strona 154 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~Natalia / 2023-02-17 12:52
Gdy zamawiam z dostawą DPD jest wszystko ok. natomiast nadawanie paczki samemu... PORAŻKA. Formularz zwrotu jest tak nieprzejrzysty dla zwykłego szarego człowieka, że można stracić mnóstwo nerwów i czasu. Chciałam coś zwrócić do sklepu, jednak przerosło mnie zgadywanie, co ma szanowna firma kurierska na myśli, prosząc o podanie liczny palet i ich wag, kto jest osobą kontaktową, kto płatnikiem (sklep, do którego chciałam zwrócić paczkę oferował darmowy zwrot). Wyskakują błędy, jakieś wagi łączne niby są niezgodne, cyrk. Można dostać szału. -
-
~Sebastian / 2023-02-17 12:18
Jedna z lepszych firm kurierskich zawsze dzwonia przed dostawa istniej mozliwosc dogadania sie z nimi odnosnie pozostawienia przesylki , paczki nie poniszczone .Polecam ( dotyczy terenu Gdanska jak tam w Polsce to niewiem ) ZaletyKontakWadyCena -
~Marek / 2023-02-17 12:18
Każda firma tylko nie dpd,czekałem na część do urządzenia medycznego ratującego zdrowie ,kurier podjechał widziałem dupka z okna i zawrócił okazało się że nikogo nie było w domu i paczka została zwrócona ,szkoda czasu ZaletyBrak -
~TOM / 2023-02-17 08:14
Dramat Dramat Dramat, nic tylko doliczaja dopłaty za przesyłki.. mimo że przesyłki ważą 3kg dają dopłatę ponieważ według nich paczka waży ponad 10 KG i ma ponad metr szerokości i wysokości ! KPINA ! Dodatkowo niszczą wszystkie paczki, wysyłam 1000 paczek miesięcznie od żadnego przewoźnika nie mam zniszczonych paczek jak od nich.. PORAŻKA ! ZaletyBRAKWadyNIE POLECAM -
~Da_na / 2023-02-16 18:41
Dpd to najgorsza firma - kurierzy w Jaworznie bawią się w „kotka i myszkę” zwłaszcza jak widzą, że klientowi zależy na odebraniu. Pomimo moich desperackich prób związanych z chęcią odbioru przesyłki, kilka daremnych telefonów do kuriera została ona zwrócona do nadawcy. To nic innego jak naciąganie klienta na opłacenie kolejnej przesyłki. Zostałam tak potraktowana już trzeci raz WadyKurierom nie zależy na dostarczaniu przesyłek -
~M / 2023-02-16 17:58
Firma nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Konsultant najpierw kłamie że na paczce nie ma numeru telefonu a jak się mówi do człowieka że jest numer na paczce to mówi „ale kurier nie ma obowiązku dzwonienia do klienta” ??? Z kolei kurierowi ze dostarczy na nastepny dzień imię dostarcza. Dodatkowo w statusie podaje nieprawdę że próbowano doręczyć kiedy domownicy są chorzy w związku z czym siedzą w domu. Paranoja. ZaletyBrakWadyMnóstwo- jak w opinii -
~sdfsdfs / 2023-02-16 15:55
Jak to jest możliwe, że dodzwonienie się do człowieka przez infolinię DPD nie jest już możliwe. Czy DPD aż tak bo się klientów? Może czas zająć się inną branżą. Masakra. dno -
~K / 2023-02-16 15:09
Kurier podpisany jako Kacper zawsze ma problem i jakaś wymówkę z odebraniem albo dostarczeniem paczki, paczki nie dostraczone ani bez próby dostarczenia są odsyłane spowrotem i nie zdążyło się to raz czy dwa więcej nie skorzystam w żaden sposób. Bardzo nie polecam. ZaletyNie maWadyZły kurier -
-
~Rafał / 2023-02-16 14:05
Kpina nie firma kurierska Kurier nie zadzwonił do adresata za co zapłaciłem i w regulaminie jest podać telefon. Kłamał kurier że zadzwonił a adresat nie miał żadnego nieodebranego numeru telefonu obciążyli mnie kosztami zwrotu razem zapłąciłem ponad 30zł za niedoręczenie przesyłki ze zwrotem. na reklamacje odpowiedzieli że nie ponoszą konsekwencji za niedostarczenie bo nie zastali adresata albo adres był źle podany Nawet nie wiedzą co zrobili Kurierowi nie chciało sie podjechać do adresata. WadyNie dostarczyli przesyłki w odp. na Reklamację napisali że to wina nadawcy albo adresata. -
~Anna / 2023-02-16 12:40
Ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Opłaciłam przesyłkę za 30 zł. Podałam konkretne wymiary i wagę. Przewoźnik jednak bez poinformowania mnie doliczył 52 zł (!) za to, ze przesyłka była przekierowana trzy numery dalej i to w dodatku przez adresata. Reklamacja złożona, ale samo domaganie się niemal dwukrotnie wyższej dopłaty niż wynosiła cena przesyłki jest kpiną. Jeśli chcesz zaoszczędzić nerwy i pieniądze, polecam omijać tę firmę szerokim łukiem. -
~Wr / 2023-02-16 12:08
Dla mnie porażka. Zamówiłam odbiór przesyłki. Po opłaceniu i przygotowaniu paczki czekałam 3 dni. Kiedy zadzwoniłam na informacje, że paczka nie została odebrana, dowiedziałam się że oni nic nie wiedzą nie wiadomo dlaczego tak się stało ale przesyłka nie została zlecona kurierowi. Oczywiście nie ma winnych, wszyscy umywają ręce od błędu i nic poza tym. Po zgłoszeniu po 4h dopiero przyjechał kurier, ale niestety paczka i tak na czas nie dojdzie, na czym Mi bardzo zależało. Ich propozycja po 3 dniach czekania, rozwiązać umowę, pieniądze zwrócą, zamówić przesyłkę w innym miejscu. Tyle, że już czas i konsekwencje jakie będę miała przez ich nieuwagę nikt nie wróci. Nie miły pan z obsługi, mają wygwizdane na to czy Ty będziesz miał jakiś problem z w związku z tym, że paczka nie została dostarczona, żadne przepraszam. Odradzam ZaletyNie ma -
~G.K. / 2023-02-16 11:39
Paczka odebrana przez kuriera w Poznaniu, przyjęta w oddziale w Poznaniu po czym następnego dnia przetransportowana do Strykowa!? gdzie adres doreczęczenia 8km od Poznania.
