Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oksana / 2025-08-03 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    -1000 Ani razu paczka nie została dostarczona. Zawsze muszę szukać w Warszawie, gdzie ją wepchną, do którego z kolejnych punktów DPD (a ja pracuję i dlatego zamawiam kuriera, a nie gram w kwest)
    Najbardziej obrzydliwa i bezużyteczna firma kurierska. Czasami łatwiej jest zabrać z firmy niż mieć z nimi do czynienia. W ogóle nie zamawiam, ale czasami bez wyboru, ponieważ firmy korzystają z tej dostawy
    ????????????????
  • ~Urszula Remiszewska / 2025-08-01 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z odbiorem w Żabce ponieważ nie wiedziałam o której będę w domu. W doręczeniu… moja paczka jest od trzech dni. Niby nie mogą jej zostawić ponieważ jest przepełniona. Na infolinii się rozłączają w trakcie rozmowy. Chciałam podjechać do kuriera by ją odebrać lecz rzekomo nie mogą podać numeru, a sami nie będą się z nim kontaktować. Nie wysyłam przez PP, DHL, a teraz rezygnuje z DPD. InPost jest najlepszy. Tylko sprzedawcy nie zarobią korzystając z usług partaczy. W święta nie ma szans na dostanie prezentów.
    WadyPaczka w doręczeniu od trzech dni.
    Operator infolinii podczas rozmowy się rozłącza.
    Brak kontaktu do kuriera.
  • ~Arczi / 2025-08-01 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo duże szkody w dostarczaniu paczek, brak dbałości o przesyłki
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość
  • ~Elżbieta / 2025-08-01 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze usługi kurierskie w Polsce. Nie maja pracownikow/ kurierow (moze wiecej imigrantow by sie w Polsce przydalo skoro nie ma komu robic? Co na to narodowi faszysci???) a przyjmuja zlecenia wiec paczki nigdy nie dochodzą. Brak informacji sms, brak kontaktu, klamliwe informacje ze odbiorcy nie bylo.
  • ~Tom / 2025-07-31 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka, zostawiają paczki w punktach oddalonych o kilka km od miejsca docelowego , po co place za transport skoro i tak muszę po to jechać
    ZaletyNie ma ich
    WadyKurierzy lenie do potęgi
  • ~Tomasz / 2025-07-31 15:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety firmy zagraniczne często wysyłają dpd. Obsługa mega słaba w mailu o doręczeniu jest numer kuriera nie dodzwonisz sie do niego. Paczki walnięte pod drzwi jedna mi zagineła reklamacji nie udało sie załatwić po codziennym wydzwanianu przez tydzień poddałem sie. Na założony formularz nikt nie odpowiedział.
    ZaletyŻadnych omijaj
    WadyTotalna olewka klienta brak możliwości kontaktu i złożenia reklamacji.
  • ~bb / 2025-07-31 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy Suwałki - nr tel wyłączone, przekierowalam paczkę i co? I tak włożył sobie do paczkomatu, gdzie chciał. Pancia z działu jakości obsługi odsyła mnie na infolie, infolinia to dno- zero kompetencji, odsyła mnie do skarg na kuriera..nie odnoszą się do sprawy, najgorsza firma na rynku..
    ZaletyZero
    WadyWszystko na nie
  • ~Monika / 2025-07-31 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzystacie z dpd, bez próby dostraczenia paczki przekazuja ja na magazym u siebie w punkcie, 3 razy potem kontakt z obsługą klienta, za kazdym razem informaują, że zalatwili i paczka będzie następnegpo dnia, a nadal paczki nikt nie dosratcza i znow za każdym razem okazuje sie, że nawet nie było proby dostarczenia paczki.

    Gdy paczka jest podzielona orzez nadawce na dwie cześci, przeysyłają inforemacje tylko o jednej. a potem obarczaja wina kliena, że paczka nie odebrana.

