Widzę, że DPD w ogóle nie przejmuje się złymi opiniami, my piszemy wkur....sie, a oni mają to w du...ie
ZaletyNieeeeeeee mmmmmmm aaaaaaaa
WadyTylko są wady
~Renata / 2025-04-03 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Nikt przez ostatnie lata nie doprowadził mnie do płaczu z bezsilności.
Porażka
Niekompetencje
Brak szacunku dla klientów
Nie zrozumiałe informacje
Brak informacji
Konsultanci...Brak słów
Wszystko co Najgorsze itd.
Zamawiam mnóstwo paczek,nigdy nie spotkałam się z czymś takim jak DPD
Nie mogę używać wulgaryzmów, ale tylko takie cisną mi się na usta.
ZaletyBraaaakkkk
WadySAME WADY
~Smutna / 2025-04-03 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przywozi paczek zaznaczając przy tym że nikogo nie było w domu lub odmówiliśmy odbioru przesyłki. Zablokował wszystkie nasze numery telefonów. Natomiast biuro interwencji przyjmuje skargi i nic z tym nie robi. Reklamacje są nierozpatrywane a koszty przez nas ponoszone nie zwracane. Kurier jest beszczelny i bardzo pewny siebie że nic mu nikt nie zrobi i każdą skargę wyjaśni bo jemu uwierzą a nie klientom
ZaletyBrak
WadyBrak uznawania reklamacji, nieprzyjemna obsługa działająca na korzyść pracowników. Traktowanie klientów jak osoby upośledzone i niewiarygodne
~Ela / 2025-04-03 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od kilku dni jest przekierowywana w tajemnicze miejsce: nigdzie - ani w aplikacji, ani na mailu nie ma informacji gdzie. W związku z tym nie mogę jej odebrać, a zależy mi na czasie.
~Cezary / 2025-04-02 08:33
Ocena: 1.00 / 5
Firma w ordynarny sposób kłamie i oszukuje - w dniu wczorajszym kurier w ogóle się nie zgłosił po przesyłkę, a ja otrzymałem maila, że nie było mnie pod wskazanym adresem !!! W ciągu dnia nie odbierał telefonów - dzwoniłem wielokrotnie. W razie potrzeby chętnie służę konkretami
Zaletybrak
Wadyoszukiwanie klientów i wyłudzanie pieniędzy za niewykonane usługi
~Monika / 2025-04-01 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Staram się unikać dostarczania za pośrednictwem DPD ale czasami muszę skorzystać, bo firma w której zamawiam nie ma dostępnych innych opcji. Niestety zazwyczaj są problemy z dostawą. Ostatnio kurier bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną, odesłał przesyłkę zagraniczną na którą czekałam 2 tygodnie, bo nikogo nie było w domu. Nie było żadnej próby kolejnego doręczenia, pozostawienia w paczkomacie, żadnego telefonu czy sms-a. Muszę teraz czekać kolejne 2 tygodnie, a i tak nie mam gwarancji, że uda mi się odebrać przesyłkę. NIE POLECAM.
WadyBrak współpracy z klientem, brak szacunku dla kontrahentów, którzy dostarczają swoje towary za pośrednictwem DPD, brak szacunku do klientów, nieprofesjonalna obsługa.
~Grażyna / 2025-03-31 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurier obsługujący Poznań Jeżyce zero empatii do klienta. Został poinformowany, że będę nieobecna i proszę o doręczenie przesyłki po godz. 15:00 lub do sąsiada emeryta mieszkanie obok, to złośliwie najpierw NIBY przekierował paczką do sklepu, który od co najmniej roku nie istnieje, a później w systemie zaznaczył, że była druga próba doręczenia o godz. 14:11. Ciekawe bo mąż już był obecny w domu a kurier nie dotarł z przesyłką. A dzisiaj po nieudanej próbie NIBY doręczenia od razu odesłał przesyłkę do nadawcy, bez umożliwienia mi odbioru choćby w punkcie odbioru na ul. Poznańskiej w Poznaniu. Dlaczego tyle złośliwości i zero empatii w tym człowieku.??? Wiedział, że czekam na sprzęt do rehabilitacji po wypadku.
Zaletybrak
~JW MALBORK / 2025-03-30 22:33
Ocena: 3.67 / 5
zobaczymy jutro jak długo znowu będę czekał ZOBACZYMY
Zaletybrak odbierania tel . jak jeszcze dostanę informację
Wadydługo czekać
~monika / 2025-03-28 12:42
Ocena: 1.00 / 5
firma podaje ze sa 2 krotne próby dostarczenia w moim przypadku paczka przekierowana do paczkomatu po jednorazowej próbie dostarczenie kurier powiedział ze nie ma mozliwosci przekierowania na dostawe do domu dnia następnego
~monika / 2025-03-28 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z konsultantem w momencie odbierania paczki z paczkomatu- kontakt z automatem który nic nie daje
WadyBrak kontaktu w przypadku problemów z obsługą paczkomatu -przy jednoczesnym mało czytelnym opisie obsługi brak polaczenie z konsultantem przy odbieraniu paczki z paczkomatu
~Desmond / 2025-03-28 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Kraków Żabiniec kurier MIKITA najgorszy z możliwych, kompletnie nie nadaje się do tej pracy. Już nie zamawiam tym kurierem , będę unikał jak ognia.
