Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12597 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-05-18 18:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier 2 razy przyszedł, gdy normalny człowiek pracuje i tego samego dnia następuje zwrot przesyłki do adresata, czyli dwa razy nieodebrałeś i mamy ciebie gdzieś. Polityka firmy, która powinna splajtować, czego uprzejmie życzę
    Zaletyupadnie
    Wadyjeszcze nie dziś
  • ~Użytkownik / 2023-05-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia- bot. Po kilkuset razach udało się przekierować do 'specjalisty'.
    Paczka nadana 16.05 od tego dnia zero informacji.
    W rozmowie z czterema pracownikami infolinii ( 18.05 ) zapewniano mnie, że Paczka została odebrana przez kuriera, lecz jej nie zeskanował i Paczka bedzie NAPEWNO tego samego dnia tj. 18.05
    Z mojej strony wyszła prośba o numer do kuriera (skoro moja opłacona z góry paczka zostala przez niego odebrana), która została zbagatelizowana, gdyż 'specjalista' nie jest w stanie podać mi numeru.
    Po kilkukrotnym pytaniu, czy moja Paczka napewno dojdzie. Zostałam zapewniona, że oczywiście.
    Następnie.
    Znów pp kilkunastu próbach połączenia, dowiedziałam się, że moja Paczka jest archiwizowana. NIE WYSZLA Z ARCHIWUM. NIE MOGLA BYC NAWET WYDANA KURIEROWI.
    NIE MAM ANI PACZKI, ANI MOICH 258 ZL.
    TO JEST ZART!!!
    NIE POLECAM. OMIJAJCIE Z DALEKA!

    ZaletyBrak.
    WadyNiekompetencja pracowników.
    Oszustwo.
  • ~Tosia / 2023-05-18 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier trzy dni dowoził moja paczkę pierwszego dnia nie było mnie w domu drugiego nawet nie przyjechał ale wpierał mi z pretensjami że był a trzeciego dnia paczka miała zostać doręczona do miejsca mojej pracy ale jak się okazało odesłał paczkę z powrotem. jedyne co firma ma do zaoferowania to kłamstwa wulgarność!!!
    Zaletybrak
    Wadykłamanie i lekceważenie
  • ~Klientka / 2023-05-18 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier doniczego ,nawet nie pojawił się pod adresem ,a wysyłał e - maile ,że nie zastał nikogo w domu . Nie polecam DPD
  • ~Dj / 2023-05-18 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, oszustwo, omijać tą pseudofirmę
    Odraaaaaaadzam
  • ~senato / 2023-05-18 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę DPD.
    Paczka nie została dostarczona. Informacje które otrzymałem na Infolinn DPD: Kurier nie musi dzwonić do klienta, Kurier nie musi odbierać telefonów od klienta.
    Klient ma warować pod drzwiami przez 12 godzin i czekać pokornie na kuriera DPD.
    Zmiana terminu dostarczenia na stronie www nic nie daje, DPD i tak ustali własny termin. Żenada.
    Będę omijał szerokim łukiem tą firmę kurierską.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważącoe podejście do klienta.
  • ~Zyta / 2023-05-17 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma FRAJERSKA nie kurierska. Paczki dostarczają jak im się chce, zero kontaktu, jedna wielka ściema.
    ZaletyBrak
    WadyLenie i obiboki
  • ~xxxx / 2023-05-17 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy DPD zostawiają paczki gdzie popadnie, nawet nie zadzwonią i nie poinformują ze juz jest paczka dostarczona, tylko dostaje wiadomość ze jest juz odebrana a ja szukam paczki
    Wadybrak komunikacji
  • ~Były Klient / 2023-05-17 18:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem jak układają się relacje między firmami kurierskimi (jako pracodawcami) a doręczycielami, kurierami zwanymi (jako pracownikami): może żądają za dużo a płacą za mało? A może nie? Mnie, jako klienta niespecjalnie powinno to obchodzić, poza zwykłym ludzkim zainteresowaniem losami drugiego człowieka. Jeżeli doręczyciele mają jakieś problemy ze swoimi pracodawcami, to sprawa dla różnych instytucji, organizacji czy instancji jak np. Związki Zawodowe (podobno jeden związkowiec komunę w Polsce obalił), PIP, MRiPS itd.
    Niektórzy doręczyciele zachowują się jak „udzielne księżniczki”. Mam wrażenie, że niektórym z nich wydaje się, że to klient (ich chlebodawca) jest dla nich, a nie że oni świadczą dla niego usługi.
    W moim przypadku prawie zawsze doręczyciel prosił, abym wyszedł za posesję (dość dużą) po odbiór przesyłki, choć to jego obowiązek jest wejść i doręczyć. W imię dobrej współpracy i zwykłej, ludzkiej życzliwości wychodziłem przed posesję, by biednego doręczyciela nie zamęczać „forsowaniem” furtki czy bramy wjazdowej, drzwi głównych do budynku, jazdą windą na piętro i doręczeniem przesyłki. Skoro miałem możliwość i czas, czemu nie? Szybciej i prościej.
    Ostatnio jednak zdarzyło mi się nie móc wyjść i wtedy powstał problem. Zadzwonił doręczyciel, że „za minutkę” będzie przed posesją i czy mogę wyjść do furtki/bramy wjazdowej po odbiór. Odpowiedziałem, zgodnie z prawdą, że dziś nie mogę wyjść i wyjaśniłem mu jak zadzwonić domofonem, bym go wpuścił przez furtkę i główne wejście. Czekałem prawie pół godziny (miał być minutka) i nikt nie dzwonił ani do furtki, ani do głównego wejścia, ani do mieszkania! Pomyślałem, że może coś się wydarzyło, może korki albo może jakaś inna przeszkoda sprawiła, że doręczyciel nie dotarł. Zadzwoniłem do niego, żeby zapytać co się dzieje i kiedy będzie i dowiedziałem się, że już był, nikogo nie zastał (!!!) i zostawił przesyłkę przed drzwiami na wycieraczce!!! Na moje stwierdzenie, że nie usłyszałem żadnego dzwonka (a powinienem usłyszeć aż trzy: do furtki, do wejścia głównego i do mieszkania) odpowiedział, że ktoś go wpuścił na teren posesji i do budynku (tak że nie musiał dzwonić) a jeśli chodzi o mieszkanie, pukał do drzwi! Nikt mu nie otworzył, zostawił przesyłkę i poszedł!!! W XXI wieku doręczyciel puka do drzwi a nie dzwoni dzwonkiem! A jeśli nikt mu nie otworzył, przecież mógł zadzwonić telefonem. Gdyby chciał, ale chyba nie chciał.
    Nie wiadomo czy to skutek dysfunkcji intelektualnej czy zwykłej złośliwości. PORZUCIŁ przesyłkę (bo tak to trzeba nazwać) i sobie poszedł.
    Nie wiem czy ta firma tak kiepsko płaci, że przyjmuje byle kogo czy o coś innego chodzi.
    Na całe szczęście przesyłka była sobie przed wejściem. A równie dobrze mogłoby być inaczej. Ktoś mógłby ją zabrać; przecież różni ludzie chodzą po świecie. A w wersji „soft” uchybienie względem RODO: każdy mógłby zobaczyć kto jest odbiorcą, czyli kto mieszka pod danym adresem, a przecież klient/odbiorca wcale nie musi chcieć, by wszyscy wiedzieli jak się nazywa i gdzie mieszka.
    A najgorsze jest to, że doręczyciel do niczego się nie poczuwa. On zapukał do drzwi! Każdy średnio inteligentny człowiek wie, że pukanie do drzwi może być niesłyszalne np. na drugim końcu mieszkania, na balkonie/tarasie, jeśli działa jakiś głośny sprzęt (np. odkurzacz czy wiertarka), zwłaszcza w przypadku osób starszych. Po to wymyślono dzwonki i temu one służą. Jeśli jest dzwonek „opcją domyślną” jest „Dzwonić”. Ale widocznie temu doręczycielowi nie starczyło chyba rozumu(?) czy dobrej woli(?) by o tym pomyśleć. Albo złośliwie (bo tym razem musiał wejść na teren posesji, wejść do budynku i windą wjechać na piętro) albo przez zwykłą głupotę PORZUCIŁ (bo tak to trzeba nazwać) przesyłkę, uznał za doręczoną (i pewnie tak zaznaczył w dokumentach) i sobie poszedł. Miał wiele możliwości, a wybrał najgorszą. Ciekawe czy to głupota, czy to złośliwość czy jedno i drugie?
