strona 17 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Rudal / 2024-08-20 19:08
Od 13.08.24 do dziś 20.08 nikt nie doręczył mi paczki.komunikat wlasnie kurier doreczy są codziennie po czym paczka znow na sortowni
Telefonu ani kurier ani konsultant nie odbiera tylko durny ubot.
Przestrzegam,przed korzystaniem z tej firmy!!!
Nierzetelni
-
-
~Anna / 2024-08-20 17:14
Pan Damian dostarczający dzisiaj, tj. 20.08.2024 paczki na ul. Białogardzkiej w Bydgoszczy nie podjął próby doręczenia przesyłki. Nie zadzwonił do domu/domofonu ani na telefon. W mieszkaniu od rana czekaliśmy na przesyłkę, gdyż była dla nas ważna. Jak tylko dostałam maila z powiadomieniem, że paczka została dostarczona do punktu odbioru, zadzwoniłam do Pana Damiana. Pan przeciągając się, ziewając i parskając śmiechem stwierdził, że dostarczał paczkę i nikogo nie było. Kłamstwo, i co za tupet! Małżeństwo po 80tce misiało jechać samochodem do punkytu odbioru, ładować tą paczkę na samochód i wnosić na parter tylko dlatego, że kurier DPD jest leniwy i arogancki! A Pani z punktu odbioru mówi, że ten człowiek często się tak zachowuje i nikt nic z tym nie robi. Ludzie, wiecie w ogóle jakich ludzi zatrudniacie? Na taką jakość pracujecie? Zwolnijcie tego człowieka i oszczędźcie żenady sobie i ludziom mieszkającym w tej okolicy. -
~j / 2024-08-20 14:01
przesyłka opóźniona, gdy już doszło do doręczenia kurier nie posiadał terminalu a na stronie i na infolinii usłyszałam ze karta można płacić. wprowadzanie klienta w błąd. zero poczucia winy i totalne wyrąbanie na klienta.
nie polecam!!Zaletybrak!!Wadyopóźniona przesyłka, brak terminala!! -
~Tas / 2024-08-16 17:45
Przesyłka przyjechała uszkodzona ewidentnie gdzieś na magazynach przeładunkowych lub przez kuriera gdyż dziury w kartonie nieumiejętnie starał się ktoś zalepić taśmą przylepną z logo DPD. Przesyłka- stolik kawowy, narożnik zmiażdzony uszkodzona okleina. Reklamacja zgłoszona, po 30 dniach oczekiwania odpowiedź że przejeją 10 % wartości czyli 32 zł - żenada. NIGDY WIĘCJ DPD i przestrzegam wszystkich, niech nie korzystają z tego przewoźnika bo lepiej jest dopłacić 5 czy 10 zł i dostać przesyłkę w całości. ZaletyBRAKWadyBrak przyznania się do ewidentnie Swojego błędu. -
~Kamień pomorski / 2024-08-16 16:35
Kurier w Kamieniu Pomorskim ma gdzieś doręczenia przesyłek, przekierowuje wszystko do żabki, nie podejmuje żadnej próby doręczenia, mój adres to sklep, czynny 10-18 także ma dużo czasu, nie dzwoni nigdy, wszystkie paczki czy prywatne czy firmowe idą do żabki, czasem punkt jest przepełniony i paczka czeka w kolejce tydzień czasu. Omijać DPD -
~Artur / 2024-08-16 15:34
Kurierzy nie trzymają się terminowości dostaw zawartych w informacjach o przesyłce i nie informują o zmianach. Niestety nie można na nich polegać.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAMZaletyBrakWadyBrak odpowiedzialności za czas dostawy. -
~JDPD / 2024-08-13 15:37
Porażka infolinia dpd nie jest w stanie powiedzieć gdzie znajduje się przesyłka o spytanie się w którym oddziale aktualnie jest nie maja zielonego pojęcia.Podaja planowy termin dostawy przy zamawianiu i się go nie trzymają najgorszy kurier. Nie polecam -
~JDPD / 2024-08-13 15:36
Porażka infolinia dpd nie jest w stanie powiedzieć gdzie znajduje się przesyłka o spytanie się w którym oddziale aktualnie jest nie maja zielonego pojęcia.Podaja planowy termin dostawy przy zamawianiu i się go nie trzymają najgorszy kurier. Nie polecam -
-
~Yaro Holub / 2024-08-13 09:56
Firma DPD po raz drugi uszkodziła mój ładunek, warty prawie 1300 Zlotych i po raz drugi odmówiła szkód. Jeśli wyślesz ładunek przez firmę DPD, przygotuj się na to, że w przypadku uszkodzenia ładunku nie otrzymasz ani jednej rekompensaty. Firma DPD nigdy nie ponosi odpowiedzialności za towary, które transportuje. Naprawdę nie polecę tej firmy do transportu !!! -
~Niezadowolona / 2024-08-13 00:05
Dpd dostarczyło mi 2 uszkodzone przesyłki w ciagu jednego tygodnia. Nie przyjeli reklamacji. Spychologi i narażanie na straty. Nie polecam ZaletyBrakWadyChyba rzucaja przesyłkami tyle uszkodzonych dociera -
~kr / 2024-08-12 18:17
Skrajnie zła firma dpd pobrała przesyłkę od nadawcy, firmy handlowej i przez pięć dni nie dostarczyła odbiorcy. Nadawca jak i odbiorca w Warszawie zaledwie 20 km odległości. Brak informacji. Brak kontaktu. Brak możliwości ustalenia co dalej. Brak kontaktu z kurierem. Brak uzasadnienia... Nawet nadawca zadziwiony sytuacją i bezradny. Zapłacona przesyłka zagarnięta przez DPD. KOSZMAR !!! pierwszy i OSTATNI raz. Przestrzegam Państwa przed brakiem porządku i niechlujstwem. -
~Magda / 2024-08-12 16:18
Kurier kolejny raz dostarcza paczkę do punktu odbioru zamiast do domu! Gdybym chciała odebrać to w punkcie odbioru to tam zamówiłabym przesyłkę. Na infolinii brak pomocy, facet obojętnym głosem jak automat informuje, że tak mają w regulaminie. Porażka. Zaletybrak -
~baron / 2024-08-12 08:10
Zniszczona przesyłka. Nie przyznają się do winy. Dwukrotna reklamacja bez jakiejkolwiek poczucia winy, zasłanianie się przepisami i regulaminami. Korzystanie z oferty wielce ryzykowne. ZaletyStosunkowo niedroga oferta.WadyNiechlujstwo. -
~Bożena / 2024-08-09 12:53
Kolejna paczka z pokarmem dla psiaka. Przemiły pan kurier, któremu tylko wysyłam SMS z prośbą, by zostawiał ją w pobliskim sklepie. Z tą firmą nigdy nie miałam żadnych problemów, a korzystam od kilku lat. ZaletySzybka dostawa, dotrzymanie terminu, powiadomienie nie tylko na maila, ale i SMSem, bardzo mili, rzetelni kurierzy.WadyBrak -
~niezadowolony klient / 2024-08-08 13:20
Konsultanci nieodpowiedzialni, niezaangażowani w proces dostawy przesyłki. System przekierowywania przesyłki kuleje, zawiesza się przy wprowadzeniu zmian. Konsultant po potwierdzeniu zmiany adresu doręczenia nie przekazał informacji dalej, przez co przesyłka pozostaje jako niezarejestrowana, gdybym nie zadzwonił drugi raz, pewnie czekałbym w nieskończoność na dostawę towaru. WadyBrak rzetelności -
~niezadowolony klient / 2024-08-08 08:03
Sytuacja jakiej w życiu nie doznałam z żadną firmą kurierską. Kompletny brak profesjonalizmu. Kurier z tej firmy miał odebrać paczkę od klientów. Było podejście numer 1 zero kontaktu, do żadnej osoby która powinna być na miejscu a numery miał, nie miał numeru do domofonu. Jak chciał w takim razie odebrać paczkę, nie kontaktując się z nikim nie wiem. Drugi dzień, drugie podejście, miał wszystkie numery domowników, miał też numer do domofonu znów nie udało się odebrać paczki. Czy kurier w ogóle był na miejscu? Szczerze wątpię, dziękujemy za pomoc, nadamy paczkę sami. Jeśli ktoś nie chce pracować to może niech nie pracuje, a nie stawia 2 firmy na głowie i klientów, wszyscy skłóceni i zdenerwowani a to wszystko o głupią paczkę. Najgorsza firma nie polecam nikomu! ZaletyhahahWadybrak rzetelności, brak słowności, brak chęci i zaangażowania w pracę -
-
~RLA / 2024-08-07 11:49
Wczoraj odebrałem paczkę zalaną. Dziś otrzymałem informację o nowej przesyłce, od rana do 11.40 nie udało mi się dodzwonić do kuriera - nie odbierał telefonu. Kiedy wreszcie udało mi się dodzwonić kurier w dość nieprzyjemnej rozmowie powiedział, iż jeśli nie podoba mi się obsługa DPD, to mogę z niej nie korzystać, co zamierzam zrobić.
Moja ocena to "0", ale tego nie można wybrać.Zaletybrak -
~Dagmara / 2024-08-06 14:01
Daję 1, choć gdybym mogła, dałabym zero.
Musiałam wysłać mikrofalówkę z Wrocławia do Tychów. Nadawałam przez Furgonetkę i okazało się, że jedynie DPD się tego podejmie przy jednocześnie w miarę sensownej cenie. No to był błąd.
We WTOREK (30.07.2024 r.) utworzyłam zlecenie. Kurier miał przyjechać po paczkę w ŚRODĘ (31.07.2024 r.). Nie przyjechał. Zaznaczył, że nie było nas w domu. No niespodzianka - byliśmy. Ostatecznie przyjechał w CZWARTEK (01.07.2024 r.).
Paczka miała trafić do Tychów w PIĄTEK (02.07.2024 r.). Tu niespodzianka. Nie trafiła. Brak odbiorcy. Bzdura. W domu przez cały dzień były trzy osoby.
Kurier miał podjąć jeszcze jedną próbę dostarczenia w PONIEDZIAŁEK (05.08.2024 r.). Oczywiście, że w domu byli wszyscy domownicy. Wchodzę na apkę, a tam „odmowa przyjęcia paczki” ????????????
Oczywiście z kurierem skontaktować się nie da. Infolinia już w ogóle nie funkcjonuje, zastąpił ją bot, więc nawet nie ma jak wyjaśnić tego z człowiekiem.
Złożyłam ostatecznie reklamację na furgonetce. Dziś dostałam informację o powrocie paczki do Wrocławia.
Będę żądała zwrotu pieniędzy - nawet jeśli nie była to duża kwota. To był trzeci raz z rzędu, gdy firma ta doprowadziła mnie do wściekłości. Brak kontaktu z kurierami, którzy podrzucają paczki komukolwiek i gdziekolwiek, brak ludzkiego DOKU, a teraz to. Przestrzegam każdego przed usługami DPD.ZaletyBrakWadyFirma nie spełnia swojego podstawowego zadania. -
~Gustaw / 2024-08-06 12:23
Wczoraj dostawca wysłał DPD przesyłkę, tzn. teoretycznie, bo od wczoraj ta przesyłka leży w wysyłającym oddziale DPD ????. dziadostwo i brak kompetencji i odpowiedzialności. ZaletyBrakWadyBardzo długi czas dostawy.
Bardzo często uszkodzone paczki. -
~Evi / 2024-08-06 12:18
Kurier zaniósł przesyłkę do sąsiada pod nr 9 co ciekawe że mieszkam w budynku aż z dwoma lokatorami i jest nas aż 3 osoby oczywiście dpd dało odmowę reklamacji twierdząc że sąsiad odebrał
po pierwsze nie mają prawa po wcześniejszym.uzgodnieniu zostawiać u sąsiada
Po drugie nie mam tyłu sąsiadów bo mam tylko pod numerem 1i2
Więc bezczelność nie kompetentni po raz kolejny nigdy więcej nikt z nas nie skorzysta z usług tej firmy.WadyNiekompetentni bezszczelni paczki znikają albo dochodzą zniszczone
strona 17 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »