Nie dotrzymują terminów kurierzy masakra nawet nie przyjedzie tylko napisze brak osoby pod wskazany adresem
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Barbara / 2022-10-06 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Mojej paczki kurier nie odbiera już kilka dni. Codziennie zmieniają numer listu trankingowego bo ktoś ciągle bez mojej zgody anuluje moje zlecenie. Pewnie sobie dorabia biorąc opłatę do kieszeni i zwodząc klientów. O zwrocie opłaty mowy nie ma bo wydają kolejny numer zlecenia. I tak w kółko od kilku dni. A paczka nadal nie odebrana. Żadne telefony i prośby nie pomagają. Ktoś zgarnia kasę i wystawia lewe zlecenia . A usługi nie realizują
ZaletyChyba to, że w końcu ogłoszą upadłość
WadyOkradanie ludzi
~mj / 2022-10-06 08:03
Ocena: 1.00 / 5
najgorsze G jakie w życiu widziałem...firma ma w dupie zmiany adresów...
~Iryna / 2022-10-05 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Masakra… i więcej nie powiem!!!! Nie polecam absolutnie.
~klientka / 2022-10-05 15:03
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam firmy. Kurier wozi moją paczkę już 3 dni i nie może zostawić jej w punkcie pickup. O stanie realizacji usługi są inne informacje w aplikacji, inne na stronie DPD, a jeszcze inne informacje wysyłają na email. Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem. A jak się już dodzwonisz, nie spodziewaj się miłej obsługi. Sytuację tłumaczą awarią urządzenia, którym posługuje się kurier. Od 3 dni.....
~Lena / 2022-10-05 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Miałam do odebrania paczkę, nadaną od Zalando.
Pierwsza próba doręczenia nastąpiła 30.09 w piątek.
Ponieważ byłam na urlopie, złożyłam dyspozycje zmiany daty doręczenia na 5 października .
Mimo złożenia takiej dyspozycji kolejna próba doręczenia nastąpiła w poniedziałek 3 października, o czym poinformowano mnie sms - em.
Zadzwoniłam od razu do działu obsługi DPD z zapytaniem dlaczego tak się stało.
Poinformowano mnie ze rzeczywistsze jest dyspozycja zmiany daty ale najwidoczniej p. Patrycjusz - kurier, który obsługuje ten rejon, nie sprawdził tego w systemie.
Powiedziano mi również, ze przesyłka zostanie dostarczona w środę 5 października, zgodnie ze złożona dyspozycją.
Dzisiaj rano zadzwoniłam do działu obsługi DPD zapytaniem, o której mogę się spodziewać kuriera ale niestety poinformowano mnie, że przesyłka została zwrócona do nadawcy i nikt nie wie, dlaczego tak się stało.
Na koniec chciałabym dodać, ze P. Patrycjusz blokuje klientów i nie ma z nim kontaktu,jeśli zachodzi potrzeba uzgodnienia dostarczenia przesyłki.
Jest aroganaki,zachowuję się skandaliczne. Na pytanie czy blokuje wszystkich klientów odpowiedział że to zależy.
Nawet nie próbował zaprzeczyć.
ZaletyBrak.
WadyWszystko.
Cud, że ta firma jeszcze istnieje.
~Maciej / 2022-10-05 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Usługa zerowa,to znaczy:
Czas dostawy zero
Miejsce dostawy tzn.punkt odbioru pomylony
czyli zero.
Totalna olewka.
Nie polecam nawet moim wrogom.
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy-bardzo długi
Totalne olewanie klienta.
~Lola / 2022-10-05 12:57
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Paczka nadana 30.09 a 05.10 dopiero odebrana przez kuriera. TRAGEDIA !!! Można czekać w nieskończoność. Dobrze że nie są jedynymi przewoźnikami. Nigdy więcej nie skorzystam.
~KRYSTYNA / 2022-10-05 11:49
Ocena: 2.33 / 5
nie polecam. nie będę już korzystać z usług tej firmy. jedynym sposobem odebrania paczki z paczkomatu jest korzystanie z aplikacji. dwie paczki nie są widoczne w mojej aplikacji wiec nie moge ich odebrac. kilkuktornie dzwonilam na infolinie, gdzie wlacza sie bot. bylam w punkcie odbioru paczek w poblizu paczkomatu. Powiedzieli mi, ze nie potrafia mi pomoc i rekalamacje moge sobie sama zglosic przez strone internetowa.
Bardzo dziekuje. Wybieram inpost.
~KR / 2022-10-05 09:16
Ocena: 1.00 / 5
nieludzki bot na infolini przekreśla wszystko choćby przywozili paczki w nienagannym stanie w 10 minut. A tak naprawdę nadając pond 400 paczek dziennie kurier DPD ma największy odsetek uszkodzeń mimo ze realnie biedzie tylko 20% przesyłek. Odkad weszli w smarta Allegro ktore wymusilo uruchomienie tego kuriera na sprzedawcach jest tam jeszcze wieksza tragedia. Ja gdzieś los przesyłki. kurier często nawet sie nie pokazuje tylko zostawia paczkę i ucieka.
Wadybrak poszanowania przesyłki
~Odbiorca DPD / 2022-10-05 09:09
Ocena: 2.00 / 5
Firma aroganckich kurierów i konsultantów, którzy pracują w przeciwieństwie do innych... do godz. 14tej. Nie dostarczają przesyłek mimo, że mienią się firmą kurierską. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! NIGDY WIĘCEJ!
Wadyarogancja, niska jakość usług, brak profesjonalizmu,
~J.D / 2022-10-04 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie NIEPOLECAM.
Firma dno.
Kurier nie podjął paczki z rowerem, "bo źle spakowany".
Teraz czekam na zwrot pieniędzy za nie wykonaną usługę. Mija 3 tydzień i nic.
Reklamacje tylko przez kwestionariusz.
Infolinia nic nie pomoże bo mają miesiąc aby rozpatrzyć wniosek reklamacyjny.
Nawet za niewykonaną usługę trzeba się prosić o zwrot pieniędzy.
Firma żenada.
ZaletyBrak
WadyMyślą że są jedyni na rynku.
~Kasia / 2022-10-04 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.Kurier nie podjął próby doręczenia przesyłki, a napisał że odbiorca nieobecny. Bzdura pogania bzdurę. Cały dzień jest ktoś w domu, a gościa nie było. Nie polecam!
WadyWieczny problem.
~Paweł / 2022-10-04 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska w Polsce, dramat. Składanie skarg czy reklamacji to jest istna komedia.
~kp / 2022-10-04 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie kompetentny nie kontaktuję się z odbiorca paczka została odesłana do nadawcy nie polecam
~Piotr / 2022-10-04 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Jak bez żadnej wiadomości, kontaktu można nie dostarczyć paczki a następnie ją odesłać do nadawcy. Żenada
ZaletyŻadne
WadyFatalna obsługa
~betinka / 2022-10-03 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Podpisuje się pod wszystkimi negatywnymi opiniami.Ta firma to dno począwszy od kuriera skończywszy na obsłudze klienta. Niestety muszę korzystać z ich usług od czasu do czasu ale to ze względu na to że firma pośrednicząca ma nimi podpisaną umowę.Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze utrzymuje się na rynku .
WadyBrak
~Krzysztof / 2022-10-03 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej DPD co za dziadostwo czekasz cały dzień a kurier nie podjechał po odbiór paczki Komtakt z biurem beznadziejny czekasz 20 minut a polaczenie z konsultantem mowisz jaki masz problem a pani tekst do mnie proszę jeszcze o chwilę cierpliwosci znowu melodia w sluchaw e i po chwili rozłączyła i tyle się dowiedziałem. Omijacie z daleka tą olewatorską firmę.
WadyOlewanie klienta na infolini kurier nie przyjeżdża zero kontaktu czy przepraszam
~Sławek / 2022-10-03 16:46
Ocena: 2.33 / 5
Pamiętaj, kupujesz kota w worku, jak coś będzie nie tak, to bujasz się dwa tygodnie do mieniąca by odzyskać pieniądze za towar uszkodzony, bądź nie zgodny z opisem - np. dwie cegły w paczce zamiast felgi do koła. Pamiętaj, że zawierasz umowę ,, na odległość,, ze sprzedawcą i firma kurierska nie odpowiada za stan doręczenia, a że silne chłopaki pracują w tej firmie kurierskiej potrafią rzucać paczkami ważącymi nawet 30kg. na moim przykładzie - kupiłem agregat prądotwórczy, zniszczony podczas transportu, protokół zniszczenia spisałem z kurierem, sprzedawca się na minie wypiął, nie mam agregatu i pieniędzy....
Zaletybrak
Wadynie można sprawdzić stanu przesyłki przed uiszczeniem opłaty w obecności kuriera.
~Krzysztof / 2022-10-03 14:34
Ocena: 2.67 / 5
Po długim oczekiwaniu na połączenie z doradcą i przedstawieniu problemu Pani doradcą poprosiła o chwilę cierpliwości po czym włączyła się melodia a po kilku minutach połączenie rozłączyła i taką otrzymałem pomoc zmarnowany czas,beznadziejna obsługa klienta. A na kuriera nie ma co liczyć w wybranym przedziale czasowym już dawno po czasie i dalej nie ma kuriera i kontaktu.
WadyObsługa klienta na najnizszym poziomie zbywają klienta.