Wadyrozmowa z botem
strona 2 z 626
-
~63 / 2025-03-01 13:07
Skąd założenie, że odbiór paczki w paczkomacie przez smartfona z aplikacją to norma. Nie widziałam takiego zastrzeżenia przy wyborze punktu odbioru. Przekazanie do żabki 200m dalej miało zająć kolejne trzy dni (z piątku na poniedziałek). Te usługi wymagają wbrew pozorom wyobraźni, pomysłowości, i uwagi na szczegóły, a dpd to podobno dojrzała firma. -
-
~Krystyna / 2025-03-01 12:00
Banda naciągaczy i nieudaczników. Paczka zostawiona pod drzwiami pod moją nieobecność bez uprzedniej informacji, po otwarciu paczki zlew granitowy złamany w pół. Pisałam dwa razy reklamacje, trzeci raz rzecznik praw konsumenta. Odpowiedź brzmiała mniej więcej "Nie nasza sprawa, nie nasza wina". ZaletyBrakWadyDużo -
~Ruslan / 2025-02-27 18:07
Totalna porażka, a nie firma. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem (Dariusz), wiecznie poczta głosowa… Przesyłka od trzech dni ma status „w doręczeniu”, a ja siedzę, czekam i nic… Dział obsługi klienta kompletnie bezużyteczny, jedyne, co usłyszałem, to „proszę czekać, kurier dziś będzie”. Oczywiście, się nie pojawił. WadyDużo -
~klientka / 2025-02-27 15:54
Kierowca oszukuje zarówno klienta twierdząc, że był i nikogo nie zastał jak i swojego pracodawcę który pobiera opłaty za odbiory i dostarczanie paczek. Na domiar wykręca się od reklamacji. Ta firma powinna się zamknąć. Nie polecam!!! ZaletyBrak!WadySame! -
~Danuta / 2025-02-25 22:11
Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac! ZaletybrakWadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD -
~Danuta / 2025-02-25 22:11
Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac! ZaletybrakWadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD -
~Natalia / 2025-02-25 14:27
Najgrosza firma z jakiej kiedykolwiek korzystałam. Płacę za dostawę do domu a cyklicznie paczki mam dostarczane do punktów odbioru, bez wcześniejszej próby dostarczenia ich. Mam problemy zdrowotne i nie mogę chodzić, płacę za dostawe pod drzwi i za każdym razem jestem okradana i oszukiwana. ZaletyBrak -
~anulka7903 / 2025-02-24 19:38
Kurier nie umieścił paczki w skrytce automatu DPD, po otwarciu skrytka była pusta. Jak chciałam zgłosić skargę na infolinii to dowiedziałam się że paczka została zwrócona do nadawcy i mam dzwonić do nadawcy żeby wniósł reklamację. Złodzieje i oszuści. -
-
~Jakub / 2025-02-24 17:50
Kurier miał dostarczyć dokumenty do podpisania (umowa na abonament telefoniczny). W planowanym dniu doręczenia żona specjalnie została w domu. Po całym dniu czekania okazało się, że o 16:30 kurier zaznaczył w systemie, że nikogo nie było w domu (nikt nie dzwonił domofonem przez cały dzień). Ponowna próba doręczenia: kurier przysłał wiadomość, że będzie w godzinach 15:30-17:00. O 17:30 informacja o niedostarczeniu w systemie śledzenia przesyłki. Zadzwoniłem od razu do kuriera i zapytałem dlaczego nie dostarczył przesyłki. Rozłączył się i nie odbierał moich kolejnych połączeń. Infolinia czynna do 17:00. Gorąco odradzam współpracę z tą firmą. Wady- brak kontaktu z kurierem
- nierzetelność kurierów
- godziny pracy infolinii uniemożliwiają złożenie zażalenia tego samego dnia (infolinia przestaje działać w tym samym czasie, kiedy miała być dostarczona przesyłka) -
~Puławy / 2025-02-21 18:31
Umawianie się z tymi ludźmi nie ma sensu. NIGDY nie skorzystam z ich oferty. Kurier wyznaczył sobie jedną godzinę , o której może mnie zaszczycić. Nie mogłem być bo pracuję o 13 ej. Ustaliliśmy że podam pin do klatki schodowej a on położy mi pod drzwiami. Zgoda! wracam o 17 paczki nie ma. dzwonię , smsuję bo nie wiem o co chodzi, e tam, lać na klienta, a ponoć pracują do 18 ej więc pan kacper nie raczy się odezwać ani dać jakiejkolwiek informacji.a po 18 ej już ma fajrant więc pocałujta mnie wszyscy w d....
