Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12548 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2022-10-14 18:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Słabo skoro co druga paleta wysyłana spod warszawy do Warszawy musi czekać po 3 - 4 dni na magazynie zanim ktokolwiek dostarczy. Dla firm to całkowita porażka lepiej wybrać innego kuriera paletowego
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas dostawy, brak rozpatrzenia reklamacji
  • ~Rozczarowana / 2022-10-14 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD Częstochowa to dno dna i tona mułu! Brak szacunku wobec klienta, kłamstwa, udawane próby doręczenia przesyłki, przykład: typ stoi pod blokiem, dzwoni do mnie na telefon, że on nie wjedzie bo jest bramka, ja mu na to że mu otworzę brankę pilotem z okna, ale wygodniej będzie mu podjechać z drugiej strony bloku, bo tam jest domofon, na co on: do widzenia pani, niech pani sobie nada paczki gdzie indziej, i się rozłączył bezczelny cham, a wcześniej wydzwaniał do mnie i się pytał, gdzie jestem i mu mówiłam, że czekam na niego w mieszkaniu i zapewniał mnie, że "już do mnie pędzi", po czym tak się rozpędził, że bramka wjazdowa pod blokiem go zatrzymała i uniemożliwiła dostanie się do bloku, mimo że inni kurierzy i dostawcy nie mają z tym żadnego problemu i jakiś nigdy nie proszą mnie o otworzenie bramki, a temu chciałam otworzyć, ale nie skorzystał, postanowił sobie ze mnie zadrwić bezczelnie - pan Piotr z Częstochowy nr tel. 780 ... 049, radzę na niego uważać, jak również na innego cwaniaczka Kacperka nr tel. 798 ... 489, który udaje, że próbował rzekomo dostarczyć paczkę, ale nikogo nie było w mieszkaniu, podczas gdy cały czas czekałam na paczkę i byłam z nim w kontakcie smsowym, pisał że za chwilę będzie, a ja mu odpisałam, że jestem w mieszkaniu i czekam, a po chwili dostaję smsa, że mogę sobie odebrać paczkę w punkcie odbioru! Dodatkowo po wszystkim wysyłał mi szydercze smsy. Takie zachowanie wobec klienta jest niedopuszczalne! Bezczelność i chamstwo - to cechuje tych kurierów z firmy DPD i z tego co czytam to nie są to odosobnione przypadki, widać takie standardy ma ta firma. Osobiście robię wszystko, by nie korzystać z ich usług, ale czasem nie mam wyboru jak jakiś sprzedawca wyśle mi coś za ich pośrednictwem i wtedy jest dramat, fochy, kłamstwa i krętactwa jak w przedszkolu, brak kompetencji. ODRADZAM! Szkoda czasu, nerwów i zdrowia na nich.
    ZaletyBRAK
    WadyZA MAŁO MIEJSCA, BY WSZYSTKIE WYMIENIĆ.
  • ~Konstancin / 2022-10-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!
    Kurier nie dostarczył przesyłki bo rzekomo nie było nikogo w domu, kłamstwo cały dzień byłam z chora córka w domu.
    Zadzwoniłam do niego i przyznał się,że pomylił bloki(!) Przeprosił i obiecał w ciągu godziny przywieźć paczkę.
    Czekałam 2 godziny i postanowiłam zadzwonić,telefon odrzucal,na smsy nie odpisywał..
    Była to bardzo ważna dla mnie rzec.
    Na infolinii nic nie mogą zrobić,proszę napisać skargę i to tyle ...już nigdy nie skorzystam z usług tej żałosnej firmy
    WadyKurier kłamca !!
  • ~Klaudia / 2022-10-14 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 14.10.2022 o godzinie około 11 zadzwoniłam do kuriera z prośbą o telefon pod blokiem gdy będzie już z paczką ponieważ mam zapsuty domofon, kurier obsługujący dany teren przyjął informacje miał być miedzy 13 a 15.Bylam tego dnia cały dzień w domu. O 14.44 dostaje SMS że kurier mnie nie zastał a paczkę przekierował do punktu odbioru. Czekając na telefon natychmiast oddzwoniła ze czekam że nikt nie dzwonił a kurier mówi że miała mu jakiegoś SMS napisać o czym mnie nie informował. Ale pamiętał mnie że mia dzwonić pod blokiem. Co to w ogóle zaabsurd że ja muszę prosić kuriera żeby on łaskawie zadzwonił bym odebrała własną paczkę bo on ma z ty problem? Nie podjął żadne próby doręczenia mi paczki . Prosiłam by wrócił i dostarczył mi paczkę to powiedział że za 3 minuty wróci bo jest ulice dalej. Zeszłam pod blok ale Pan żartowniś nie wrócił a na moje telefony i sms że czekam pod blokiem napisał że mam sobie iść odebrać paczkę do punktu odbioru. Brak słów.
    ZaletyZadna
    WadyWszystko
  • ~Nie zadowolony / 2022-10-14 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    12 -11 2022
    Kurier olał robotę nie dostarczył paczki wysłał SMS(odbiorca paczki nie odebrał )Warowałem w domu cały dzień.
    Próbowałem nawiązać kontakt i dowiedzieć się czegoś ale żadnego kontaktu.Myślałem że następnego dnie dostarczy przesyłkę i znowu warowałem cały dzień i co ano dostałem SMS że przesyłka jest do odebrania w jakimś punkcie DPD .
    Znalazłem poszedłem i co ano kod nadany nie pasuje do przesyłki .Ciąg dalszy nastąpi.( facet w tym punkcie CHAM pak jak wszyscy w DPD .OMIJAJCIE TO BAGNO.
    Zalety
    Bagno żeby nie powiedzieć mocniej.
    WadyBagno żeby nie powiedzieć mocniej.
  • ~Zuzanna / 2022-10-14 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Serdecznie nie polecam! Aplikacja ciężka w obsłudze, brak powiadomień o przekierowaniu paczki, w przypadku zaginięcia zero zainteresowania i próby pomocy w odnalezieniu jej, infolinia dramat! Ja już dziękuję, nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadyLiczne
  • ~Agnieszka / 2022-10-14 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja na infolinii i tak samo na mailu jednego dnia wysłane następnego dnia jest u klienta paczka była ciężka bo ważyła prawie 30 kg informowałam się w DPD czy kurier wyniesie mi to powiedziano mi że tak oczywiście że wniesie po czym musiałam słuchać od kuriera jaki on to jest biedny że musi wnosić na pierwsze piętro paczkę czyli sprawa załatwiona do dupy konsultanci oczywiście mówią że tak a kurier mówi że ma to w dupie także nie polecam najgorsza firma
  • ~Agnieszka / 2022-10-14 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być wysłana priorytetem czyli jednego dnia jest wysyłana a następnego dnia być u mnie niestety oczywiście nie zdarzyło się to bo paczka gdzieś po drodze zaginęła podejrzewam że nawet nikt nie sprawdził że Na etykiecie bo pewnie tak to się odbywa było napisane że ma być priorytet czyli następnego dnia u klienta i niestety jak to się mówi brzydko dupa bo wszyscy mają wszystko w dupie i jak dotrze to dotrze a jak nie to nie dotrze najgorsza firma z jaką miałam do czynienia
  • ~TATARCZUK / 2022-10-14 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeci dzień czekam na dostarczenie przesyłki.
    Pierwszego dnia kurier napisał ze nie mam mnie w domu, mimo że byłem i czekałem. Ale
    widziałem jak inny kurier kontaktuje sie przez domofon a klientami: dzwoni i po 15 sekundach odchodzi a
    za chwile klienta wybiega za nim ( jak zdąży)
    Drugiego dnia , kurier na mój telefon w celu potwierdzenia godziny dostawy odpowiada że przeszkadzam mu w pracy.
    A sprawa dla mnie była wyjątkowa, musiałem jechać z żona do szpitala (sero empatii)
    Po trzecim telefonie idę odebrać przesyłkę. I zaskoczenie , przesyłka nie kompletna,brakuje jednej
    paczki. Ale ty wychodzi po mojej interwencji i zdziwieniu kuriera że ja nie wiem że w przesyłce są dwie paczki.
    Należy zadać pytanie, czy kurier wie co wydaje, bo wątpliwości.
    Reklamacja u dostawcy, bo kontakt z DPD to porażka. Bot pracuje wg. własnego algorytmu.
    Trzeciego dnia brak info o dostawie a na stronie DPD jest informacja że przesyłka dostarczona. Oczywiście rozmowa a botem. Ta firma to porażka. Ciekawi mnie że nikt w tym kraju nie kontroluje działalności takich firm. I to wszystko za nasze pieniądze. Kompletny brak szacunku . Firma DNO , omijać szerokim łukiem
    Przesyłka miała miejsce na terenie Błonia.
    Zaletyzalety, takiego pytania w przypadku tej firmy nie powinno być
    WadySame wady;
    -oszustwo kuriera co do obecności odbiorcy
    -lekceważące traktowanie odbiorcy przez kuriera
    - brak wiedzy co ma dostarczyć
    - brak możliwości merytorycznego kontaktu z firmą i wyjaśnienia problemu
    - przedmiotowe traktowanie odbiorców
    -info o godzinie dostawy i plan dostaw kuriera to dwa różne światy( nie pokrywają sie)
  • ~Pawel / 2022-10-14 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamówiona do domu. Informacja, że kurier zostawił paczkę w innym miejscu- punkt odbioru. W punkcie nie mogli przyjąć paczki, więc kiedy byłem po nią okazało się l, że jej nie ma. Paczka wraca na magazyn. Trzy telefony z dpd w sprawie paczki. Do dzisiaj nie wysłali jej na podany przezemnie adres, chociaż, a każdym razem niby wszystko już załatwione. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt, dostawa, wszystko.
  • ~if / 2022-10-14 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    usługi ostatnio bardzo się zepsuły kilka lat korzystam z usług ale czas na zmiany - kurierzy nieogarnięci nic nie wie nic nie rozumie a to nie ma jak wydać a to nie ma terminala a to przesyłka zamiast do Białegostoku pojechała do Lublina masakra
    Zaletyzero
    Wadybałagan
  • ~Marcus / 2022-10-14 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś iinformuje, że z paczkomatu DPD może odebrać przesyłkę TYLKO osoba, która złożyła zamówienie, ewentualnie ktoś kto ma przy sobie telefon (nie numer, tylko aparat telefoniczny!) osoby zamawiającej? Nie jak w innych paczkomatach, gdzie możesz poprosić kogoś o odbiór, bo paczka nadeszła w czasie twojej nieobecności!
    WadyBrak możliwości odbioru z paczkomatu przez inna osobe
  • ~Iwona / 2022-10-13 21:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Drugi czy trzeci raz nie udało mi się przekierować paczki do punktu dpd, bo wyskakiwał błąd że strony właśnie DPD. Poza tym kolejny raz kurier, zostawiając paczkę u sąsiada, nawet nie zadzwonił poinformować u którego sąsiada
  • ~Renata / 2022-10-13 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwa dni dostarczał przesyłkę i jakoś nie dotarł. W końcu wywiózł paczki do Czechowic. Na tym jego rola się skończyła. Ta firma to masakra
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyWszystkie jakie mogą być
  • ~Anna / 2022-10-13 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka na całej linii. Nigdy więcej!!!!!! Klasyk na całego, paczka najpierw niby była później jej nie było a finalnie wrocila do nadawcy. Aplikacja to dno
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja porażka
    Czas oczekiwania komunikaty dno
    Finalnie pączki nie ma
  • ~lolek / 2022-10-13 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja do odbioru paczek w automatach pickup to porażka, podobnie jak konsultantka na infolinii. Nie ma informacji o braku miejsc w automacie oraz przeniesieniu przesyłki do innego punktu. Po dodzwonieniu się na infolinię, konsultantka na pytanie dlaczego nie mogę wyjąć paczki, arogancko odpowiada, że jej tam nie ma. Zmarnowana godzina na próby odbioru i dojście do innego punktu. Z DPD PICKUP już nie skorzystam
    Wadybłędy aplikacji, brak poszanowania klienta, opryskliwi konsultanci
  • ~Nataliaa92 / 2022-10-13 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenujaca firma. Zero kontaktu z konsultantem jedynie jakiś śmieszny bot albo można sobie popisać na czacie. Niby jest możliwość zmiany daty i miejsca ale uwaga jak wpiszesz zmianę miejsca w obrębie tego samego miasta to potrzebują 2 dni żeby paczkę dostarczyć mimo ze jednocześnie ustawiasz datę doręczenia na następny dzień. W ten sposób nie ma opcji odbioru paczki jeśli pracujesz hybrydowo i chcesz tak ustalić żeby paczka faktycznie dotarła. Z innymi firmami nie ma takiego problemu. To już poczta Polska lepiej ogarnia. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem
    Opcje śledzenia na bardzo kiepskim poziomie
    Dyspozycje zmiany czasu i miejsca dostawy nie działają tak jak powinny
  • ~Catterpillar / 2022-10-13 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier mimo oznaczenia na paczce wyraźnie nią rzucał,cała zawartość paczki jest kompletnie zniszczona, dpd na wyraźna reklamację robi trudności na każdym kroku.
  • ~Gość / 2022-10-13 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Przy próbie zeskanowania etykiety za pomocą aplikacji nastąpił błąd, ponowne zeskanowanie etykiety i nadanie paczki nie było możliwe, bo „ktoś zarezerwował skrytkę dla tej paczki”. Dzwoniłam dwukrotnie na infolinię, pomimo dwóch prób resetowania etykiety w systemie nie udało się nadać paczki i musiałam udać się do punktu stacjonarnego…
    Z całego serca nie polecam, chyba że ktoś ma godziny żeby ślęczeć na infolinii i latać żeby zanosić paczki w inne miejsce załatwiając sprawę, która powinna zająć 30 sekund.
    Nie wiem jak można tworzyć aplikację z tyloma błędami (bo czytając inne opinie widzę że to standard, a nie po prostu mój pech). Lepiej skorzystać z usług konkurencji.
    Zaletybrak
    Wadyzacinająca się aplikacja, problem z logowaniem do aplikacji, brak ekranu w automatach do nadawania przesyłek (w przypadku błędów lub pomyłki pozostaje infolinia)
  • ~Nemaere / 2022-10-13 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zaraz po nadaniu przesyłki zmieniłam termin dostarczenia paczki. Nie zostało to wzięte pod uwagę i podjęto próby dostarczenia w innych terminach. Przekierowałam trzykrotnie paczkę na konkretny dzień i godzinę. Nic to nie dało. Brak możliwości uzyskania kontaktu do kuriera zarówno poprzez aplikację jak i na infolinii (ponoć nie mogli się dodzwonić do oddziału). Na infolinii zapewniano mnie, że paczka na pewno zostanie dostarczona w dniu, który wybrałam i po raz czwarty zmieniono termin na taki, jaki wybrałam. Nie dotarła...Ponowne próby skontaktowania się z infolinią kończyły się "rozmową" z botem, od którego usłyszałam, że się nie da nic zmienić...Paczka została zwrócona do nadawcy dzień przed datą wybraną na doręczenie... Porażka
    WadyBrak kontaktu, kłamanie klientowi, zero przekazu informacji dla kurierów o zmianach w dostawie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4604
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981