strona 8 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Anna Barbara / 2024-12-31 13:35
Nie polecam. Nie dostarczają przesyłek na czas, brak kontaktu,, paczka kilka dni na magazynie. -
-
~Daniel / 2024-12-31 13:28
DPD to oszuści nie dostarczają przesyłek pod wskazany adres NIE POLECAM OSZUSTÓW ZaletyOszuściWadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres -
~Oczekujący / 2024-12-28 10:42
Kurier miał dostarczyć paczkę 24.12, cały dzień oczekiwania i paczki zero. Po czym wchodząc na statusy paczki pojawia się zapis odbiorca niedostępny... Czekam zatem 27.12 na doręczenie i cały dzień firma DPD milczy, a wieczorem dostaję maila, że ponowna próba doreczenia nieudana (ciekawe kiedy jak cały czas w domu) i przesyłka wraca do nadawcy. Żenada!!! ZaletyBrakWadyBrak odpowiedzialnosci, olewanie klientów, oszukiwanie -
~Anka / 2024-12-28 10:27
Paczka nadana z Polski do Niemiec 20.12, od 24 leży w oddziale przekazania za granicą i nic się z nią nie dzieje,zero kontaktu, telefon odbiera jakiś durny bot. Ostatni raz współpracuję z DPD! -
~MM / 2024-12-27 17:55
Kurier miał dostarczyć paczke 24.12.2024 i zero paczki i zero kontaktu . Mamy 27.12 normalny dzień i nadal paczka w magazynie .
Masakra -
~Mal / 2024-12-27 13:29
po raz kolejny przesyłka nie została dostarczona niby poprzez nb osoby, pomimo obecności. Zero kontaktu z kurierem. ZaletybrakWadycałe mnóstwo -
~Nick / 2024-12-27 12:24
Tragedia. Kurier nie doręcza paczek „bo nie”, zaznacza nieobecnego odbiorcę, mimo, że cała rodzina jest w domu. Unikać jak ognia. ZaletyBrakWadyNieterminowość nierzetelność -
~Brzeszczot / 2024-12-24 14:14
Beznadziejna firma,nigdy więcej nie skorzystam.Kurier dzwonił rano w wigilię, że będzie super ucieszyłem się bo wiózł prezent...niestety później już przez kilka godzin ani razu nie odebrał a przesyłkę zawiózł od razu do magazynu.Obsługa klienta jest dramatycznie byle jaka,zero kontaktu w dobie telefonów i internetu.Po co podają numer do kuriera skoro on i tak nie odbiera??Po co każą podać adres dostawy skoro nawet nie próbują dostarczyć a od razu wiozą do magazynu wpisując, że odbiorca niedostępny.W życiu nie spotkałem się z taką fuszerką i bylejakością oraz olewaniem. ZaletyBrakWadyZerowy kontakt z kurierem,nigdy nie wiadomo kiedy i czy w ogóle przesyłka dojdzie -
-
~PePe / 2024-12-24 12:17
Totalna porażka.
Kurier nie przyjechał w awizowanych godzinach (9-17). Nie przyjechał wcale. Ale nie przeszkodziło mu to we wpisaniu do systemu: Zlecenie niezrealizowane - paczka nieprzygotowana (notatka z godz. 22.28). Nie ma to jak mieć Klienta w .upie i jeszcze go obsmarować. Tyle tylko, że Klient ma monitoring ...ZaletyBRAKWady- brak terminowych odbiorów przesyłek (zarówno z paczkomatu, jak i z lokalu)
- brak możliwości nawiązania połączenia telefonicznego z kurierem (nie odbiera telefonu i nie oddzwania)
- nierzetelna obsługa Klienta -
~Stanisław / 2024-12-24 11:20
Totalne lekceważeni kurier był niby 2 razy i oddał paczkę do punktu zamiast do żabki czy paczkomatu teraz leży i czeka aż kurier będzie miał czas -
~Zawiedziony / 2024-12-23 21:28
Ta "firma" to totalna porażka. Zamówiłem przesyłkę zwrotną: proste (nie dla dpd), wysłaćz punktu A do punktu B, poczekać chwilę, odebrać z punktu B i wysłać z powrotem do punktu A. Pierwsza część misji przebiegła w miarę ok: kurier dostarczył paczkę do punktu A, ale nie poczekał. Po sprawdzeniu w aplikacji dpd statusu paczki zadzwoniłem na infolinię (15 minut czekania), dowiedziałem sie, że kurier dostarczył paczkę do punktu B, ale odbiorca/ nadawca nie był przygotowany (ponoć) więc nie zabrał paczki. Na pytanie czy kurier wróci po paczkę, odpowiedź: nie. Na pytanie czy dpd zwróci pieniądze, za cześć nie wykonanej misji i nie dostarczenie paczki zwrotnej z punktu B do punktu A : nie.
Zamówiłem kolejną misję: paczka z punktu B do punktu A. Od dpd dostałem informację o dniu (piątek) i przedziale godzinowym 9:00-11:00, podczas którego kurier pojawi się w punkcie B. Przez cały dzień nie pojawił się, pomimo mojego telefonu na infolinię. Kolejny telefon na infolinię w poniedziałek: okazało się że poprzedni konsultant z infolinii zapomniał dopełnić jakiejś formalności i przez to kurier nie miał zaplanowanej wizyty w punkcie B (to ja mam pamiętać o tym, że dpd ma zapłacone za usługę, której nie wykonało?)
Jutro będzie ciąg dalszy wydzwaniania na infolinię.
Ręce opadają na tą tzw "firmę kurierską"ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Aneta / 2024-12-23 12:15
Człowiek w domu czeka na przesyłkę, a już drugi raz kurier oddał przesyłkę do Picup-u. Masakra. Ani nie zadzwonił do drzwi, anie nie powiadomił sms-em, ani też nie zadzwonił na telefon. Mógłby się przynajmniej wysilić i odebrać telefon jak się do niego dzwoni. Po to zamawia się przesyłkę na konkretny adres, żeby kurier ją tam dostarczył, a jak mu się nie chce, to niech pracę zmieni. -
~Niezadowoly z DPD / 2024-12-22 13:29
Całkowita porażka ta firma. Kurier twierdzi ze był a w rzeczywistości wcale nie było go pod wskazanym adresem. Nie raczył tez pozostawić przesyłki w punkcie odbioru. I tak przesyłka leżała sobie w magazynie nie wiadomo na co czekając. Kurier opowiada przy tym jakieś niestworzone historie, ze paczka się uszkodziła itp. po czym gdy po kilku dniach zainterweniowałem na infolinii paczka znalazła się a gdyby nie mój telefon penie odesłali by ja do nadawcy. To już drugi incydent z negatywny z DPD. Wniosek - NIGDY WIĘCEJ DPD !!! Zaletyabsolutnie żadnychWadyNierzetelni, dział reklamacji zawsze twierdzi ze winny jest klient a u nich wszytko OK -
~Mariola / 2024-12-21 17:04
Paczka 05808049809286
Jest gotowa do odbioru, ale kodu odbioru nie laska przysłać…
Więc trzeba się bawić i dzwonić do nich na infolinię żeby łaskawie mi go dali -
~AO / 2024-12-20 18:11
Na przesyłkę Przesyłka nr
DPD
1007637395947U
Czekam kilka dni, w pierwszym dniu nie zaczekał kilku minut, kazał przyjechać na wyznaczone przez niego miejsce , na koniec napisał, że rezygnujemy z paczki.
Przesylkę odesłano do nadawcy.
Po raz drugi czekaliśmy od 14 , kurier napisał, że nie było nas w domu, co było nieprawdą.
Dpd odesłało paczke do Żabki.
W Żabce nie mogłam jej odebrać bo DPD nie wygenerowało do mnie smsa z kodem.
Nie wiem czy odeślą paczkę znowu do nadawcy
Zobaczymy.
AOWadyZadnego kontaktu z firmą jeśli coś się dzieje .
Infolinia- dla cietpliwych ???? -
~Zofijka / 2024-12-20 16:14
Nawet jednej gwiazdki nie warci, nie przywożą przesyłek pod wskazany adres tylko zostawiają w punktach odbioru. Brak odpowiedzi na reklamację. Rozmowa z obsługą infolinii nic nie dała. Sytuacja powtarza się bardzo często i żadnej pozytywnej reakcji ZaletyBRAKWadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres -
-
~Piotr / 2024-12-18 23:23
Najgorsza usluga kurierska, z jaką się spotkałem. Kurier nie odbiera telefonu. Przez 3 dni symulowano dostarczenie przesyłki, by po tym czasie zaznaczyć w systemie, że klient odmówił jej odebrania i odesłano ją do nadawcy. Żaden kurier nie przyjechał z przesyłką (mam tego dowód z monitoringu) i nie próbował się skontaktować. Czyste oszustwo. Jak najdalej od DPD. ZaletyBrak -
~Uleczka / 2024-12-18 17:49
Dawno nie spotkałam się z takim chamstwem i aroganckim zachowaniem kuriera w stosunku do kobiety i zarazem klienta.
Kurier zadzwonil, ze podjezdza i mam wyjsc do bramy. Nie zdazylam nawet ubrac kurtki, a kurier odjechal. Po wielkokrotnych próbach kontaktu numer mojego partnera zostal przez tego "kuriera"zablokowany. Zadzwonilam wiec z mojego numeru i grzecznie pytajac, dlaczego odjechal, odpowiedział, cytujac" ja czekam tylko 2 minuty. Mam jeszcze ponad 80 paczek do rozwiezienia i gdybym na kazdego mial czekac to jeździłbym do polnocy". Chcialam podjechac sama po paczke, ale kurier totalnie nie chciał współpracować. Zapytalam, wiec, czy mogę oczekiwac, ze paczka zostanie dostarczona na drugi dzien. Uslyszalam, cytując, "może będzie, może nie będzie" po czym chamsko sie rozlaczyl. Nie polecam tej firmy i sama na pewno juz nigdy z uslug tej firmy nie skorzystam.ZaletybrakWadychamskie zachowanie, brak profesjonalizmu, zero szacunku dla klienta, zero współpracy, -
~Justa / 2024-12-18 15:06
Nie polecam.Czas oczekiwania na dostawę bardzo długi.Paczka była otwarta .Karton od paczki cały zniszczony,bardzo słaby kontakt z kurierem i firmą Dpd. ZaletyBrakWadyWady według opisu wyżej.Nie polecam. -
~Plmann / 2024-12-18 14:08
Wygląda na to że DPD ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie dziwię się wcale wystawionym tu opiniom. Nie istniejacy dział obslugi klijenta. Możesz sobie pisać i czekać 30 dni na łaskawą odpowiedź. Dzisiaj miałem nieprzyjemność mieć doczynienia z ich pracownikiem - kurierem. Jeszcze nigdy z takim chamstwem i butą. Ubrany w firmowe łachy młodzieniec odmówił podania imienia i nazwiska, stwierdził że paszport nie jest dokumentem tożsamości w zwiazku z tym wstawi adnotację-odmowa odbioru przesyłki. Szczyl może 20 letni pożegnał się słowami " nara pajacu" ze mną 53 lata oraz moją mamą 75. Po spedzeniu 20 minut na linii telefonicznej stwierdziłem że to nie ma sensu. Skarga pójdzie do siedziby głównej. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe
strona 8 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »