Odmowa dostarczenia paczki, bo kurier ma swoje humory - śmiech na sali.
Strata czasu
Zaletyzero
~alex / 2024-04-10 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Odmowa dostarczenia paczki, bo kurier ma swoje humory - śmiech na sali.
Strata czasu
Zaletyzero
~Patryk / 2024-04-09 16:14
Ocena: 1.33 / 5
Kurier nie dowiózł paczki a zaznaczył że odmówiłem tragedia
~Pearl / 2024-04-09 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Pierwsze zamówienie w firmie dpd- towar przerzucony przez ogrodzenie - co zarejestrował domowy monitoring posesji.
Druga przesyłka- mimo 24 h obecności pod wskazanym adresem przekierowana do punktu odbioru. szczerze odradzam korzystanie z usług DPD- szkoda czasu, nerwów finalnie- frustracji.
ZaletyBrak
Wady1.Czas dostawy.
2.Kontakt z klientem - zerowy.
3.Cena wysoka i nieadekwatna w stosunku do wykonanej usługi.
4.Rozpatrywanie reklamacji- zgroza!
5.Brak autorefleksji nad błędami oraz rekompensaty wobec adresata i odbiorcy przesyłki.
~Endzi / 2024-04-09 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Strata czasu, lepiej się nie wiązać z "Firmą kurierską".
Daje jedną gwiazdkę - nawet na pół sobie nie zasłużyli.
Zaletyżadnych
Wadybrak trzymania się terminu,
kurier nie stosuje się godzin
nie fatygują się nawet zadzwonić do odbiorcy
gubią paczki
reklamacje u nich to jakiś zart
~Anna / 2024-04-09 09:45
Ocena: 2.33 / 5
Zero szacunku dla klienta, rozmowa tylko z botem, dramatttttt
~Anna / 2024-04-08 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Najgorsza,najgorsza , nie współpracować.
Przedsiebiorca
~E. / 2024-04-08 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy DPD
1) infolinia odpowiada automat
2) messenger odp automat
3) kurier łaskawie wnosi paczkę pod wskazany adres(drugie piętro) albo odsyła paczke bo twierdzi że nikogo nie ma w domu porażka nawet nie ma jak zgłosić takiego gościa bo na infolini nie pracują ludzie a oni są na własnej działalności
ZaletyBrak
~zleDPD / 2024-04-08 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką mam styczność
Banda niekompetentnych „dostawców” paczek
~Jerzyk / 2024-04-05 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska DPD.Dzisiaj czekałem na przesyłkę.Od godz. 8.00 dzwoniłem do kuriera żeby dowiedzieć się o której mogę się go spodziewać.Niestety wykonałem ok. 50 połączeń i nikt nie odbierał.W końcu zadzwoniłem do konsultanta DPD.Ta też nie mogła się z nim skontaktować.Po 12:00 pojawił się kurier i łamaną polszczyzną(Ukrainiec) w sposób arogancki powiedział,że nie ma czasu na odbieranie telefonów i nikt mu nic nie zrobi.To jakaś porażka.W żadnej innej firmie kurierskiej czegoś takiego nie.
ZaletyBrak
WadySame WADY-od dostawy po aroganckie zachowanie kurierów
~EWELINA / 2024-04-05 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Kurier DPD Maciej R to człowiek,który nie dochowuje należytej staranności,uczciwości oraz rzetelności powierzonych mu obowiazków, zostawwia przesyłkę bez potwierdzenia przez adresata.Kiedy zwrócono mu uwage był arogancki,nieprzyjemny,wręcz agresywny nie potrafił przyjąc słów krytyki! Maciej R nie spełnia wymagań związanych z wykonywanym przez siebie zawodem co rzuca złą opinię o Firmie DPD,która pocztą pantoflową rozniosła się do innych waszych potencjalnych klientów i wszystko przez tak aroganckiego pracownika a szkoda!
ZaletyŻADNYCH ZALET
WadyZŁE ZACHOWWANIE PRACOWNIKA DAJE DO MYSLENIA
~Aksana / 2024-04-05 10:38
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM.
Nie wysłali żadnej wiadomości o zbliżającej się dostawie (ani mailowy, ani SMS-em).
Był jakiś test dostawy, o czym dowiedziałam się kilka dni później dzięki śledzeniu przesyłek.
Napisałam reklamację i po prawie miesiącu otrzymałAm odpowiedź, że nic mi nie odpowiedzieli.
Na co poświęcili ten miesiąc? Skopiować odpowiedź, że nic nie powiedzą?
Nawet nie przeprosili za tak obrzydliwą dostawę.
~Veronika / 2024-04-03 10:06
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam.
Byłam jednocześnie i nadawcą i odbiorcą
Nadawałam przesyłkę z jednego województwa do innego.
W trakcie transportu przesyłka była uszkodzona i dział obsługi samodzielnie zdecydował powrócić przesyłkę , żadnego kontaktu o tym co zdarzyło nie było. I teraz moja przesyłka znajduje się w Żabce w Koszalinie, a ja w Warszawie. DPD podejmują ręce.
Ja muszę rorwązacz sytuację.
~Monia / 2024-04-01 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Od dwóch miesięcy czekam na rozpatrzenie reklamacji niedostarczonej paczki. Nie mam paczki ani pieniędzy a dpd Nie bierze za to odpowiedzialności. Kurier prawdopodobnie sam się podpisał że paczkę dostarczył. Nie chcą oddać pieniędzy za paczkę której niedistarczyli. Procedura rejlamacyj a to jakaś komedia. Piszę do nas już 4 osoba i dalej nic z tego nie wynika. Nie polecam z całego serca
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady. Koszmarna firma
~Liliput / 2024-03-29 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy, która pobiera opłatę za usługę, po czym kuriery nawet nie pojawiają się z przesyłką, za to oznaczają brak obecności odbiorcy pod wskazanym adresem. Firmą powinna zająć się prokuratura, jest to zwykle wyłudzanie pieniędzy.
WadyOszustwo, firma nie dostarcza przesyłek
~Marcin / 2024-03-29 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne brak kontaltu z kurierem w pierwszym dniu ,a w drugim mimo że otwierałem drzwi to i tak pojechał.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Wojciech / 2024-03-29 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza możliwa firma kurierska. Kurier wierutnie kłamie o nieobecności nadawcy, nawet nie podjeżdżając pod wyznaczony budynek. Kurier nie dzwoni, nie odbiera telefonu, jego poczta głosowa jest zapełniona. Próba kontaktu z obsługą klienta to jakaś porażka. 10 minut słuchania reklam od bota, żeby na koniec powiedział "obecnie połączenie z konsultantem jest niemożliwe". Oczywiście nic w tej sprawie nie mogą zrobić i chociaż oni zawalili sprawę, to wszystko odkręcać muszę ja i nadawca (bo oni nie kontaktują się z nadawcą). Dno i kilometr mułu. Nikomu nie polecam i liczę na szybki upadek tak nieporofesjonalnych gigantów. Jak macie możliwość wybrania innej firmy - nie zastanawiajcie się.
~MZ / 2024-03-29 13:03
Ocena: 1.00 / 5
zamówiłam paczke , była pomyła w kodzie ale udało mi się to zmienić / rozmawiałam z obsługą / Pan nawet zapewnił że paczka dojdzie do mnie następnego dnia / tylko nie doszła bo nie wiadomo dlaczego paczka została zwrócona do nadawcy zamiast przyjść zgodnie z rozmową do mnie. Na pytanie dlaczego dowiedziałam się jak mi nie pasuje to mogę sobie napisać skargę . Firma spada na psy. Obsługa niekompetentna. Człowiek odbija się od ściany do ściany Brak słów. Łatwiej dogadać się z nadawcą niż z obsługą . o kurierach nie wspomnę - nie wiele do nich dociera .. nie znają naszego języka - szkoda czasu na taką obsługę. Jak tylko będę miała okazję omijać DPD to bede ich omijać z daleka ŻENADA
Zaletyżadnych
Wadywszystkie / szkoda opłacać ludzi którzy mają wszystko w d....
~Przemysław / 2024-03-29 12:54
Ocena: 2.33 / 5
Kurier Dawid z Poznania , obsługujący Górczyn - był uprzedzony telefonicznie , że mogę się spóźnić, zadzwonił domofonem, córka po chwili odebrała, otworzyła drzwi, ale gość nie wszedł. przesyłkę oznaczył jako nieodebraną. NAstępny termin dostawy wtorek po świętach , kiedy mnie nie będzie do piątku. W rozmowie nieuprzejmy , generalnie ma wszystko głęboko. On nie ma obowiązku dzwonienia, klienta nie ma to do widzenia. Konkurencyjni kurierzy potrafia sie inaczej zachować. NA pewno nie będę nic nadawał firmą DPD
~Bogusia / 2024-03-29 08:04
Ocena: 1.00 / 5
Miałam otrzymać wczoraj przesyłkę czekałam cały dzień w domu kurier się nie pojawił a dzisiaj dostałam informację że kurier nie dostarczył przesyłki bo nie było mnie w domu to jest jakaś porażka teraz mam sobie jechać nie wiadomo gdzie i sama odebrać przesyłkę ? To jest nie do pomyślenia ja płacę za dostarczenie przesyłki do domu a kurierowi nie chce się nawet na domofon zadzwonić