strona 2 z 639
-
~Saguaro / 2025-09-26 22:56
Już co najmniej trzeci raz kurier nie dostarczył przesyłki. Siedzę w domu zamiast zająć się pracą a on ma wywalone. W śledzeniu widzę, że przesyłka w dostarczeniu. Powiat Olsztyn. -
-
~Michal / 2025-09-26 09:56
została doręczona do Komisariatu Policji Rzeszów II.Kurier napisał,,odmówiono przyjęcia,, Komendant KP Rzeszów zabezpieczył monitoring i okazało sie ze kurier w ogóle nie przyjechał. REKLAMACJE ROZOZNAWAŁ KAMIL ŻERO Z DPD pomimo to nie uznał reklamacji. TERAZ NAJLEPSZE odwołanie od reklamacji rozpiznawal....Kamil Żero i również nie uznał reklamacji. ZENADA I BRAK LOGIKI ORAZ OROFESJONALIZMU POMIMO JAWNYCH DOWODOW WadyBrak logicznych reklamacji -
~Kowal / 2025-09-24 09:55
Kurierowi DPD (Warszawa Grochów) nie chce się dostarczać paczek pod adres. Od razu, rano zawozi je do sklepu żabka i wpisuje że nie zastał odbiorcy. Jest to działanie notoryczne, tyle że ja zawsze jestem w domu a przed wejściem jest monitoring który kuriera nie widział. Tym razem nie będę prosił kogoś o przyniesienie przesyłki, ja z pewnych przyczyn z domu nie wychodzę. Jest to obecnie najgorsza firma dostarczająca przesyłki. -
~adamas / 2025-09-23 18:55
Współpracuję z DPD od ponad 20 lat. Niestety w ostatnich miesiącach mam coraz więcej skarg na kurierów. Zamiast dostarczać na adres, przesyłki zostawiane są w punktach odbioru. Czas zastanowić się nad zmianą firmy. WadyNiekompetencja kurierów. -
~Ann / 2025-09-23 10:43
Wiem, że ten komentarz niczego nie zmieni, ale moja frustracja jest zbyt wielka, by przemilczeć kolejną sytuację, w której DPD totalnie ignoruje klienta. Moja przesyłka od soboty krąży pomiędzy oddziałem doręczającym, a punktem odbioru wskazanym w momencie zamawiania przesyłki. Pracownicy tzw. infolinii albo nie wiedzą, albo celowo wprowadzają w błąd, gdyż po raz kolejny rzeczywistość jest inna, niż zapewnienia - wczoraj poinformowano mnie, że dziś na pewno przesyłka trafi do wybranego punktu odbioru, po czym rano otrzymałam informację, że jednak DPD samodzielnie zdecydowało o dostarczeniu paczki do domu, gdzie mnie oczywiście dziś nie będzie. Wysłałam sms do kuriera, bo tym razem wszystko już chcę mieć na piśmie - brak raportu doręczenia, prawdopodobnie nie odbierają sms-ów. Poprzednim razem inna paczka przez tydzień jeździła pomiędzy punktami odbioru, bo rzekomo nie spełniała kryteriów pozostawienia w punkcie. Ciekawe jednak, że system daje możliwość przekierowania i wyboru konkretnych punktów z listy. Na infolinii oburzenie, że przesyłka jest za duża.... ale na pytanie, jakie są graniczne wymiary odpowiedzi brak. Jeśli system DPD pozwala wskazać dany punkt, mnie jako Klienta nie powinno już zaprzątać to, czy system się pomylił. To nie jest moja sprawa, a raczej próba przerzucenia odpowiedzialności z firmy kurierskiej na osobę korzystającą z jej usług. Więcej na pewno nie wybiorę tej firmy. -
~Tic-Tac / 2025-09-22 19:01
kurier zamówiony w piątek 19.09.2025 umówiony odbiór paczki na dziś 22.09.2025 w godzinach miedzy 12 a 14 i echo kuriera brak, telefon na infolinie i co?! tekst" kurier zakończył zlecenie gdyż o godzinie 13:55 nikogo nie zastał pod adresem. Ściema jakich mało specjalnie do godziny 16 czekałem na kuriera jak idiota a uj się zwyczajnie nie pojawił w zamian proponują mi odbiór w środę no kpina totalna zażądałem zwrotu opłaty jaką uiściłem i dałem dobitnie do zrozumienia że rezygnuję z ich usług ZaletybrakWadywywalone na klienta, bezczelność oraz niekompetencja kurierów -
~jo / 2025-09-22 14:21
Po raz kolejny kurier sam decyduje, że zostawi moją paczkę w punkcie odbioru, bo… nie było mnie w domu o 12:00. Przepraszam bardzo, ale większość ludzi o tej porze jest w pracy. I to nie pierwszy raz — mimo że wiedział dokładnie, kiedy odbiorca będzie w domu, informacje zostały całkowicie zignorowane. Klient nie zasługuje na podstawowy szacunek. To nie jest wygoda, to jest brak profesjonalizmu. Dość biegania po sklepach po paczki, które powinny trafić do rąk własnych w domu. Naprawdę tak trudno zrozumieć, że klient nie ma tu żadnego znaczenia. Bez nas przecież firma nie istnieje! WadyArogancja i lekceważenie klienta -
~Aga / 2025-09-19 07:37
Najgorsza firma kurierska! Nie polecam korzystania z jej usług! Nie dostarczają przesyłek, nie informują co się dzieje z przesyłką a kurierzy kłamią wpisując w systemie że byli w miejscu dostarczenia. Omijajcie z daleka! -
-
~. / 2025-09-18 13:12
Wiele zamówień dotarło do mnie poprzez kuriera DPD, dostawa szybka, bezproblemowa. Przyjazne ceny. Śledzenie przez internet, usługi w aplikacji na najwyższym poziomie. Polecam! ZaletySzybka dostawa, wysoka jakość usług kurierskich, wysoka jakość rozwiązań technologicznych dla Klientów.WadyOtwieranie skrytki automatu DPD przez telefon sprawia często problemy - na szczęście jest teraz kod odbioru i klawiatura :) -
~Agata / 2025-09-18 10:00
To jest jedna wielka kpina. Rozwalili moja paczke i udawali ze wogole nic nie bylo nadane. Pozniej jak sie o nia upomnialam z łaska kurier ja przywiozl w strzepach. O odszkowaniu mozna zapomniac. Teraz problem z oponami. Kurier mial zrobic zamiane jedne przywiesc drugie zobrac. I co nie mial miejsca hahaha. Przyjedzie we wtorek minal tydz i nie ma listu przewozowego i nie odbierze. Firma ktora czeka na zwrot tez nie moze sie z nimi porozumiec. Obsluga infolinii to chamstwo nie do opisania. Zamiast przeprosin ze z ich winy cala ta sytuacja to zostalam potraktowana jak śmiec. Nigdy wiecej tego dziadostwa -
~Agnieszka / 2025-09-18 09:04
Najgorsza firma jaka jeździ po Jastrzębiu Zdroju kurier nie dostarcza paczek potem informacja że nikogo nie było że paczka do zwrotu telefonu nie odbiera masakra ZaletyBrakWadyWszystkie -
~damian / 2025-09-16 13:30
Najgorsza dima ba rynku. Paczka na oaczkomat nirdostarczona, bo brak miejsca, dzwonie do kuriera paczke ma, ale nie moze jej mi dostarczyc, bo musi wrocic. Paczka wraca, ale nie da sie orzekierowac do dnia nastepnego, nastepnego dnia nagle jest opcja przekierowania, wiec przekierowuje na adres, dzwonie do kuriera mowi, ze po przekierowaniu paczka musi wrocic na magazyn. Chora firma, chorzy ludzie -
~PP / 2025-09-16 12:42
Paczka podobno nie zmieściła się do dpd box. Na infolinii kazano przekierować na adres. Po wykonaniu tej czynności paczka została zwrócona nadawcy. Opłata za przesyłkę oczywiście przepadła... Na pytanie, dlaczego, odpowiedź na infolinii: proszę się skontaktować z nadawcą, to wyśle jeszcze raz. To jakaś pomyłka a nie firma. ZaletybrakWadynic nie działa -
~Mariusz / 2025-09-16 10:52
Kurierzy nie dostarczają paczek i odsyłają z powrotem do nadawcy,a dpd ma gdzieś skargi i reklamacje.Najgorsza firma kurierska,nigdy już nie skorzystam i będę odradzał innym. -
~Marek / 2025-09-15 15:23
Pomijając fakt, że czekam cały tydzień na przesyłkę , w piątek 12.09.2025 około godziny 12-tej dzwoni kurier DPD czy jest ktoś w domu, nie ma mówię jestem w trasie , za ile będę w domu , więc mówię za 30-min i jak dojadę to zadzwonię. Pędzę bo mam ponad 30 km i jak dojechałem to dzwonię , kurier jest 10 km dalej w następnej miejscowości i mówi , że nie opłaca mu się wracać, bo ma trasę. Grzecznie mówiąc można się wk...ć. To po co wy jesteście na rynku przesyłek??? To już 4-ty raz podobna sytuacja i nigdy więcej z tą firmą. -
~Joanna / 2025-09-15 13:11
DPD nie ponosi odpowiedzialności za dostarczenie przesyłki. Udostępniają opcję przekierowania przesyłki w aplikacji a następnie nie dostarczają jej, bo skrytka rzekomo za mała. Zapominają skontaktować się z klientem, żeby dostarczyć paczkę na adres, a potem teoretycznie wprowadzają zmiany w swoim systemie i ostatecznie bez poinformowania odbiorcy zwracają paczkę do nadawcy. Niekompetentni, nierzetelni. Absolutnie nie polecam. Konsultanci nie potrafią nic zrobić poza trym, żeby poinformować mnie, że nic nie mogą zrobić. Nie wiem, po co w ogóle tam siedzą. Równie dobrze sztuczna inteligencja może mnie o tym poinformować. Jest to brak szacunku wobec klienta i lekceważenie. Nie sądziłam, że w dzisiejszych czasach można spotkać się jeszcze z taką ignorancją. Pan jeszcze mnie pouczał, że za dużą paczkę zamówiłam. Niewiarygodne!!! WadyWszystko to co wyżej opisane. -
-
~Piotr / 2025-09-11 19:19
W dniu dzisiejszym paczki nawet nie widziałem, otrzymałem informację, że paczka została zwrócona nadawcy. Masakra jakaś. Ktoś obcy będzie decydował o zwrocie mojej zakupionej z moich pieniędzy paczki. Jedna z najgorszych firm WadyZero kompetencji -
~Zawiedziona / 2025-09-11 09:18
Najgorsza firma z jaką przyszło mi się zetknąć.
SMS o dostarczeniu paczki z kodem i terminem do kiedy można odebrać z paczkomatu ( 2 dni).
Po otrzymaniu SMS- w dniu następnym rano przed godziną 9 poszłam odebrać paczkę. Niestety- skrytka pusta.
Telefony dopiero po godzinie 9 są odbierane przez konsultantów. Po 13 minutach w końcu udało się z kimś porozmawiać.
Mam czekać na kolejną informację...
Wybrałam odbiór w paczkomacie, bo z kurierami tej firmy mamy w rodzinie złe doświadczenia.
Niestety z paczkomatami też im nie wychodzi.ZaletyBrakWadyTrudny kontakt, problemy z dostarczaniem przesyłek, zarówno kurierem jak i paczkomaty. -
~Marta / 2025-09-10 12:02
Serdecznie dziękuje Panu B.Szlendak, który w dniu 8.09.2025r. odbierał paczkę z m. Dęblin. Transakcja odbioru paczki dzięki Pana pomocy przebiegła sprawnie i dotarła dnia nastepnego do odbiorcy. Tacy pracownicy jak Pan powinni być docenieni prze firmę, którzy sumiennie pracują na jej nienaganną opinię. ZaletyprofesjonalizmWadybrak -
~Janusz / 2025-09-08 15:16
Dwa razy zamawiwłem paczkę,jedna paczka dostarczona po interwencji sprzedawcy,druga paczka ,kurier niby był dwa razy tylko ,ze nikt go nie widział i nie słyszał-kamerka-telefon-cisza,niby GPS pokazuje im gdzie jest kurier,widocznie podjechał i odjechał.
strona 2 z 639