Dzwonie do konsultanta z prośbą żeby paczke przezucic do punktu z automatu bo nie działa mi aplikacja - nie zdążyłam dokończyć i już odpowiedź nie da się. Mam to gdzieś jeśli ja musze mieć aplikacje extra zakładać żeby paczke odebrać!!!!
ZaletyBrak
WadyŻeby odebrać paczke to kod weryfikacyjny- kosmos- drugi kod że nie jestem robotem, logowanie z extra hasłem. Debilizm i tyle. Nigdy wiecej pdp
~Ann / 2023-02-08 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Uzyskanie numeru do kuriera graniczy z cudem.
Mimo poprawnie wpisanych danych i prawidlowo przepisanego kodu z obrazka caly czas wychodzi blad z informacja o nieprawidlowym kodzie! Za kazdym razem ta sama sytuacja.
Co to za tajemnica z tym numerem!!!
~Jw / 2023-02-08 07:23
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta podobno w tygodniu pracuje od 8-20. Niestety dzwoniąc o 19:15 juz nikt nie odbiera telefonów. Włącza się tylko automat z informacja o godz. pracy. Może powinniście zmienić komunikat, że pracujecie do 19.00.
~Elżbieta / 2023-02-07 22:54
Ocena: 2.33 / 5
Już trzeci raz jestem rozczarowana jakością obsługi.
Nie ma możliwości skutecznej zmiany daty doręczenia: pomimo poprawnej zmiany terminu (strona wygenerowała raport) nie trafiło to do systemu. Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Kurier nie odbiera telefonów, na smsy nie reaguje. Trzykrotnie musiałam odbierać ciężkie i nieporęczne przesyłki z pick-up point, a jest to duże utrudnienie.
Komunikaty są sprzeczne: otrzymuję wiadomość że przesyłka zostanie doręczona na drugi dzień roboczy, a za chwilę przychodzi informacja, że przesyłka czeka na odbiór w punkcie. To nie jest poważne traktowanie klienta. Za każdym razem kiedy się kontaktuję z infolinią, mam wrażenie że konsultanci są niekompetentni, nie potrafią pomóc. Można pomyśleć że się im w czymś przeszkadza dzwoniąc by załatwić sprawę. Totalna porażka i to nie pierwszy raz.
Zaletycena
Wadydziałanie systemu, obsługa na infolinii
~Sulika / 2023-02-07 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma. Skrytka i aplikacja która należy założyć coś strasznego, brak mi słów. Długość oczekiwania 7 dni. Paczka 0lacze się nie wiadomo gdzie. Odbiór paczki bardzo skomplikowany. Pierwszy raz w tak dużych emocjach dodaje opinie i to negatywną.
ZaletyBrak
~Krzysiek / 2023-02-07 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma zajmująca się wożeniem przesyłek, a nie ich dostarczaniem. Klient na ostatnim miejscu. Szczerze nie polecam.
~Maryna / 2023-02-07 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie NIE POLECAM tej firmy. Zamówiłam w MediaMarkt laptop, który miała dostarczyć firma DPD. Otrzymałam SMS-a z tel.kurjera Marcina i info że dziś będzie przesyłka. Z kurjerem ZERO kontaktu, nie odbiera połączeņ, nie odpowiada na wiadomości i w rezultacie jak wchodzę na strone DPD, zeby sprawdzić gdzie jest moja przesyłka UWAGA..... pisze ze: " paczka jest odebrana"!!! Chociaż żadnej paczki nie odbierałam. Nie mam pojęcia co jest grane, ale tego tak nie zostawie!
NIE POLECAM!
ZaletyZERO
WadyTa firma i jest WADA
~Maryna / 2023-02-07 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie NIE POLECAM tej firmy. Zamówiłam w MediaMarkt laptop, który miała dostarczyć firma DPD. Otrzymałam SMS-a z tel.kurjera Marcina i info że dziś będzie przesyłka. Z kurjerem ZERO kontaktu, nie odbiera połączeņ, nie odpowiada na wiadomości i w rezultacie jak wchodzę na strone DPD, zeby sprawdzić gdzie jest moja przesyłka UWAGA..... pisze ze: " paczka jest odebrana"!!! Chociaż żadnej paczki nie odbierałam. Nie mam pojęcia co jest grane, ale tego tak nie zostawie!
NIE POLECAM!
ZaletyZERO
Wadycała "firma" jest JEDNĄ WIELKĄ WADĄ
~Tomasz / 2023-02-07 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie może sam zostawić przesyłki w punkcie, trzeba robić przekierowanie, po przekierowaniu paczka zamiast do punktu obok adresu trafia z powrotem do sortowni i dopiero po dwóch dniach jest dostarczana. Obsługa telefoniczna to żart, lepiej porozmawiać z botem, zero chęci pomocy i zrozumienia, klepanie formułek, podawanie nieprawidłowych informacji, zatajanie opcji szybszego odbioru, brak możliwości kontaktu z przełożonym - pozdrawiam pana konsultanta Mateusza Malczewskiego.
~aadd / 2023-02-07 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jak istnieje te niewyskrobane twory nie są w stanie dostarczyć przesyłki, na infolinii każdy mówi co innego a potem okazuje się że trzeba odbierać przesyłkę samodzielnie bo mają błąd w systemie, który sami spowodowali.
~stawros / 2023-02-07 11:53
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma kurierska jak istnieje kiedy by paczkę nie nadać nigdy nie potrafią dostarczyć następnego dnia
firma dno
Zaletybrak zalet
Wadynieskuteczność , brak kontaktu ,
~Krzysztof B. / 2023-02-07 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej bezczelna firma kurierska !!! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem ! Infolinia - rozmowa z botem, który niczego nie załatwia !
ZaletyZero, zero, zero !!!
~Kris / 2023-02-06 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Witam terz czekałem na paczkę miała być w piątek nie dotarła dziś dzwonie powiedział że będzie dziś między 14 a 15 i nie dotarła nie jest to pierwszy raz więc nie polecam tych usług
~Janusz Czechowski / 2023-02-06 12:56
Ocena: 1.67 / 5
Konsultant powiedział mi przed chwilą, że oddział DPD nie ma żadnych reguł, ze może trzymać moją paczkę ile będzie chciał. Przekierowanie adresu odbioru ( jestem w pracy od rana ), wykonane w piątek ok 17tej gdy tylko było to możliwe, do dzisiaj nie jest zrealizowane ( jest poniedziałek ).
Strona DPD jest od momentu złożenia dyspozycji niedostępna dla mnie jako odbiorcy, wszystkie funkcje sa oznaczone jako niedostępne.
ZaletyPaczka jest w Polsce
WadyWszystko pozostałe ...
~benek / 2023-02-06 12:47
Ocena: 1.00 / 5
DPD bez powodu i bez powiadamiania mnie zwróciło przesyłkę do nadawcy, gdy napisałem do nadawcy, odpisał mi, ze DPD podało mu, ze paczka nie została odebrana, nie było by nic w tym dziwnego, gdyby nie to, ze paczkę zamówiłem 31.01 późnym wieczorem, umówiony termin odbioru był w dniu 03.02, a 01.02 kurier rzekomo nie zastal nikogo w domu mimo, ze paczka nie była nawet w moim województwie.
~karo / 2023-02-06 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie polecam
17 grudnia 2022 nadałam paczkę w paczkomacie dpd. Mam numer nadania nawet na stronie jest napisane że nadana i w jakim punkcie. Paczka nadane przez pośrednictwo vinted. Paczki do dnia dzisiejszego nie ma u nadawcy i nie wiadomo co się z nią stało. Reklamacje złożył vinted po czym po 40 dniach dostali odpowiedź że paczka nie została nadana w żadnym punkcie! A numer nadania? a potwierdzenie na stronie? Vinted umywa ręce. Kasę kupującej zwrócili a ja zostałam bez pieniędzy i paczki. Co więcej DPD chce potwierdzenie nadania a paczkomaty przecież takowych nie wydają. Złożyłam drugą reklamację poza systemem vinted bo na pomoc vinted niestety liczyć nie mogę gdyż tam pracują same boty i czekam kolejne 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jestem zniesmaczona tą sytuacją. Jak można twierdzić że się nie nadało paczki skoro jest numer nadania który widnieje u nich w systemie? Oni celowo nie mają przy paczkomatach kamer by takich sytuacji nie można było zweryfikować
~Edzia / 2023-02-05 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nigdy więcej dpd. Robią z paczkami co chcą, oszuści.
~ZABAWAWSZUKANEGO69 / 2023-02-04 19:53
Ocena: 2.00 / 5
KURIER ZOSTAWIŁ PACZKE BEZ POINFORMOWANIA, CALY DZIEN BYLEM W DOMU I CZEKALEM NA PACZKE A JEDYNIE CO DOSTALEM INFORMACJE NA ALLEGRO ZE PACZKA ZOSTALA DOSTARCZONA, MALO TEGO NIE MOGLEM W OGOLE JEJ ZLOKALIZOWAC ANI SKONTAKTOWAC SIE Z KURIEREM. SZUKALEM AWIZO W SKRZYNCE, ALE NICZEGO TAKIEGO NIE BYLO. DWA DNI POZNIEJ PRZEZ PRZYPADEK ODKRYLEM PACZKE ZNAJDUJACA SIE NA BALKONIE NA PIERWSZYM PIETRZE. NIEWIEM ILE SILY MIAL TEN CHLOPAK ALE RZUT MIAL DOBRY. NIESTETY WPLYNELO TO NEGATYWNIE NA ZAWARTOSC PACZKI, KTORA PRZYSZLA LEKKO USZKODZONA I PRZEMOCZONA. NIGDY WIECEJ DPD. NIE POLECAM NIKOMU
ZaletySILNY KURIER
WadyZBYT DUZA ILOSC NA ROZPISANIE SIE W TEJ KOLUMNIE.
~jka / 2023-02-04 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Płaciłamm za usług e dostawy w sobotę, paczka i tak nie przyszła, po napisaniu do dpd brak jakichkolwiek wyjaśnień.
Zaletybrak
~Grzegorz / 2023-02-04 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Kurier dostarczył przesyłkè nie wiadomo komu a napisał,że doręczył.Zgłaszam sprawę do sądu.Zdecydowanie nie polecam tej firmy