strona 166 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2023-02-03 16:05
Tragedia, kolejny raz w ciagu kilku tygodni przesylka nie dotarla na czas, zostlaa wydana do doreczenia i znow ,,problem z przesylka" Bartoszyce i okolice, -
-
~Natalia / 2023-02-03 13:57
Paczka przyszła kolejny raz w opłakanym stanie. Rozerwany karton,z dziurą.. poprostu brak słów jak tak można czyjąś paczkę doprowadzić do takiego stanu!!! -
~Espanol / 2023-02-03 13:28
oczywiscie zaloga ze wschodu, bezczelna, bez jezyka i jeszcze telefonem rzucaja w trakcie rozmowy. TRAGEDIA! ZaletyżadnychWadytylko i wyłącznie, zatrudnianie ze wschodu z kompletnym brakiem kultury ale czego sie spodziewac po ZSRR. -
~Kamila / 2023-02-03 12:23
Jestem zawiedziona, pomimo szybkiej wysyłki paczki przez nadawcę od momentu przejęcia paczki przez firmę DPD zaczynają się problemy. Po otrzymaniu maila potwierdzającego nadanie przesyłki z informacją iż zostanie ona doręczona następnego dnia roboczego nie otrzymujemy nawet numeru do kuriera. Ze względu na brak numeru domu, kurier nawet nie kontaktuje się z nami w celu zapytania pod jaki numer dostarczyć paczkę, tylko od razu kieruje się z nią do oddziału i to nawet nie najbliższego tylko w innym mieście. Data ponownego doręczenia: kolejny dzień roboczy (w tym wypadku poniedziałek po rozpoczynającym się właśnie weekendzie). Jestem zawiedziona również poziomem obsługi klienta przez bota, z którym zmuszeni jesteśmy rozmawiać przez jakieś 10 minut zanim przekierowani zostaniemy do rozmowy z konsultantem. Niska jakość obsługi i brak wychodzenia przed potrzeby klienta. Niestety nie polecam :( ZaletyBrakWadyWiele -
~Ola / 2023-02-03 11:57
Przesyłka miała dotrzeć we wtorek, w środę na stronie do śledzenia przesyłek wyświetliła się aktualizacja, że przesyłka jest magazynowana w oddziale, po wymianie maili dowiedziałam się, że na następny dzień czyli czwartek przesyłka ma zostać wydana do doręczenia. W czwartek popołudniu pojawiła się kolejna aktualizacja mówiąca o ponownym magazynowaniu przesyłki, na mojego maila już odpowiedziano zdawkowo, że pytanie zostało wysłane do oddziału. Do piątku rana nie było żadnej odpowiedzi więc ponownie wysłałam maila, dostałam informację, że system odrzucił moją wiadomość. Przesyłka została mi doręczona po paru godzinach od tej sytuacji oklejona z jednej strony taśmą kurierską po rozpakowaniu okazało się, że karton byl rozerwany w tym miejscu a towar lekko uszkodzony. Wysłałam protokół szkody, nie chce mieć z tą firmą już nic do czynienia -
~Kaktus365 / 2023-02-03 11:50
Ta firma to istny zart. W ciągu jednego miesiące wszystkie paczki zamawiane zostały uszkodzone allbo przyszły bez zawartości bez żadnych informacji ze paczka nie dotrze. ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Marek / 2023-02-03 10:21
Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Przesyłkę powinienem otrzymać we wtorek(dzisiaj piątek ). Po kilkukrotnym ,,Umówiono późniejszy termin doręczenia,,( kto z kim to omawiał , chyba kurier z koordynatorem , bo nie ze mną )przesyłka została magazynowa . Żadnej informacji czy łaskawie dostarczą. ZaletyJuż nigdy więcej DPD . Nauczka dla mnie i dla innychWady- nie dotrzymują terminu
- połączyć się z konsultantem to jakaś tragedia
- Bot tak ustawiony , żeby połączyć się z konsultantem 4 razy trzeba gadać to samo
- zero pomocy, mogą dać adnotacje do przesyłki i to max na co ich stać -
~Anna / 2023-02-03 10:12
Kurier nie potrafi wnieść 19 kg wagi. Twierdząc że paczka ważyła 29 kg co było oszustwem. -
-
~Misio / 2023-02-02 18:04
Przesyłka z Polski do kraju UE miała być dostarczona w ciągu 3 dni roboczych. Minęło już 10 i nic!!!!
Mówią, że furtka byłą zamknięta ale tam nie ma żadnej furtki. Odbiorcą jest duża instytucja publiczna z portiernią czynną całą dobę.ZaletyMiłą obsługa w Polsce.WadyTragiczna obsługa za granicą a w zasadzie jej brak. -
~Viktoria / 2023-02-02 15:47
Niestety opinia negatywna, gdyż kurier nie przyjechał, pomimo że był sms że dostarczy w danym dniu paczkę. Dopiero na drugi dzień paczka została dostarczona, a wg naklejki którą widniała od nich, to ja umówiłam się z nimi na inny termin. Czekałam cały dzień, nawet telefonu nie było od kuriera. -
~Mariusz / 2023-02-02 15:45
Reklamowałem produkt i sprzedawca korzystał z usług DPD. Z kurierami kontakt tragiczny. W mailach informacyjnych numer kontaktowy do kuriera to często 00000000, a nawet jeśli numer jest, często nie odbierają telefonu. W końcu wziąłem urlop żeby odesłać paczkę, od rana siedzę w domu i czekam na kuriera. Udało mi się dodzwonić, kurier powiedział, że przyjedzie do mnie ok. 12-13. O 13:15 dostałem maila, że nie ma mnie w domu. Zacząłem wiec wydzwaniać do kuriera, bo może zadzwonił do złej klatki, nie wiem, na pewno nie do mnie. Kurier nie odbiera telefonu. Zadzwoniłem do DPD. Biuro obsługi klienta także nie może się dodzwonić ani do kuriera, ani do oddziału i poprosili żeby zadzwonić za pół godziny. Po pół godziny dzwonię, a tym razem bot z którym trzeba najpierw porozmawiać nie chce mnie przekierować do konsultanta. Powtarza w kółko, że np. może podać numer kuriera, gdy mówię wyraźnie, że kurier nie odbiera telefonu. Musiałem zadzwonić 3 razy żeby w końcu łaskawie bot przełączył mnie do konsultanta. Konsultant ponownie zadzwonił do oddziału, tym razem się dodzwonił, ale oddział powiedział, że konsultant zgodnie z GPS był pod moim adresem i drugi raz nie przyjedzie, zgłoszenie jest zamknięte i sprzedawca musi ponownie zlecić przesyłkę żeby przyjechali, oczywiście następnego dnia. ZaletyBrak zaletWadyTragiczny kontakt z kurierami, brak pomocy na infolinii -
~Argus / 2023-02-02 14:01
Tragedia, nie odebrali paczki, za usługe policzyli. Zlecenie zrealizowane w systemie. -
~Kkaarwqt / 2023-02-02 13:57
Moja paczka jest w moim mieście w ich magazynie trzeci dzień i nie może do mnie dotrzeć. Ostatni powód: moja przesyłka nie zmieściła się w samochodzie kuriera. Paczka z kurtką nie zmieściła się do auta dostawczego. Nigdy nie używaj dpd, jeśli to możliwe -
~Rem / 2023-02-02 12:08
OKRADLI MNIE NA 200 ZŁ
Przesyłka, która była malutka, nie ważyła więcej niż 0.3 kg została policzona jako PALETA 300 KG i dołożyli mi kare 200 zł.
Reklamacje odrzucili :DDDDD
UOKiK - CZEKAMY aż weźmiecie się tą bandęZaletyKurierzyWady1. Opiekun - nic go nie interesuje, ma głęboko swoją robotę, co chwile urlopy, nie odpisuje na wiadomości, a jak już to z łaską.
2. System reklamacyjny i sortowanie paczek nie działa, co jakiś czas próbują wcinać opłatę dodatkową beż podstaw. -
~wsa / 2023-02-02 11:09
Firma DPD za nic nie odpowiada. Tylko w teorii świadczy usługi jakie reklamuje - np. dostawę na drugi dzien na terenie kraju do określonej godziny, a w rzeczywistości dostarcza dopiero na drugi dzien roboczy po dacie nadania. Na zgłoszoną reklamację odpowiada takim tekstem: "pierwsza próba doręczenia Przesyłki podejmowana jest pierwszego dnia roboczego po dniu nadania Przesyłki, z zastrzeżeniem, iż wskazany termin podjęcia pierwszej próby doręczenia Przesyłki jest terminem przewidywanym, a DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia Odbiorcy nie później niż w trzecim dniu roboczym po dniu nadania takiej Przesyłki;"
Kolejna firma kurierska, która za nic nie odpowiada, tylko dużo obiecuje przy zamawianiu usługi, nie dotrzymuje zawartej umowy, a potem odrzuca reklamację.ZaletybrakWadynierzetelność, nieterminowość, brak odpowiedzialności za źle wykonane usługi -
~zet / 2023-02-02 10:55
Ja jestem z tej firmy bardzo zadowolony. Oddział Olsztyn i jego kurier Grzegorz, który obsługuje mój rejon działają bardzo dobrze. Kurier zawsze uśmiechnięty i nigdy niemający nastroju „pracuję tu za karę”. Wg mnie firma ok. -
-
~Dawid / 2023-02-01 19:56
Ta firma to jest totalne nieporozumienie.
Jakość obsługi najgorsza ze wszystkich firm kurierskich. Złożenie reklamacji za niewykonanie usługi utrudnione. Robią wszystko by nie brać odpowiedzialności. Odradzam!ZaletyBrakWadyNieterminowość, brak nastawienia proklienckiego -
~Dorota / 2023-02-01 15:40
Tragedia , nie można skontaktować się z kurierem, biuro obsługi też jest nieporadne. Nie polecam usług tej firmy kurierskiej
!!!Zaletyżadnych zaletWadyZ kurierami nie ma kontaktu -
~Marek / 2023-02-01 13:43
Zakupiłem w sklepie internetowym części, a oni niestety korzystają z tej żałosnej firmy.W diu dostawy gdy czekałem na kuriera od rana zgodnie z iformacją , dzwonia w południe że kurier zostawił paczkę wpunkcie odbioru,Może jna drugi dzień mi dostarczą.To jakaś żenada że takie firmy są na rynku.Jak ten sklep nie zmieni dostawcy ,to będę musiał zmienić sklep -
~Zniesmaczony Konsument / 2023-02-01 13:26
Najgorsze ścierwo na rynku kurierskim - kurier nawet nie podjeżdża pod adres. Powinni zakończyć działalność. Żenująca firma, traktująca kilenta jak kretyna - wmawiająca że to zawsze po stronie klienta leży wina. ZaletyhahahahahahhahahahhahaahhaahaWadyhm, prawdopodobnie cały proces i system przedsiębiorstwa
strona 166 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »