Bieżąca sytuacja w firme jest nie do zaakceptowania, mają miejsce rzeczy nieodpowiednie, które mieć miejsca nie powinny w poważnej firmie dostarczeniowej.
Zawsze gdy zamawiam paczkę, staram się zmienić kuriera na jakiegokolwiek innego niż tragiczne usługi "DPD". Niestety jest wiele wyjątków gdzie podczas pośpiechu nie wybrany zostaje kurier "DPD" który jest automatycznym, podstawowym kurierem na wielu stronach. W żadnej firmie jednak nie miałem styczności z tak ogromny brakiem profesjonalizmu jak i poważania dla klienta, jak w tej. Przy każdej paczce zamówionej do dostarczenia za pomocą "DPD" występują następujące problemy:
-Brak numeru do kuriera
-Podanie numeru na który kurier nigdy nie dzwoni
-Kurier nie dzwoni do drzwi, po czym zostawia wiadomość o braku klienta
-Numer dostarczeniowy przesyłki jest niezgodny, co uniemożliwia "śledzenie" paczki
-Śledzenie paczki polega na tym, że dostajemy jedynie informacje o tym, że paczka jakiś czas temu została przekazana "kurierowi", bez jakichkolwiek przydatnych informacji
-Kontakt z obsługą klienta jest wręcz uciążliwy
-Kurier dostarcza paczkę dzień lub kilka po wybranej dacie dostarczenia
-Firma z której zamówiony został przedmioty jest zmuszony wysłać klientowi, w tym wypadku mi informację iż przepraszają za opóźnienia i niezgodności w doręczeniu paczki, niestety nie są w stanie nic zrobić
Wszystkie z wymienionych sytuacji powtarzają się notorycznie, co jest kompletnie niedorzeczne.
Jest to najgorsza firma dostawcza z jaką kiedykolwiek miałem kontakt.
Nie wspominając już o tym że przesyłka zamówiona tydzień temu nie została doręczona oraz nie posiadam żadnych informacji na jej temat.Zaletybrak
Wady-Brak numeru do kuriera
-Podanie numeru na który kurier nigdy nie dzwoni
-Kurier nie dzwoni do drzwi, po czym zostawia wiadomość o braku klienta
-Numer dostarczeniowy przesyłki jest niezgodny, co uniemożliwia "śledzenie" paczki
-Śledzenie paczki polega na tym, że dostajemy jedynie informacje o tym, że paczka jakiś czas temu została przekazana "kurierowi", bez jakichkolwiek przydatnych informacji
-Kontakt z obsługą klienta jest wręcz uciążliwy
-Kurier dostarcza paczkę dzień lub kilka po wybranej dacie dostarczenia
-Firma z której zamówiony został przedmioty jest zmuszony wysłać klientowi, w tym wypadku mi informację iż przepraszają za opóźnienia i niezgodności w doręczeniu paczki, niestety nie są w stanie nic zrobić