Zaletybrak
strona 8 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Michał / 2025-05-10 10:34
opryskliwy kurier uszkodzona przesyłka SKANDAL - nie potrzebna dłużej opisywać -
-
~Anna / 2025-05-09 23:07
Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich.Nigdy nie zamówię juz nic jeśli będzie tylko dostępna opcja kurierska DPD ,a tak jest z paczką której nie mogę odebrac.Zamówiłam do paczkomatu,stałam przy nim i kombinowałam jak odebrac paczkę,straciłam sporo czasu i nerw.W informacj z DPD jest jasno napisane odbiór paczki AUTOMAT PACZKOWY,a tymczasem obok jest sklep i podejrzewam ,że paczkę oddali do punktu w sklepie,niestety nie było mi dane odebrać jej ,ponieważ sklep otwarty do godziny 21,co najgorsze na infolinii okazało się ,że paczka w paczkomacie od dwóch dni leży,a ja dostałam dopiero dziś rano sms ze można odebrać paczkę,wg.informacji z sms będzie tylko do jutra do godzin nocnych,więc z pewnością wróci z powrotem,bo przecież nie bedę wstawała o 3 w nocy i czekała na kuriera pod sklepem zanim odesle ją z powrotem do nadawcy.Paczka wysłana w poniedziałek ,dzis jest piątek,czyli jechała 5 dni. Porażka.Moja rada zamknijcie tą "firmę", ZaletyBrakWadysame wady -
~Rafał / 2025-05-09 13:05
Brak informacji, kiedy będzie kurier - dzwoni spod adresu kilka bloków dalej i mówi, że już jest.
Jak mówię, że jeszcze nie zdążyłem podejść i że mógł zadzwonić - to odpowiada, że ma dużo paczek i to ja mogłem dzwonić.
Odjeżdża i wypisuje w systemie - negatywna weryfikacja odbiorcy.
Jedna gwiazdka - na wyrost.Wadychamstwo, brak profesjonalizmu -
~adasosuch / 2025-05-08 10:34
nic nie można zrobic z przesylka, jesli cie nie ma w domu to nic nie zrobisz… ZaletyzadneWadywszystkie -
~Maciej z Mławy / 2025-05-07 16:33
U mnie po 5 gwiazdek. Nigdy mnie nie zawiedli. Paczek dziesiątki miesięcznie. Kurierzy język polski znają, odziani profesjonalnie, auta bardzo ładne, aplikacja dpd działa, przekierowania i inne działają, powiadomienia na czas, szybkie dostawy. Serio jest ok. Polecam. Mława i okolice. Zaletykurierzy mówią po polsku, czyste i ładne odzienie, dobre auta, szybkie dostawy, aplikacja działa -
~Rozczarowany klient / 2025-05-06 10:36
Gwiazdka tylko dlatego , że bez tego nie da się dodać opini.Najgorsza firma kurierska. Powinni ją zamknąć. Przetrzymują paczkę 2 tygodnie. Potem piszą , że dostawa dzisiaj . Po czym paczka nie przyjeżdża. Ze śledzenia: paczka wyrusza że Swędowa do Tarnowskich Gór. Dziwnym trafem zajeżdża do miejscowości Dobra i z Dobrej jedzie z powrotem do Swędowa. Skąd w nocy odpiera ja kurier z Gliwic. Po rozmowie na infolinię dowiedziałam się , że tak to mają logistycznie zaplanowane ..... Bez komentarza. Albo nie . Logistyk to jakiś debil do potęgi. ZaletyBrakWadySame wady -
~Dorota / 2025-05-05 23:56
Przełom w firmie kurierskiej DPD. Nieoceniona wspolpraca z Panią Patrycją. Tylko takich kurierów można polecać z czystym sumieniem. Brawo dla Patrycji z Łodzi ZaletyJedną zaleta, to brak wad,???? konkretnie chodzi mi o tego kuriera j/w -
~Dorota / 2025-05-05 23:49
Czytając komentarze, można sądzić że źle trafiliście. Nie wiem w których rejonach Polski są tak niekompetentni kurierzy.
Ja osobiście jestem bardzo mile zaskoczona Patrycja ( kurier DPD/Łódź rejon Bałuty)
nieoceniona Pani kurier,pełne zaangażowanie w pracę.ZaletyPatrycja ( kurier DPD/Łódź rejon Bałuty)
Wysoka motywacja i zaangażowanie w swoją pracę.
Widać że dąży do jak najlepszych wyników. Szczerze polecam!!WadyBrak -
-
~Aleksandra / 2025-05-05 13:02
Zachowanie firmy zdecydowanie nie jest proklienckie. Jako osoba nadająca paczkę i płacąca za usługę oczekiwałam możliwości normalnego kontaktu z kurierem, żeby ustalić szczegóły odbioru. Niestety, infolinia odmówiła podania numeru, tłumacząc to „procedurami”, mimo że jako odbiorca paczek numer kuriera dostaję bez problemu.
To wygląda jak podwójne standardy: ja mam być dostępna i odbierać telefon od kuriera, kiedy DPD coś do mnie dostarcza, ale kiedy to ja coś wysyłam i płacę – kontakt już jest niemożliwy. Kompletny brak równowagi i elastyczności. Zmuszanie klienta do czekania w niepewności i brak opcji ustalenia czegokolwiek z kurierem to po prostu wygodne dla firmy, ale frustrujące dla klienta.
Dodatkowo – kurier miał odebrać paczkę w godzinach 9:00–12:00 i nie pojawił się w wyznaczonym czasie. Po moim telefonie na infolinię, konsultantka próbowała się z nim skontaktować, ale bezskutecznie – kurier nie odbierał telefonu. Paczka do tej pory nie została odebrana. W celu jej nadania specjalnie wzięłam wolne z pracy, a mimo to firma nie wywiązała się z ustaleń. Kurierzy działają na własnych zasadach i nie ponoszą żadnych konsekwencji za niedotrzymanie terminów. Klient pozostaje bez informacji, bez możliwości kontaktu i z poczuciem kompletnego lekceważenia. -
~Niezadowolona / 2025-05-05 12:42
Najgorsza firma kurierska. Kurier niedostarcza paczek twierdząc że nie ma nikogo w domu lub ze odmawiamy odbioru. Obsluga w biurze obsługi jest nieuprzejma a wręcz bezczelna rozłączając się podczas rozmowy ZaletyBrakWadyObsługa w całokształcie -
~Marcin / 2025-05-03 11:06
Najgorsza z firm na rynku. Dostałem SMS z rana że będzie dostawa, przy kilku próbach kontaktu z kurierem niestety nie udało się skontaktować. W końcu koło 18 udało się dodzwonić, to usłyszałem że dzisiaj nie będzie dostawy. Na moją uwagę że cały dzień czekam w domu na przesyłkę, to usłyszałem że to już mój problem ze siedzę w domu. Totalne żenada. Nigdy więcej DPD. Kurier Piotr Koszalin ZaletyBrakWadyBrak kontaktu , bezczelność kuriera -
~Dario250 / 2025-05-02 21:51
Kurier stwierdził, że nikogo nie było w domu, chociaż rodzice czekali na przesyłkę. W przeciągu kilku sekund odnotował dwie próby dostawy i odwiózł paczkę do punktu odbioru. Pani na infolinii stwierdziła bezczelnie, że kurier od razu może zawieść paczkę do punktu odbioru bo taki mają regulamin, nie musi się kontaktować telefonicznie i z nim też nie można się kontaktować. Nigdy więcej dpd. ZaletyMam nadzieję że z takim podejściem do klienta nastąpi plajtaWadyWszystko związane z nazwą DPD -
~Aga / 2025-05-02 14:53
Fatalna obsługa. Dostawa miała być 30/04. Nie dostarczą bo w standardzie nie ma że 100% na drugi dzień. Dostawa 2/05 - Kurier najpierw mówi że będzie między 11 a 12 po czym zrzuca połączenie. Wyłącza telefon. Po interwencji w centrali okazuje się że zgłosił awarię. Odebrać przesyłki samemu nie można odebrać bo się taka opcja 1/04 skończyła. I dostarczą w poniedziałek. Wstrzymuję mi to pracę na 3 dni.Malo zawału nie dostałam. A gdzie indziej od ręki kupić tego nie mogę. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kierowcą. Brak informacji, że awaria i może ktoś chce coś odebrać. -
~Tysiek / 2025-04-30 14:55
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Już drugi miesiąc z rzędu kurierowi nie chce się nawet sprawdzić czy jestem w domu i przekierowuje paczkę do punktu odbioru po rzekomo nieudanej próbie dostarczenia. Ja pracuję z domu, więc od 8:00 do 16:00 w nim siedzę. I jak bym chciała odbierać przesyłkę z punktu odbioru to do punktu odbioru bym ją zamówiła. A po to zamawiam 13 kg karmy dla psa z dostawą do domu żebym nie musiała sama wnosić jej na 3 piętro. A jak Panu Marcelowi się nie chce wnosić przesyłki na 3 piętro to niech zmieni pracę! Dodatkowo infolinia to też jakiś dramat! Najpierw odbiera BOT, który w ogóle nie jest pomocny, a później 25 min czekam na połączenie z człowiekiem, który również nic nie może dla mnie zrobić! Nie przyjmie reklamacji - mogę złożyć online, nie przyjmie skargi - mogę złożyć online, nie zadzwoni do kuriera i nie poda mi do niego numeru telefonu! Na pytanie to po co jest ta infolinia!? Usłyszałam żeby udzielać informacji np. o przesyłkach... Tych wszystkich informacji, które są w milach i w aplikacja... Żenada! -
~tonnellka / 2025-04-29 12:11
Przesyłka nie dostarczona,kurier zaznaczyl ze brak adresata w domu. Tylko że ja jestem po operacji I z domu się nie ruszam. Oczywiście do kuriera nie idzie się dodzwonić a dzwoniąc na numery infolinii jestem rozłączona po drugim sygnale. ZaletyBrakWadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i działem obsługi. -
~Tati / 2025-04-28 16:05
Kurier DPD odmówił dostarczenia paczki pod wskazany adres, mimo że usługa była opłacona, co jest sprzeczne z regulaminem DPD (§ 5 ust. 4 Regulaminu Świadczenia Usług). Odmówił również przekierowania przesyłki do punktu DPD, chociaż klient ma prawo do takiej zmiany. Brak możliwości kontaktu i brak wsparcia ze strony firmy. DPD całkowicie ignoruje swoje obowiązki wobec klientów. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy! -
-
~paka / 2025-04-25 20:02
Jednym slowem - amatorzy :)
Jedyna rzecza jaka robia żle to dostarczenie paczek...Zaletynie maWadybrak kontaktu, mamy klienta w d, niedostarczanie paczek -
~Rafał / 2025-04-25 16:57
Kurier nie dostarczył przesyłki. Wróciła do nadawcy. Brak komunikacji i chęci dostarczenia. Najprościej było zaznaczyć brak adresata.
Stracone pieniądze. Nie warto wybierać tej firmy. -
~Irena / 2025-04-25 12:41
Najgorsza firma kurierska kurier nie przyjeżdża a e-mail przychodzi że był i nikogo nie zastał a po przekierowaniu przesyłki trzeba czekać kilka dni aby ją odebrać w punkcie.Nie polecam. ZaletyBrakWadySame wady -
~Gabriel / 2025-04-23 15:11
Od dwóch tygodni oddział doręczający przetrzymuje moją paczkę i nie potrafi dostarczyć jej do Żabki. Interwencje telefoniczne nie skutkują. Dzisiaj kłamali, że punkt w Żabce jest zamknięty, co sprawdziłem w minutę. Okazuje się, że kurier DPD był tam dzisiaj z przesyłkami. Dno.
strona 8 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »