Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12632 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldemar / 2024-08-01 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka opłacona dodatkowo za wcześniejsze dostarczenie a dostarczona została w standardowym terminie
    WadyStandardowa notatka to "nikogo nie zastałem i dzwonek czy domofon nie działa" dobrze że są inni dostawcy, którzy mają mniej takich lewaków.
  • ~Wojtek / 2024-08-01 07:11
    Ocena: 5.00 / 5
    To najlepsza firma kurierska w moim rejonie. Terminowo, punktualnie. Życzliwi kurierzy.
    Zaletyterminowość, punktualność, życzliwość
    Wadybrak
  • ~Były klient / 2024-07-31 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym DPD grasuje (nie)doręczyciel Kubuś. Niedoręczyciel Kubuś dzwoni do odbiorców z różnych numerów pewnie po to, żeby odbiorcy nie wiedzieli kto to dzwoni. Jeżeli człowiek nie może odebrać, bo jest np. w kościele, u lekarza czy w wannie i oddzwania później (bo tak nakazuje zwyczaj i zwykła kultura) nie doręczyciel Kubuś nie raczy odbierać. Dopiero następnego dnia dzwoni zdziwiony, że ktoś do niego dzwonił. Gdy dowiaduje się, że to odbiorca oddzwaniał na jego wcześniejsze dzwonienie, zaczyna opowiadać gdzie aktualnie się znajduje i gdzie będzie później, czyli jak wygląda jego trasa po mieście (jakby to kogoś interesowało) po to, żeby odbiorca po mieście szukał go i odebrał przesyłkę! Czyli klient, który mu daje na chleb, ma szukać niedoręczyciela po całym mieście, żeby odebrać przesyłkę! Niedoręczyciel Kubuś nie ma zwyczaju uzgadniać i np. zostawiać przesyłkę w punkcie odbioru jak inni porządni kurierzy. Trzeba za nim jeździć! Taki ważny. A nawet nie jeździ firmowym samochodem, jak porządni kurierzy, lecz jakimś nieoznakowanym, pewnie dla niepoznaki; czyżby firma DPD wstydziła się swojego pracownika i nie daje firmowego samochodu? A gdy odbiorca otrzymuje SMS z linkiem „przekierowania” prowadzącym do opcji np. zmiany miejsca lub terminu odbioru, okazuje się, że te opcje są niedostępne! Ciekawe, czy niedoręczyciel Kubuś specjalnie te opcje blokuje, żeby klientom życie „ułatwić”? Z tym człowiekiem trudno się dogadać bo albo telefonu nie odbiera albo proponuje rajd za nim po całym mieście. Takie rzeczy nie po raz pierwszy zdarzają się z nim.
    Kolejna „zaleta” nie doręczyciela Kubusia: Zawsze dzwoni i, jeśli połączenie dojdzie do skutku, próbuje umawiać się do południa, czyli wtedy, gdy zwykli ludzie pracuję. W zakładach pracy, biurach czy innych instytucjach w godzinach pracy zawsze ktoś jest i może przesyłkę odebrać. A zwykły człowiek, który pracuje musi brać specjalnie dzień wolny, żeby niedoręczyciel po raz kolejny nie doręczył przesyłki? Może szefostwo weźmie pod uwagę, że odbiorcami są też ludzie aktywni zawodowo i jakoś z tymi swoimi (nie)doręczycielami ustali jakiś sensowny „grafik”?
    Jeżeli DPD nie nauczy swoich doręczycieli szacunku do pracy i klientów (którzy dają im na chleb) NIGDY WIĘCEJ DPD. Ani ja, ani moi znajomi nie będziemy korzystać z wątpliwych usług tej firmy. I w sklepach internetowych, które nie oferują innej możliwości dostawy niż DPD też nie będziemy kupować.
    Niektóre zera czują się ważne, gdy nie zrobią tego, co do nich należy pewnie po to, żeby ludzi wpieniać.
  • ~Wkurzona / 2024-07-30 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety drugi raz to był jedyny kurier, jaki był do wyboru. Siedzę w domu od rana, specjalnie czekając na kuriera i nie wychodząc, gdy dostaję sms, że moja paczka została zostawiona w Żabce kawał drogi od mojego miejsca zamieszkania. Koszmarna obsługa, nie odpisują na smsy, nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.
  • ~malgorzata / 2024-07-27 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    WSPANIAŁA FIRMA KURIERSKA OD DLUGIEGO CZASU KORZYSTAM I JEST ZAWSZE SUPER , NA CZAS MIŁI KURIERZY RZETELNI
    ZaletySUPER OBSLUGA
    WadyZERO
  • ~Ula / 2024-07-24 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie doręczona niby nikogo w domu nie było .Po telefonie do kuriera ,który się motał ,paczka idzie do zwrotu wbrew moim oczekiwaniom .Odradzam korzystanie z nich . Tragedia .
    ZaletyŻadnych
    WadyNie wykonanie usługi
  • ~Wojciech / 2024-07-23 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch dniach "doręczania" mi przesyłki została ona zwrócona do nadawcy po "nieudanej próbie doręczenia". Tylko, że żadnej próby nie było. Bardzo rzadko korzystam z usług kurierów, a i tak z DPD nie była to moja pierwsza taka przygoda.
  • ~Ayya / 2024-07-23 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro bardzo,czekałam na paczkę siedząc w domu,tymczasem dostałam wiadomość mailową że ..nie udało się dostarczyć przesyłki mimo prób dostarczenia,trzy dni z rzędu ta sama sytuacja Na infolinii konsultant stwierdził iż kurier nie ma obowiązku powiadamiania że jest w drodze czy stoi pod klatką ..żenada,karma wraca
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało miejsca żeby to opisac
  • ~Monika / 2024-07-23 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana 17 czerwca, wysyłka wisiała w powietrzu tydzień czasu w tym czasie zapewniano mnie, że zaktualizują system i sprawdzą co się dzieje. Po tyg pokazał się komunikat, że paczka zgubiona, reklamacja złożona i tak sobie czekam już prawie miesiąc. Nie mam ani towaru ani pieniędzy, nie wiem jak można rozpatrywać reklamacje miesiąc skoro ewidentnie wina jest po stronie firmy DPD. Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług i Wam tez radzę uważać.
  • ~ONA / 2024-07-23 11:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier dostarcza paczkę w której zawartość jest kompletnie roztrzaskana .
    Po zwróceniu uwagi że nawet słychać iż w środku wszytko jest potłuczone i chce rozpakować ja przy nim, spisać protokół zostawia paczkę i w pośpiechu odjeżdża.
    Nie polecam!!!!
    Ewidentne rzucanie paczką na której jest nawet prośba" błagam nie rzucaj mną"

  • ~Natali / 2024-07-22 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Za ostatni dwa tygodni nie 3 z 5 paczek nie zostałe dostarczone do odbiorcy. Paczki które miały być dostarczone do adresu zamieszkanie, zostały przekierowane na punkt pick-up z przyczyn braku odbiorcy pod adresem - co jest nieprawda. Punkt pickup. Dpd tez nie otrzymał paczek i one zostały zwrócone nadawce. Konsultanci Dpd nam nie pomogli, kurier nie odpowiadał . Informacji ani mailem ani sms nie dostawaliśmy. Kilkakrotnie kontaktowaliśmy się z pracownikami DPD i punktu pickup W rezultacie nie udało się otrzymać paczki. Odesłano ich z powrotem do nadawcy.
  • ~Justyna / 2024-07-22 12:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma DPD to jakaś pomyłka! Jestem rozczarowana poziomem usług, dostępnością kontaktu z konsultantem i podejściem do klienta. Moja paczka nie została odebrana z domu nadano jej status jako odebranej mimo tego, że oczekiwała w salonie na odbiór. Po próbach kontaktu z konsultantem i dwóch interwencjach z anulowano zmieniając datę odbioru w statusie piszą co chcą np. "Paczka nie przygotowana" a oczekiwała na odbiór z chwilą uiszczenia opłaty kurier się nie pojawił. Nie polecam firmy.
    ZaletyTa firma nie posiada bo jeśli fakt że jest ciut taniej ma być zaletą to cena nie jest warta tych nerwów i nie jest to zaleta.
    Wadykurierzy - nadają status paczce jak chcą n. odebrana choć ciągle pozostaje w salonie, mają możliwość pozostawienia u ochrony pozostawiają pod drzwiami.
    Konsultanci -obsługują tak aby kończąc rozmowę klient myślał że zrobili co trzeba, potrafią się rozłączyć tez to miało miejsce no i dodzwonienie się graniczy z cudem.
  • ~Madziara / 2024-07-20 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Przesyłka ostatecznie nie dotarła do mnie. Podczas śledzenia przesyłki zauważyłam, że nie została dostarczona do punktu ("paczkomat"), ponieważ nie spełniała wymogów. Sytuacja już wtedy była dla mnie niezrozumiała bo gabaryty paczki były adekwatne do umieszczenia jej w najmniejszej skrytce. Przekierowałam ją jednak w tej sytuacji do punktu Pickup mieszczącego się w sklepie "ZABKA". Znów to samo. Przesyłka nie spełnia wymogów i uruchomiona została procedura zwrotu do nadawcy. Konsultant infolinii DPD, do którego dzwoniłam, nie był w stanie podać przyczyny braku dostawy. Sprawdził rozmiar paczki w systemie i przekazał mi, to co już wiedziałam z linku śledzącego. Nie był w stanie "zawrócić" przesyłki, na której niezmiernie mi zależało. Dodam, że nie otrzymałam żadnego telefonu, ani wiadomości mailowej w sprawie rzekomych problemów z dostawą. Jedynie link śledzący, który dostałam od nadawcy, pomógł mi ustalić gdzie jest paczka. Skandal. Czy to kurier zawinił, nie wiem. Cała ta firma kurierska to kpina. Nie polecam. Sama nigdy nie skorzystam.
    ZaletyZero
    WadyCałe mnóstwo. Od początku do końca "świadczenia usługi". Nie mam dobrych doświadczeń.
  • ~gibiań / 2024-07-20 05:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier na Giby to jakaś szuja przytrzymuje paczki żenada ,nie polecam omijać z daleka dpd
    Zaletynie ma
    Wadysfołocz
  • ~Grzegorz / 2024-07-19 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie godna polecenia ,Dziwie sie firmom ze jeszcze z nimi wspolprcuja.Przesylka na ktorej bardzo mi zalezalo pocalowala klamke punktu .Pan wziol sobie urlop bez uzgodnien i zapowiedzi.Akurierowi cizko bylo przejsc przez ulice i zostawic przesylke w paczkomacie.Natomiast w dziale interwencji pracuja osoby bez wiedzy i kompetencji nie mowiac juz o dostepie do jasnie pana koordynatora,Cztery godziny pustych dywagacji.
    Zaletyrzadnych
    Wadybrak odpowiedzialnosci i kompetencji.Lenistwo kuriera.
  • ~Dario / 2024-07-18 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie.Paczka nie dostarczona, kurier stwierdził że jej nie dostarczy bo mu sie nie chce tak powiedział przez telefon.Niby podjął dwie próby dostawy ale w ogóle go nie było.
    WadyWszystkie jakie tylko możliwe.
  • ~Gigi / 2024-07-18 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, ta firma to jest jakaś jedną wielką pomyłka, od prawie dwóch tygodni czekam na paczkę. 4 próby dostarczenia paczki nie przyniosły rezultatu. 2 próby kontaktu z 2 różnymi kurierami, żaden z nich nie odbiera, na tej infolinii też nic nie wiedzą, oni mi proponują odbiór osobisty, no ale chyba nie na tym polega zamawianie paczek, żeby później jeździć na drugi koniec miasta po to, miał mi operator przekierować paczkę do domu, to pojechała znowu do punktu odbioru(żabka) tylko pod innym numerem. Tam przyjęcia odmówili. Szkoda słów, najgorsza firma kurierska z możliwych. DRAMAT jednym słowem.
    Zalety0 zalet
    WadyChyba wszystko, nic pozytywnego tu mnie nie zaskoczyło
  • ~MARIUSZ / 2024-07-17 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA , KURIERZY NIERZETELNI I NIESŁOWNI, uMAWIAŁEM SIĘ Z KURIEREM NA GODZINĘ , PO DWÓCCH GODZINACH OCZEKIWANIA DOSTAŁEM WIADOMOŚĆ ŻE PRZESYŁKI NIE ODEBRAŁEM , UNIKAJCIE TEJ FIRMY JEŚLI MOŻECIE
    ZaletyNIEZAUWAŻYŁEM
    WadyNIERZETELNOŚĆ I OLEWANIE KLIENTÓW
  • ~Terezza / 2024-07-17 15:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam firmy. Nie ma kontaktu z firmą w Warszawie- telefon odbiera boot ani z kurierem. W przypadku nieobecności odbiorcy kurier nie kontaktuje się z odbiorcą przesyłki. Zostawia awizo nie wiadomo gdzie a potem nie wiadomo gdzie tą przesyłkę szukać. Dramat
    Zaletynie ma
    WadyBrak kontaktu z kurierem i firmą.
  • ~Mariana Ilchyshyna / 2024-07-17 14:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Не рекомендую цю фірму зовсім,согодні забрала посилку,а це сенсор на телефон,доставили в жахливому стані,все погнуте,потріскане,хоч була наклейка "не кидати". Я дуже розчарована,адже це не вперше у мене з цією фірмою.ЖАХ.Замовляла через Алегро.
    ZaletyНе рекомендую
    Wady5е перещитати,найгірша фірма
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8057
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027