Wadyidioci
strona 123 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~em / 2023-05-17 12:10
Beznadziejna firma, banda kretynów. Ich własny punkt DPD pick-up był zamknięty, więc odesłali paczkę z powrotem do nadawcy za granicę. Nie rozkminili idioci, że paczkę można zostawić w innym punkcie DPD pick-up. Na żadnym etapie nie informowali mnie o problemie. Nawet o odesłaniu paczki dowiedziałam się ze sklepu, z którego szła paczka, a nie od samego DPD, który miał do mnie pełne dane kontaktowe. Obsługa klienta bezużyteczna. Szczerze nie polecam. -
-
~XYZ / 2023-05-17 11:29
Paczka miała dojść między 6.05 a 9.05. W między czasie ( 4.05 ) dostałam informację, że paczka dotrze już tego dnia, co się oczywiście nie stało. W śledzeniu paczki zobaczyłam, że przez tydzień ciągle była w tym samym miejscu, więc napisałam. Dostałam informację, że 11.05 dotarła i była gotową do odbioru. Ja nie dostałam w tej kwestii żadnej informacji. Po ponownym napisaniu napisali mi, że sprawdzą czy jest możliwość odbioru osobistego (?!) z ich punktu, który znajduje się w innym mieście. Zenada, usługa dno. ZaletyNicWadyCała reszta -
~Gala / 2023-05-17 09:40
Obsługa klienta jest fatalna. Kurier przyjeżdża o 7 rano i się dziwi, że nikogo nie ma w domu. Na próbę, żeby poczekał 10 min i sąsiad odbierze paczkę odpowiedział " nie ma mowy". Godziny w jakich zostanie dostarczona paczka są nieznane. Żeby odebrać paczkę trzeba ganiać kuriera po całej dzielnicy. -
~KNIE / 2023-05-17 02:29
Kurier DPD - dno dna
Dwie przesylki - podobne oszustwo.
1. Przesyłka Nr. 100060016xxxxx
DPD o 7:30 rano dzwonilo ze paczka jest za ciezka i oni takiej nie dostarczaja. Ja na to ze w tej sprawie to z nadawca (Allegro) raczej powinni sie skontaktowac. Ja nie mialem opcji wyboru dostawcy. Dostawca dpd zerwal polaczenie wiec myslalem ze jednak dostarczy paczke. Dostalem tez sms z dpd ze paczka przyjdzie. Caly dzien czekam w domu na dostawe a teraz widze w statusie ze dpd odselalo paczke do nadawcy bez mojej wiedzy. DPD klamie!!! Nawet nie podjeli proby dostawy. Oszust! Dzownilem bezskutecznie do dpd (kurier Adam 537 428 137) kilka razy i nie odbieral.
2. Przesyłka Nr. 100060015xxxxx
Nie dostałęm żadnego sms-a ani telefonu o dostawie przesyłki. Natomiast wysłano mi maila z dpd o 8:33 rano że dziś przesyłka 1000600153829U zostanei dostarczona. I teraz UWAGA - wg. rejestru zdażeń już kilka minut póżniej o 8:42 żekomo "Przesyłka niedoręczona - odmowa". TO JEST OSZUSTWO!!! Kurier (Adam - 537 428 137) nawet nie dokonał próby doręczenia i nie odbierał ode mnie telefonów mimo kilku prób w ciągu dnia.
Jednoczesnie zwracam uwagę że inne przesyłki od inny kurierów np przesyłkę z produktem 1003619xxxxx z pocztex otrzymałem - gdyż CAŁY DZIEN BYŁEM W DOMU
Dwie różne przesyłki a podobne oszustowo wykonane przes tego samego kuriera (Adam - 537 428 137) - nie odbierane telefonów i przesyłki odsyłane bez prób dostarczenia z kłamliwym statusem "odmowa odbioru".