-
~Monika / 2025-02-21 09:55
Przesyłka dotarła sprawnie do punktu Pickup Żabka, ale nie można jej było odebrać. Nie wiem po czyjej stronie był problem, ale to ja zostałam z niczym. Osoby pracujące w Żabce stwierdziły, że to nagminne. Podaję im PIN odbioru, skanują paczkę i błąd, wpisują nr paczki ręcznie i również błąd, a w takiej sytuacji nie mogą mi wydać paczki. Infolinia to porażka, dwukrotnie zgłaszam problem, niby przekazali do koordynatora ale i tak nic z tym nie zrobili.
Poinformowali mnie że mam napisać skargę (napisałam 30 dni oczekiwania) albo zwrócić się do nadawcy który może napisać skargę. Koszty przesyłki poniesione, no cóż szczerze pierwszy raz się z takim problem spotkałam, ale ostatni raz korzystam z usług DPD. -
~atee / 2025-02-20 22:43
Porażka - wysłałam paczkę z nowym towarem do klienta za pobraniem . Paczka wróciła do mnie niby klient nie odebrał ,, po otwarciu zwrotu okazało się że towar używany zniszczony . Jak to możliwe ???? CUDA TYLKO W DPD . Ostrzegam -
~Dorota / 2025-02-19 21:57
Kurier nie podejmuje próby zostawienia paczki od razu oddaje do punktu. Nie odbiera telefonu. Mi pod drzwiami zostawił cudzą przesyłkę i jednocześnie moja odniósł do pobliskiej ząbki (byłam w domu ale nie zadzwonił nawet dzwonkiem).
Reklamacje dramat po 2 interwencjach nie skontaktowali się z kurierem bo cytuje nie odbiera tel i nie odebrali cudzej przesyłki zostawionej u mnie pod drzwiami ...ZaletyZadneWadyNie kompetencja brak kontaktu utrudnione reklamacje -
~Klientka / 2025-02-18 15:26
Monitor został uszkodzony, obudowa ma miejscami dziury, ale elementy monitora - obudowy wpadły do wnętrza monitora. W prawym górnym rogu obudowa została złamana a całość obudowy odchodzi od ekranu. Paczka została opatrzona naklejkami: nie rzucać, co najwyraźniej nie zostało w ogóle wzięte pod uwagę. Na początku stycznia zgłosiłam pierwszą reklamację i wysłałam formularz listownie, na co nie uzyskałam w ogóle żadnej odpowiedzi. ZaletybrakWadypoważnie uszkodzona obudowa monitora - brak zwrotu pieniędzy -
~była klientka dpd / 2025-02-18 12:59
Trzeci dzień kurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki. W środę o 17.05 napisał, że punkt był zamknięty (infolinia prac. do 17.00). Byłam sprawdzić, Żabka była otwarta do 23-ciej. Na infolinię ciężko się dodzwonić. Jak się już dodzwoniłam, zrobili dzisiaj w piątek interwencję ale kurier nie pojawił się! A przez telefon mówił, że będzie po 17-tej! Telefon raczył odebrać dopiero po interwencji! Potem już nie odbierał telefonu. Bezczelnie kłamał! Dopiero przed 23-cią zostawił w Żabce przesyłkę zaadresowaną na adres domowy. Przesyłka była na prezent na 12.02. Mogłam ją odebrać dopiero 15.02. Przesyłka byłą cała rozerwana!!! Mam zdjęcia. Kolejny raz przesyłka dostarczana przez dpd była rozerwana w ten sposób, żeby sprawdzić jej zawartość. Szukał drogiego telefonu czy innego drogiego przedmiotu. Powinni się wstydzić! Gdzie są szefowie, którzy zatrudniają leniwych, nierzetelnych i nieuczciwych kurierów? Nigdy więcej dpd! Najgorszy przewoźnik. A kiedyś był najlepszy i najszybszy. Tak szanują klientów, dzięki którym mają pracę. ZaletyŻadnych!Wady1.Pootwierane przesyłki, zwłaszcza te małe, kurierzy szukają telefonów i innych drogich przedmiotów.
2. Bardzo długi czas oczekiwania na dostarczenie przesyłki!
3. Kurierzy bezczelnie kłamią.
4. Bardzo trudno dodzwonić się na infolinię, taka celowa procedura, żeby rezygnować i nie zgłaszać interwencji. -
~justyna / 2025-02-17 18:55
kurierzy doręczają przesyłki jak chcą, i raczej nie pod wskazany adres!!! nie polecam, sposób komunikacji z centralą żenada. i wyzywają klientów ZaletybrakWadysame, poziom pracy kurierów -
-
~Sławek / 2025-02-17 13:32
Kolejny raz paczka nie dostarczona! Ignoranctwo i kłamstwo o nieobecności odbiorcy to standard kuriera Daniela z DPD.
Kompletne dno i brak poszanowania klienta. Kłamstwa i potwierdzanie nieprawdy a przy tym brak możliwości kontaktu bezpośredniego z kadrą zarządzającą.
Nigdy więcej DPD!!!ZaletybrakWadyignoranctwo, zakłamanie, brak kontaktu, brak poszanowania klienta itd. -
~klient / 2025-02-15 15:43
Paczka opłacona za opcję dostawy w sobotę, więc od rana czekam, zero kontaktu ze strony kuriera, a podanego w mailu telefonu od rana nie odbiera, po czym przed godziną 14 dostaję maila, że przesyłka nie została doręczona, bo nikogo nie było w domu. ŻENADA! Infolinia w sobotę działa do 14, wiedział co robi. Mimo wielu prób kontaktu, ani razu nie odebrał telefonu, nie odpisał na sms, a potem poczta głosowa. NIE POLECAM NIKOMU, jak się nie chce pracować w soboty, to zmienić robotę, a nie pobierać za to dodatkową opłatę. DNO! Jak pocztowi awizowcy. ZaletyZalety? Brak. -
~ostatni raz dpd / 2025-02-14 22:29
Trzeci dzień kurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki. W środę o 17.05 napisał, że punkt był zamknięty. Kłamią i oszukują, przesyłki są porozrywane. Byłam sprawdzić, Żabka była otwarta do 23-ciej. Na infolinię ciężko się dodzwonić. Jak się już dodzwoniłam, zrobili dzisiaj w piątek interwencję ale kurier nie pojawił się! Nawet w Żabce nie chciało mu się przesyłki zostawić kolejny. Nigdy więcej dpd! Najgorszy przewożnik. WadyNie dostarczają przesyłek, rozrywają opakowania sprawdzając co jest w Środku, bardzo trudno się dodzwonić na infolinię! -
~Iwona / 2025-02-14 19:37
Paczka nie została dostarczona, pomimo wcześniejszych sms-ów i rozmowy telefonicznej z kurierem. Przyczyna niedostarczenia paczki podana przez kuriera w dziale reklamacji był błędny adres. Po sprawdzeniu okazało się, że adres był właściwy a ja nie ma paczki i pieniędzy. Zaletybrak
strona 2 z 626