Zamawiałam paczkę miała dotrzeć 8 lutego, lecz zmieniłam termin dostawy na 9, po czym bez żadnej informacji moja paczka została zwrócona do nadawcy (zero wiadomości mailem cokolwiek). Żeby zorientować się musiałam wejść na stronę dpd. Totalny dramat kompletnie nie polecam
ZaletyBrak
Wady•brak dostawy
•zerowy kontakt
•niekompetentność
~Krzysztof / 2023-02-08 20:12
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałem informację, że przysyła nie została doręczona z powodu błędnego adresu. Jako adres wybrałem z listy automat paczkowy. Pomimo to DPD nie potrafiło umieścić w automacie.
Zaletybrak
Wadybardzo zła jakość usług, nierealizowanie dostaw w należyty sposób.
~Edk / 2023-02-08 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Dostawa umówiona w aplikacji między
15-17 kurier był o 10.Telefon w aplikacji z numerem delefonu do kierowcy.. Jest ale kierowca ma wyłączony telefon. Paczka wróciła do nadawcy..
~Dominika / 2023-02-08 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Dpd Olsztyn paczka została okradziona. Przyszła bez zawartości wciśnięta w skrzynkę pocztową bez informacji że w ogóle została dostarczona. Jaki kolwiek kontakt z działem reklamacji to jakaś farsa przyszedł jeden mail że rozpatrzą to w 30 dni ale odpowiedzi brak. Całą sytuacja wydarzyła się 29.11.2022 i do tej pory brak odzewu ze strony reklamacji
~Alicja / 2023-02-08 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Niestety kurier nie chciał nam dostarczyć paczki. Jego zdaniem próbował 3 razy ale niestety nie wykonał telefonu do mnie ani nie dzwonił domofonem ???? pan z obsługi powiedział ze jestem niepoważna i mało inteligenta.
~Dart / 2023-02-08 18:41
Ocena: 1.00 / 5
To jest trzeci przypadek, kiedy kurier nie dostarcza przesyłki mimo, że adresat jest w domu. Ta firma to jakaś porażka. W punkcie, gdzie zostawiają przesyłki kolejka na dwie godziny stania - to świadczy o liczbie niedostarczonych przesyłek. Pan Kurier Bartłomiej który obsługuje rejon Warszawa Rembertów ma głęboko klienta i fatyguje się tylko do przesyłek za pobraniem. Można sobie dzwonić, nagrywać się na pocztę, wysyłać SMS na podany numer - szkoda fatygi. Jak paczka jest opłacona, ląduje w punkcie a klient za swoje pieniądze dostaje SMS, że może sobie odebrać paczkę w punkcie na jakimś zadupiu (ba tam tanio wynajmują biuro). Tak szybciej, taniej, na paliwie można przyoszczędzić, słowem czysty zysk i dla firmy i Pana Kuriera oczywiście - Tylko Jaki wstyd...
~Zawiedziony / 2023-02-08 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma powinna zniknąć z polskiego rynku… Robią sobie jaja z ludzi, kurier ma wyje**** na przesyłki, woli zaznaczyć ze nie zastał nikogo w domu i wgl nie fatyguje się pod dany adres, nie mówiąc już o telefonach, bo podają kontakt do kuriera a Ty człowieku możesz sobie dzwonić cały dzień i tak nikt nie odbiera. Infolinia ma jedną i tą samą śpiewkę i nic sobie z tego nie robią. Jak ta firma funkcjonuje to ja nie mam pojęcia. Nie polecam i odradzam jakiekolwiek współpracę z tą firmą.
Nie pozdrawiam!
~Katarzyna / 2023-02-08 16:37
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka nr 1000562283735U zamówiona w dniu 07.02.2023 z terminem odbioru 08.02.2023. Kurier przesyłki nie odebrał. To kolejny taki przypadek. To już znak rozpoznawczy tej firmy. Nie biorą pod uwagę, że ktoś czeka cały dzień w domu na próżno i nawet nie potrafią poinformować. Nie szanują czyjegoś czasu.
WadyNieterminowe odbiory.
~Mirko / 2023-02-08 15:33
Ocena: 1.67 / 5
DPD to najgorsza firma kurierska, sami sobie ustalają czy dowiozą przesyłkę czy też trzeba samemu się fatygować, opłata za dostarczenie przesyłki 30 zł i powiadomienie Umówiony Odbiór Własny , na interwencje sklepu odpowiedź była że DPD nie dowiezie "i co nam zrobicie" (zachowanie jak za PRL-u) Omijać to badziewie kurierskie szerokim łukiem.
ZaletyOdpowiedź na maila dość szybko
WadyWiele
~Anonim / 2023-02-08 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska w Polsce..... Zero dogadania się z kurierem ..... Brak wyrozumiałości
ZaletyZadne
WadyDużo by wymieniać
~Olek / 2023-02-08 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Spzedałi umowę firmową 18,5zł zapaczke.
Na koniec miesiąca dostałemfakture za 10 paczek - 320zł.
Dodałi 100zł za to że robiłem wysyłki ręcznie z pikc-up.
Patologia!
Na taką wysyłke wydaje 15-20 min, przez system 1-1,5h.
Firma nie jest elastyczna do klientów.
Bazdzo żałuje o tym że podpisałem z nimi umowę!
Zaletydroga wysyłka
Wadyprzychowane dodatkowę opłaty
~Jolanta / 2023-02-08 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonie do konsultanta z prośbą żeby paczke przezucic do punktu z automatu bo nie działa mi aplikacja - nie zdążyłam dokończyć i już odpowiedź nie da się. Mam to gdzieś jeśli ja musze mieć aplikacje extra zakładać żeby paczke odebrać!!!!
ZaletyBrak
WadyŻeby odebrać paczke to kod weryfikacyjny- kosmos- drugi kod że nie jestem robotem, logowanie z extra hasłem. Debilizm i tyle. Nigdy wiecej pdp
~Ann / 2023-02-08 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Uzyskanie numeru do kuriera graniczy z cudem.
Mimo poprawnie wpisanych danych i prawidlowo przepisanego kodu z obrazka caly czas wychodzi blad z informacja o nieprawidlowym kodzie! Za kazdym razem ta sama sytuacja.
Co to za tajemnica z tym numerem!!!
~Jw / 2023-02-08 07:23
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta podobno w tygodniu pracuje od 8-20. Niestety dzwoniąc o 19:15 juz nikt nie odbiera telefonów. Włącza się tylko automat z informacja o godz. pracy. Może powinniście zmienić komunikat, że pracujecie do 19.00.
~Elżbieta / 2023-02-07 22:54
Ocena: 2.33 / 5
Już trzeci raz jestem rozczarowana jakością obsługi.
Nie ma możliwości skutecznej zmiany daty doręczenia: pomimo poprawnej zmiany terminu (strona wygenerowała raport) nie trafiło to do systemu. Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Kurier nie odbiera telefonów, na smsy nie reaguje. Trzykrotnie musiałam odbierać ciężkie i nieporęczne przesyłki z pick-up point, a jest to duże utrudnienie.
Komunikaty są sprzeczne: otrzymuję wiadomość że przesyłka zostanie doręczona na drugi dzień roboczy, a za chwilę przychodzi informacja, że przesyłka czeka na odbiór w punkcie. To nie jest poważne traktowanie klienta. Za każdym razem kiedy się kontaktuję z infolinią, mam wrażenie że konsultanci są niekompetentni, nie potrafią pomóc. Można pomyśleć że się im w czymś przeszkadza dzwoniąc by załatwić sprawę. Totalna porażka i to nie pierwszy raz.
Zaletycena
Wadydziałanie systemu, obsługa na infolinii
~Sulika / 2023-02-07 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma. Skrytka i aplikacja która należy założyć coś strasznego, brak mi słów. Długość oczekiwania 7 dni. Paczka 0lacze się nie wiadomo gdzie. Odbiór paczki bardzo skomplikowany. Pierwszy raz w tak dużych emocjach dodaje opinie i to negatywną.
ZaletyBrak
~Krzysiek / 2023-02-07 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma zajmująca się wożeniem przesyłek, a nie ich dostarczaniem. Klient na ostatnim miejscu. Szczerze nie polecam.
~Maryna / 2023-02-07 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie NIE POLECAM tej firmy. Zamówiłam w MediaMarkt laptop, który miała dostarczyć firma DPD. Otrzymałam SMS-a z tel.kurjera Marcina i info że dziś będzie przesyłka. Z kurjerem ZERO kontaktu, nie odbiera połączeņ, nie odpowiada na wiadomości i w rezultacie jak wchodzę na strone DPD, zeby sprawdzić gdzie jest moja przesyłka UWAGA..... pisze ze: " paczka jest odebrana"!!! Chociaż żadnej paczki nie odbierałam. Nie mam pojęcia co jest grane, ale tego tak nie zostawie!
NIE POLECAM!
ZaletyZERO
WadyTa firma i jest WADA
~Maryna / 2023-02-07 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie NIE POLECAM tej firmy. Zamówiłam w MediaMarkt laptop, który miała dostarczyć firma DPD. Otrzymałam SMS-a z tel.kurjera Marcina i info że dziś będzie przesyłka. Z kurjerem ZERO kontaktu, nie odbiera połączeņ, nie odpowiada na wiadomości i w rezultacie jak wchodzę na strone DPD, zeby sprawdzić gdzie jest moja przesyłka UWAGA..... pisze ze: " paczka jest odebrana"!!! Chociaż żadnej paczki nie odbierałam. Nie mam pojęcia co jest grane, ale tego tak nie zostawie!
NIE POLECAM!
ZaletyZERO
Wadycała "firma" jest JEDNĄ WIELKĄ WADĄ
~Tomasz / 2023-02-07 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie może sam zostawić przesyłki w punkcie, trzeba robić przekierowanie, po przekierowaniu paczka zamiast do punktu obok adresu trafia z powrotem do sortowni i dopiero po dwóch dniach jest dostarczana. Obsługa telefoniczna to żart, lepiej porozmawiać z botem, zero chęci pomocy i zrozumienia, klepanie formułek, podawanie nieprawidłowych informacji, zatajanie opcji szybszego odbioru, brak możliwości kontaktu z przełożonym - pozdrawiam pana konsultanta Mateusza Malczewskiego.