    Nieslowni, niezorganiozowani, nie panujący nad dzialaniami I do tego nie uprzejmi.
  • ~Gos / 2025-07-30 09:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej nie doskonale zakupu tam gdzie dostarcza DPD. Rozpatrywanie reklamacji w tej firmie to fikcja i próba zrobienia z konsumenta idioty. Składam reklamacje, otrzymuje odpowiedź która nie odnosi się do powodu mojej reklamacji . Generalnie przyklejono losowe fragmentu z regulaminu i aktów prawnych. Niesty nad treścią reklamacji nikt się nie pochylił. Naiwnie sądziłam że ktoś pochyli się nad tematem żeby zapobiec w przyszłości opisanej przez mnie sytuacji. Niestety w DPD obowiązuje zasada ,,nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobisz "
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelne podejście do konsumenta. Wprowadzanie w błąd.
  • ~ja / 2025-07-29 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy notorycznie nie zastają mnie w domu pomimo tego że jestem i czekam . Paczki wielokrotnie uszkodzone ich zawartość również . Często paczki opóźnione o kilka dni . Kurierzy aroganccy i nieuprzejmi . Częsty brak kontaktu z kurierem . Nie odbierają telefonów . Biuro obsług klienta to fikcja nigdy nie udało mi się dodzwonić .
  • ~XYZ / 2025-07-28 21:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja, kurier nawet nie raczył zadzwonić domofonem (o telefonie nie wspominając) mimo ze byłem cały czas w domu. Wrzucił przesyłkę w krzaki. Odnalazłem paczkę dopiero po jakimś czasie, gdy już była cała mokra.
  • ~Hanulek / 2025-07-28 15:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie czytają informacji o przekierowaniach, miałam dostawę przeniesioną do sąsiada to wsadzili do paczkomatu, a najgorsze, że kurier nie dzwoni przed dostawą i bez sensu marnuje paliwo jeżdżąc po mieście, masakra. Nie polecam gorąco
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Marek / 2025-07-25 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dosc ze nie przyjechal kurier po oplacona przesylke to teraz pisza ze nie jestem kompetentna strona zeby oddali mi moje pieniadze po prostu ZLODZIEJE
    Wadynigdy wiecej tej firmy
  • ~MS / 2025-07-24 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce.
    Jako jedyni nie podają orientacyjnego czasu dostawy, kurierzy nie odbierają telefonów, kontakt z infolinią nie istnieje. Czas dostawy karygodny.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja, brak kontaktu, nieterminowość, nierzetelność
  • ~Dariusz / 2025-07-23 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwałem na dostarczenie przesyłki nr 0051196328415W. Nadawca wpisał mój nr telefonu do kontaktu albowiem prowadzę kontrakty budowlane posiadam uprawnienia budowlane oraz jest radcą prawnym. Nie przebywam non stop w biurze. Trudno abym non stop siedział w biurze o oczekiwał na kuriera. Na podstawie informacji od nadawcy zostałem poinformowany , że przesyłka została wysłana. Natomiast na stronie DPD i poprzez informacje telefoniczną AI w skutek mojej interwencji w sprawie poinformowano mnie , że przesyłka została zawrócona do nadawcy albowiem nie było nikogo w chwili jak przyjechał kurier. Udałem się również do punktu pickup DPP Kalisz Aleja Wojska Polskiego nr 116 w sprawie przesyłki która rzekomo jest na magazynie w Kaliszu przy ul.Metalowców.
    Z informacji Pani z obsługi z punktu w/w Pickup stwierdziła , że kurier nie ma obowiązku dzwonienia do odbiorcy. Natomiast w mojej ocenie nie mam obowiązku siedzieć godzinami i oczekiwać kiedy i o której godzinie „jaśnie wielmożny Pan kurier” raczy się stawić z przesyłką.
    Od pewnego czasu poprzez DPD wysyłałem dotychczas faktury do klientów. W tej sytuacji trzeba będzie wrócić do usług Poczty Polskiej.
  • ~Janusz / 2025-07-23 16:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Do pracy kuriera nie mam zastrzęń. Obsługa klienta i reakcja na reklamacje zerowa. Moja paczka skierowana do Zabki podobno przkraczała wagę 20 kg - faktycznie ważyła 11kg miała przekroczone parametry. Nie została przjeta do Zabki. Dlaczego przy wyborze punktu dostarczenia paczki nie poinformowano mnie ze nie MOZNA WYBRAC ZABKI. Zeby było smiszniej 2 miesiące temu odebrałem tako samo paczke w Zabce też dostarczno przez DPD.
  • ~Andrzej / 2025-07-23 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    zwrot do pewnej firmy następuje po zgłoszeniu przez tę firmę do DPD zlecenia i potem zaczynają się problemy.
    DPD nie informuje, nie tylko z wyprzedzeniem ale w ogóle nie informuje o terminie odbioru paczki, ani mailowo ani sms-em.
    Kurier dzwoni po 12 w południe, że chce odebrać paczkę. Ciekawe bo w takich godzinach ludzie najczęściej pracują ale firmy kurierskiej to nie obchodzi. Gdyby poinformowali wcześniej o terminie i podali jakiś kontakt do zmiany adresu odbioru to byłoby ok ale niech klient się martwi jak dojechać do domu w 20 min od telefonu od kuriera lub nie nada paczki. Wiem to mój problem bo brak zwrotu będzie wiązał się ze stratą - zastaną mi przedmioty, które mi nie odpowiadają.
    Ciekawe czy tylko ja zauważam ten problem czy też inni również się skarżą. Będę pisał do sprzedawcy aby zmienił firmę kurierską, może jeśli będzie nas więcej to coś z tym zrobią.
    P.S.
    Podziękowanie dla kuriera, który zrobił wszystko abym nie został z przesyłką.
  • ~Vandall / 2025-07-22 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej niechce miec z Wami nic wspolnego. Wasz bezczelny zakłamany kurier drugi dzien z rzedu nie dostarcza paczki twierdząc ze nikogo niema w domu. W pierwszy dzien córki czekaly na paczkę widziały Pana przez okno niestety nie wysiadł z auta wpisując "brak odbiorcy", dzis kolejny dzien czekała żona, niestety Pan nawet nie zatrzymał sie tylko nawrócił autem i kolejny raz wpisal "brak odbiorcy"... Infolinia mowi ze nic nie moze zrobic bo niema kontaktu z kurierem ani z jego oddziałem/pracodawcą/podwykonawcą?? Whatever. Sprawę zglaszam wszędzie gdzie sie da, udoatepniam materiał z kamer na ktorym widac jak Pan nie podejmuje proby doreczenia a nastepnie wystawia "brak odbiorcy". Krakow, Kuźnica Kołłątajowska, kurier Krzysztof.

    Tylko Polski Inpost !!!
    Wyjazd z Polski z tymi pseudo firmami kurierskimi!!!
    WadyZakłamany kłamca.
  • ~Jaro / 2025-07-22 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kolejny raz Kurier zostawia przesyłkę w PICK UP z informacją ze próba doręczenia sie nie powiodła, skoro czekam w domu na przesyłkę,
    Wadytragiczna obsługa Klienta, leceważenie czasu Klienta
  • ~Anna / 2025-07-21 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne zero. Kurier przez miesiąc woził moją paczkę, która była codziennie wydawana do doręczenia, ale nie docierałą pod wskazany adres. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Tragiczna obsługa klienta.
    ZaletyZero
    WadyCoś się dzieje z paczką, zapomnij, że obsługa klienta ci pomoże.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088