strona 74 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Nataliia / 2023-09-26 18:10
Nie dostarczają paczki, nie wysyłają sms lub maila. Kurier nie przyjeżdża, a mówi ze był. Zwracają paczki do nadawcy beż mojej zgody.
Najgorszy serwis na świecie.
Nie polecam. Nigdy więcej -
-
~Niezadowolona klientka / 2023-09-26 17:40
Czekam cały dzień na kuriera po sms-ie i mailu z informacją, że dostawa będzie dzisiaj. Zero dzwonienia do mieszkania, żadnego telefonu od kuriera, a o 17:03 mail, że został uzgodniony nowy termin dostawy. O 17:03 gdy już dział obsługi klienta jest zamknięty i nawet zamienić słowa z konsultantem nie można. Nie polecam -
~Beata / 2023-09-26 17:02
Zamówiłam odbiór paczki m.godz. 15-17. Kurier przyjechał przed godz. 14 i nikogo nie zastał, o czym dowiedziałam się jak oddzwonilam parę minut po godz. 14. Kurier powiedział również, że jest w pobliżu i ZARAZ będzie u mnie, więc czekałam nigdzie nie wychodząc. Moje czekanie trwa nadal pomimo, że minęła już godz. 17. Rozumiem, że to miała być dla mnie kara, że nie było mnie wtedy kiedy jemu pasowało. ZaletyMożliwość zamówienia online. -
~akkines@interia.pl / 2023-09-26 16:55
Co to ma znaczyć, że kurier pozostawia przesyłki w innym niż wskazano miejscu ? W pobliżu "mojej" Żabki są 3 inne ale nie !!! DPD wywozi przesyłki do kawiarni mieszczącej się dużo dalej. Porażka, więcej już nie skorzystam. -
~Mike / 2023-09-26 16:53
Katowice-jeśli chodzi o dostarczanie paczek to w miarę ok. Jeśli paczkę mają odebrać (reklamacja) to już jest problem - kurierzy niemili, aroganccy, trzeba prosić się o protokół przekazania, nie mówiąc już o jego wypełnieniu!!! Często pytania po co to Panu? Ostatnio gdzieś wcięło paczkę do zwrotu o wartości 2700zł. Dobrze, że mam protokół, nawet szczątkowo wypełniony, bo miałbym problem. Ogólnie DPD oceniam bardzo nisko i po ostatnim incydencie właśnie z tą wartościową paczką nie będę korzystał z ich usług, ani ze sklepów, gdzie jest tylko DPD! WadyKurierom chyba nie za bardzo zależy na pracy. -
~Andrzej / 2023-09-26 16:42
dno dna,skaliste dno zostało przebite przy użyciu boota do kontaktu z klientami; nie można dostać nr telefonu do kuriera, nie zostawiają paczek pod domem - nie ma cię w domu nie otrzymasz paczki; kod do formularza generuje się 10 minut ( oficjalna informacja na ich stronie ) Zaletybyło kiedyś lepiejWadysame wady; nigdy nie skorzystam z ich usług -
~A_ / 2023-09-26 16:11
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przesyłka opóźniona, udają, że domofon jest zepsuty, podczas, gdy cały czas ktoś czeka w domu. Jak dzwonisz, żeby wyjaśnić sprawę, to kurier jest krnąbrny i lekceważący. Po pytaniu, z kim mam wyjaśnić tę sprawę, kurier odpowiada ,,nie wiem". Strona DPD w ogóle nie jest pomocna, działa, jak chce, wszystko to jakieś niepoważneZaletyBrakWadyopóźnienia, brak szacunku do klienta, kłamstwa -
~Mm / 2023-09-26 14:54
Kurier porażka, strasznie chamski człowiek, widać że ma jakieś problemy ze sobą. Jeśli mogę to z daleka omijam. ZaletyBrakWadyKurier -
-
~Twoj stary / 2023-09-26 14:21
Tragedia! Najgorsza firma kurierska z jaka mialem w tym przypadku nie przyjemnosc współpracować. Kurier wyje....ane totalnie, został grzecznie pokierowany do punktu dostaw w restauracji to sie obrazil i pojechal. Czekalem na goscia fobre 20 min az zaczalem sie martwic. Telefonu nie odbieral a w systemie odbil ze niechcielismy przyjac paczki. Kpina & żart to dobra nazwa dla tej firmy ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Hrabia / 2023-09-26 13:30
Najgorsza firma kurierska jaką znam. Radzę omijać szerokim łukiem. Paczka do odebrania w punkcie, w punkcie paczki brak, pomimo tego że chcialem ja odebrac na drugi dzień. Robią z ludzi idiotów. -
~Andrzej / 2023-09-26 12:56
Klient stoi na przegranej pozycji. DPD rozwaliło walizkę i do niczego się poczuwa. Wręcz sugeruje, że każda nadana przesyłka powinna być w stalowej skrzyni oblepionej z każdej strony szkło. I tak nie daje to pewności, ze dojedzie w całości, bo, cytuję: W tym miejscu wskazać należy, że po
nadaniu przesyłki, jest ona przemieszczana przez kuriera do kolejnych miejsc przeładunkowych i
umieszczana w zbiorczych środkach transportu. Miejsca przeładunkowe, jak i cały proces sortowania, są
co do zasady zautomatyzowane; przesyłki umieszczane są na taśmociągach (sorterach), które w sposób
automatyczny sortują przesyłki. Co do zasady przesyłka, w procesie realizacji usługi przewozu,
przeładowywana jest co najmniej 3-4 razy. Przesyłka może być przemieszczana w pozycji pionowej lub
poziomej, co więcej poddawana jest naciskom przez inne przesyłki. Świadomość nadawcy w zakresie
powyższego, powinna mieć niezwykle istotne znaczenie w kontekście odpowiedniego zabezpieczenia
przesyłki do transportu." Ładnie powiedziana - "umieszczana".
Dno i bąbelkiZaletybrakWadybrak szacunku dla Klienta -
~Kubuś Brzuchatek / 2023-09-26 11:53
Kurier ma wielkie pretensje, wręcz krzyczy, że musi dźwigać paczkę na czwarte piętro. Jeżeli mu się nie podoba, to zawsze może zmienić pracę. Jakoś kurierzy z innych firm kurierskich nie mają z tym problemu. Nie polecam tej firmy. Dla mnie jest na równi z innym Państwowym dostawcą, a może i gorzej. Wolę dopłacić i mieć komfort dobrze wykonanej usługi. Notabene pracuję w pobliżu punktu odbioru DPD i widzę często jakie tam są żenujące sytuacje związane z tym operatorem. ZaletyBrak.WadyŻenująca obsługa. -
~nadawca / 2023-09-26 11:21
zdecydowanie odradzam Nadawałem przesyłkę ,która dotarła do odbiorcy po ponad 30 dniach Przez ponad miesiąc przerzucaliśmy się mailami z działem reklamacji dpd Zero jakichkolwiek przeprosin Najbardziej rozbawiło mnie stwierdzenie ,że mam duże szczeście ,że odnależli paczkę . ZaletybrakWadycałkowite lekceważenie -
~bojo / 2023-09-26 09:17
Został wysłany numer do kontaktu z kurierem. Cały dzień siedziałam w domu i czekałam. Po wielu próbach udało mi się do niego dodzwonić. Kurier powiedział, że paczka była u innego kuriera, który zaginął. Kurier poprosił o oddzwonienie za 15 minut. W rezultacie przestał odbierać telefony i ignorował SMS-y. Dzisiaj dowiedziałem się, że przesyłka została zwrócona. Firma ma bardzo niski poziom usług i postaram się nigdy nie skorzystać z ich usług, a dodatkowo wszystkich zniechęcić ZaletyNie maWadyniski poziom usług
zachowanie kurierów -
~Kill / 2023-09-26 09:15
Najgorsza firma kurierska, niech zniknie jak najszybciej z Polskiego rynku. Dostarcza uszkodzone przesyłki oraz odmawia w odszkodowaniu. ZaletyBRAKWadyCała firma jest jedną dużą wadą -
~Juliatom / 2023-09-26 08:45
Kłamcy i oszuści . Nie było żadnej próby przekazania paczki . Po czym wiadomość ze paczka czeka w punkcie odbioru i mam sobie sama po nią jechać . Na szereg moich pytań dlaczego paczka nie dojechała na adres wygodny dla mnie konsultant bezczelnie odpowiadał ze firma ma takie prawo i na koniec mnie rozłączył -
-
~Prezes999 / 2023-09-26 05:45
Kurier jak zwykle nie przyjechał. Paczka do odebrania z oddziału do 7 dni aczkolwiek po 6 dniach okazało się że została zwrócona do nadawcy. Skandal i złodziejstwo ZaletyBrakWadyCałokształt i oszustwo -
~Nadia / 2023-09-26 04:09
Co się dzieje z firmą DPD? Kiedyś dostawa trwała mniej niż 24godziny. Teraz już kilkukrotnie dostawa trwa tydzień!!! -
~Darek / 2023-09-25 23:00
Grzebali mi e paczkach jakby to były ich własnością ZaletyBrakWadySame wady -
~Kinga / 2023-09-25 22:11
To jest jedna wielka kpina to co się wyprawia w tej firmie kurierskiej. Czekam na przesyłkę już tydzień miała dojść dzisiaj ani wiadomości od kuriera ani powiadomienia SMS. Najlepsze w tym jest to że cały dzień w domu ktoś był i nie było możliwości żeby przegapić jaśnie wielmożnego kurier. Informacje na stronie DPD dotyczące przesyłki przychodzą po kilku godzinach. To już nie pierwszy raz jak są problemy z tą firmą kurierską.
strona 74 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »