WadyWszystko
strona 192 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- nastepna »
-
~Ola / 2022-11-16 20:46
Przekierowanie paczki do różnych punktów bez zgody klienta, np. Na drugi koniec miasta. Potem jeszcze cyrk z odebraniem paczki przez brak wysłania przez firmę kodu odbioru. -
-
~Wrocławianka / 2022-11-16 19:29
Dostałam informację, że paczka czeka w paczkomacie DPD. Jednocześnie sms ze przekierowano paczkę do punktu odbioru, 4 km dalej w centrum miasta. Myślałam że jedna przesyłka jest w paczkomacie, 10 minut próba otwarcia bezskuteczna "podejdź bliżej i spróbuj ponownie"... jadę odebrać paczkę w korkach... w tym czasie kolejna paczka przekierowana do innego punktu-bo tam było bliżej kurierowi...
Kolejna historia dokładnie jak wyżej tylko że dzwoni obca osoba i mówi ze odebrała paczkę z punktu odbioru, ale moją bo taką jej dali i musi teraz jechać znowu po swoją, a ja mogę przyjechać do niej odebrać jeśli chcę...rozpakowała... Na Vinted jest komunikat, że paczkę odebrałam, kupujący czeka na potwierdzenie bo tylko wtedy dostanie kasę...
Na infolinii BOT.... Nieudolne przedsięwzięcie-tania konkurencja dla innych paczkomatów-kompletna porażka.
I to był ostatni raz kiedy skorzystałam z taniej usługi. O naruszeniu danych osobowych poinformuję urząd ochrony danych.
Mam nauczkę. ODRADZAM KORZYSTANIE Z PACZKOMATÓW DPD.ZaletyBRAKWadySTRATA CZASU, NERWY, BRAK OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, -
~klient / 2022-11-16 18:55
Brak mi słów na tą firmę.W tym roku to już 2 przesyłki połamane. Zerowe podejście do klienta, Bardzo niemiły kurier. Zaletynie maWadyogromne -
~Rafał / 2022-11-16 18:54
Po przekierowaniu na punkt odbioru, nie otrzymałem kodu odbioru. Bezskutecznie próbowałem coś załatwić przez następne 3 dni nic nie zrobiono, nie można było przekierować. Wadybrak profesjonalizmu w obsłudze, wadliwy system informatyczny -
~Marlena / 2022-11-16 18:30
Gorąco polecam tą firmę . Kurier Przemek na moim rejonie Kowanowo to anioł. Zawsze uprzejmy, paczki odbierane i dostarczone na czas. Nigdy nie robi żadnych problemów. Pełen profesjonalizm.Więcej takich kurierów. Zaletypełen profesjonalizmWadybrak -
~Dorota / 2022-11-16 18:20
Caly dzien spedzilam w domu czekajac na przesylke, kierowca wrecz rozesmial mi sie do telefonu i stwierdzil ze go nie interesuje ze ja jestem i czekam na przesylke bo ja zawiezie do punktu i tam sobie moge po nia pojsc. Pan z customer service ponoc rozmawial z kierowca i zapewnil mnie ze dzis przesylka bedzie, niestety mnie oszukano. Wlasnie po calym dniu czekania w domu dostalam email ze dostarcza przesylke jednak jutro. Jest to niewyobrazalne zeby tak podchodzic do klijetow, zeby tak nie szanowac cudzego czasu i pieniedzy, przeciez oni tych paczek za darmo nie woza czlowiek zaplacil za usluge traci dodatkowo caly dzien lub 2 dni w tym wypadku i jeszcze obsluga jest nie mila i klamie. Co to za zwyczaje?!!!!! WadyZla obsluga, nie potrafia powiedziec kiedy przesylka dotrze a jest ponoc w doreczeniu, nie szanuja klijetow i ich czasu ani pieniedzy!!! -
~Jagoda / 2022-11-16 17:34
Nie polecam tej firmy kurierskiej, ostatni raz korzystam z ich usług. Brak kontaktu z kurierem. ZaletyBrak -
~Aga / 2022-11-16 17:20
Lipa . Kurier po wielokrotnej próbie kontaktu z nim o tak mnie zablokował . Nie pojawił się po paczkę . Pani na infolinii podczas rozmowy się rozłącza . Katastrofa !! Nie polecam ! WadyDno -
-
~MiraDev / 2022-11-16 16:54
Kurier nie zjawił się po paczkę w zaplanowanym oknie czasowym a w systemie oznaczył ją jako niegotową. Absolutnie niedopuszczalne. Nie polecam osobom którym zależy na czasie i profesjonalnej obsłudze. -
~Lll / 2022-11-16 16:24
To jest jakieś nieporozumienie ????????????????dlaczego ta firma wogole jeszcze prosperuje.Nie odbierzesz telefonu bo jedziesz autem,oddzwaniasz a kurier po złości telefonów nie odbiera ????????????Masakra wogole rejon Bytom- stroszek -
~Natalia / 2022-11-16 16:07
Dwukrotnie zdarzyło mi się że kurier zostawił paczkę pod bramą i pojechał... średnie zachowanie ze strony kuriera. ZaletySzybka dostawaWadyZachowanie kuriera -
~DB / 2022-11-16 14:33
Kurier Robert obsługujący naszą firmę w śródmieściu Łodzi, ul Narutowicza jest wyjątkowo miły, pomocny, zawsze na czas, uprzejmy, zawsze można się z nim skontaktować telefonicznie. ZaletyProfesjonalny, kontaktowy, miły, kompetentnyWadyBrak -
~Wojtek / 2022-11-16 13:46
Pomimo obecności paczka została niedostarczona przez kuriera z czym się absolutnie nie zgadzam ZaletyBrakWadyNie ma kontaktu z kurierem brak numeru -
~Bartek. / 2022-11-16 11:28
Kompletnia niemożność dodzwonienia się do call-center. zamiast rozmowy z istotą rozumną, odbiera telefon bot "Ewa" który nie jest w stanie podać absolutnie żadnych informacji ponad te które są dostępne przez stronę WWW. Czyli z definicji jest bezużyteczny.
Konsultanta się nie da wydzwonić. Zero informacji o paczce która została przekierowana, nie wiadomo kiedy i gdzie zostanie dostarczona bo na stronie WWW jest informacja błędna że nie udało się dostarczyć paczki.
DNO I METR MUŁU jeśli chodzi o poziom usług.ZaletyBrak.WadyBrak profesjonalnej obsługi. -
~Maria / 2022-11-16 11:12
Najgorsza firma kurierska. telefony podane do kurierów niestety są nieaktywne.
Przesyłka 2 dni krąży po mieście. Dramat. -
~Zosia / 2022-11-16 10:29
1 gwiazdka tylko , żeby napisać opinię.
Przesyłka zagraniczna , nigdy do mnie nie dotarła . Codziennie inne informacje od kuriera i od pracownikow infolinii . Kultura pracowników conajmniej wątpliwa. Raz kurier twierdzi, że omyłkowo zabrał inna przesyłkę , następnie stwierdzono, że przesyłka została uszkodzona i przepakowana . Drugiego dnia przesyłka omyłkowo odesłana zagranicę . Według strony www przesyłka ciągle w nadaniu.
Dziś poprzez infolinię stwierdzono, że odmówiłam przyjęcia przesyłki .
Poprosiłam o pisemną informację dlaczego tak się stało , pracownik podał mi nieistniejący mail !!!
Dpd przepakowało przesyłkę w inny karton i odesłało z Warszawy 2500 km !!!! do nadawcy którym byłam ja sama .
Kto i dlaczego, na jakiej podstawie bez próby doręczenia podejmuje takie decyzje .
W sytuacji bez wyjścia ( nie potrafi odpowiedzieć na pytania ) pracownik infolinii przerywa połączenie.
SKANDAL
koszt usługi 54€ZaletyBrakWadybrak kontaktu
sprzeczne informacje
brak elementarnych podstaw kultury i rozsądnego myślenia -
-
~Kdie / 2022-11-16 10:01
Kurier Łukasz z Gdańska odrzuca każdy możliwy telefon. Po 10 telefonie po jednym zdaniu z zapytaniem o paczkę rozłączył się w półsłówie. Nie obowiązują go terminy ustalane na stronie - w których godzinach ma przyjść z paczka i dzień. Cały dzień czekania poszedł ma nic gdyż nawet nie przyjechał w dzień który ustaliłam przez aplikacje. Dziś zapowiada się kolejny czekania na księcia bo ciężko odebrać i ustalić godzinę odbioru. Tragedia przez wielkie T. ZaletyBrakWadyKurier -
~Katarzyna / 2022-11-16 08:51
Z moich doświadczeń jest to najgorsza firma transportowa. Jeszcze żadna paczka nie dotarła bez problemów. Głównie wydają 1 z 2 i później szukaj wiatru w polu, system przekierowania realizuje zlecenie po 3 dniach gdzie kurier już próbował dostarczyć przesyłkę mimo zmiany od razu po otrzymaniu powiadomienia. Naprawdę nie polecam. -
~Kitke97 / 2022-11-16 08:21
Najlepsza firma kurierska. Najlepszy kurier w Strykowie to kurier Mateusz ???? Miły,pogodny chłopak polecam z całego serca usługi tej firmy -
~Anna / 2022-11-15 21:11
Ta firma kurierska to dno. Zamawiałam w sobote paczkę ktora byla juz wczesniej oplacona. Dziś przyszedł sms z dostarczeniem paczki oraz mail. Czekalam caly dzien a pozniej okazalo sie ze zwrocili ja do nadawcy bez proby doreczenia . Podkreslam ze byla oplacona wystarczylo by tylko ja wrzucic za ogrodzenie gdyz nie bylo w niej nic co moglo by sie uszkodzic. Chamstwo,leniswto i brak szacunku. Drugi raz napewno nie zamowie z ta firma
strona 192 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- nastepna »