Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12523 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zibi / 2023-08-25 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mega nieuprzejmy. Napisał, że nie odebrałem paczki, gdy w tym czasie czekałem na niego w domu. Na infolinii same niekompetentne osoby. Najgorsza firma
    ZaletyBrak
    WadyChamscy kurierzy i pracownicy
  • ~Sławomir / 2023-08-25 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki twierdzadz że nikogo nie było w domu kłamie cały czas byłam w domu wogule nie odbiera telefonu od samego rana tylko przyszedł SMS ze zostawił paczkę w sklepie 2 km od domu w jedną stronę nie polecam na infolinii jak katarzynki wkulko to samo że kurier zostawił paczkę w sklepie i co z tego chciałem paczkę do domu a nie do sklepu
    ZaletyBrak
    WadyNieżytelnosc kłamstwa brak poczucia odpowiedzialnośći
  • ~Martyna / 2023-08-25 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    na odebranie paczki z automatu czekałam tydzień, mimo, że ciagle w nim leżała, bo kurier nie był w stanie jej zatwierdzić, obsługa klienta miła, lecz musiałam dzwonić kilkukrotnie, bo nie wykonywali tego, co obiecywali, na dodatek paczka wyglada jakby psu z gardła ja wyciągnęli, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadytragiczna organizacja, obietnice bez pokrycia, traktowanie paczki jak śmieć
  • ~Mark / 2023-08-25 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD Polska sp. z o. o. w sposób oczywisty narusza zbiorowe interesy konsumentów!!!

    Czym jest naruszenie zbiorowych interesów konsumentów?
    Z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów mamy do czynienia wówczas, gdy bezprawna praktyka przedsiębiorcy dotyka pewnej grupy (np. klientów danego przedsiębiorcy) lub nieograniczonej liczby konsumentów, zagrażając interesom każdego konsumenta będącego lub mogącego być potencjalnie kontrahentem przedsiębiorcy – to znaczy potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany.