Infolinia dpd to bot - masakra
Zlozylem reklacmacje pisemnie na formularzu w ktorym jest ogrenicznie liczyby liter tekstu - nawet reklamacji złożyc nie można porządnie.ZaletybrakWadyPrzesyłki odsyłane bez prób dostarczenia z kłamliwym statusem "odmowa odbioru" albo dostarczają w statusie a przesyłki na oczy nie widziałes. Nie respektuja podpisu. Nie masz nawet opcji zglosic reklamacji. -
~odbiorca / 2023-05-16 16:09
nie polecam firmy DPD zatrudniają ułomn*ch kurierów (Matusz tel:514 200 595 ) po jednym nieodebranym telefonie i jednej próbie doręczenia przesyłki odesłał ją do nadawcy. Nadawca niema możliwości przekierowania przesyłki ,reklamacji czy skargi nie złożysz obsługa klienta to boty Zaletybrak zaletWadytotalna olewka klienta -
~Robert / 2023-05-16 15:17
W piątek 12 maja kurier DPD miał odebrać przesyłkę od sprzedawcy nie zabrał olał swoje obowiązki a ja miałam otrzymać paczkę w poniedziałek 15 maja.W poniedziałek 15 maja pod moją i sprzedawcy ponagleniach zjawił się kurier DPD z wielką faska zabrał przesyłki Dzwoniłem na infolinię DPD zgłaszała się automatyczna sekretarka po 40 minutach oczekiwania zgłosił się konsultant stwierdził że ich strony nie widzi zadanego problemu u nich takie praktyki to sa standardowe Nie polecam nikomu takiej firmy transportowej jak DPD dla nich potencjalni klienci sa nikim a firma DPD uważają się bogow im wszystko wolno a ty masz czekać na przesyłkę cierpliwie i się nic nie odzywać Zbyszek z lubelskiego ZaletyNie ma zadanych zalet im się nie należą zadane zaletyWadyNie sumienni bez honoru firma DPD nie powinna istnieć na rynku polskim -
~Lena / 2023-05-16 14:46
Kurier przywiózł uszkodzoną paczkę, nawet nie poinformował o tym, że paczkę zostawił bo wiedział że jest uszkodzoną, a był to zderzak do auta pęknięty, za przesyłkę zapłaciłam 120zł. Omijajcie szerokim łukiem nie kompetentne DPD!!!!!! ZaletyBrakWadyPrzesyłki uszkodzone, a kierowca poprostu zostawia i ucieka -
~Joanna / 2023-05-16 13:50
Dno dno dno zostawiają przesyłkę gdzie się da nie sprawdzajac wogile czy ktoś jest w domu zero kontaktu od kuriera place za dostarczenie przesyłki pod wskazany adres żenada nigdy więcej dod -
-
~Anna / 2023-05-16 13:12
Na temat DPD można książkę napisać. Zero szacunku, kurierzy zachowują się jak bogowie. Nic nie muszą, wszystko mogą. Nie polecam. ZaletyBrakWadyZdecydowanie odradzam -
~Wiktoria / 2023-05-16 13:09
Dostałam informację „dziś dostarczymy przesyłkę”, a w kolejnym mailu „przesyłka nie została dostarczona z powodu błędnego adresu”. Infolinia cały dzień mnie zbywała zwalając winę na mnie, na kuriera i na centralę (twierdzili, że podany adres nie istnieje). Po wielu telefonach paczka dotarła po weekendzie z identycznym adresem na obu naklejkach. Reklamacja odrzucona i żadnego słowa „przepraszam”. Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy, zero szacunku do klienta. ZaletyBrakWadyZero szacunku, niekompetentna obsługa -
~Sara / 2023-05-16 12:32
Dzisiaj była u nas w lutomii Pani Julia
Naprawdę super kobieta
Zadzwoniła i odpisała na smsa bardzo wyrozumiała i spokojna (: naprawdę oby takich ludzi więcej -
~Romek / 2023-05-16 11:40
DNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prosicie o dłuższą opinię
? DNO, DNO, DNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBEZCZELNOŚĆ !WadyISTNIENIE TAKICH FIRM. -
~Malgorzata / 2023-05-16 11:10
Kurier nie informuje o dostawie, nie zostawi awizo. Droga przesyłka zagraniczna została zwrócona bez informacji! ZaletyŻadnych zaletWadyBezczelna obsługa klienta, nie ma nawet chęci pomocy w rozwiaxaniu sprawy. -
~Magda / 2023-05-16 09:54
Kurierzy w tej firmie to po prostu deb*le. IQ jak u dżdżownicy. Podobnie obsługa klienta na infolinii. Dno, nigdy wiecej. ZaletybrakWadycała firma to jedna wielka pomyłka -
~Agata / 2023-05-16 09:24
Przesylka została dostarczona do punktu gdzie zostala nadana! Zero zainteresowana już prawie tydz tam jest i zero jakiś działań żeby wysłać ja tam gdzie powinna być wysłana! 3 dni dzwonię żeby naprawili swoj błąd i za każdym razem zostaje tylko zapewnienia nic więcej! Ostatni raz -
~Janek / 2023-05-16 09:12
Niszczą paczki na potęgę i nie uznają reklamacji i dalej dobrze prosperują to możliwe tylko w Polsce. Omijajcie szerokim łukiem tą firmę ZaletyBrakWadyNiszczą paczki brak reklamacji olewają klienta -
-
~Janek / 2023-05-16 09:12
Niszczą paczki na potęgę i nie uznają reklamacji i dalej dobrze prosperują to możliwe tylko w Polsce. Omijajcie szerokim łukiem tą firmę ZaletyBrakWadyNiszczą paczki brak reklamacji olewają klienta -
~Ja / 2023-05-15 17:36
Kompletne dno, firma olewa klienta, odbiorca nie może się dogadać nawet w obłudze klienta, bo zgłasza się bot, nie człowiek. Zero kontaktu.
Kurier zadzwonił, bo nikogo nie zastał, tutaj plusik. Tylko, że doręczał o godzinie 11, a na przesyłce jest wyraźna informacja "odbiór po godzinie 15". Zakładałem, że okienko między 15 a 18 wystarczy. Niestety kurier pracuje tylko do 15... To po co w ogóle brał paczkę, mógł przekazać kurierowy który zaczyna od 15. No chyba, że DPD nie ma innych kurierów.
Ja rozumiem, że kurierzy też maja limity i goni ich czas, dlatego staram się zamawiać na paczkomaty, ale tym razem nie miałem takiej możliwości. Niestety ja do pracy zamówić nie mogę, a urlopu nie dostanę "bo czekam na kuriera".
Generalnie lipa, bo liczyłem, że okienko 3 godzin wystarczy.
No ale jak właścicielem jest Poczta Francuska, to mogą olewać "polaczków".ZaletyKurier zadzwonił z pytaniem czy ktos jest w domu.WadyBrak elastyczności i czytania informacji na paczkach -
~Ewcia11666 / 2023-05-15 15:52
Nie polecam. Olewają klientów, kurierzy nie są elastyczni do klienta. Kurier powinien pracować do godziny 17h a on pracę kończy wcześniej. Ma pretensje,ze musi dostarczyć w innych godzinach przesyłkę i jej nie dostarcza. Ma być przesyłka odebrana tu i teraz i jego nie obchodzi czy ktoś jest w domu czy nie. Kurier karze mi pozostawić pieniedze pod wycieraczka czy doniczka. Moim zdaniem to jest nie odpowiedzialne zachowanie kuriera. Opcją późniejszym terminie nie działa. Kurier wogole nie jest o tym poinformowany i wogole nie wie co to jest za opcja. NIE POLECAM!!! ZERO SZACUNKU I WYROZUMIALOSCI DLA KLIENTA. ZaletyBrakWadyNie ma szacunku dla klienta kurier chce kurier karze i kurier zada wogole nie ma współpracy z klientem -
~Michał / 2023-05-15 15:45
DNO, ZAWSZE PROBLEMY NAWET DODZWONIĆ SIE DO WAS NIE MOŻNA A KUREIER NIE ODBIERA TELEFONÓW. ZaletyBRAK
strona 123 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »