Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12596 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zuza / 2023-01-09 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin dostawy ciagle przenoszony na kolejny dzień mimo ze dostawa zajęła im ponad tyg
  • ~Ola / 2023-01-09 11:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier bardzo niemiły, niedostępny. Zawsze ma problem z wydaniem reszty, nawet drobnych zaokrąglonych sum, np 10 zł. Na prośbę że pójdę do sklepu,rozmienię i żeby znów zajechał bo będzie w mojej miejscowości jeszcze 15 minut, to nie bo nie będzie nawracał z drugiego końca miejscowości. Miejscowość ma z 2 km długości, ja mieszkam w centrum. Z innym firmami kurierskimi tego nie ma. Zawsze mają resztę wydać, są pomocni ludzcy. Nie polecam.
    WadyKurier burak
  • ~Anna / 2023-01-09 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo sms o doręczeniu i telefonu do kuriera paczka nie doręczona , wpisany powód nieobecność odbiorcy !!!!! Pan kurier w rozmowie telefonicznej stwierdza, że mogę sobie składać skargi bo jemu i tak nic nie zrobią a moje pretensje ma gdzieś gdyż ma wolne!!!!! Chamstwo, buta i całkowity brak kultury i profesjonalnego podejścia. Nigdy już nie skorzystam z usług DPD.
  • ~Tolek / 2023-01-09 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Paczki rzucają na posesje sami kwituja odbior przesylki, nie informujac odbiorcy o tym fakcie. Omijac to jedyne sesowne wyjscie. Skladanie reklamacji i skarg pozostaje bez odp ze strony firmy
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Zadowolona klientka / 2023-01-07 14:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka nadana po południu we czwartek, dziś ją otrzymałam, bo wczoraj święto. Pani kurier bardzo miła, jak wszyscy kurierzy, którzy dostarczali mi przesyłki. Nie zliczę ile paczek dostarczył mi DPD (w różnych sklepach kompletowałam wyprawkę, a teraz kupuję kolejne potrzebne rzeczy) i zawsze były na czas. Nigdy nie miałam problemów z wydaniem reszty przez kurierów, czy zaginięciem paczki.
  • ~Joanna Baranowska / 2023-01-07 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy z mężem bardzo złe doświadczenia z firmą DPD. Stosują zlodziejskie praktyki wobec Klientów, zero etyki. Przy najmniejszej trudności z dostarczeniem kurierzy nawet nie dzwonią do klienta tylko od razu zostawiają paczkę w punkcie odbioru. Już kilkakrotnie spotkaĺa nas taka sytuacja. Nie ma z kurierem i do kuriera żadnego kontaktu czy to w smsie czy mailu. Ostatnio czekałam na dostawę nutridrinków dla cięzko chorej osoby, którą się opiekuję. Wylądowały w punkcie odbioru bo podobno kurier nie mógł trafić na adres, nawet nie zadzwonił, tylko przyszedł sms o nieudanej próbie dostarczenia i przekazaniu paczki do punktu odbioru. Jak osoby starsze czy schorowane, często nie mające samochodu mają sobie poradzić z taką sytuacją? Płaci się im za dostawę a potem trzeba marnować swój czas, kolejne pieniadze na dojazd do punktu i siły na przyniesienie paczki do domu. Na tle innych firm kurierskich wypadają jak dla nas najgorzej. Zrobimy wszystko co można, żeby już więcej nie korzystać z ich usług.




  • ~Mirek / 2023-01-07 08:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zatrudniają oszołomów bez kompetencji. Kurierzy powinni zamiatać ulice a nie dostarczać przesyłki. M
    ZaletyŻadne.
    WadyZa dużo by pisać.
  • ~Artur / 2023-01-06 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska nie na czas brak kontaktu z kurierem zatrudnianie pseudo kurierów i tylko kasę brać. Tragedia przez swoją opieszałość narażają odbiorców na dodatkowe koszty
    WadyWszystkie
  • ~Basik / 2023-01-06 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Kurier zadzwonił na domofon zapytał które piętro i to by było na tyle z kontaktu z kurierem.... Paczka jeździła sobie windą góra dół, aż życzliwy sąsiad przyszedł zapytać to ten karton robi w windzie. Paczka dość duża do tego ciężka więc chciałam, żeby rodzice to mieli dostarczone do mieszkania, a nie odbierali sobie z windy i to tylko dzięki temu, że są lubiani :) więc ktoś przyszedł i zapytał co z tym zrobić.... W innym przypadku ktoś mógł mieć fajny prezent za 400 zł.....
    Z pewnością była to ostatnia moja paczka zamówiona w DPD.....
    Zaletybrak
  • ~Jola / 2023-01-05 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z całego serca! Pani kurier zamiast odebrać moja paczkę (duży gabaryt) zaznaczyła sobie że jest nie gotowa i pojechała sobie do domu, kiedy dzwoniłam odrzucała połączenia. Zaznaczyła jeszcze że zlecenie zamknięte i gdybym po wielu godzinach nie dodzwoniła się w końcu do DPD to nawet nie wiedziałabym ze kurier już po nią nie przyjedzie. Ostrzegam wszystkich przed tą firmą. Lepiej dopłacić i nie stracić nerwów.
  • ~Andzia / 2023-01-05 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - kontakt. Nie polecam i nigdy więcej DPD!!!!!
  • ~Di / 2023-01-05 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Zapłaciłam za przesyłkę 75zł i czekałam na dostawę TYDZIEŃ. Najpierw kurier przez ponad dobę nie był w stanie odebrać przesyłki z miejsca nadania, później utknęła na kolejną dobę w magazynie. Dramat. Na infolinii zapewniali, że dotrze najpierw na środę później na czwartek. W czwartek rozłożyli ręce, że jednak nie dojdzie. Za nic mieli moją opinię na ten temat i rozczarowanie obsługą. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.
  • ~Arek / 2023-01-05 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodzona przesyłka podczas transportu - reklamacja negatywna.
    Uzasadnienie: Co do zasady przesyłka, w procesie realizacji usługi, przeładowywana jest co najmniej
    3-4 razy. Przesyłka może być przemieszczana w pozycji poziomej lub pionowej, co więcej poddawana
    jest naciskom przez inne przesyłki.
  • ~Klient / 2023-01-05 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, 2 razy z rzędu ten sam kurier przekierowuje sobie paczki do punktu odbioru, nie sprawdzając czy ktoś jest w domu. Brak szacunku do klienta.
  • ~zawiedziony klient / 2023-01-05 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę, płacąc specjalnie więcej by doszła ona 03.01.22. Przez przypadek w automatycznym wypełnianiu zamiast numeru domu wpisała się znowu miejscowosć, ale reszta danych była prawidłowa oraz był numer kontaktowy-to mała wieś. Kurier mógł chociaż zadzwonić i spytać o numer domu-później się dowiedziałam, że nie musi, ale nic też go by to nie kosztowało. Jak do niego zadzwoniłam był bardzo nie miły oraz mówił, że on był pod domem i mogłam wpisac numer kontaktowy-który był. Chociaż nie mógł być, ponieważ nie byo tego numeru.
    Po raz pierwszy spotkałam się tak z niemiłym kurierem. Nie polecam firmy DPD oraz nie pozdrawiam pana Bartłomieja z oddziału Gorzów wlkp.
  • ~Zibi / 2023-01-05 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to zzerający kasę BOT
    Z reklamacją to już totalna porazka
    uważajcie na te numery
    +48 22 577 55 55 lub 801 400 373*. Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.
    Kurier rzuca paczkę na schody bez podpisu czy jakiegokolwiek sprawdzenia stanu paczki
    Zaletybrak
    Wadytak jak wyżej
  • ~Były klient / 2023-01-05 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznajdziena, niekompetentna firma. Przesyłka miała być dziś... Ale oczywiście nie było miejsca w transporcie i będzie poniedziałek. Laptop za 10k zł będzie w ich brudnym magazynie przez następne dni. Nie polecam i każdy kto chce skorzystać z ich usług niech się 5x zastanowi czy warto im dawać kasę za niekompetentna prace
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała firma to jedna wielka wada.
  • ~MD / 2023-01-05 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie odebrana w piątek miała być dostarczona ponownie w poniedziałek (po uzgodnieniu tego z kurierem). Niestety z jakiegoś powodu została w ten poniedziałek odesłana do nadawcy! Kurier czuł się zakłopotany, ale powiedział, że to nie pierwsza taka sytuacja.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać...
  • ~Odbiorca1234 / 2023-01-04 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie paczki, wysłane na jedno potwierdzenie, jedna dochodzi 24.12 druga 4.01 z powodu błędnego adresu, nie wiem jak to możliwe, po czym paczka zostaje doręczona w stanie niedopuszczalnym, zamoknięta i zagrzybiala zawartość, paczka była przepakowana, cześć zawartości ukradziona. Koc który był w środku zapakowany został rozpakowany i obklejony jakimiś śmieciami.
  • ~tajemny / 2023-01-04 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od 02.01.2023 wisi jako nadana w punkcie a punkt wgl jej nie wysłął ! Po zadzwonieniu na inifolinie i po użeraniu się z ich śmiesznym botem konsultant powiedział,że ma to w gdzieś był bnardzo HAMSKI I ARGOGANCJI OSTATNI RAZ KIEDYKOLWIEK Z TEGO CZEGOŚ SKORZYSTAŁEM !
    Wadywszystkie możliwe !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004