strona 161 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- nastepna »
-
~Kate / 2023-01-31 08:30
Nie polecam, paczki giną ciągle. Dyspozytornia nie wie co sięz nimi dzieje -
-
~Sebastian / 2023-01-30 16:10
Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich. Nie dostarczaja przesylek, nie dzwonia, nie odbieraja telefonu, maja wszystko gdzies. Mozesz sobie brac wolne i czekac... nie pojawi sie nikt. Reklamacja? Zgodnie z danymi gpsa kurier byl. Smiech na sali. Nic juz od was nie chce.... ZaletyBrakWadyNie staraja sie distarczyc przesylke. -
~Ania / 2023-01-30 15:39
Najgorszą firma kurierska zero empatii pomocy podają numer do kuriera by się skontaktować ale kurier nie odbieram telefonu zero zorganizowania pomocy w razie pilnego skontaktowania się z kurierem...nie polecam odradzam na infolinie pracują osobny które na odczepnego podają informację byle tyłko zakończyć rozmowę do Świętego spokojny ZaletyZalety kłamstwo wrodzone -
~LadyGo / 2023-01-30 12:48
MASAKRA!!!!!
nienawidzę ich botów na infolini człowiek tylko traci czas a kiedy w końcu uda mu się połączyć z operatorem człowiek jest wściekły!!!
ale to państwa pracownicy to znosza... -
~Agata / 2023-01-28 23:02
Opinia negatywna. Przesyłka nie zastała dostarczona pod wskazany adres. Po prawie 30 dniach o złożenia skargi/reklamacji uzyskałam odpowiedź,że przesyłkę doręczono w terminie 3 dni. Pytanie komu?? ZaletyBrakWadySame -
~Chmilka / 2023-01-28 10:10
Przesyłka miała być zrealizowana w środę, po wejściu do systemu patrzę, że Przesyłka nie dostarczona, bo brak odbiorcy, dziwne jak w domu siedziała osoba cały dzień, a dźwięku domofonu zero, brak połączeń również. Drugiego dnia ponowna próba dostarczenia przesyłki, ta sama sytuacja, ci dziwne wiadomość dostałam około 12.20, a w tym czasie chlopak kręcił się po parkingu i żadnego samochodu dpd nie było, oczywiście za chwilę wiadomość, że paczkę przekierowano do punktu odbioru. W sumie to nie wiem, czy tam im się chce wgl pracować, czy tylko paczki zrzucają do po, w w tym punkcie trochę paczek też czekało... ZaletyJedyny plus, że paczka była calaWadyBrak kontaktu, brak dostarczenia pod drzwi, -
~D. / 2023-01-28 09:17
Jeśli tylko mam opcję wyboru zawsze wybieram kuriera DPD. W obu lokalizacjach, w których odbieram przesyłki są super kurierzy. Uprzejmi, terminowi, pomogą wnieść ciężką paczkę. Nie ma problemu jeśli proszę o zostawienie u sąsiadów. ZaletyNa ten moment dla mnie najlepsza formą kurierskaWadyNie widzę żadnych -
~Marta / 2023-01-27 19:26
DPD już nie pierwszy raz przywiozło paczkę bardzo pogniecioną mimo, że na paczce było wyraźnie oznaczone, że zawiera delikatne elementy. Gdyby było tam szkło to na pewno wszystko przyszłoby w kawałkach. Ponadto kurier nie daje znać, że doręczył przesyłkę, po prostu zostawia ją pod drzwiami i nawet nie dzwoni dzwonkiem. Paczkę z napisem "delikatne, uważać" zostawia opartą o drzwi, przez co przy otwieraniu drzwi do zewnątrz paczka spada po schodach kilka metrów w dół. Nie ma możliwości, żeby przyjąć paczkę z dopiskiem "paczka przyjęta z zastrzeżeniami", ponieważ kurier już dawno się ulotnił i nie dał w żaden sposób znać, że był, równie dobrze paczka mogła stać kilka godzin na zewnątrz i gdyby ktoś ją ukradł to nawet by nie było wiadomo, że ona w ogóle była dostarczona. Sytuacja miała miejsce w Nikielkowie, powiat olsztyński, gmina Barczewo. Już nigdy nie zamówię nic przez DPD. Zaletyczas dostawy jest okWadynie informują o dostarczeniu paczki, zostawiają pod drzwiami bez dzwonienia dzwonkiem
nie myślą!!!! - kurier zostawia paczkę opartą o drzwi wejściowe, przez co paczka leci na sam dół schodów
paczki przychodzą bardzo pogniecione, najwidoczniej upychają je siłą do busa, rzucają nimi lub to i to
nie interesują ich naklejki "delikatne, ostrożnie" itp. - j.w. -
-
~Bożena / 2023-01-27 19:13
Kilka dni temu nadałam paczkę zwrotną do odbiorcy zagranicznego w punkcie Ksero w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 26.
Od Pani w punkcie ksero otrzymałam potwierdzenie DPD Pick Up z informacją, że mogę śledzić przesyłkę na dpd.com.pl.
Ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia ma maila, jak w przypadku kiedy przesyłka do mnie trafiła, zdecydowałam się na jej śledzenie po numerze nadania. Niestety pojawił się komunikat: błędny numer.
Dziś poszłam do punktu nadania paczki z Pick Up-em i poprosiłam o wyjaśnienie sytuacji. W zamian otrzymałam bezwartościowe sugestie typu: proszę skontaktować się z DPD, może Pani wcale nie nadała tej przesyłki a potwierdzenie jest z innego punktu. Nie rozumiem postawy właściciela punktu i faktu dlaczego moja przesyłka nie została skonfigurowana z numerem z dowodu nadania? Zostałam potraktowana jak osoba nie w pełni dyspozycyjna umysłowo.
Uważam że punkt ksero w Łodzi nie rejestruje przesyłek co pozwala domniemywać że nie do końca zależy mu na tym aby przesyła dotarła do nadawcy. Moja o wartości 250 euro rozpłynęła się w czasoprzestrzeni. Zero informacji i odpowiedzialności.
Nie polecam tego ul. Piotrkowskiej 26 w Łodzi jako wiarygodnego partnera. -
~Karolina / 2023-01-27 18:58
Nie polecam. Kuriera zamówiłam w poniedziałek, paczka mogła zostać najszybciej odebrana dopiero w środę, tak więc czekałam cała środę w domu (gdyż nie ma możliwości określenia godziny odbioru, w wyniku czego nie wiem kiedy mogę się go spodziewać) i ostatecznie się nie doczekałam. Nie otrzymałam żadnej informacji, ani, że kurier nie przyjechał, ani żadnej informacji o próbie odebrania paczki. Ponadto dodam, że za wysyłkę już zapłaciłam i to nie mało. Napisałam, że kurier nie odebrał paczki i musiałam ustalić kolejny dzień odbioru, ale, że trzeba czekać 2 dni, kurier mógł przyjechać dopiero w piątek. Tak więc ponownie cały piątek czekałam w domu. Nie chciałam aby sytuacja się powtórzyła, więc w międzyczasie zadzwoniłam na infolinię dopytać czy wszystko jest w porządku z zamówieniem i otrzymałam potwierdzenie, że kurier powinien odebrać paczkę dzisiaj. Mimo to nadal paczka nie została odebrana i jedyne co mogę zrobić to czekać do poniedziałku i ponownie zamówić kuriera, zapewne na kolejną środę. Paczka nadal nie została odebrana i nie wiem czy to zwykle oszustwo czy po prostu mam doczynienia z niekompetentną firmą. Oczywiście reklamacja została złożona i czekam na wyjaśnienie sprawy. Dalsze postępowanie będzie zmierzało w kierunku sądowym. -
~Krysia / 2023-01-27 18:57
Po pierwsze Panowie kurierzy mało uprzejmi.
Po drugie zamawialam piecyk w Media Expert zmuszono mnie do dodatkowej opłaty bo ponoć przesylka tak ciężka ze potrzeba 2-3 osoby żeby ja wnieść. Zapłaciłam dodatkowe 20 zł za wniesienie przesyłki, która miała ważyć 30 kg. Karton ważył okolo 10 kg bo ja sama kobieta go unioslam. Kto decyduje o dodatkowych kosztach za wniesienie ciężaru? Może najpierw trzeba zważyć a potem wyłudzać pieniądze. Poza tym pielęgniarkom w szpitalach nikt nie płaci dodatkowych pieniędzy za dźwiganie ciężkich pacjentów. -
~marta / 2023-01-27 17:56
Paczka miała zostać doręczona w piątek, zdecydowałam się ją przekierować 600m dalej, ponieważ nie miałby u mnie kto jej odebrać. Okazuje się, że od 24h mój wniosek jest przetwarzany i dojdzie ona w poniedziałek (oby). Logicznym dla mnie jest, że jeśli zmieniłam adres dostawy to dlatego, żeby ktoś ją odebrał w piątek, a nie żeby czekać cały weekend aż centrum logistyczne to ogarnie. :) -
~NN / 2023-01-27 15:49
NAJGORSZY DOSTAWCA!!!!
PACZKA MIAŁA ZOSTAĆ DORĘCZONA W KRAKOWIE A WYLĄDOWAŁA W SKAWINIE I MUSZE SAM JĄ ODEBRAĆ!!!!!!!!!!ZaletyŻADNYCHWadyBRAK DOSTAWY!!!!!! -
~Jony / 2023-01-27 10:14
Paczka w stanie opłakanym . Pracownicy chyba nią rzucali ??!!
W środku część elementów połamana .
Nie polecam !!!ZaletyBrakWadyPracownicy nie szanują czyjejś własności !!! -
~Werus / 2023-01-27 09:47
Nie polecam ! Kurier robi na zlosc jednego dnia nas nie było w domu umówiliśmy się na drugi dzień... dzwoni do mnie i mówię że nikogo nie ma w domu (2 osoby byly) mówię że zadzwonię do manu zaraz wyjdzie a on do mnie ze juz jest 5km dalej. To moje pytanie jest takie- nie mógł 5 min przed przyjazdem zadzwonić? OcYwiscie dziś już przesyłka została zeocona do nadawcy . Dzwonie na infolinię (oczywiście dodzwonić się graniczy z cudem ) a baba mówi do mnie ze oni nie mają obowiązek informować o której będą... mówię do niej że dostalam informacje że będzie między 18 a 21 . A był o 12 xD to ona do mnie ze to automatycznie wysyłają wiadomości. Czyli ja nie mam swojego życia i od godziny porannej do nocy mam czekać bo przyjedzie... kolsuntat na infolinię bardzo nie przyjemny miało do mnie pretensje że w ogóle jak śmie dzwonić jak paczki nie odebrałam ???????? -
~Karla / 2023-01-27 08:23
Najgorsza obsługa z jaką się spotkałam!! Aby wysłać paczkę zwrotną, która wg nadawcy jest darmowa trzeba dołożyć prawie 50 zł z własnej kieszeni, aby kurier raczył ja odebrać!!! Ponadto obsługa telefoniczna niemiła i nie umiejąca doradzić co zrobić!! Nie polecam. -
-
~Patryk / 2023-01-27 07:41
Nie da się do nich dodzwonić nigdy więcej nie skorzystam z ich usług tylko jakieś zje.ane boty odbierają niepolecam z całego serca WadyZa dużo żeby pisać -
~Hertz / 2023-01-26 21:50
Przekierowanie paczki nie działa, zależy od widzimisię dpd. Na infolinii nic nie można załatwić. -
~entername / 2023-01-26 16:52
Przesyłka przyszła zdeptana Kurier nie miał czasu na przyjęcie Reklamacji kazał sobie pisać przez internet telefonicznie nic nie da się załatwić tylko automaty. WadyNajgorsza Firma teraz na rynku. -
~W / 2023-01-26 16:16
Kurierzy nie szanują paczek, rzucają nimi gdzie pisze żeby nie rzucać. Zostawiają i uciekają żeby nie otwierać przy nich.
strona 161 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- nastepna »