WadyDno
strona 195 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- nastepna »
-
~Aga / 2022-11-16 17:20
Lipa . Kurier po wielokrotnej próbie kontaktu z nim o tak mnie zablokował . Nie pojawił się po paczkę . Pani na infolinii podczas rozmowy się rozłącza . Katastrofa !! Nie polecam ! -
-
~MiraDev / 2022-11-16 16:54
Kurier nie zjawił się po paczkę w zaplanowanym oknie czasowym a w systemie oznaczył ją jako niegotową. Absolutnie niedopuszczalne. Nie polecam osobom którym zależy na czasie i profesjonalnej obsłudze. -
~Lll / 2022-11-16 16:24
To jest jakieś nieporozumienie ????????????????dlaczego ta firma wogole jeszcze prosperuje.Nie odbierzesz telefonu bo jedziesz autem,oddzwaniasz a kurier po złości telefonów nie odbiera ????????????Masakra wogole rejon Bytom- stroszek -
~Natalia / 2022-11-16 16:07
Dwukrotnie zdarzyło mi się że kurier zostawił paczkę pod bramą i pojechał... średnie zachowanie ze strony kuriera. ZaletySzybka dostawaWadyZachowanie kuriera -
~DB / 2022-11-16 14:33
Kurier Robert obsługujący naszą firmę w śródmieściu Łodzi, ul Narutowicza jest wyjątkowo miły, pomocny, zawsze na czas, uprzejmy, zawsze można się z nim skontaktować telefonicznie. ZaletyProfesjonalny, kontaktowy, miły, kompetentnyWadyBrak -
~Wojtek / 2022-11-16 13:46
Pomimo obecności paczka została niedostarczona przez kuriera z czym się absolutnie nie zgadzam ZaletyBrakWadyNie ma kontaktu z kurierem brak numeru -
~Bartek. / 2022-11-16 11:28
Kompletnia niemożność dodzwonienia się do call-center. zamiast rozmowy z istotą rozumną, odbiera telefon bot "Ewa" który nie jest w stanie podać absolutnie żadnych informacji ponad te które są dostępne przez stronę WWW. Czyli z definicji jest bezużyteczny.
Konsultanta się nie da wydzwonić. Zero informacji o paczce która została przekierowana, nie wiadomo kiedy i gdzie zostanie dostarczona bo na stronie WWW jest informacja błędna że nie udało się dostarczyć paczki.
DNO I METR MUŁU jeśli chodzi o poziom usług.ZaletyBrak.WadyBrak profesjonalnej obsługi. -
~Maria / 2022-11-16 11:12
Najgorsza firma kurierska. telefony podane do kurierów niestety są nieaktywne.
Przesyłka 2 dni krąży po mieście. Dramat. -
-
~Zosia / 2022-11-16 10:29
1 gwiazdka tylko , żeby napisać opinię.
Przesyłka zagraniczna , nigdy do mnie nie dotarła . Codziennie inne informacje od kuriera i od pracownikow infolinii . Kultura pracowników conajmniej wątpliwa. Raz kurier twierdzi, że omyłkowo zabrał inna przesyłkę , następnie stwierdzono, że przesyłka została uszkodzona i przepakowana . Drugiego dnia przesyłka omyłkowo odesłana zagranicę . Według strony www przesyłka ciągle w nadaniu.
Dziś poprzez infolinię stwierdzono, że odmówiłam przyjęcia przesyłki .
Poprosiłam o pisemną informację dlaczego tak się stało , pracownik podał mi nieistniejący mail !!!
Dpd przepakowało przesyłkę w inny karton i odesłało z Warszawy 2500 km !!!! do nadawcy którym byłam ja sama .
Kto i dlaczego, na jakiej podstawie bez próby doręczenia podejmuje takie decyzje .
W sytuacji bez wyjścia ( nie potrafi odpowiedzieć na pytania ) pracownik infolinii przerywa połączenie.
SKANDAL
koszt usługi 54€ZaletyBrakWadybrak kontaktu
sprzeczne informacje
brak elementarnych podstaw kultury i rozsądnego myślenia -
~Kdie / 2022-11-16 10:01
Kurier Łukasz z Gdańska odrzuca każdy możliwy telefon. Po 10 telefonie po jednym zdaniu z zapytaniem o paczkę rozłączył się w półsłówie. Nie obowiązują go terminy ustalane na stronie - w których godzinach ma przyjść z paczka i dzień. Cały dzień czekania poszedł ma nic gdyż nawet nie przyjechał w dzień który ustaliłam przez aplikacje. Dziś zapowiada się kolejny czekania na księcia bo ciężko odebrać i ustalić godzinę odbioru. Tragedia przez wielkie T. ZaletyBrakWadyKurier -
~Katarzyna / 2022-11-16 08:51
Z moich doświadczeń jest to najgorsza firma transportowa. Jeszcze żadna paczka nie dotarła bez problemów. Głównie wydają 1 z 2 i później szukaj wiatru w polu, system przekierowania realizuje zlecenie po 3 dniach gdzie kurier już próbował dostarczyć przesyłkę mimo zmiany od razu po otrzymaniu powiadomienia. Naprawdę nie polecam. -
~Kitke97 / 2022-11-16 08:21
Najlepsza firma kurierska. Najlepszy kurier w Strykowie to kurier Mateusz ???? Miły,pogodny chłopak polecam z całego serca usługi tej firmy -
~Anna / 2022-11-15 21:11
Ta firma kurierska to dno. Zamawiałam w sobote paczkę ktora byla juz wczesniej oplacona. Dziś przyszedł sms z dostarczeniem paczki oraz mail. Czekalam caly dzien a pozniej okazalo sie ze zwrocili ja do nadawcy bez proby doreczenia . Podkreslam ze byla oplacona wystarczylo by tylko ja wrzucic za ogrodzenie gdyz nie bylo w niej nic co moglo by sie uszkodzic. Chamstwo,leniswto i brak szacunku. Drugi raz napewno nie zamowie z ta firma -
~Adam / 2022-11-15 18:21
Ja nigdy nie miałem problemów z dpd. Rejony Podhala nie wiem jak reszta kraju. ZaletyZawsze na czasWadyBrak -
~Tomasz / 2022-11-15 15:08
Paczka od dwóch tygodni do mnie zmierza. Kurierzy być może i ją skanują, ale w aplikacji nie ma o tym mowy. Dziś z opóźnieniem kilkudniowym pojawiła się informacja o dostarczeniu pod niewłaściwy adres. Ponieważ wybrałem paczkomat dpd, nie mogą zrzucić winy, że nie było mnie w domu, co wcześniej robili regularnie. Paczka jest w Polsce od kilku dni, dostawca szwedzki skanował każdy jej ruch, dpd zachowuje się jakby nie istniała. Dla odmiany inpost potrafi temat ogarnąć w 24 godziny, aplikacja działa idealnie. Omijajcie szerokim łukiem. Na ten moment już nawet nie potrzebuję zamówionego przedmiotu. -
~Klaudia / 2022-11-15 14:32
Bardzo mili i zawsze uśmiechnięci kurierzy. Zawsze sprawnie i szybko no i na czas. Serdecznie polecam ! ZaletyZawsze na czas !WadyBrak -
-
~Kamila Es / 2022-11-15 14:21
Poprostu masakra, nie dostarczają przesyłek za ktore sie placi, zero kontaktu z centralą. Pacznie nie wnoszone i zaznaczają ze nikogo nie ma w domu bul zostawiają przed klatkami schodowymi, skandal. Za darmo powinni pracować to by się nauczyli na czym polega ich praca. Kurierzy blokują numer. Najgorsza firma kurierska z której kozystałam !!! ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~bzycja29 / 2022-11-15 13:24
Zamówiłam przez allegro.pl mebel o wadze 20kg płacąc za przesyłkę 35zł, ponieważ to duży gabaryt i była możliwa tylko przesyłka kurierska. Dostałam powiadomienie, że w dniu dzisiejszym, tj. 15.11 przesyłka zostanie do mnie dostarczona. O godz. 12:26 dostaję telefon od kuriera, że czeka pod klatką. Podaję nr mieszkania i zapraszam do góry-jest winda. Słyszę informację, że mam po nią zjechać. Myślę sobie ok, to była kobieta, trzeba się wspierać jadę na dół. Pod klatką stoi 2 kurierów-kobieta i mężczyzna. W czasie gdy odbieram swoją przesyłkę, kobieta obdzwania kolejne osoby z mojej klatki, żeby zeszli po swoje przesyłki. Biorę paczkę i pytam grzecznie czy pomoże mi wsadzić paczkę w windy-przypomnę paczka waży 20kg. Pan odburkuję, że to nie jego obowiązek, ale łaskawie pomaga mi umieścić pakunek w windzie.
Zapłaciłam za dostarczenie paczki pod pełny adres, a nie pod klatkę. Wykonuję część pracy kuriera, żeby mógł szybciej odhaczyć wszystkie punkty i skończyć dniówkę wcześniej no bo po co dostarczyć paczkę pod adres, skoro kupujący ją sobie sam odbierze. Jeżeli Wasze usługi kurierskie polegają na odbieraniu paczek przez kupujących z punktów wyznaczonych przez kurierów to lepiej zamknijcie biznes i zróbcie miejsce konkurencji.
Zupełny brak szacunku dla klienta! -
~Ewa / 2022-11-15 12:23
Dlanich to i tak zadużo jedna gwiazdka
Totalna pomyłka
Nawet nie ma komu złożyć skargi bo automat się odzywa.ZaletyBrakWadyBrak kompetencji -
~Dan / 2022-11-15 10:33
Jakość tragiczna .przekierowanie paczki zajmuje 3 dni chociaż była zmiana adresu na terenie Warszawy .towar z Łodzi di Warszawy idzie tydzień...
strona 195 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- nastepna »