Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12545 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andzia / 2023-01-05 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - kontakt. Nie polecam i nigdy więcej DPD!!!!!
  • ~Di / 2023-01-05 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Zapłaciłam za przesyłkę 75zł i czekałam na dostawę TYDZIEŃ. Najpierw kurier przez ponad dobę nie był w stanie odebrać przesyłki z miejsca nadania, później utknęła na kolejną dobę w magazynie. Dramat. Na infolinii zapewniali, że dotrze najpierw na środę później na czwartek. W czwartek rozłożyli ręce, że jednak nie dojdzie. Za nic mieli moją opinię na ten temat i rozczarowanie obsługą. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.
  • ~Arek / 2023-01-05 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodzona przesyłka podczas transportu - reklamacja negatywna.
    Uzasadnienie: Co do zasady przesyłka, w procesie realizacji usługi, przeładowywana jest co najmniej
    3-4 razy. Przesyłka może być przemieszczana w pozycji poziomej lub pionowej, co więcej poddawana
    jest naciskom przez inne przesyłki.
  • ~Klient / 2023-01-05 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, 2 razy z rzędu ten sam kurier przekierowuje sobie paczki do punktu odbioru, nie sprawdzając czy ktoś jest w domu. Brak szacunku do klienta.
  • ~zawiedziony klient / 2023-01-05 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę, płacąc specjalnie więcej by doszła ona 03.01.22. Przez przypadek w automatycznym wypełnianiu zamiast numeru domu wpisała się znowu miejscowosć, ale reszta danych była prawidłowa oraz był numer kontaktowy-to mała wieś. Kurier mógł chociaż zadzwonić i spytać o numer domu-później się dowiedziałam, że nie musi, ale nic też go by to nie kosztowało. Jak do niego zadzwoniłam był bardzo nie miły oraz mówił, że on był pod domem i mogłam wpisac numer kontaktowy-który był. Chociaż nie mógł być, ponieważ nie byo tego numeru.
    Po raz pierwszy spotkałam się tak z niemiłym kurierem. Nie polecam firmy DPD oraz nie pozdrawiam pana Bartłomieja z oddziału Gorzów wlkp.
  • ~Zibi / 2023-01-05 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to zzerający kasę BOT
    Z reklamacją to już totalna porazka
    uważajcie na te numery
    +48 22 577 55 55 lub 801 400 373*. Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.
    Kurier rzuca paczkę na schody bez podpisu czy jakiegokolwiek sprawdzenia stanu paczki
    Zaletybrak
    Wadytak jak wyżej
  • ~Były klient / 2023-01-05 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznajdziena, niekompetentna firma. Przesyłka miała być dziś... Ale oczywiście nie było miejsca w transporcie i będzie poniedziałek. Laptop za 10k zł będzie w ich brudnym magazynie przez następne dni. Nie polecam i każdy kto chce skorzystać z ich usług niech się 5x zastanowi czy warto im dawać kasę za niekompetentna prace
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała firma to jedna wielka wada.
  • ~MD / 2023-01-05 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie odebrana w piątek miała być dostarczona ponownie w poniedziałek (po uzgodnieniu tego z kurierem). Niestety z jakiegoś powodu została w ten poniedziałek odesłana do nadawcy! Kurier czuł się zakłopotany, ale powiedział, że to nie pierwsza taka sytuacja.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać...
  • ~Odbiorca1234 / 2023-01-04 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie paczki, wysłane na jedno potwierdzenie, jedna dochodzi 24.12 druga 4.01 z powodu błędnego adresu, nie wiem jak to możliwe, po czym paczka zostaje doręczona w stanie niedopuszczalnym, zamoknięta i zagrzybiala zawartość, paczka była przepakowana, cześć zawartości ukradziona. Koc który był w środku zapakowany został rozpakowany i obklejony jakimiś śmieciami.
  • ~tajemny / 2023-01-04 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od 02.01.2023 wisi jako nadana w punkcie a punkt wgl jej nie wysłął ! Po zadzwonieniu na inifolinie i po użeraniu się z ich śmiesznym botem konsultant powiedział,że ma to w gdzieś był bnardzo HAMSKI I ARGOGANCJI OSTATNI RAZ KIEDYKOLWIEK Z TEGO CZEGOŚ SKORZYSTAŁEM !
    Wadywszystkie możliwe !
  • ~Piotr / 2023-01-04 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka moze być niby byl u mnie i mnie nie było gdzie jestem w domu bo mam złamana noge zostawił paczkę kilometr odemnie i teraz ciekawe jak ja mam ja odebrac
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko co się da
  • ~Jan / 2023-01-04 17:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałem na przesyłkę,kurier nie odbierał telefonu, straciłem pół dnia
    ZaletyNie widzę
    WadyPrzyjechał i bardzo się śpieszył
  • ~Pit / 2023-01-04 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzucił przesyłkę pod bramą o wartości 1000 zł i sobie pojechał nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Żaneta / 2023-01-04 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo obecności w domu kurier nie dostarcza paczki
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorsza firma kurierska
  • ~Agata / 2023-01-04 13:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier zostawia paczkę gdzie mu się podoba bez wcześniejszego uzgodnienia. Sytuacja powtarza się nagminnie. Paczki zamawiane za pobraniem tez zostawiane są gdzie jest mu wygodnie tłumaczyć się ze było to wcześniej uzgodnione.
  • ~Łukasz / 2023-01-04 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zapakowana poprawnie, karzą płacić za zwrot i ponowna wysyłkę
    ZaletyNie ma
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Pablo / 2023-01-04 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pickup point to jakiś kiepski żart !!!!!!!!!!!!!! odbiór paczki może trwać nawet do 5 dni roboczych !!!!! NIGDY WIECEJ NIE SKORZYSTAM Z DPD !!!!!
    ZaletyNIE MA
    WadyNIE MOZNA ZABRAC PACZKI Z PUNKTU PICKUP POINT , MOZE JA ZWROCIC TYLKO KRURIER DO 5 DNI ROBOCZYCH !!!!!!!!!!!!
    TA FIRMA TO ŻART Z LUDZI !!!!!
  • ~edzia3107 / 2023-01-03 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy doręczyciel. Dwa zamówienia - żadne do mnie nie dotarło - jedno wróciło do nadawcy ze względu na rzekomą próbę doręczenia (nikogo nie było, oboje z mężem w tym dniu byliśmy cały czas w domu), drugie również zostało zwrócone tym razem od razu po magazynowaniu w oddziale.
    WadyNierzetelność, brak kontaktu z klientem, nieprawdziwe informacje w trackingu przesyłki
  • ~Wiesław / 2023-01-03 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd to porażka, korzystałem z DHL i było ok, pierwszy raz wysłałem i właśnie paczka wróciła bo kurierowi nie chciało się zadzwonić do odbiorcy, przycisnął domofon i pojechał sobie dalej. To nie pierwsza skarga na gnoja który obsługuje Chylonię. Róbcie tak dalej.
    ZaletyBrak zalet
    WadyLenistwo kuriera, porażka infolinia, całość do bani
  • ~Avardi / 2023-01-03 14:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak powiadomień sms o czasie dostarczeniu przesyłki. Brak rzetelności danego akurat kuriera. Dzwoni do mnie gdyż nie mogę odbierać. Oddzwaniam i cisza nie odbiera. Jestem w stanie zrozumieć że wtedy nie mógł. Lecz Sms'y też działają.
    ZaletyPrzesyłka na czas
    WadyBrak rzetelności kuriera i wyrozumienia. Brak powiadomień sms o przesyłce.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978