    Nigdy więcej z usług tej firmy nie skorzystam, chyba że nauczy swoich pracowników szacunku dla swojej pracy i klientów (jakby nie było ich chlebodawców).
  • ~David / 2023-05-17 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko źle ponieważ kurier napisał że zły adres a nawet nie zadzwonił nie zostawił awizji ogólnie zero kontaktu i odesłał przesyłkę
    WadyZero kontaktu i kłamstwo jako że nie było mnie w domu
  • ~Michał / 2023-05-17 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera (telefon,SMS,@)
    W śledzeniu przesyłki oczywiście widnieje że nawet przełożyłem termin dostawy gdzie tego nie robiłem.
    Brak możliwości zmiany terminu dostawy. Po wpisaniu nr przesyłki powinienem dostać kod SMS ale jakoś nie doszedł 5 razy aby zmienić termin dostawy.
    Finalnie paczka przeleżała 10 dni w DPD i wróciła do nadawcy.
    ZaletyŻadnych
    WadyJakość terminowość kontakt.
  • ~Knut / 2023-05-17 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała mi dojść 16.05 z opcją w godzinach 10:00-13:00, niestety kurier się nie wyrobił, więc dałem opcje na następny dzień 17.05 również w godzinach 10:00-13:00, po czym na koniec dnia się dowiedziałem że kurier nadal paczkę z powrotem do nadawcy XD, nie było ani telefonu, ani smsa z jego strony, żadnej informacji bądź zapytania odnośnie paczki. Widać w większości sami imbecyle tam pracują nie uniżając. Mogliby trochę zadbać o klienta jednak.
    ZaletySzybki czas wysyłki
    WadyObsługa i podejsci do klienta
  • ~em / 2023-05-17 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, banda kretynów. Ich własny punkt DPD pick-up był zamknięty, więc odesłali paczkę z powrotem do nadawcy za granicę. Nie rozkminili idioci, że paczkę można zostawić w innym punkcie DPD pick-up. Na żadnym etapie nie informowali mnie o problemie. Nawet o odesłaniu paczki dowiedziałam się ze sklepu, z którego szła paczka, a nie od samego DPD, który miał do mnie pełne dane kontaktowe. Obsługa klienta bezużyteczna. Szczerze nie polecam.
    Wadyidioci
  • ~XYZ / 2023-05-17 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dojść między 6.05 a 9.05. W między czasie ( 4.05 ) dostałam informację, że paczka dotrze już tego dnia, co się oczywiście nie stało. W śledzeniu paczki zobaczyłam, że przez tydzień ciągle była w tym samym miejscu, więc napisałam. Dostałam informację, że 11.05 dotarła i była gotową do odbioru. Ja nie dostałam w tej kwestii żadnej informacji. Po ponownym napisaniu napisali mi, że sprawdzą czy jest możliwość odbioru osobistego (?!) z ich punktu, który znajduje się w innym mieście. Zenada, usługa dno.
    ZaletyNic
    WadyCała reszta
  • ~Gala / 2023-05-17 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta jest fatalna. Kurier przyjeżdża o 7 rano i się dziwi, że nikogo nie ma w domu. Na próbę, żeby poczekał 10 min i sąsiad odbierze paczkę odpowiedział " nie ma mowy". Godziny w jakich zostanie dostarczona paczka są nieznane. Żeby odebrać paczkę trzeba ganiać kuriera po całej dzielnicy.
  • ~KNIE / 2023-05-17 02:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DPD - dno dna

    Dwie przesylki - podobne oszustwo.
    1. Przesyłka Nr. 100060016xxxxx
    DPD o 7:30 rano dzwonilo ze paczka jest za ciezka i oni takiej nie dostarczaja. Ja na to ze w tej sprawie to z nadawca (Allegro) raczej powinni sie skontaktowac. Ja nie mialem opcji wyboru dostawcy. Dostawca dpd zerwal polaczenie wiec myslalem ze jednak dostarczy paczke. Dostalem tez sms z dpd ze paczka przyjdzie. Caly dzien czekam w domu na dostawe a teraz widze w statusie ze dpd odselalo paczke do nadawcy bez mojej wiedzy. DPD klamie!!! Nawet nie podjeli proby dostawy. Oszust! Dzownilem bezskutecznie do dpd (kurier Adam 537 428 137) kilka razy i nie odbieral.

    2. Przesyłka Nr. 100060015xxxxx
    Nie dostałęm żadnego sms-a ani telefonu o dostawie przesyłki. Natomiast wysłano mi maila z dpd o 8:33 rano że dziś przesyłka 1000600153829U zostanei dostarczona. I teraz UWAGA - wg. rejestru zdażeń już kilka minut póżniej o 8:42 żekomo "Przesyłka niedoręczona - odmowa". TO JEST OSZUSTWO!!! Kurier (Adam - 537 428 137) nawet nie dokonał próby doręczenia i nie odbierał ode mnie telefonów mimo kilku prób w ciągu dnia.

    Jednoczesnie zwracam uwagę że inne przesyłki od inny kurierów np przesyłkę z produktem 1003619xxxxx z pocztex otrzymałem - gdyż CAŁY DZIEN BYŁEM W DOMU

    Dwie różne przesyłki a podobne oszustowo wykonane przes tego samego kuriera (Adam - 537 428 137) - nie odbierane telefonów i przesyłki odsyłane bez prób dostarczenia z kłamliwym statusem "odmowa odbioru".

    Infolinia dpd to bot - masakra
    Zlozylem reklacmacje pisemnie na formularzu w ktorym jest ogrenicznie liczyby liter tekstu - nawet reklamacji złożyc nie można porządnie.
    Zaletybrak
    WadyPrzesyłki odsyłane bez prób dostarczenia z kłamliwym statusem "odmowa odbioru" albo dostarczają w statusie a przesyłki na oczy nie widziałes. Nie respektuja podpisu. Nie masz nawet opcji zglosic reklamacji.
  • ~odbiorca / 2023-05-16 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam firmy DPD zatrudniają ułomn*ch kurierów (Matusz tel:514 200 595 ) po jednym nieodebranym telefonie i jednej próbie doręczenia przesyłki odesłał ją do nadawcy. Nadawca niema możliwości przekierowania przesyłki ,reklamacji czy skargi nie złożysz obsługa klienta to boty
    Zaletybrak zalet
    Wadytotalna olewka klienta
  • ~Robert / 2023-05-16 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek 12 maja kurier DPD miał odebrać przesyłkę od sprzedawcy nie zabrał olał swoje obowiązki a ja miałam otrzymać paczkę w poniedziałek 15 maja.W poniedziałek 15 maja pod moją i sprzedawcy ponagleniach zjawił się kurier DPD z wielką faska zabrał przesyłki Dzwoniłem na infolinię DPD zgłaszała się automatyczna sekretarka po 40 minutach oczekiwania zgłosił się konsultant stwierdził że ich strony nie widzi zadanego problemu u nich takie praktyki to sa standardowe Nie polecam nikomu takiej firmy transportowej jak DPD dla nich potencjalni klienci sa nikim a firma DPD uważają się bogow im wszystko wolno a ty masz czekać na przesyłkę cierpliwie i się nic nie odzywać Zbyszek z lubelskiego
    ZaletyNie ma zadanych zalet im się nie należą zadane zalety
    WadyNie sumienni bez honoru firma DPD nie powinna istnieć na rynku polskim
  • ~Lena / 2023-05-16 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przywiózł uszkodzoną paczkę, nawet nie poinformował o tym, że paczkę zostawił bo wiedział że jest uszkodzoną, a był to zderzak do auta pęknięty, za przesyłkę zapłaciłam 120zł. Omijajcie szerokim łukiem nie kompetentne DPD!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzesyłki uszkodzone, a kierowca poprostu zostawia i ucieka
  • ~Joanna / 2023-05-16 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno zostawiają przesyłkę gdzie się da nie sprawdzajac wogile czy ktoś jest w domu zero kontaktu od kuriera place za dostarczenie przesyłki pod wskazany adres żenada nigdy więcej dod
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12597
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004