16 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna "firma". Po raz n-ty robią gigantyczne problemy nie dostarczając paczki. Pan "kurier", który jest na rejonie i wie gdzie co i jak, podobno próbuje dostarczyć paczkę do biurowca w sobotę wieczorem! P gigantycznej awanturze na infolinii i żądaniu dostarczenia paczki ta pseudo firemka złośliwie ODSYŁA paczkę do nadawcy!!! Ci wybitnie niekompetentni przedsiębiorcy nie rozumieją na czym poleg praca (kurier) i na czym polega przedsiębiorczość (DPD - kto umieszcza dwie litery "D" w nazwie??? Hahahaha). A na serio - robię z tego dym - zawalili mi przegląd samochodu o 3 tygodnie, prawnik szykuje pismo i ktoś mi zabuli, albo De-cośtam, albo kłamliwy ktoś, udający "kuriera", z własnej kabzy. PS Ta "firma" w ciągu jednego roku zniszczyła mi dwie paczki dza granicę i nie dostarczyła trzech na czas do mnie, odsyłając do nadawcy. Miarka się przebrała! POZEW i NIGDY WIĘCEJ, żebym miał trzy razy przepłacić za przesyłkę!
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość, niekompetencja, podawanie fałszywych informacji o próbie dostarczenia przesyłki, uszkodzenia paczek, wymieniać dalej?.....
  • ~wkurzony / 2023-08-16 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. otrzymuję od nich e-mail, że będzie próba doręczenia. Problem w tym, że z rodziną jestem za granicą. Kolejnego dnia otrzymuję kolejny e-mail, że tym razem się udało doręczyć i proszą o opinię. He he he bravo dpd. I jak nie było, tak nie ma przesyłki. A reklamacja u nich to droga przez mękę. Będę unikał tego kuriera.
    Zaletynajgorszy kurier
    Wadynajgorszy kurier
  • ~Mk / 2023-08-16 10:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedyny problem, Jaki mam z DPD, to BRAK KOMUNIKACJI. Brak widełek czasowych i jednocześnie brak numeru do kuriera, w końcu dostałam numer od konsultanta, ale kurier nie odbiera i nie odpowiada na SMS. Informacja od robota, że dostawa będzie między 16:50, a 17:50 okazała się błędna. Wielka szkoda, bo ja doceniam fakt, że mam tańsze zakupy przyniesione do domu, ale KOMUNIKACJA naprawdę ułatwiłaby nam wszystkim życie.
    ZaletyCzas dostawy
    WadyKomunikacja
  • ~Ewi / 2023-08-15 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że muszę dodać po jednej gwiazdce, bo nie zasługujecie nawet na ujemne. Ta firma to po prostu porażka. Kurier zadzwonił do mnie rano, że jest u mnie pod domem, chociaż czas dostawy przesyłki miał do godziny 22:00, kiedy byłam w pracy. Zaczął na mnie wrzeszczeć, że on też jest w pracy, a jak mnie nie ma w domu, to mu zaburzam jego harmonogram dnia. Powiedziałam, żeby przyjechał później. Rzucił słuchawką i już nie przyjechał. Później dowiedziałam się, że po 11:00 jegomość kurierzyna zostawił paczkę w firmie (brak słów), bo podałam błędny adres (ciekawe, skoro był już u mnie pod domem), a wczoraj firemka wysłała mi wiadomość, że moja przesyłka czeka na mnie w punkcie odbioru bardzo daleko ode mnie - to co, mam wsiadać w taksówkę i jechać po nią? Przecież zapłaciłam za transport do domu!!!
    Tragedia, kogo wy zatrudniacie??? Już nigdy nie skorzystam z usług DPD. Dno i wodorosty.
    Jeszcze jedno - uwaga z dzwonieniem z reklamacjami, także pod nr zaczynający się na 801. Płaci się za telefon poza abonamentem, chyba jak za seks telefon, ale to ich poziom.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Monia / 2023-08-14 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Kurierce Wioletce nie chciało się przyjechać bo jutro święto,no trzeba wcześniej z pracy się urwać.Napisano,że odbiorcy nie zastano w domu,a odbiorca czekał cały dzień bo paczka ważna. Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak słów
  • ~Aga / 2023-08-14 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to po prostu masakra. Paczki nie odebrane przez kuriera z punktu odbioru przez tydzień! Gdy zapytałam właścicielkę sklepu co się dzieje- załamała ręce mówiąc, że kurierzy nie biorą paczek bo nie mają miejsca albo czasu.
    Nie wiem czy ktoś z zarządu czyta te opinie ale mam wrażenie, że w DPD nie ma ŻADNEJ kontroli jakości.
    Czy to jest jakaś partyzantka czy zabawa przedszkolaków w firmę kurierską?
    Najfajniej jest czekając na połączenie posłuchać jacy są świetni i jak się rozwijają.
    Narracja jak w partii rządzącej, poziom usług dno i wodorosty.
    Nie polecam.
    ZaletyOkrągłe ZERO
    WadyDługo by wymieniać
  • ~Klient / 2023-08-14 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, od 5 dni czekam na aktywowanie kodu do zwrotu paczki i tylko tracę czas. Firma dno i mam nadzieje, ze tam upadnie
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2023-08-14 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie na infolinię a tam automat który mnie nie rozumie i nie chce połączyć z konsultantem. Po trzech prośbach mówi że połączy i urywa sygnał. Dramat
    ZaletyBrak, bo na innych płaszczyznach też słabo działa dpd
    WadySzkoda czasu by wypisać
  • ~Aga / 2023-08-14 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    KURIERZY Z DPD NIE DOSTARCZAJA DO KLIENTA OPLACONYCH PACZEK ,INFOLINIA I PRACOWNICY DPD ZOSTAWIAJA Z TYM PROBLEMEM KLIENTA SAMEGO .NIKT NIE CHCE PONIESC KOSZTOW JAK I KONSEKWENCJI Z TYM ZWIAZANYCH TYLKO WSZYSTKO ZWALAJA NA KLIENTA .BARDZO MNIE ROZCZAROWALI I NIE POLECAM FIRMY DPD
  • ~Kamil stratny / 2023-08-14 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka mogła być bez kitu jestem już tak wkur**iony czekam od 10 miała być o 13 i co kur**a nie ma gościa nadal nie wiem czy śpi czy co nie odbiera cały czas już wolał bym wypić cała amarene niż popełnić drugi raz ten sam błąd i zamówić z tej firmy kurierskiej ..
    ZaletyNie na rządnych zalet same straty
    WadyWady to tyle że aż szkoda czasu wymieniać
  • ~Анастасия / 2023-08-14 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza dostawa towarów w moim życiu. Centrum telefoniczne jest zerowe. Zamiast płatnej dostawy do domu dostarczyli paczkę do pochkamatu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12536
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8009
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7651
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4089
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2416
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4590
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972