strona 144 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- nastepna »
-
~Sebastian / 2023-04-20 16:25Ocena: 1.00 / 5
Firma krzak omijać szerokim łukiem. Kurier nie zastał nikogo w domu chociaż cały czas siedziałem i czekałem na ksiecia kuriera. Kurier dzwonił,lecz rozmawiałem przez tel więc nie dodzwonił sie,oddzwoniłem po 5 min lecz miał już wywalone i tel nie odbierał chociaż podjechałbym do niego. Po otrzymaniu maila z wiadomościa postanowiłem przekierować przesyłkę do paczkomatu lecz system przesyłki nie odnalazł. Zadzwoniłem na infolinię i genialny bot dpd także przesyłki nie odnalazł po numerze,dopiero konsultant zidentyfikował przesyłkę i powiedział,że przekaże prose o przekierowanie przesyłki. Po zakończonej rozmowie poprosiłem o id (nr rozmowy) aby miec podkładkę w razie reklamacji,a pani powiedziała,że oni nie mają czegoś takiego jak rejestrowanie rozmów,więc muszę zaufac pani na słowo,że załatwi sprawę pozytywnie. Firma sięgła dna przebiła pięć metrów mułu i systematycznie kopie głębiej. -
-
~Pajac / 2023-04-20 16:17Ocena: 1.00 / 5
Dramat,
firma nienadajacą się nawet do tarcia chrzanu!!!
Nie podejmują drugiej i trzeciej próby dostarczenia przesyłki tylko kolejnego dnia wysyłają przesyłkę zwrotną. Wystarczyłoby przekazać przesyłkę do punktu, a nie kłamliwie opisywać, że nieprawidłowy był adres doręczenia. Po zgłoszeniu do OK, konsultant potwierdził mój adres, więc był prawidłowy i przerwał rozmowę rozłączając się. Przesyłka była międzynarodowa, zawsze obsługiwała te przesyłki firma kurierska UPS, bez żadnych problemów. Raz DPD obsługuje dostawę i przesyłki nie otrzymuję.
Niech zaczną na życie zarabiać w inny sposób, bo do obsługi przesyłek nie nadają się!!!! -
~Klient dpd już odstępuje od nieudacznik / 2023-04-20 15:29Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystać z tej firmy nie potrafią profesjonalnie obsłużyć klienta a z tego żyją.
Pracownicy brak kultury i załatwienia czyjegoś błedu.ZaletyTotalne 0WadyTotalne zero -
~Kamila / 2023-04-20 15:00Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystać z tej firmy kurierskiej. Cały dzień specjalnie siedzę w domu żeby odebrać paczkę a dostałam właśnie informację,że paczki nie udało się doręczyć i wraca do nadawcy. W przeciwieństwie do innych firm kurierskich z kurierem nie ma żadnego kontaktu gdy próbowałam przez stronę wyskakiwał błąd a na infolini nie ma szans żeby z kimś porozmawiać. Żarty sobie z ludzi robią. -
~Titelatury / 2023-04-20 14:55Ocena: 2.33 / 5
Chamstwo i tyle!!! Nikt nie siedzi w domu przy oknie na oczekiwanie szanownego kuriera w Grodzisku Mazowieckim. Każdy ma swoją pracę, i Każdy ma prawo wyboru gdzie pracuje. Jeżeli pracuje Pan kurier za karę, to trzeba zmienić pracę!!! -
~Angelica Miranda / 2023-04-20 14:41Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo
Dpd w Gdańsku to b. zła firma kurierska
Nie szanujemy klienta tylko pracuje według własnego widzimisię dla własnej wygody
Nie ma kontaktu z kurietem. Nie wiadomo kiedy będzie i dostarczy przesyłkę trwa to cały dzień bo ty kliencie cierp
Jest też niebezpiecznie dla klienta bo czekając tak cały dzień może otworzyć drzwi zlofziejowi
Należy natychmiast to zmienicy
Pozdrawiam
Angelica MirandaZaletyMożna płacic kartą za ponraniemWadyLekceważenie klienta
Niemożność kontaktu z kurietem -
~Anna / 2023-04-20 14:16Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.!!!!!unikać!!
Kurier nie odbiera telefonów ,jest arogancki ,podobnie infolinia do której można przebić się dopiero po utarczkach kilkunastominutiwycb z botem -
~Monika / 2023-04-20 12:41Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Kurierzy nie odbierają telefonów. W centrali nikt nie jest w stanie zaradzić problemowi. Klient ma cały dzień siedzieć i czekać na paczkę, nie ma innej opcji. Nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Kiedy klient nie odbiera telefonu, paczka jest uznana za odmowę odebrania. ZaletyBrakWadySame -
-
~Andrzej / 2023-04-20 11:09Ocena: 5.00 / 5
Kurier realizujący dostawy przesyłek na terenie Dęblina jest profesjonalistą i zasługuje na pochwałę
Maksymalna ocena za pracęZaletySuper kontakt
Super podejście do klijentaWadyBrak -
~pc / 2023-04-20 10:47Ocena: 1.00 / 5
Wcześniej nie było żadnego problemu z DPD - do 18.04.2023. Zamówiłem kuriera - dwa listy z Warszawy do innego miasta; kurier się pojawia 18.04.2023, mówi "miały być paczki", nie bierze listów i ucieka; następnego dnia 19.04.2023 w ogóle kurier się nie pojawia.
DPD - bye, bye, bye... -
~JO / 2023-04-20 10:19Ocena: 1.00 / 5
Automat paczkowy porażka. Przesyłka przekierowana z kuriera na automat paczkowy. Nadanie nowego numeru paczki trwało dwa dni, kurier również jechał dwa dni po czym w aplikacji nie został zmieniony numer przesyłki i nie było możliwości odebrania paczki z automatu. -
~Tomek / 2023-04-20 10:18Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku. Niby można ustawić godzinę odbioru, ale kurierzy przyjeżdżają i tak, jak im się podoba. -
~Monika / 2023-04-20 10:13Ocena: 5.00 / 5
Polecam kuriera Michała . Bardzo miły i sympatyczny Pan mimo , że paczka była ciężka bez problemów wniósł na 3 piętro ???? ZaletyZawsze szybko i miły kurierWadyNie ma -
~Badzitka / 2023-04-20 09:27Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie chciał dostarczyć paczki więc zaznaczył błędny adres przesyłki. Gdzie cały dzień czekałam w domu na paczkę. Tragedia -
~El / 2023-04-19 21:23Ocena: 1.00 / 5
Z samego rano dostałam informację, że dziś przyjedzie kurier z moim zamówieniem. Ok godz 18 już poirytowana dodzwoniłam się do infolinii, gdzie robót powiedział mi że mam czekać. NIGDZIE nie można było znaleźć informacji o tym, o której ma być kurier. Po godzinie 20 dostałam maila, że kurier wyruszył. Zadzwoniłam do niego i dowiedziałam się, że dojedzie do mnie w ciągu godziny. Jest już 21:30 a do mnie nikt nie dojechał. Ja rozumiem takie wieczorne dostawy w okresie przedświątecznym, ale zdecydowanie nie w zwykłym czasie. Bez ustalenia tego wcześniej z odbiorcą. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! A firmy, które podpisują z nimi umowy na dostawy powinny być tak samo zbanowane!!! -
~Adek / 2023-04-19 20:21Ocena: 1.67 / 5
2. obsługa infolinii tylko do 18, człowiek dopiero po przebiciu się przez bota.
2. Przekierowanie przesyłki - nie używać! Skutek taki, ze w aplikacji jest przesyłka przekierowana, ale w punkcie odbioru jej nie ma, jest w poprzednim punkcie, prawdopodobnie, sle już nie sprawdzimy, bo oddział tylko do 19, a infolinia do 18.ZaletyJeden kurier przy oddziale, idąc do swego auta, sam chciał pomóc i podał swój nr telefonu by wyjaśnić na drugi dzień, gdzie jest przesyłka.Wadyinfolinia - gadający automat,
co innego, jeśli chodzi o lokalizację przesyłki w aplikacji, a co innego na stronie www -
-
~Piotr / 2023-04-19 19:16Ocena: 1.00 / 5
Kurier ma w nosie swoje obowiązki, siedze w domu cały dzień i jedyny kontakt to mail z dpd ze mnie nie było w domu.Kurier nie odbiera tel i ma wy....ne , na BOK info ze przełożeni go zobowiążą do dostarczenia przesyłki tego samego dnia . Chu.a nawet nikt nie zadzwonił ze maja w nosie klienta. Dramat , ja i każdy który będzie chciał wysłać cokolwiek będzie informowany o przebiegu usług DPD WadyKontakt bez efektu , równie dobrze można dzwonić na zegarynke -
~MAT / 2023-04-19 14:51Ocena: 5.00 / 5
Pan kurier obsługujący teren ul. Marca Polo we Wrocławiu TOP! -
~Marta / 2023-04-19 12:56Ocena: 1.00 / 5
Obcokrajowcy pracujący nie docierają pod wskazane adresy.
Zgłaszać do urzędu ochrony konsumencki i konsumentów im więcej tym lepiej!ZaletyBrakWadyBrak argumentów -
~MK / 2023-04-19 12:54Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dotarł z przesyłką do wyznaczonego adresu, przesyłka zwrócona obciążony klient. Do sądu się iść nie opłaca, ale zgłoszenie do Uoikik warto wysłać! ZaletyBrakWadyCała firma to pomyłka
strona 144 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- nastepna »
