strona 161 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- nastepna »
-
~Олена / 2023-03-03 17:36Ocena: 3.00 / 5
Kurier nawet nie zadzwonił do drzwi, tylko położył paczkę na progu. Zobaczyłem wiadomość e-mail z informacją, że „otrzymałem paczkę”. Natychmiast wyjrzałem przez okno - nikogo nie było. Otworzyłem drzwi i zobaczyłem paczkę... Nie uważam tego za responsywną dostawę! -
-
~Postsciptum / 2023-03-03 15:49Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie pofatygowali się żeby napisać o opóźnieniu paczki którą miała być ekspres ale nie była -
~Tomasz / 2023-03-03 14:31Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to porażka, zero kontaktu z klientem... problem z przekierowaniem przesyłki, omijać z daleka ZaletyBrak!WadyWszystko -
~ZZ / 2023-03-03 14:16Ocena: 1.00 / 5
Jak na taką obsługe Pań z punktu Obsługi Klienta w Lublinie- to przesyłki sa dużo za drogie. Atmosfera grobowa, opryskliwe tony, lekceważące odzywki. Nie polecam, przestrzegam, należy unikać. Te Panie tam chyba siedzą za darmo i moze dlatego takie niemiłe.
Stanowczo, nie będę więcej korzystać z usług tej placówki i zajmę się odradzaniem z korzystania wśród Rodziny i Znajomych !!!!ZaletybrakWadywszystko jest jedną wielką wadą -
~marcin / 2023-03-03 14:12Ocena: 2.00 / 5
W czasie transportu uszkodzili maszynę, która była w przesyłce. Paczka musiała być bardzo mocno uderzona, ponieważ podstawa maszyny była bardzo mocno wygięta plus kilka drobnych innych uszkodzeń. Zgłoszona reklamacja na następny dzień i w odpowiedzi dostałem informację, że co prawda mam 7 dni na złożenie reklamacji, ale ponieważ minął 1 dzień od odbioru przesyłki to odrzucają reklamację. Jako uzasadnienie całkowity bełkot.
Nie polecam.ZaletyNiewieleWadyZupełnie olewają klientów. Nie dbają o powierzoną im przesyłkę. W przypadku uszkodzenia przesyłki na pewno wam nie uznają reklamacji, która specjalnie przeciągają w czasie. -
~- / 2023-03-03 14:02Ocena: 1.00 / 5
Samochody panosza się po całym mieście, niszcząc tym samym widok, którym mogliby delektować się mieszkańcy i turyści. Kiedy taka furgonetka wjedzie w kadr zdjęcia, automatycznie jest ono zniszczone, a są przypadki, kiedy mogło być naprawdę cudowne i zyskać spory, dobry rozgłos.
Dziękuję za zaprzepaszczenie mojej szansy, nie pozdrawiam ;)ZaletySą widoczne z dalekaWadySą widoczne z daleka -
~Mm / 2023-03-03 13:12Ocena: 1.00 / 5
28.02 dostałam wiadomość o nadaniu przesyłki i natychmiast ją przekierowałam. 01.03 dostałam potwierdzenie i informację, że przesyłka będzie następnego dnia. Dziś jest 3.03. paczka leży w jakimś oddziale, pani z infolinii każe mi tam dzwonić, bo ona przecież nic o niej nie wie. W oddziale nikt nie odbiera. Gdybym wiedziała, że szybciej byłoby iść na drugi koniec Polski, i odebrać zakup osobiście, to tak bym zrobiła. ZaletybrakWadywszystko -
~Magda-Lena / 2023-03-03 10:36Ocena: 5.00 / 5
Kurierzy DPD, którzy dostarczają mi przesyłki w Krakowie są NAJLEPSI!!! Zawsze bardzo uprzejmi i pomocni! Zaletykurierzy zawsze punktualni, kontaktowi, kulturalni, pomocniWadybrak -
-
~Malgo / 2023-03-02 21:39Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie zamówię w sklepie, który dostatcza przsyłki za pośtednictwem DPD. Długo by pisać… kurier oburzony, że o 14-tej nikogo nie ma w domu. Na sugestię, że ktoś mógłby wysłać sms lub zadzwonić -odpowiedź nie mam czasu. Następnego dnia przesyłka zostawioma na wycieraczce, chocoaż byłam w tym czasie w domu i słyszałam dzwonek do drzwi. Przesyłka zawierała lampy i powinna zostać sprawdzona w obecności kuriera, no ale woadomo to nigdy w tej firmie się nie zdarza. ZaletyZeroWadyWszystko -
~Kamil / 2023-03-02 21:33Ocena: 1.00 / 5
Wysyłałem tacie urządzenie do oddychania do naprawy. Kurier paczkę zostawia przed bramą i nie wchodzi, zamiast do drzwi podejść. Na kamerze widać od firmy co miała naprawiać gdzie zostawia. Ktoś ukradł z pod bramy paczkę. DPD nie uważa, że coś złego zrobili za nic nie oddadzą. Zwykli oszuści i krętacze. ZaletyBRAKWadyNie wykonują pracy jak powinni -
~Olek / 2023-03-02 20:32Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego kuriera. Po co podawać numer telefonu, jak kurier do ciebie nie dzwoni, tylko odsyła paczkę z powrotem? -
~Marianna / 2023-03-02 18:02Ocena: 1.00 / 5
Jakby można dać 0 to bym dała. Najgorsza forma kurierską ever. Kurier mówi, że będzie o 15, po czym i 20 wstawia info na śledzeniu, że umówiono późniejszą datę dostawy. Kolejny cały dzień siedzenia w domu. Kuriera nie ma! Przestanę kupować w sklepach, które nie mają w ofercie paczkomatu albo innej firmy ZaletyBrakWadyWszystko -
~Natalia / 2023-03-02 17:42Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie odradzam korzsytanie z usług firmy DPD. Nie wywiązuje się ona z podststawego zobowiązania przy realizacji usługi "za pobraniem". Kurier odmówił mi sprawdzenia paczki jaką mi doręczał, mimo kilkuminutowego tłumaczenia z mojej strony, że nie będe miała możliwości jej zwrócenia a niechciałabym stracić zapłaconej kwoty 230zł. Finalnie okazało się że zostałam oszukana, przez niekompetnecje kuriera straciłam pieniądze, a zgłaszając sprawę do biura obsługi klienta usłyszełam że kurier dostał reprymendę a ja musze pogodzić sie z sytuacją. Proponuje korzystać z innych firm kurierskich, sama na pewno tak zrobie. Zostawiam opinie jako ostrzeżenie dla innych chcących skorzystać z DPD. -
~Konrad / 2023-03-02 16:52Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier ever. Nikomu nie polecam. Nic nie dziala jak powinno. Nie pierwszy razm mam ogromne problemy z ta firma. Odradzam ZaletyBrakWadyZa duzo by wypisac -
~Jolka / 2023-03-02 14:47Ocena: 3.33 / 5
Jeszcze w życiu nie spotkałem się z takim chamstwem kuriera do klienta, przyjechał już nabuzowany, bezczelne i aroganckie zachowanie, agresywny sposób mówienia- suma Summarum on mi nie wyda paczki bo tak (za pobraniem), nie chce mi się opisywać szczegółów „rozmowy” z tym nadąsanym kierowcą ale radzę omijać szerokim łukiem dpd w Lubinie, a szczegôlnie ireneusza. ZaletyBrakWadyZatrudnianie kierowców nie mających pojęcia o standardach obsługi klienta -
~niezadowolony klient / 2023-03-02 10:45Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Niekompetentni pracownicy, wręcz bezczelni i chamscy, w szczególności dotyczy kuriera który posiada numer telefonu: 573429319. Najgorszemu wrogowi nie polecam. Więcej nie skorzystam z usług DPD -
-
~Lauzurek / 2023-03-02 09:52Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaka się spotkałam, paczkę zastałam otwartą przed domem, nikt mi jej nie dostarczył do ręki mimo że cały dzień byłam w domu, na infolinii powiedzieli mi ze paczka została odebrana dzień wcześniej o 13.07 a dostałam ja dzień później rano pod domem, otwarta ubrania w stanie tak jakby ktoś je przymierzał, wartość 800 zł to jakoś żart, co to za firma niech ktoś się w końcu tym zajmie !!!!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Larr / 2023-03-01 23:34Ocena: 1.00 / 5
Czas najwyższy aby ta zlodziejską firemką się ktoś zajął. ZŁODZIEJE okradli mnie na 1500 zł. Reklamacja nie.uznana paczka nie.wiadomo gdzie. Adresat nie.otrzymał ja jej spowrotem również nie mam. ZŁODZIEJE I K...rwy ZaletyBrakWadyWszystko -
~tom / 2023-03-01 20:20Ocena: 1.00 / 5
Zaszła pomyłka. Kurier oddał paczkę w dobre ręce. -
~Łukasz / 2023-03-01 20:01Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam, paczka i przesyłka uszkodzona brak reklamacji.
strona 161 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- nastepna »
