WadyWszystko
strona 62 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Leszek / 2023-11-16 14:18
Tragedia firma. Żabka na którą zamówiłem została zamknięta dwa dni po zamówieniu. To kurier zawiózł ją do centrum dystrybucyjnego. A najlepsze, że również nakłamał swojej firmie czemu to zrobił bo zamiast, że Żabka zamknięta to wymyślił sobie iż Żabka odmówiła bo niemiała miejsca na karton wielkości a3 i druga paczka koperta wielkości kartki a5. I tera muszę niby tam sam jechać żeby odebrać. Mimo tego iż na osiedlu są inne Żabki a również kurier ma adres kupującego. Ale fakt łatwiej wpieprzyć do samochodu i nara. Jak pytałem czemu kurier nie próbował inaczej doręczyć miła Pani poinformowała, że tak nie może bo by miał karę, tylko dziwne bo jak zostawiają paczki u sąsiadów niepytając ozgodę na to i nie informują iż to zrobili to kary nie mają. No poprostu Żenada i mega syf a nie firma -
-
~Julia / 2023-11-16 13:44
Kolejny raz kurier DPD nie pojawia się w wyznaczonym terminie po paczkę. Kolejne źle doświadczenie z tą firmą. Zwrot do CCC nie został nigdy odebrany, aktualnie po terminie pan odmawia przyjazdu bo już zlecenie anulował. Na infolinii pani odmawia wygenerowania ponownie zlecenia bo to leży po stronie płatnika, a ten drugi raz zwrotu nie wygeneruje. A zwykły szary człowiek musi teraz jeździć i sam wszystko zalatwiac z powodu niekompetencji innych. Dlaczego oni nadal istnieją, firma obuwnicza sama wygenerowała zwrot przez DPD, nigdy sama nie wybrałabym ich usług. Nieporozumienie. -
~Anbal / 2023-11-16 11:05
Witam 2 dni czekałam na paczkę, baza wysyła smsy że kurier dostarczy paczkę po czym dzwonię grzecznie się zapytać czy faktycznie będzie a on mi mówi że mojej paczki nie dostarczy bo to nie jego rejon. Paczja waży 49 kg i nie będzie jej do windy pchał po czym się bezczelnie rozłączył. Ręce opadły, patrzę na maila informację nam że kurier nie zastał mnie w domu i paczja wraca do nadawcy...ja od 2 dni w domu czekam siedzę i jak tu nie mieć nerwów, żenada oszuści!!!! Płakać się chce. WadyChamstwo, zero poszanowania pracy i ludzi -
~Xyz / 2023-11-16 09:52
Dpd to koszmar - rozwiązywanie problemów trwa dłużej niż w urzędzie o ile w ogóle coś z tym robią.
Kurierom nie cgce się wchodzić z dostawą więc kłamią i zaznaczają, że odbiórcy nie bylo. W Warszawie na Powiślu jest Pan Marcin - to bardzo niegrzeczny człowiek. Łaskę robi, że wybrał taka pracę i musi chodzić z paczkami. Zawsze można zmienić zawódZaletyDramatWadyPersonel słaby, obsługa klienta - robią notatki i nic się z tym nie dzieje -
~Elmon / 2023-11-16 09:40
Firma DPD Polska to koszmar. Od godz. 10.00 do godz. 18.45 w dniu 15.11.2023r byłem w biurze i oczekiwałem na kuriera, z którym od rana nie można się skontaktować, gdyż nie odbierał telefonów. Próbowałem wielokrotnie skontaktować z nim lecz w słuchawce słychać tylko “ abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących”. O godz. 18.01 odczytałem maila , że przesyłka niedostarczona bo odbiorca był nieobecny w biurze o godz. 17.51. To jest bezczelne kłamstwo, gdyż w biurze byłem do godziny ok. 18.45. W przeszłości też tak postąpili, widać mają taki system. Straciłem wczoraj cały dzień w biurze czekając na ważną przesyłkę, dzisiaj rano towar miał być zamontowany na budowie. Mało tego kontakt z firmą jest mocno ograniczony co uniemożliwia szybkie wyjaśnienie sprawy ale to widać jest dla firmy wygodne. WadyBrak dbałości o przewożone paczki, ograniczony kontakt, notoryczny brak łączności z kurierem. -
~Torunianka / 2023-11-15 21:34
Kurier leniwy ,czekałam w domu dwa dni na paczkę i się nie doczekałam.Gdy zadzwoniłam do kuriera ,odpowiedział że nie zastał nikogo pod danym adresem.Firma DPD może i OK ,ale powinni zatrudnić osoby bardziej pracowite . Kurier DPD to leń i kłamca.Nie polecam .Ja też już więcej nie skorzystam z ich usług. ZaletyBrak zalet -
~Ann / 2023-11-15 21:24
Przesylka zostala oznaczona jako dostarczona podczas gdy ja na nia czekalam w domu...Skandaliczna obsluga klienta,a zasadzie to jej brak.Nie ma mozliwosci rozmowy z kosultantem w celu wyjasnisnia sprawy.Kurier nie odpowiada na telefony i ignoruje wiadomosci...Nie polecam -
~Przemek / 2023-11-15 16:14
Firma kogucik, biorą pieniądze za dodatkowe usługi, nie wywiazuja się z nich, konsultanci umywają ręce. -
-
~Zxx / 2023-11-15 15:43
Najgorsza firma kurierska jaka może istnieć już nawet poczta polska jest znacznie lepsza. ZaletyNie ma zadnychWadyZa dużo by wymieniać w skrócie omijać tą firmę z daleka -
~Jurek / 2023-11-15 12:44
Po odebraniu paczki od dostawcy w systemie zmieniłem adres dostawy. Dzwoniąc na infolinie okazało się, że paczka im zaginęła. Teraz wydzwaniają z oddziału i rozpytują się mnie kto nadawał, co było zawartością, jakby zawartość miała im pomóc w odnalezieniu przesyłki:(
Generalnie firma, która już dawno nie powinna istnieć na rynku.
Zawartość paczki miała być prezentem dla kogoś. Musiałem ratować się zakupem innego prezentu. Gość z infolinii myśli, że jego skromne przepraszam zatrze negatywne wrażenia!Zaletynie widzę!Wadylekceważące podejście do klienta, brak chęci rozwiązania problemu i polubownego załatwienia sprawy -
~joanna / 2023-11-15 12:20
Bardzo nieprzychylna firma kurierska. Przesyłka pomimo że przekierowana na inny dzień trafia od razu do punktu odbioru, sami zmieniają status , a po fakcie informują klienta, brak kontaktu ze stron kuriera jak i możliwość kontaktu z inicjatywy klienta. Dramat, dramat, dramat ZaletyżadneWadycała nieudolna obsługa -
~klient Częstochowa / 2023-11-15 11:24
Skarga tylko przez korespondencji a pani z biura Dpd w Częstochowie zuca słuchawka jak na swoim folwarku i w dupie ma kilenta ZaletyŻadneWadyOlewactwo -
~Wkurzony / 2023-11-15 10:44
Firmy podpisują umowy z tą firmą nie patrząc co myślą o tej firmie jej odbiorcy. Firma dramat najgorsza w Polsce -
~Np1 / 2023-11-15 10:03
Fatalna obsługa, nieterminowe dostarczanie i niegrzeczne załatwianie na infolinii -
~Lusi / 2023-11-15 08:28
Nie polecam. Kurier nie potrafił zadzwonić dzwonkiem do drzwi i wręczyć paczkę do rąk, paczka została rzucona i zostawiona pod drzwiami, mimo tego że padał deszcz. -
~Kamil / 2023-11-14 17:44
Banda Debili przez duże D zniszczyli mi błotnik do samochodu zamówiony z internetu za ponad 1tys zapakowany lepiej niż telewizor a oni rozerwali paczkę okleili tylko taśmą i dostarczyli w stanie tragicznym porysowany wygięty i nie nadający się do reanimacji!!! Wręcz wyglądał jak by tym busem celowo go przejechali parę razy.po 2 miesiącach kopaniny i tak odpuściłem bo szmaciarze mają już przygotowane swoje przepisy oczywiście na ich korzyść wiec reklamacja u nich to zwykła fikcja!!! WadyOszuści i naciągacze -
-
~Iwa / 2023-11-14 17:23
Czas dostawy byłby dobry gdyby kurier raczył się pojawić pod adresem. Wymyślają coraz dziwniejsze wymówki. Nawet jak ktoś w domu czeka pod adresem piszą że nikogo nie było. Na pytanie czemu nie dzwonił na telefon skoro miał numer, mówią że oni nie muszą dzwonić. Myślałam że poczta polska zeszła na psy ale DPD już im dorównało. Szkoda pieniędzy i nerwów. ZaletyCzas wysylkiWadyLeniwi kurierzy -
~Szymon / 2023-11-14 16:05
Kurier po pierwszej próbie dostarczenia od razu odesłał paczkę do nadawcy. Zero kontaktu. Następnego dnia nawet jej nie przywiózł tylko poinformował, że odesłał, a w systemie widnieje że ponownie nie zastał mnie pod wskazanym adresem . Na stronę (mojapaczka.dpd.com.pl) nie można się zalogować. Stracili dożywotnio klienta.
ZaletyBrak -
~Ashley / 2023-11-14 14:40
Paczki poniszczone. Nie dostarczane. Paczki przetrzymywane w oddziałach z niewyjaśnionych powodów. Brak możliwości odebrania przetrzymywanej przesyłki w oddziale bez podania przyczyny. Zatrudniają jakichś tępych Ukraińców. Centrala nie ma pojęcia o kurierach których zatrudniaja. Brak kontaktu z kurierem. Centrala DPD nie ma telefonu do kuriera. Oddział nie rozpoznaje kuriera po imieniu. Infolinia to 10 minut reklam i gadania jakiegoś boota który nic nie pomoże. Z resztą konsultant też. Omijać. ZaletyŻadnychWadyPodałem podstawowe -
~Ashley / 2023-11-14 14:40
Paczki poniszczone. Nie dostarczane. Paczki przetrzymywane w oddziałach z niewyjaśnionych powodów. Brak możliwości odebrania przetrzymywanej przesyłki w oddziale bez podania przyczyny. Zatrudniają jakichś tępych Ukraińców. Centrala nie ma pojęcia o kurierach których zatrudniaja. Brak kontaktu z kurierem. Centrala DPD nie ma telefonu do kuriera. Oddział nie rozpoznaje kuriera po imieniu. Infolinia to 10 minut reklam i gadania jakiegoś boota który nic nie pomoże. Z resztą konsultant też. Omijać. ZaletyŻadnychWadyPodałem podstawowe
strona 62 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »