strona 189 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2022-11-24 12:28
Chciałbym abyście się Państwo zastanowili zanim wyślecie paczkę za pośrednictwem Dpd . Ja wysłałam w piątek. Śledziłam gdzie jest paczka w poniedziałek około godziny 17 miała status przekazana do dostarczenia. Nikt nie kontaktował się ani że mną ani odbiorca. Następnego dnia sprawdzam statu i co się okazuje że przesyła odebrana dnia poprzedniego.nikt nic nie wie a czacza zginęła. Polska umywa ręce bo oni przekazali i mają mnie gdzieś. Niemcy podobnie . Dzwoniłam na infolinię niemiecka pani miała sprawdzić i opisać i co cisza. Syn próbował się dowiedzieć w najbliższy punkcie w Niemczech i co jak to on mówi lipa. Pytanie komu kurier zostawi paczkę i czy wogole starał się ja dostarczyć . Banda oszustów i tyle. -
-
~Lena / 2022-11-24 10:27
Najgorsza firma z jaką się spotkałam kurier ten sam mial dwie paczki dla mnie jedna mi dostarczył drugiej nie dzwoniłam do niego niestety nie odbierał telefonu w końcu napisałam sms o pilny kontakt w sprawie paczki zero reakcji po czym za dwa dni dzwoniąc na infolnie dowiedziałam się że wrocila do nadawcy bo kurier nie wiedział gdzie ją dostarczyć a pierwsza paczkę wiedział gdzie na obu byl taki sam adres? szkoda ze mając telefon nie odbierał go i nieprobowal się skontaktować ze mną
Żenujące podejście do klienta brak szacunku -
~Megi / 2022-11-24 09:46
Najgorszy przewożnik DPD
Zmieniłam datę odbioru o 1 dzień i zamiast otrzymać paczkę otrzymałam wiadomość że kurier odesłał moja paczkę z spowrotem do nadawcy twierdząc że była odmowa przyjęcia paczki, tylko że nie było nikogo w domu kto mógłby odmówić przyjecia .... Na infolinię nie ma szans się dodzwonić bo Sztuczna inteligencja nie Połączy z infolinią.... Na e maile nie odpisują . Zero odzewu brak szacunku do klienta!!! RozczarowanieWadyBrak szacunku dla klienta -
~Dariusz / 2022-11-24 09:40
Kurier odmówił dostarczania paczek pod wskazany adres. -
~bardzo rozczarowana klientka / 2022-11-24 09:10
Absolutnie niepoważna firma. Kurier nie odbiera telefonu (skrzynka pocztowa pełna, zapewne nie tylko moje telefony ignorował). W dniu dostawy czekałam na paczkę do 19:30, nie dotarła. Zmieniłam datę dostawy na kolejny dzień podając preferowane godziny odbioru 11-13. Niestety kolejnego dnia przesyłka została wydana temu samemu kurierowi, który nie raczy odbierać telefonu. Mąż musiał wyjść na godzinę o 16. Wracając do domu widział odjeżdżający samochód dpd (próba dodzwonienia się do kuriera oczywiście się nie powiodła).
Dwa pytania, drogie DPD. Po co pozwalacie klientom wybrać godziny dostawy paczki skoro nie mają nic wspólnego z rzeczywistością? Oraz po co podawać numer kuriera skoro nie odbiera on telefonu?
Duże paczki muszę odebrać z punktu odbioru. Kurier miał również odebrać sporą przesyłkę - tutaj również dpd nie wyszło klientowi na przeciw i nie zgodziło się na zamówienie drugiego kuriera. Absolutna porażka. -
~Monika / 2022-11-24 07:45
Drugi kurier ,któremu nie chce dowozić się do miejsca zamieszkania. Przesyłki wozi przez kilka dni,robiąc łaskę ,że w ogóle ja dostarczy. Poza tym niezły gbur i agresor. Rzuca wyzwiskami i staruje z pięściami!!!! Kto takich ludzi zatrudnia?! -
~Jasnowos / 2022-11-23 22:18
Brak jakiejkolwiek informacji o odbiorze paczki. Kurier dzwoni jak stoi pod drzwiami i nikt mu nie otwiera. Brak jakiejkolwiek informacji gdzie można odebrać paczkę. Kurierzy są nieuprzejmi i aroganccy. Nie polecam korzystać z usług tej firmy w Kielcach. ZaletyBrakWadyBrak komunikacji na linii biuro klient i kurier klijent -
~Niezadowolony klient / 2022-11-23 20:45
Brak obsługi klienta. Płaci się za dowóz, a kurier nie dzwoni, nie przywozi paczki, a mailowo powiadamia, że nikogo nie było w domu. Trzeba samemu tułać się po punktach DPD, żeby czasem nie odesłano przesyłki. Nie można się do nikogo dodzwonić. -
-
~Iwona / 2022-11-23 18:39
Tragedia najgorsza firma kurierska na rynku kurier bezczelny nie dostarcza paczek odsyła je do adresata pani z centrali oświadczyła że nie muszą dzwonić z wcześniejszym uprzedzeniem o paczce ZaletyBrakWadySame wady -
~Bbbbbbb / 2022-11-23 15:29
Paczka zagraniczna zostła okradziona a zawartość podmieniona na ciężarek. Nigdy więcej współpracy z tą firmą. Ewidentnie okradzione ze względu, że paczka trafiła na chwile spowrotem do ich magazynu bo nie dostałem żadnych powiadomień o tym gdy paczka dotarła do mnie. Złodziejstwo i domaganie sie o informacje by dostać paczke spowrotem. Nie polecam. Rozumiem, że paczka która znajduje sie w magazynie bo teoretycznie jest niechciana oznacza, że można je okradać i dosłownie wsadzac do środka ciężarek? ZaletyBrakWadySame wady -
~Piotrek / 2022-11-23 15:03
obsługa klienta nie istnieje, paczki idą wolną, a kurier, z którym mam do czynienia jest gburem, zostawia paczki na płocie. Wadysame wady -
~Klient zawiedziony / 2022-11-23 14:46
Nikt nie odbiera na infolinii a paczka idzie żółwim tempem co powina byc następnego dnia od odebrania od nadawcy ale trzeba parę dni dłużej poczekać to już i post jest lepszy i dowozi paczki na drugi dzień ZaletyBrakWadyDługi czas oczekiwania, brak kontaku z infinia itp -
~Wwwwwwwwww / 2022-11-23 14:00
Dramat nie polecam. Dzwoniłem do centrum dpd żeby usłyszeć ze Pani siedzi przed komputerem. ZaletyNie ma żadnychWadySame wady -
~aaa / 2022-11-23 13:41
Gówno firma 7 dni idzie przesyłka i jeszcze nie doszła. ZaletybrakWadymnóstwo -
~Smuga / 2022-11-23 13:14
Zamówiłem ciśnieniomierz dla teściowej która niestety musiała pilnie w dniu odbioru paczki pojechać do lekarza.
Zadzwoniłem od razu do kuriera z informacją że niestety w ciągu dwóch godzin nikogo nie będzie pod adresem.
Godziny podałem. Dla mnie po prostu zwykła ludzka życzliwość. Miałem nadzieję że ta informacja pomoże człowiekowi w jego pracy. O godz 16.00 otrzymałem informację że przesyłka została zawieziona do punktu odbioru.
Byłem absolutnie przekonany że dostarczy ją następnego dnia.
Zadzwoniłem więc do centrum DPD i dowiedziałem się ze zdumieniem że kurier zgodnie z regulaminem ma prawo w ogóle nie podejmować próby doręczenia a od razu odesłać ją do punku odbioru.
Zapytałem więc jakie prawo ma klient.
Okazało się że klient ma prawo pojechać do punktu i paczkę odebrać.
Przesyłka kurierska za kwotę 18 PLN za pobraniem. Ciężko w to uwierzyć ale niestety nawet w dzisiejszych czas klient mimo że z niego żyją kurierzy może mieć go w d.....
Gratuluję regulaminu i pracowników.
Nigdy więcej DPD!!! -
~Ona / 2022-11-23 11:44
Kupiłam telefon z opcją dostawy do domu. Dostałam wiadomość że w dniu dzisiejszym będzie dostawa, niestety bez żadnego kontaktu kurier zmienił sobie datę odbioru paczki na dzień następny bez kontaktu z odbiorcą, numeru do kuriera brak -firma tłumaczy że jeszcze system nie zmienił danych, dnia kolejnego dostaje wiadomość z firmy DPD że paczka czeka w firmie i czeka na odbiór własny, gdzie zaznaczam wybierana była opcja z dostawą do domu. ZaletyZero -
-
~Maryna / 2022-11-23 09:15
Nie dostałam paczki w końcu. Bardzo jestem nie zadowolona z obsługi ???? -
~Pablitto / 2022-11-23 09:06
Nie przeczytałem opinii i zgodziłem się na wysłanie paczki przez tą firmę. To jakaś kpina. Na pieniądze czekałem 3 tygodnie. Bo w międzyczasie wypadło jakieś wolne. Przelew zrobiony chyba w ostatniej możliwej sekundzie. Nigdy więcej. ZaletyNie maWadyZa dużo wymieniać -
~Katarzyna / 2022-11-22 18:17
Kurier rzucił przesyłka przez płot. Zegarek uszkodzony. Niedługo święta, a czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni, o ile dokumentacja jest pełna. -
~Dron / 2022-11-22 17:04
Paczka rzucona przez płot na chodnik. Kurier nawet nie raczył zadzwonić na domofon, telefon że już jest. Nie napisał smsa, że doręczył paczkę. Telefon uszkodzony. ZaletyBrakWadyJak wyżej
strona 189 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- nastepna »