Najgorsza firma kurierska w Polsce. Kontakt i podejście do Klienta to jakas parodia
ZaletyBrak
WadyNajwiększa wadą tej firmy jest to ze w ogóle istnieję
~Darek / 2023-02-14 16:44
Ocena: 2.00 / 5
Ta firma to porażka, przez uszkodzenie sprzętu w transporcie, wgniecenie obudowy, serwis nie uwzględnił reklamacji.Kurierzy powinni ponosić kary finansowe za uszkodzenie przesyłki, być może wtedy by coś się zmieniło. Ta firma powinna obsługiwać w krajach trzeciego Świata a nie w Polsce, totalna olewka klientów, więcej z usług DPD nie skorzystam.
ZaletyCzas transportu.
WadyWszystko
~Iza / 2023-02-14 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na świecie. Zasłaniają się procedurami i robią wszystko żeby nie pomoc klientowi. Nie można nadawać paczek za pomocą numeru przesyłki, trzeba mieć etykietę, której mieć nie mogę, dlatego ze mój e-mail został zhakowany
~Tati / 2023-02-14 13:33
Ocena: 2.67 / 5
Najgorsza firma kurierska jaką znam! Kurier albo zostawia paczkę bez słowa na parterze budynku i nawet nie zadzwoni że paczka jest. Paczki bywają w opłakanym stanie, kartony porozdzierane, i nie można nawet zrobić "protokołu szkody", który jest wymagany przy reklamacjach. Kurier potrafi zadzwonić nie wchodząc do budynku i nie odbierzesz- pojedzie sobie i wpisze, że odbiorca nieobecny. Ostatnio zdarzyło mi się że w ogóle nie dojechał, nie zadzwonił i wpisał "odbiorca nieobecny". Formularz przekierowania paczek działa, ale zawiesza się często.
ZaletyMożliwość przekierowania paczek
WadyZachowanie kurierów.
~Wiktor / 2023-02-14 12:08
Ocena: 5.00 / 5
Działają cuda jeśli chodzi o dostarczanie na czas
~Bogdan / 2023-02-14 10:28
Ocena: 1.00 / 5
DPD uruchomiło PUNKTYNADANIA i BOT odpowiada na pytania . Punkty nadania trzymają przesyłki , BOT jak automat , przesyłka nadana leży w punkcienadania , I BOT o tym mowi , ALE KIEDY RUSZY DO MNIE to BOT MI NIE WIE , A DO KONSULTANTA nie można się dodzwonić . DNO nie obsługa.
ZaletyBRAK
WadyBRAK KONTAKTU
~Marek / 2023-02-14 08:30
Ocena: 1.33 / 5
DPD to prawdziwy dramat. Nie dostarcza przesyłek pod wskazany adres informując że nie zastano odbiorcy.
Zdarzyło się to kilka razy.
~Angelika / 2023-02-14 08:05
Ocena: 2.00 / 5
Porażka. Zarówno na infolinii, która w zasadzie nie wiem po co istnieje, skoro u Pani można dowiedzieć się tylko jak przekierować paczkę, co jest również na stronie. Pani opryskliwa. Jedyny ratunek i pomoc to odezwanie sie do centrum drogą mailową. Zapomniałam dodać, że aby połączyło z konsultantem trzeba odczekac 20 minutowa rozmowę z botem i jasno i dosadnie dwa razy powtórzyć ,,proszę o połączenie z konsultantem TERAZ", inaczej sie nie da. Kurierzy w Gdańsku sa opryskliwi, rzucaja paczkami. Są wredni dla Pań ze sklepów, w których zostawiają paczki. Nie mówiąc juz o dzwonieniu do odbiorcy na numer telefonem dopiero jak jest pod klatką (to juz chyba racjonalniejszy byłyb domofon). Na stronie widnieje usługa wyboru godziny dostawy, która w ogóle nie funkcjonuje. Nienawdzię tej firmy, bo to już nie da się nazwac nieprzyjemnymi zatargami. Pani na infolinii myli wydanie paczki z próbą doręczenia. Zero kompetencji. Wszystkim sklepom, z których zamawiam hurtowo rzeczy na starcie zaznaczam, że nie chcę korzystac z usług tej firmy. To firma powinna byc dla klienta. A tu? Najlepiej to jakbym im zapłaciła i sama te paczkę sobie odebrała.
ZaletyBrak
Wadybrak elastyczności, brak kontaktu z klientem, brak kultury, brak powagi sytuacji, brak pomocy
~Elfryda / 2023-02-13 15:30
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z firmy kurierskiej już długo. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby był jakiś problem. Pan Grzegorz który rozwozi przesyłki w Jonkowie to bardzo miły człowiek. Zawsze uśmiechnięty,rzeczowy i bardzo sympatyczny przy tym pomocny jak nie ma mnie w domu rano to przyjedzie jeszcze raz po południu żeby dostarczyć przesyłkę. Oby wszyscy tacy byli.
ZaletySame zalety
WadyBrak
~jacek / 2023-02-13 14:25
Ocena: 2.00 / 5
Nie dostałem SMS kiedy będzie dostarczona paczka. Nie działa opcja przekierowania przesyłki w aplikacji. Nie ma możliwości połączenia z konsultantem - automat "mówi" do mnie w kółko to samo.
WadyFirma została w tyle za konkurencją. Nie polecam DPD
~Mar / 2023-02-13 07:56
Ocena: 3.00 / 5
Porażka to nie powiedzieć nic. Jeżeli coś uszkodzą to nie ma co liczyć na odszkodowanie. W grę wchodzi tylko prawnik.
Porażka i tyle nie polecam nikomu, nawet jak będą za darmo rozwozić.
Szkoda czasu pieniędzy, nerwów.
Nie Polecam
Zaletybrak
Wadyco druga przesyłka uszkodzona
~Rafał / 2023-02-12 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam pojęcia co za idiota wymyślił system wydawania przesyłek z paczkomatu za pośrednictwem tzw. "aplikacji".
Jeżeli nie posiadasz odpowiedniego telefonu sry ale nie odbierzesz paczki.
Polecam skorzystać z tzw. infolinii i pogadać z botem to naprawdę pomaga w opróżnieniu konta.
ZaletyBrak
WadyEgzystencja tej tzw. firmy
~ecr / 2023-02-12 14:22
Ocena: 2.33 / 5
KOŃCZĘ WSPÓŁPRACĘ Z DPD . KORZYSTAŁEM Z ALLEGRO DPD UKRYTE DOPŁATY . TO JAKIŚ ŻART. ZA PLECAMI DOLICZANIE 19.99 ZA NIESTANDARD TO NIE GODNE FIRMY Z TAK DŁUGIM DOROBKIEM.
~Agnieszka / 2023-02-12 10:45
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z usług DPD od momentu zmiany kuriera. Poprzedni nawet nie raczył podjechać z paczką a co za tym idzie wszystkie paczki (nie tylko moje) lądowały w punkcie i trzeba było odebrać sobie osobiście. Od momentu jak mamy Pana Michała za kuriera wszystko bezproblemowo dociera pod wskazany adres a on jeszcze oferuje pomoc przy wniesieniu do domu. Gdyby każdy kurier wykonywał pracę tak jak Pan Michał świat był by lepszy. Bardzo dziękuję za zaangażowanie, miłe podejście z uśmiechem i chęć pomocy mimo ciężkiej codziennej pracy. Pozdrawiam Pana Michała kuriera DPD z bazy w Sosnowcu obsługującego Jaworzno.
ZaletySzybko, sprawnie, zawsze z uśmiechem i dużym zaangażowaniem.
WadyBrak
~yakuzer / 2023-02-11 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga,firma DPD to najgorsza firma kurierska z jakiej korzystałem. Wszystko ładnie i pięknie tylko na stronie internetowej aż do skasowanie pieniążków. Później totalne dno, zero profesjonalizmu i nieodpowiedzialność. Paczka została zdewastowana w drodze z Polski do Hiszpanii i straciła się na 10 dni. Po tym czasie paczka wróciła do odbiorcy przepakowania kilkukrotnie i w stanie uwłaczającym nawet krajom Afrykańskim. Nadchodzi czas odwołania,przesłaniu wszystkich zdjęć, formularzy, rachunków i miesiącu czasu przychodzi odpowiedź, że firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zdewastowaną paczkę( koszt paczki prawie 1000 PL). Z tego względu było to moje ostatnie zamówienie w DPD. Firma ta co najwyżej powinna świadczyć usługi w Krajach Trzeciego Świata gdzie paczki rozwozi się na osiołkach, a nie w Krajach Unii Europejskiej.
ZaletyBrak
Wadybrak profesjonalizmu, brak informacji i kompletne zero odpowiedzialności
~Adela / 2023-02-11 13:20
Ocena: 1.33 / 5
Oddział tego kuriera w Staszowie i okolicach prowadzi przedziwną politykę dostarczania przesyłek.
Jeśli jesteś ich klientem, otrzymujesz zawiadomienie o wydaniu przesyłki do dostarczenia i czekasz.
Po południu, otrzymujesz drugą wiadomość, że nie było cię w domu, choć nikt nie pukał do twoich drzwi.
Kolejnego dnia sytuacja się powtarza.
Trzeciego dnia również z tą różnicą, że tym razem dowiadujesz się, że odmówiłeś przyjęcia przesyłki i że przesyłka zostanie odesłana do adresata.
Drodzy Państwo, to nie jest odosobnione zdarzenie, to się przydarza REGULARNIE!
Kierowcy tej firmu tutaj, nawet nie przyjeżdżają, nie dzwonią, tylko odsyłają przesyłkę z powrotem!
Tak skandalicznie nie pracuje żadna inna firma kurierska. To jest dno!
ZaletyInfo linia firmy dpd działa, ale jest to skomplikowany proces, aby porozmawiać z ich reprezentantem. Włącza się bot i zmusza do dywagacji z maszyną przez kilka minut. Obługa jest uprzejma, ale efektywność działania chyba nie wielka.
~Paweł / 2023-02-11 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem paczkę w środę z tą różnicą że opłata za kuriera to
5 zł a nie np.18zł to paczkę dostanę w poniedziałek a nie w piątek
ZaletyBrak
WadyOszukańce
~Dariusz / 2023-02-11 08:51
Ocena: 2.00 / 5
Kurierzy robią wszystko dla swojej wygody, a odbiorca i jego interes jest na szarym końcu.
ZaletyCzas
WadySatysfakcja odbiorcy z usług firmy nie ma znaczenia
~Januszek / 2023-02-10 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Poziom usługi jak w krajach trzeciego świata. Najpierw kurier-przygłup przyjeżdża w innej godzinie niż ustalone i kłapie mordą. Potem towar do adresata dociera zniszczony. Może krowy pasać na Białorusi to by się nadali
ZaletyBrak.
WadyKomuna, trzeci świat, 100 lat za murzynami
~Aśka / 2023-02-10 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Zamówione cztery opony. Trzy docierają do Oddziału we Wrocławiu, jedna do Rudy Śląskiej. Nikt nie czuje się winny. Nie ma możliwości polaczenia z konsultantem - bot jest nie do przejścia.
Totalne partactwo.