Zaletyżadnych
WadyNie komunikuje się w języku polskim, nie obiera telefonu, nie rzetelny
~piotr / 2025-03-27 23:49
Ocena: 1.00 / 5
monitor za 6.000 zł pozostawiony w otwartym ogólnodostępnym śmietniku przy szosie przelotowej. Żadnej informacji - ani SMS, ani email, ani telefon. Masakra.
Wadyzatrudniają kelnerów spod budki z piwem?
~Gość / 2025-03-27 21:40
Ocena: 5.00 / 5
Dostarczenie paczki bez problemu nawet przed czasem
~ted / 2025-03-24 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Otórz tak: 9.03.25r. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym "Temu".10.03. zamówienie zostało wysłane przez sklep "Temu". 14.03. Odprawa celna przebiegła pomyślnie. Następnie paczka sunie do Swędowa, po czym do Skawiny- to już blisko, bo mieszkam w Krakowie. W Skawinie19.03. jest adnotacja: "gotowe do odbioru". Następnie jedzie do Warszawy- tam jest adnotacja: "niepowodzenie dostarczenia". I tak oto paczka wraca do Skawiny, a tutaj następuje zwrot do nadawcy. No i? No i Tak działają pracownicy odpowiedzialni za dostarczanie paczek w Polsce. Kompletny brak odpowiedzialności. Dotąd tak będą dostarczać paczki dopóki nie będą szanować swoich klientów. Przypomnę - mieszkam w Krakowie, a paczkę chciano dostarczyć mi w Warszawie. Wszystkie dane podane do dostarczenia paczki są prawidłowe i tam nie ma nawet wzmianki o "Warszawie". Nr zamówienia:1012818078152U. Chlew nie firma kurierska. Dziękuję.
Wadybrak odpowiedzialności za mienie.
~Zibi / 2025-03-22 20:15
Ocena: 2.00 / 5
Jeśli by można było dać "0" to bym dał "0".
DPD oddział Szczecinek to jest dno, przesyłki podrzucane dosłownie gdzie popadnie oraz fałszowane podpisy odbioru. Przesyłka została zostawiona przy ulicy, bez powiadomienia ani SMS ani info przez telefon, przeleżała całą noc, zmokła i zawartość została uszkodzona. Innym razem to samo - wrzucenie przez bramkę i zero powiadomienia. Na złożoną reklamację czy skargę centrala w Warszawie standardowa regułka i "pocałuj mnie w d..." Kompletnie brak jakiejkolwiek reakcji.
ZaletyChyba tylko czas dostarczenia.
WadyWszystkie przesyłki dostarczane bez żadnego powiadomienia. Dowiadujesz się dopiero po sprawdzeniu elektronicznej poczty.Zi
~KB / 2025-03-20 14:08
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY KURIER W HISTORII NIE CHCE MI SIĘ ROZPISYWAĆ O MNOGOSCI PROBLEMOW. JEDNO WIELKIE GOWNO
Zalety0 to i tak za dużo
Wadybrak kontaktu, zmiany terminu dostarczenia paczki itd
~Sklepy spożywcze Mława / 2025-03-19 20:53
Ocena: 5.00 / 5
Kurierzy z Mławy TheBest. Takich ludzi jest mało. Zero problemów, zero a paczek odbieramy po uszy. Wszystko przechodzi, sms, telefon, mms, przekierowanie paczek w locie, mega zajebioza. Tak powinno to działać w całym kraju.
ZaletyBardzo, bardzo, bardzo dobra firma
~Wojtek / 2025-03-19 17:59
Ocena: 3.00 / 5
Zdecydowanie odradzam!
kurier miał dostarczyć przesyłkę do paczkomatu, kliknął że doręczona zamiast do doręczenia i się zaczęło! najpierw próba kontaktu z infolinią... trzy razy robot nie chciał połączyć mnie z konsultantem, gdy w końcu się udało to zaczęło się przełączanie od jednego do drugiego konsultanta. Wysłali mi linka, który oczywiście nie działał bo rzekomo mój telefon miał jakieś złe ustawienia i nie łączył się z ich cudownym systemem. Musiałem prosić kogoś innego aby ze swojego telefonu spróbował otworzyć skrytkę. Cały proces trwał mega długo i był bardzo skomplikowany.
A na moją sugestię że należą się mi choćby przeprosiny usłyszałem, ze ten konsultant nie jest od przepraszania.
Szczyt nieuprzejmości i olewania!
Nigdy więcej nie skorzystam z dpd!!!
Zaletynie zauważyłem
Wadybardzo skomplikowany proces, na tle konkurentów zupełnie niedopuszczalny, nieuprzejma i niepomocna infolinia.
~Em / 2025-03-18 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Kurier, który musiał poczekać 3minuty w sposób "nieuprzejmy" wyraził swoje niezadowolenie, mimo próśb nie zaczekał aż zapłacę, tylko w nerwach zabrał paczkę, wpisując że odmówiłam odbioru. Dzięki pomocy infolinii udało się ustawić drugi termin dostawy. Ale... kurier dopiął swego - bez próby ponownego dostarczenia od razu wpisał odmowę i paczka została odesłana do nadawcy.
Czegoś podobnego wcześniej nie doświadczyłam.
~Przemysław / 2025-03-18 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień czekam na przesyłkę i kobieta z infolini nie wie kiedy ja dostane
ZaletyBrak
WadyNie polecę nigdy to już kilka razy jakieś opoznienia