Kpina! Paczka powinna być dzisiaj doręczona, a wędruje po Polsce. Logistyka w tej firmie to jakaś porażka.WadyLogistyka -
~aaaa / 2023-02-16 09:41
Kiedyś dpd był dla mnie nr 1 teraz totalne dno i zero szacunku wobec klienta , kurierzy twierdzący wiecznie, że nie mają wydać. Panie na infolini bezczelne , brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony. PORAŻKA !!! -
~Adiii / 2023-02-16 08:14
Totalny brak szacunku!!!!! Mam nadzieję że wezmą się za tych farmazonów odpowiednie instytucje!!! Kłamanie to ich motto dnia!
-
~Patryk / 2023-02-15 22:13
Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy, uszkodzona paczka a zawartość do śmieci. W dalszym ciągu nie naprawię samochodu ZaletySzybka dostawaWadyRzucanie paczkami jak piłkami -
~Pokrzywdzona / 2023-02-15 17:37
Kurier dostarczając przesyłkę uszkodzil mi samochód ,niestety uciekł zanim zdążyłam go zatrzymać ale oczywiście po nitce doszłam do niego- ale się wypiera . A centrala coz..Kurier ruda śląska . -
-
~PUK / 2023-02-15 17:32
Kurierzy nie dbają o paczki. Kurierzy atakują odbiorców. Kurierzy oszukują pracodawcę. Pracownicy negatywnie nastawieni do odbiorców paczek. WadyBardzo wiele -
~Ewa / 2023-02-15 15:02
Najgorsza firma kurierska w Polsce. U mnie na "dzielnicy" (Szczecin Warszewo) rozwożą do ok 14stej. Jak się pracuje - to nie jest się w domu ok 14stej. A oni dają do zrozumienia że mają to gdzieś. To mój problem i to mi zależy na odbiorze...... -
~Mega / 2023-02-15 13:36
Na paczkę czekam przeszlo tydzień moja paczka trafiła do innego odbiorcy. Zamęt na aucie pan nie znalazł mojej przesyłki stwierdził że przyjedzie jutro a do dnia dzisiejszego go nie ma czyli 8 dni masakra nie polecam. ZaletyBrak -
~DPD Bytom / 2023-02-15 13:07
Zapłaciłam za dostawę narożnika 190zł. Ustawiłam preferowane godziny dostawy między 14:00 a 16:00, przejechałam 100km do miejsca doręczenia specjalnie na tą okazję i na miejscu byłam od 8:00. Jako, że godziny doręczenia zostały ustalone i dodatkowo opłacone, na tą też godzinę załatwiłam pomoc do wniesienia (paleta 120kg, kurier zostawić powinien przed bramą). Po czym kurier po godz. 9:00 dzwoni, że będzie przed 11:00. Na informację, że dopłaciłam specjalnie do innego przedziału czasowego i wcześniej nie będzie nikogo do wniesienia, odpowiedział że to nie jego problem i nie interesuje go za co dopłacam, bo to nie idzie do jego kieszeni, po czym się rozłączył. Po godz. 10:00 oznaczył przesyłkę jako niedoręczoną z powodu nieobecności pod adresem doręczenia. Po wielokrotnym kontakcie z infolinią i złożeniu dyspozycji do właściwego oddziału, 3 godziny później przekazano mi informację, że kurier już w dniu dzisiejszym nie da rady dostarczyć przesyłki. Kolejną próbę podejmie jutro (jakby pierwsza została podjęta), a jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, wróci do nadawcy. Jak wspomniałam na początku - przejechałam specjalnie dla tej dostawy 100km i na co dzień nie ma mnie na miejscu.
Absolutnie skandaliczne podejście na każdym etapie. Niekompetencja kuriera i osób obsługujących infolinię kosztowała mnie przeszło 400zł, mnóstwo nerwów i straconego czasu - nie mówiąc o dyskomforcie, który powoduje zwrot towaru do nadawcy i ponowne realizowanie zamówienia.
strona 154 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »