strona 162 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- nastepna »
-
~Tak / 2023-02-14 19:51
Porazka .2 razy zamawiałam przez dpd z 5 dniowym wyprzedzeniem licząc że paczka zdarzy na czas (zabawa karnawałowa syna) za pierwszym razem paczka zagineła na 3 tygodnie. Drugi raz utknęła w drodze na 2 dni. Częściej zamawiam przez inpost a jeszcze mi soe nie zdarzyło czekać dłużej niż 2 dni. -
-
~A7 / 2023-02-14 18:56
Nie otrzymalismy jeszcze przesylki transportowanej przez DPD nie uszkodzonej!!! Za każdym razem robimy zwrot towaru i reklamację!!! Mam dość!! Niech się kurna szefostwo tym zainteresuje!!!!! No rece i inne opadają!!! ZaletyBrakWadyNie mam ochoty wymieniać -
~Oskar / 2023-02-14 17:43
Najgorsza firma kurierska w Polsce. Zero kontaktu z klientem, paczki nie na czas, człowiek może czekać na paczkę cały dzień, po czym nie przychodzi i nawet nie ma jak się skontaktować by się dowiedzieć kiedy ona dotrze. Bot na lini telefonicznej wcale nie pomocny. -
~Damian / 2023-02-14 17:18
Najgorsza firma kurierska w Polsce. Kontakt i podejście do Klienta to jakas parodia ZaletyBrakWadyNajwiększa wadą tej firmy jest to ze w ogóle istnieję -
~Darek / 2023-02-14 16:44
Ta firma to porażka, przez uszkodzenie sprzętu w transporcie, wgniecenie obudowy, serwis nie uwzględnił reklamacji.Kurierzy powinni ponosić kary finansowe za uszkodzenie przesyłki, być może wtedy by coś się zmieniło. Ta firma powinna obsługiwać w krajach trzeciego Świata a nie w Polsce, totalna olewka klientów, więcej z usług DPD nie skorzystam. ZaletyCzas transportu.WadyWszystko -
~Iza / 2023-02-14 14:13
Najgorsza firma na świecie. Zasłaniają się procedurami i robią wszystko żeby nie pomoc klientowi. Nie można nadawać paczek za pomocą numeru przesyłki, trzeba mieć etykietę, której mieć nie mogę, dlatego ze mój e-mail został zhakowany -
~Tati / 2023-02-14 13:33
Najgorsza firma kurierska jaką znam! Kurier albo zostawia paczkę bez słowa na parterze budynku i nawet nie zadzwoni że paczka jest. Paczki bywają w opłakanym stanie, kartony porozdzierane, i nie można nawet zrobić "protokołu szkody", który jest wymagany przy reklamacjach. Kurier potrafi zadzwonić nie wchodząc do budynku i nie odbierzesz- pojedzie sobie i wpisze, że odbiorca nieobecny. Ostatnio zdarzyło mi się że w ogóle nie dojechał, nie zadzwonił i wpisał "odbiorca nieobecny". Formularz przekierowania paczek działa, ale zawiesza się często. ZaletyMożliwość przekierowania paczekWadyZachowanie kurierów. -
~Wiktor / 2023-02-14 12:08
Działają cuda jeśli chodzi o dostarczanie na czas -
-
~Bogdan / 2023-02-14 10:28
DPD uruchomiło PUNKTYNADANIA i BOT odpowiada na pytania . Punkty nadania trzymają przesyłki , BOT jak automat , przesyłka nadana leży w punkcienadania , I BOT o tym mowi , ALE KIEDY RUSZY DO MNIE to BOT MI NIE WIE , A DO KONSULTANTA nie można się dodzwonić . DNO nie obsługa. ZaletyBRAKWadyBRAK KONTAKTU -
~Marek / 2023-02-14 08:30
DPD to prawdziwy dramat. Nie dostarcza przesyłek pod wskazany adres informując że nie zastano odbiorcy.
Zdarzyło się to kilka razy. -
~Angelika / 2023-02-14 08:05
Porażka. Zarówno na infolinii, która w zasadzie nie wiem po co istnieje, skoro u Pani można dowiedzieć się tylko jak przekierować paczkę, co jest również na stronie. Pani opryskliwa. Jedyny ratunek i pomoc to odezwanie sie do centrum drogą mailową. Zapomniałam dodać, że aby połączyło z konsultantem trzeba odczekac 20 minutowa rozmowę z botem i jasno i dosadnie dwa razy powtórzyć ,,proszę o połączenie z konsultantem TERAZ", inaczej sie nie da. Kurierzy w Gdańsku sa opryskliwi, rzucaja paczkami. Są wredni dla Pań ze sklepów, w których zostawiają paczki. Nie mówiąc juz o dzwonieniu do odbiorcy na numer telefonem dopiero jak jest pod klatką (to juz chyba racjonalniejszy byłyb domofon). Na stronie widnieje usługa wyboru godziny dostawy, która w ogóle nie funkcjonuje. Nienawdzię tej firmy, bo to już nie da się nazwac nieprzyjemnymi zatargami. Pani na infolinii myli wydanie paczki z próbą doręczenia. Zero kompetencji. Wszystkim sklepom, z których zamawiam hurtowo rzeczy na starcie zaznaczam, że nie chcę korzystac z usług tej firmy. To firma powinna byc dla klienta. A tu? Najlepiej to jakbym im zapłaciła i sama te paczkę sobie odebrała. ZaletyBrakWadybrak elastyczności, brak kontaktu z klientem, brak kultury, brak powagi sytuacji, brak pomocy -
~Elfryda / 2023-02-13 15:30
Korzystam z firmy kurierskiej już długo. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby był jakiś problem. Pan Grzegorz który rozwozi przesyłki w Jonkowie to bardzo miły człowiek. Zawsze uśmiechnięty,rzeczowy i bardzo sympatyczny przy tym pomocny jak nie ma mnie w domu rano to przyjedzie jeszcze raz po południu żeby dostarczyć przesyłkę. Oby wszyscy tacy byli. ZaletySame zaletyWadyBrak -
~jacek / 2023-02-13 14:25
Nie dostałem SMS kiedy będzie dostarczona paczka. Nie działa opcja przekierowania przesyłki w aplikacji. Nie ma możliwości połączenia z konsultantem - automat "mówi" do mnie w kółko to samo. WadyFirma została w tyle za konkurencją. Nie polecam DPD -
~Mar / 2023-02-13 07:56
Porażka to nie powiedzieć nic. Jeżeli coś uszkodzą to nie ma co liczyć na odszkodowanie. W grę wchodzi tylko prawnik.
Porażka i tyle nie polecam nikomu, nawet jak będą za darmo rozwozić.
Szkoda czasu pieniędzy, nerwów.
Nie PolecamZaletybrakWadyco druga przesyłka uszkodzona -
~Rafał / 2023-02-12 17:07
Nie mam pojęcia co za idiota wymyślił system wydawania przesyłek z paczkomatu za pośrednictwem tzw. "aplikacji".
Jeżeli nie posiadasz odpowiedniego telefonu sry ale nie odbierzesz paczki.
Polecam skorzystać z tzw. infolinii i pogadać z botem to naprawdę pomaga w opróżnieniu konta.
ZaletyBrakWadyEgzystencja tej tzw. firmy -
~ecr / 2023-02-12 14:22
KOŃCZĘ WSPÓŁPRACĘ Z DPD . KORZYSTAŁEM Z ALLEGRO DPD UKRYTE DOPŁATY . TO JAKIŚ ŻART. ZA PLECAMI DOLICZANIE 19.99 ZA NIESTANDARD TO NIE GODNE FIRMY Z TAK DŁUGIM DOROBKIEM. -
-
~Agnieszka / 2023-02-12 10:45
Jestem bardzo zadowolona z usług DPD od momentu zmiany kuriera. Poprzedni nawet nie raczył podjechać z paczką a co za tym idzie wszystkie paczki (nie tylko moje) lądowały w punkcie i trzeba było odebrać sobie osobiście. Od momentu jak mamy Pana Michała za kuriera wszystko bezproblemowo dociera pod wskazany adres a on jeszcze oferuje pomoc przy wniesieniu do domu. Gdyby każdy kurier wykonywał pracę tak jak Pan Michał świat był by lepszy. Bardzo dziękuję za zaangażowanie, miłe podejście z uśmiechem i chęć pomocy mimo ciężkiej codziennej pracy. Pozdrawiam Pana Michała kuriera DPD z bazy w Sosnowcu obsługującego Jaworzno. ZaletySzybko, sprawnie, zawsze z uśmiechem i dużym zaangażowaniem.WadyBrak -
~yakuzer / 2023-02-11 18:23
Uwaga,firma DPD to najgorsza firma kurierska z jakiej korzystałem. Wszystko ładnie i pięknie tylko na stronie internetowej aż do skasowanie pieniążków. Później totalne dno, zero profesjonalizmu i nieodpowiedzialność. Paczka została zdewastowana w drodze z Polski do Hiszpanii i straciła się na 10 dni. Po tym czasie paczka wróciła do odbiorcy przepakowania kilkukrotnie i w stanie uwłaczającym nawet krajom Afrykańskim. Nadchodzi czas odwołania,przesłaniu wszystkich zdjęć, formularzy, rachunków i miesiącu czasu przychodzi odpowiedź, że firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zdewastowaną paczkę( koszt paczki prawie 1000 PL). Z tego względu było to moje ostatnie zamówienie w DPD. Firma ta co najwyżej powinna świadczyć usługi w Krajach Trzeciego Świata gdzie paczki rozwozi się na osiołkach, a nie w Krajach Unii Europejskiej. ZaletyBrakWadybrak profesjonalizmu, brak informacji i kompletne zero odpowiedzialności -
~Adela / 2023-02-11 13:20
Oddział tego kuriera w Staszowie i okolicach prowadzi przedziwną politykę dostarczania przesyłek.
Jeśli jesteś ich klientem, otrzymujesz zawiadomienie o wydaniu przesyłki do dostarczenia i czekasz.
Po południu, otrzymujesz drugą wiadomość, że nie było cię w domu, choć nikt nie pukał do twoich drzwi.
Kolejnego dnia sytuacja się powtarza.
Trzeciego dnia również z tą różnicą, że tym razem dowiadujesz się, że odmówiłeś przyjęcia przesyłki i że przesyłka zostanie odesłana do adresata.
Drodzy Państwo, to nie jest odosobnione zdarzenie, to się przydarza REGULARNIE!
Kierowcy tej firmu tutaj, nawet nie przyjeżdżają, nie dzwonią, tylko odsyłają przesyłkę z powrotem!
Tak skandalicznie nie pracuje żadna inna firma kurierska. To jest dno!ZaletyInfo linia firmy dpd działa, ale jest to skomplikowany proces, aby porozmawiać z ich reprezentantem. Włącza się bot i zmusza do dywagacji z maszyną przez kilka minut. Obługa jest uprzejma, ale efektywność działania chyba nie wielka. -
~Paweł / 2023-02-11 09:21
Zamówiłem paczkę w środę z tą różnicą że opłata za kuriera to
5 zł a nie np.18zł to paczkę dostanę w poniedziałek a nie w piątekZaletyBrakWadyOszukańce
strona 162 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- nastepna »