strona 139 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »
-
~Renata / 2023-05-06 09:27Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart. Zero profesjonalizmu i szacunku dla klienta. Czekałam na kuriera od 9.00do 17.15 Próbowałam się skontaktować z kurierem ale włączała się skrzynka w dodatku była pełna. Centrala też próbowała dzwonić do niego ale bez rezultatu.Paczka nie została odebrana. Dzwoniłam do firmy następnego dnia, Pani powiedziała że że Ona ma informację że kurier podjął próbę odbioru paczki....w Sosnowcu!!! Nadmieniam że Ja mieszkam w Chrzanowie ????????????. Porażka!!!!Podobno ponowi próbę,,na własną odpowiedzialność " we Wtorek.(tylko nie wiem w którym mieście ????) W dodatku firma do której miał być zrobiony zwrot paczki powiedziała że z DPD ma umowę i w inny sposób nie mogę zwrócić towaru tylko przez tą firmę. Nie polecam tej firmy, omijajcie ją szerokim łukiem -
-
~Daniel / 2023-05-05 20:08Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry chciałbym się podzielić swoją opinią na temat kuriera DPD i konsultantów z DPD,a w szczególności chodzi mi o kuriera dmytro miałem kilka naście takich przypadków, gdzie przebywam w oddziale zamkniętym i nie mam możliwości żeby wyjść i żeby mnie nie zastać pod danym adresem, gdzie ten kurier wielokrotnie mi wpisywał że odmowa przyjęcia przesyłki,lub że odbiorca nie obecny, naprawdę nie polecam tego kuriera a wszczegolnosci dmytro jak i całej firmy DPD,nawet konsultanci nie potrafią dopilnować żeby kurier dostarczał przesyłki pod wskazany adres, jednym słowem porażka pozdrawiam -
~Jan / 2023-05-05 16:43Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Firma zasłania się tym, że ma 3 dni robocze na podjęcie pierwszej próby doręczenia. Moja paczka nie dotarła bo rzekomo nie zmieściła się kurierowi do samochodu. Żenada. po prostu nie chciało się kurierowi dźwigać cięższej, nieforemnej paczki. Wolą małe, które łatwo dostarczyć. Nie powinni się podejmować dostarczania większych paczek skoro mają małe samochody. Następnym razem wybiorę inną firmę. -
~Urszula / 2023-05-05 16:28Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,banda oszustòw i kombinatoròw,najlepiej powiedzieć że nikogo się nie zastało w domu,po co się fatygować do klienta,lepiej siedzieć na telefonie i do klienta wydzwaniać a jak się nie odbierze to przesyłka wraca do nadawcy.Nigdy więcej dpd ZaletyżadneWadySporo -
~aa / 2023-05-05 15:11Ocena: 3.00 / 5
Człowiek oczekuje kuriera w domu, siedzi jak na jajku a potem otrzymuje wiadomość " przesyłka nie doręczona z powodu nie obecność"
Tragedia. -
~Kasia / 2023-05-05 13:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Zamówiłam rower i koszyk na rower, które miały dojść 05.05.2023r (z racji, iż mąż pracuje za granicą i zjeżdża na weekendy zależało mi na tym terminie. Potrzebowałam, żeby rower doszedł w piątek, by mąż mógł go złożyć, abym sprawnie dojeżdżała nim do pracy)
Wzięłam dzień wolny, czekam i czekam... Dzwonię do DPD i dowiaduję się, że firma podzieliła paczkę na 2 przesyłki i nie wiem dlaczego nikt nie raczył dostarczyć mi w wybranym przeze mnie terminie żadnej. W rozmowie tel usłyszałam tylko od pani, że mogę odebrać przesyłkę dziś osobiście albo dotrze do mnie w poniedziałek 08.05.2023r
To nie pierwszy przypadek problemów w tą firmą. Wcześniej dwukrotnie kurier sam zadecydował o tym, iż niby zadeklarowałam odbiór paczki osobiście a tego nie zrobiłam, w tym czasie siedziałam w domu i czekałam na paczkę. Może gdyby paczka była mniejsza i lżejsza to bym ją sama odebrała, ale w tej sytuacji robią sobie z człowieka żarty -
~Wkurzony odbiorca / 2023-05-05 13:10Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!
Zamówione 2 fotele - 1 przesyłka z ważnym terminem dostarczenia 05.05
DPD podzieliło paczkę na 2 przesyłki, jedną dostarczyło w wymaganym terminie 05.05, drugą zamierza dostarczyć 08.05
Najwyraźniej mają za dużo paliwa, lubią jeździć w 1 miejsce 2 razy, bez liczenia się z klientem!
Kontakt zerowy, zarówno telefoniczny jak i przez stronę www!
Rozmowy z botem nic nie wnoszą, nie rozwiązują problemów, jedynie podnoszą ciśnienie!
NIGDY WIĘCEJ Z DPD! -
~DZ / 2023-05-05 13:01Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam ostatni raz coś wysłałem kurierem DPD pracownik przyjmujący przesyłkę pomylił kod oraz nie wpisał numeru telefonu odbiorcy. Przesyłka bez możliwości ponownego dostarczenia. Bez kontaktu zwrócona do nadawcy. Żenada!!!! -
-
~Marek / 2023-05-05 12:25Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług firmy DPD. Kurier zgubił przesyłkę a DPD od listopada 2022 r nie potrafi odwiedzić na reklamację.
PORAŻKA!!!! -
~Hiena / 2023-05-05 12:07Ocena: 1.33 / 5
wielokrotniee przesyłki z Allegro.
1) za kazdym razem kilka powaidomień o dostawac danego dnia, czekanie i brak informacji o zawróceniu paczki na magazyn, co powoduje że ktos jest uziemiony w domyu i czeka na dostawę a nikt nie przyjeżdza
2) brak kontaktu do kuriera
3) infolinia nie ma pojecia o niczym co robi.
to główne punkty.
jezeli macie możliwość to zawsze sprawdzajcie czy sprzedający wysyła DPD i dogadajcie się żeby wysłał czymkolwiek innym nawet jak bedzie odribine droższe. obo stracicie cały dzien na czekajnie.
Chyba ze ktos lubi powrót do komuny i olewanie klienta na prawo i lewo.Zaletybrak, absolutnie brakWadywymienione w opisie -
~YM / 2023-05-05 11:47Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu i Wasze go zdrowia. Ta firma (nie) dostarcza przesyłki tylko w systemie. Kurier ma w nosie Nas odbiorców. Nawet nie próbuję odebrać telefonu. A infolinia - szkoda Waszego czasu, bo i tak Wam nie pomogą. WadyObsługa klienta -
~Ilona / 2023-05-05 11:42Ocena: 1.00 / 5
DPD to jest najgorsze co stało.....nigdy niema polanczenija z paczkomatami.......a jak dzwonisz do operatora, to nic nie mogą pomoc.... -
~Niezadowolona / 2023-05-05 11:18Ocena: 2.00 / 5
Zostawię tylko info, że pracownicy biura obsługi klienta nie wiedzą co robią. W skrócie paczka miała zostać odesłana do nadawcy (jak zapewniła Pani na infolinii i zaznaczyła w komputerze), a w rzeczywistości została wysłana dalej, a na dodatek teraz nikt nie wie gdzie ona jest. A po ponownym kontakcie, tym razem Pan na infolinii był złośliwy. Myślałam, że DPD się poprawiło, ale jednak byłam w błędzie. -
~Gudrun / 2023-05-05 11:14Ocena: 1.00 / 5
Firma dpd, celowo z małej litery, jest najbardziej niekompetentna, pod każdym względem: kurierów oraz infolini, firmą kurierską w Polsce. Niejasny sposób komunikowania się z odbiorcami przesyłek, wiecznie mylący się kurierzy oraz błędne informacje na temat terminów dostawy to codzienność. Dobrowolnie nigdy nie skorzystałbym z ich usług ale nie mam wpływu na nadających przesyłki. -
~andrzej / 2023-05-04 20:45Ocena: 1.00 / 5
Rano dostałem informacje ze dzisiaj przesyłka zostanie dostarczona,czekałem cały dzien,kurier sie nie pojawił,obecnie na stronie firmy kurierskiej widnieje informacja ze przesyłka nie została dostarczona i zwrucona.Z jakiego powodu ? Pisze ,,ODMOWA''odmowa kuriera doręczenia ?specjalnie jechałem na działke,czekałem cały dzien ale poprostu kurierowi sie odechciało,czy to jakiś żart czy kurier jakiś gównierz jest kompletnie nieodpowiedzialny ZaletyzeroWadyPozatrudniali mnustwo gówniarzy którzy jeżdżą z dziewczynami i mają gdzieś prace -
~Arci / 2023-05-04 17:33Ocena: 1.00 / 5
Niestety informacja że paczka będzie w punkcie błędna , zrobiłem 20 km żeby się dowiedzieć że paczkę ma kurier. podano mi błędny nr do kuriera... masakra. dzwonię na infolinię a tam bot ! dno Zaletymiły kurierWadycała reszta -
-
~Czeksa / 2023-05-04 13:37Ocena: 3.33 / 5
Osoby pracujace w biurze obslugi klienta pracuja tam za kare?! WadyObsluga klienta -
~Daro / 2023-05-04 13:02Ocena: 1.00 / 5
DPD już upadło całkowicie. Zamówiony towar na palecie miał być na drugi dzień, ewentualnie w kolejny. Niestety, dwa dni leżakował na jednym magazynie, kolejne dwa dni na kolejnym magazynie. Oczywiście dni robocze. Kontakt telefoniczny z człowiekiem niemożliwy, z botem nie ma co rozmawiać bo ciągle jedno i to samo. Pisemne reklamację również porażka. Sprzedawca chce obciążyć kupującego kosztami przesyłki z której zrezygnował bo znudziło mu się czekanie. Powinni zamknąć ta firmę przewozową i tyle. Nie wiem że ludzie jeszcze z ich usług korzystają. ZaletyBrakWadyDuża wada to istnienie tej firmy -
~Przemo / 2023-05-03 22:26Ocena: 1.00 / 5
Towar uszkodzony przez kuriera
Następne zlecenie
Trzy razy nadawałem przesyłkę Kurier nie przyjechał Po kontakcie z firma kurierska odsyłany na za godzinę aż skończył sie czas pracy Nie jasne odpowiedzi przez konsultantów
jakaś masakraWadyNie kompetentna firma -
~Michnior85 / 2023-05-03 20:39Ocena: 1.00 / 5
Dwie paczki i dwie uszkodzone. Kuriera doprosić się niemożna o możliwość sprawdzenia, a tym bardziej o protokół szkody... Kolejne zamówienia będą realizowane przez innego przewoźnika nawet jeśli miałoby być drożej...
strona 139 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »
