Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12548 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Żurawina / 2022-11-09 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam jak najgorsze doświadczenia z tą firmą kurierska, mając doświadczenie ze współpracy również z innymi przewoźnikami . Jako Klient nie potrzebuje wielokrotnie przesyłanych maili co aktualnie robi przesyłka albo kurier, jakie ma zamiary i co i kiedy zrobi, kiedy finalnie nie doręcza przesyłek na wskazany adres punktu odbioru przesyłek DPD . Zmienia adres z ul. Kowalskiego 21 w Pcimiu na Kowalskiego 21 21 też w Pcimiu informując ostatecznie że nie ma takiego adresu prywatnego. Przesyłka nie została nadana na adres prywatny a na adres punktu odbioru, który znika Rozmowa z Ewą to masakra, niekończąca się masakra na mój rachunek za telefon . Przesyłanie emaili z informacją nie odpowiadaj na nie ! to juz totalne lekceważenie a więc - NIE pisz do mnie .
    Od dziś już ostatecznie omijam szerokim łukiem DPD , biegając po Pcimiu pół dnia. Żegnajcie na zawsze. Amen
    ZaletyBrak zalet
    Wadywymieniłam powyżej w opisie
  • ~Dosia / 2022-11-09 12:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja szczerze polecam. Paczki mam 1raz w tygodniu. Nigdy nie miałam problemu. Kurier dzwoni za będzie za jakieś 40 minut. Poza tym paczki są ciężkie ok 30 kg i bez problemu zaniesie do domu.
  • ~Krzysztof / 2022-11-09 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem pod adresem na który miała przyjść przesyłka i miałem przy sobie dowód osobisty - niestety paczki nie odebrałem, bo nie miałem kodu PIN. Kod PIN przychodzi na telefon, ale mam tylko telefon stacjonarny. Firma zapewnia, że ponawia wysyłanie kodu PIN, ale nie jest w stanie zrozumieć, ze to nic nie da, bo na stacjonarny smsy nie przychodzą <śmiech przez łzy>.
  • ~Była klijentka dpd / 2022-11-09 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, cwianiactwo kuriera artura, który jeździ po gminie wielka wieś. Po raz kolejny z panem są problemy. Nie przynosi paczek zaznacza że nikogo nie było w domu mimo iż nie przychodzi i nie podjeżdża pod dom. Żenada. Nie odbiera telefonów. Ustala godzinę odbioru paczki po czym specjalnie bez informacji przyjeżdża wcześniej i znów nie pod dom nie pod drzwi i zaznacza że nikogo nie było. Widać że DPD nie zależy na klientach bo pomimo wielu skarg nic z tym nie robią.
    ZaletyBrak
    WadyTu nic nie działa dobrze. Nawet infolinia. Każdy z pracowników mówi coś innego i wprowadza w błąd. Radzę doszkolić kadrę. Paczki nie są dostarczane z powodu złego adresu a jest poprawny brak dojazdu a inne firmy kurierskie dojeżdżają po czym przy drugiej próbie dostarczenia dowiaduje się że paczka jest dziurawa potargana i odesłana do sklepu ale przy pierwszej próbie dostarczenia była cała. Żenada dno dno dno
  • ~Katarina / 2022-11-09 08:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak jakiegokolwiek numeru do kuriera,siedzac w domu nagle info ze nie zastal nikogo w domu. A jesli kurier nie zastanie odbiorcy w domu nie zadzwoni i nie poinformuje ze jest nie zastal nikogo i nie zapyta czy moze zostawic u sasiadow paczke tylko bez zadnej informacji zostawia(a sasiedzi sa rozni) co u innych przewoznikow nigdy sie nie zdazylo. Jestem bardzo niezadowolona i staram sie omijac te firme choc czasami sie nie da.
    ZaletyBrak
    WadyNieuprzejmi,brak kontaktu z kurierem, ogolnie beznadzieja
  • ~MARK / 2022-11-09 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o DPD przynajmniej w Rzeszowie dokładnie Rudna Mała to jest to jedna z gorszych firm, zatrudniająca osoby bez doświadczenia, nieumiejące pracować z klientami. Przykładem jest przypadek z ostatnich dni, gdzie specjalnie biorąc urlop bezpłatny pojechałem prawie 15 km, aby odebrać tam paczkę. Pracownica, którą tak nazywam jednak do osoby wykonującej jakąkolwiek pracę jej naprawdę daleko, dokładnie Aneta W. po weryfikacji moich danych z dowodu, najpierw nie mogła znaleźć przesyłki a gdy znalazła i podpisałem odpowiednie dokumenty stwierdziła, że nie wyda mi przesyłki z uwagi, że nie podoba jej się mój podpis i umowa nie zostaje zawarta. Okazuje się, posiada ona zdolności do weryfikowania podpisów patrząc tylko na nie i podpis imieniem i nazwiskiem jej nie wystarcza musi być jeszcze zgodny z tym, co ona sobie w danej chwili wymyśli. Jej zachowanie przypominało zachowanie takiej „starej niemieckiej Helgi” tj. ja i tylko ja mam tutaj rację. Być może noszone przez nią okulary w jakiś sposób przesłoniły jej obraz podpisu, więc firma powinna ją skierować na badania i noszenie okularów z większymi denkami, gdyż ma problemy w tej naturze. Jej zachowanie nie mieści się w żadnych kanonach dobrego wychowania, brak jej empatii i normalnego podejścia a jeżeli jest to spowodowane jakimiś problemami rodzinnymi czy prywatnymi, to powinna wziąć urlop a nie ignorować i olewać zarówno klientów jak i firmę DPD.
    Rozmawiając z infolinią pani z DPD przepraszała mnie za tego pracownika nie zmienia to faktu, że są nieuczciwi wobec klientów. Gdy skontaktowałem się z firmą, z której była umowa stwierdzili, że jest to skandal i rzeczywiście jest wpis w „rezygnacji mojej” błąd weryfikacji podpisu a z czymś takim się jeszcze nie spotkali. Jeżeli jest klient z dowodem osobistym, zdjęciem, podpisem na dowodzie takim samym jak na umowie to firma DPD nie może sobie sama weryfikować takich rzeczy i odsyłać klientów z kwitkiem.
    Być może pani Aneta W. powinna trafić nie do pracy z ludźmi bezpośrednio tylko np. do sortowni, magazynu, bo akurat w tej roli się nie sprawdza i firma wizerunkowo jest zerem. Przy jej zachowaniu nie nadaje się nawet do pracy w firmie sprzątającej, gdyż trzeba mieć kontakt w większości z klientami a to mogłoby być dla niej zbyt ciężkim wyzwaniem. Będę przestrzegał większość osób, aby nie korzystały z DPD z uwagi na fakt nie szanowania klienta, jego czasu i kosztów.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY PATRZĄC NA WYKONYWANĄ PRACĘ, JAKO PORTIERKI ANETY W.
    ZaletyBrak
    Wady Brak normalnej pracy z klientami, zachowania poniżej poziomu jakiejkolwiek kultury,olewanie klientów.
  • ~Damian / 2022-11-08 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce. To jest jakaś żenada.staram się omijać ich z daleka,ale czasami się nie da . Pon ieważ nie które sklepy intenetowe korzystają z ich usług. MASAKRA czekasz w domu na przesyłkę,poczym dostajesz info że nie było mnie w domu??
  • ~Przemek / 2022-11-08 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Reperaturka, która zamówiłem przyszła całkowicie zgnieciona. Na dodatek kurier zostawił paczkę u sąsiada. Reklamacja odrzucona z mojej winy. No cóż najlepiej podjechać i odebrać paczkę od sprzedawcy i podziękować DPD za to , że nic nie zrobili.
    ZaletyBrak
    WadyZłe traktowanie przesyłek, odrzucanie reklamacji.
  • ~Kosa / 2022-11-08 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekując na kuriera w domu zgodnie z zamówieniem otrzymuje informacje,że kurier mnie nie zastał. Zamiast dostarczyć przesyłkę do domu klienta nie chce im się rozwozić i dostarczają do punktu odbioru. Tą firmę kurierską należy omijać z daleka. Kurier robi z człowieka idiotę wmawiając, że był a nie było mnie.Takie sytuacje są notoryczne.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do Klienta. Kłamstwa. Firma niegodna polecenia. Omijać z daleka.
  • ~Gierek / 2022-11-08 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam az dpd splajtuje ciekawe ile sie jeszcze utrzymają na rynku ha tfu pluje na tą firme
  • ~VV / 2022-11-08 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bieżąca sytuacja w firme jest nie do zaakceptowania, mają miejsce rzeczy nieodpowiednie, które mieć miejsca nie powinny w poważnej firmie dostarczeniowej.
    Zawsze gdy zamawiam paczkę, staram się zmienić kuriera na jakiegokolwiek innego niż tragiczne usługi "DPD". Niestety jest wiele wyjątków gdzie podczas pośpiechu nie wybrany zostaje kurier "DPD" który jest automatycznym, podstawowym kurierem na wielu stronach. W żadnej firmie jednak nie miałem styczności z tak ogromny brakiem profesjonalizmu jak i poważania dla klienta, jak w tej. Przy każdej paczce zamówionej do dostarczenia za pomocą "DPD" występują następujące problemy:
    -Brak numeru do kuriera
    -Podanie numeru na który kurier nigdy nie dzwoni
    -Kurier nie dzwoni do drzwi, po czym zostawia wiadomość o braku klienta
    -Numer dostarczeniowy przesyłki jest niezgodny, co uniemożliwia "śledzenie" paczki
    -Śledzenie paczki polega na tym, że dostajemy jedynie informacje o tym, że paczka jakiś czas temu została przekazana "kurierowi", bez jakichkolwiek przydatnych informacji
    -Kontakt z obsługą klienta jest wręcz uciążliwy
    -Kurier dostarcza paczkę dzień lub kilka po wybranej dacie dostarczenia
    -Firma z której zamówiony został przedmioty jest zmuszony wysłać klientowi, w tym wypadku mi informację iż przepraszają za opóźnienia i niezgodności w doręczeniu paczki, niestety nie są w stanie nic zrobić

    Wszystkie z wymienionych sytuacji powtarzają się notorycznie, co jest kompletnie niedorzeczne.
    Jest to najgorsza firma dostawcza z jaką kiedykolwiek miałem kontakt.
    Nie wspominając już o tym że przesyłka zamówiona tydzień temu nie została doręczona oraz nie posiadam żadnych informacji na jej temat.
    Zaletybrak
    Wady-Brak numeru do kuriera
    -Podanie numeru na który kurier nigdy nie dzwoni
    -Kurier nie dzwoni do drzwi, po czym zostawia wiadomość o braku klienta
    -Numer dostarczeniowy przesyłki jest niezgodny, co uniemożliwia "śledzenie" paczki
    -Śledzenie paczki polega na tym, że dostajemy jedynie informacje o tym, że paczka jakiś czas temu została przekazana "kurierowi", bez jakichkolwiek przydatnych informacji
    -Kontakt z obsługą klienta jest wręcz uciążliwy
    -Kurier dostarcza paczkę dzień lub kilka po wybranej dacie dostarczenia
    -Firma z której zamówiony został przedmioty jest zmuszony wysłać klientowi, w tym wypadku mi informację iż przepraszają za opóźnienia i niezgodności w doręczeniu paczki, niestety nie są w stanie nic zrobić
  • ~Mariusz / 2022-11-08 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo że cały czas ktoś był w domu kurier nie dostarczył przesyłki twierdząc że nikogo nie było.
  • ~Timi / 2022-11-08 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat tyle co mogę powiedzieć , nikt nic nie wie a po telefonie na infolinie usłyszałem „wina po stronie kupującego”
  • ~dadam / 2022-11-08 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie potrafi dostarczyć przesyłko na czas. Nie można polegać na takim kurierze. Paczka miała być u mnie następnego dnia, okazało się, że nie została w ogóle wysłana z oddziału. Kurierzy często porzucają paczkę pod drzwiami w ogóle nie dbając aby ktoś potwierdził odbiór.
  • ~Xzx / 2022-11-08 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z możliwych firm, która zatrudnia ludzi, którzy nie umieją odczytać godziny z zegarka. Kurier ma być między dana godziną a rzeczywiście nawet nie przyjeżdża i wydaje paczkę do punktu odbioru. Zerowy kontakt z kurierem, nie wiedzą do czego służy ich firmowy telefon.
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy miejsca by opisać
  • ~Barbara / 2022-11-08 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejny, nie ma kontaktu, brak telefonu do kuriera, odradzam zamawianie paczek
    ZaletyBrak
  • ~Małgorzata / 2022-11-08 10:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam usługi z firmą dpd.Dnia 04.11.2022 był u mnie kurier z moją paczką.Chciałam zapłacić kartą a on powiedział,że nie ma terminalu.Umówiliśmy się na poniedziałek 07.11.2022,byłam cały dzień w domu i kurier nie dojechał.Odczytuję ,że moja paczka została zwrócona do nadawcy. WSTYD I HAŃBA DLA CAŁEJ FIRMY DPD.
    ZaletyBRAK
    WadyBARDZO DUŻO-OSIUKIWANIE KLIENTÓW,BRAK ŻYTELNOŚCI I UCZCIWOŚCI
  • ~Monika / 2022-11-08 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancja kuriera granicząca z agresją. Paczka 2 dni czeka w oddziale na doręczenie. Zero kontaktu od kuriera. Odradzam. Ta firma to jakaś totalna porazka.
  • ~Jacek / 2022-11-08 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Z kurierem zero kontaktu. Jestem osobą niepełnosprawną, czekałem na paczkę cały dzień i kurier nie przyjechał. Dostałem wiadomość o niedostarczeniu paczki że względu na błędny adres (wcześniej przy poprzednich dostawach nie było problemu) i pozostawił paczkę w punkcie odbioru. Lenistwo i tumiwisizm wystają z butów tego kuriera jak słoma. Nie chciało się leniowi jednemu (kurier Stefan) poszukać nazwiska na domofonie i wnieść paczkę na 3 piętro. Dziadowska firma zatrudnia leniów i nierzetelnych kurierów!!!
    ZaletyZalety... jakie zalety??????
    WadyLenistwo, brak poszanowania klientów, tumiwisizm. Wystarczy???!!!
  • ~Natalia / 2022-11-08 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory firme DPD uważałam za porządną od jakiegoś czasu po przyjmowali Ukraińców wszystko się zrypalo paczki nie dochodzą na czas więc nie polecam tej firmy mój narzeczony od środy czeka na paczkę dzwonił kilka razy co jest grane dostał nr do kuriera co miał paczkę dostarczyć paczka miała być w środę jutro będzie tydzień dzwonił do niego ledwo się z nim dogadał bo to Ukrainiec to stwierdzil że on ma inny rejon a paczka w magazynie leży a dostał wiadomośc że to on dostarczy tydzień temu miał ja dostarczyć masakra jednym słowem.przesylka była z timoballa dawno wysłałana do firmy.zostal wysłałany e-mail do DPD od gościa z timoballa co jest grane zero reakcji i żadnej odpowiedźi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979