    Zawiadomienia składamy pocztą e-mail:
    uokik@uokik.gov.pl

    lub na adres urzędu:
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa

    Osobami odpowiedzialnymi za działanie DPD Polska sp. z o.o. jest zarząd spółki :
    Nawłoka Rafał Piotr - prezes zarządu,
    Czyż Henryk Janusz - wiceprezes zarządu,
    Westrych Andrzejczyk Marta Katarzyna - członek zarządu,
    Głowacki Maciej Jacek - członek zarządu,
    Szalewicz Tomasz Jan - członek zarządu,
    Kowalska Monika Dorota - członek zarządu,
    Zembowicz Łukasz - członek zarządu.
    Zaletybrak
    Wadyoszukańczańcza firma
  • ~Biały / 2023-08-25 09:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat,
    Problem z kontaktem z kurierem, niska elastycznośc, problem ze zgłoszeniem reklamacji.
    Oceniam bardzo źle zarówno obsługe infolinii jak i sposób załatwiania spraw.
    Odradzam, w porównaniu z konkurencją - dno.
    WadyWszystko
  • ~ANNA / 2023-08-25 09:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym bardzo pochwalić pana D. Zawit...(niestety nie wolno podać mi pełnych danych) Pierwszy raz spotkałam tak profesjonalnego kuriera
    pozdrawiam A.K
    Zaletypełen profesjonalizm, kultura osobista
  • ~Kamil / 2023-08-25 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kupa mułu. Paczka krąży gdzieś po Polsce. 3 dni jest magazynowa. Infolinia nie działa a jak już się dodzwonisz to kłamią że na drugi dzień będzie.
  • ~Ania / 2023-08-25 07:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka trafiła następnego dnia od nadania. Miałam szczęście ze trafiłam na zaangażowanego, uprzejmego kurier z inicjatywą. Zmiksowałam 2 adresy robiąc zamówienie. Kurier pisał i dzwonił, by dopytać o który adres chodzi, by paczka jak najszybciej do mnie dotarła, a nie krążyła po Polsce. Dzięki niemu paczka z rzeczami do remontu dotarła na czas, co oszczędziło nam kosztów i nerwów związanych z przedłużającym się remontem. Oby więcej takich kurierów :) bardzo polecam
  • ~Carol / 2023-08-25 06:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana DPD. Mama wysłala paczkę dla mojego syna, swojego wnuka na urodziny. Paczka zaginęła. Po długim procesie otrzymała zwrot z tytułu ubezpieczenia. Do tej pory nie zwrócono jej za koszty przesyłki, a minęło prawie pół roku.
  • ~Artur / 2023-08-24 23:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Mało korzystam z usług DPD .Przesyłki z paczkomatu odbierałem trzy razy ,tylko jeden raz obyło się bez problemów. Pozostałe dwa razy otrzymałem przesyłkę z wielkimi problemami jedną dopiero po tygodniu. Kontakt z infolinią ewentualnie biurem obsługi klienta -tragiczny. Absolutnie nie polecam tej firmy
  • ~PRZEMO / 2023-08-24 22:35
    Ocena: 3.67 / 5
    PACZKI ZOSTAWIONE POD DRZWIAMI NA KLATCE SCHODOWEJ , AŻ KORCI MNIE ZASKARŻYĆ ICH O NIE DOSTARCZENIE , BO NIE MAJĄ DOWODU ŻE ODEBRAŁEM , SĄD I KASA ZA ZGUBIENIE . DOBRZE ŻE NIKT TEGO NIE UKRADŁ , MASAKRA , NIGDY WIĘCEJ .
    ZaletySZYBKOŚĆ
    WadyNIE DOSTARCZANIE DO RĄK WŁASNYCH , ZER POKWITOWANIA .
  • ~Anna / 2023-08-24 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!
    We wtorek kurier niby dzwonił ale się nie dodzwonił stwierdził że miałam zajęty telefon .W środę dzwoniłam 4razy na infolinię gdzie znajduje się moja paczka stwierdzili że nie wiedzą gdzie jest.Kurier rzucił paczię pod drzwi i uciekł.Paczka była otwarta i uszkodzona.Nie polecam usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Zeb / 2023-08-24 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest kabaret nie firma. Dziś dostałem lustro... pęknięte.
    Żadna inna firma tak nie funkcjonuje.
  • ~Wojtas79 / 2023-08-24 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka przez kilka dni nie może wyjść z oddziału .. kolejny konsultant mówi co innego … masakra p
  • ~Gfgf / 2023-08-24 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!!
    Dostałam rano sms - dziś paczka zostanie dostarczona. Czekaliśmy ( specjalnie) cały dzień byliśmy wdomu. Później poprostu zjawiła się informacja że paczka została dostarczona. NIEPRAWDA!!!
    NIE BYŁA DOSTARCZONA.
    ZaletyZero
    WadyJuż pisałam.
  • ~Adam / 2023-08-24 15:47
    Ocena: 4.67 / 5
    DPD to aktualnie najlepsza firmą kurierską w Polsce .Jeżeli chodzi o kurieròw obsługujących Szczawnicę ,to w skali 1-10 daję 10+.
    ZaletyCzas rostawy
    WadyBrak
  • ~Darek / 2023-08-24 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD w Bydgoszczy kurier Radosław to w rzeczywistości kłamca i leń który zamiast rozwozić przesyłki pisze tutaj regularnie na swój temat pochlebne komentarze. To świadczy jak zakłamana jest ta firma i jej pracownicy.
    Zaletybrak
    Wadykłamcy
  • ~Tas / 2023-08-24 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiły kurier wręcz powiem że chamski nie interesuje go przesyłka poprostu jej nie szanuje a zwłaszcza kurier z Reno master obsługujący piekiełko łososine górna... Nie polecam tej firmy
    Ps.podczas przeładunku z auta na auto pod szkołą w piekielku rzucają sobie paczkami.
    ZaletyBrak
    WadyTacy ludzie nie powinni pracować jako kurier.
  • ~Wojtek / 2023-08-24 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Czym jest naruszenie zbiorowych interesów konsumentów?
    Z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów mamy do czynienia wówczas, gdy bezprawna praktyka przedsiębiorcy dotyka pewnej grupy (np. klientów danego przedsiębiorcy) lub nieograniczonej liczby konsumentów, zagrażając interesom każdego konsumenta będącego lub mogącego być potencjalnie kontrahentem przedsiębiorcy – to znaczy potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany.

    DPD Polska sp. z o. o. w sposób oczywisty narusza zbiorowe interesy konsumentów!!!

    Polecam składać zawiadomienia do UOKiK w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przez DPD.
    Jeżeli zawiadomienia złoży większa ilość osób to urząd będzie musiał wszcząć postępowanie w sprawie naruszania zbiorowych interesów przez DPD. Kara w przypadku tej spółki może wynosić wiele milionów złotych.

    Zawiadomienia składamy na adres:
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa

    lub pocztą e-mail:
    uokik@uokik.gov.pl
    Zaletybrak
    Wadynarusza zbiorowe interesy konsumentów
  • ~Marcin / 2023-08-24 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak doręczenia, fałszywe informacje o próbie doręczenia, zupełne lekceważenie, niewywiązywanie się z zawartej umowy. Trzeba pisać z nazwiska kto jest odpowiedzialny, zarząd spółki DPD Polska sp. z o.o.:
    NAWŁOKA RAFAŁ PIOTR - PREZES ZARZĄDU,
    CZYŻ HENRYK JANUSZ - WICEPREZES ZARZĄDU,
    WESTRYCH ANDRZEJCZYK MARTA KATARZYNA - CZŁONEK ZARZĄDU,
    GŁOWACKI MACIEJ JACEK - CZŁONEK ZARZĄDU,
    SZALEWICZ TOMASZ JAN - CZŁONEK ZARZĄDU,
    KOWALSKA MONIKA DOROTA - CZŁONEK ZARZĄDU,
    ZEMBOWICZ ŁUKASZ - CZŁONEK ZARZĄDU.
    Proszę powielać, niech Google indeksuje nazwiska osób odpowiedzialnych za działania spółki.
    Zaletybrak
    Wadywiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12523
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8005
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7649
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4089
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2416
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971