strona 121 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Kalashnikova Kateryna / 2023-06-12 11:49
DPD to jest najgorsze poczta w Polsce, to był ostatni raz kiedy ja Zamówiłam przez DPD. Zawsze problemy mam z DPD -
-
~Agaya / 2023-06-12 10:24
Najgorsza firma kurierska, przesyłka niedostarczona- ustalono nowy termin. Ciekawe z kim sobie ustalił Pan kurier nowy termin doręczenia skoro cały dzień jestem w domu i na niego czekam. Minęły 3 dni i przesyłki dalej nie ma.
Infolinia to żart. Niekompetencja i bezczelność. On nie wie i ktoś zaznaczył zły status. Dlaczego? Nie wiadomo, co z tym będzie? Nie wie. Równie dobrze małpę mogą posadzić przy telefonie, efekt byłby taki sam a może i lepszy.ZaletyBrak -
~Jompkey / 2023-06-12 10:22
Wysłana paczka do klienta. Nie dostarczona, bez drugiej próby doręczenia. Po kontakcie z firmą odsyłają od jednego punktu do drugiego. Nie można się niczego dowiedzieć ani doprosić. ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~Rafał / 2023-06-12 09:39
Najgorsza firma kurierska. Niestety czasem nie ma innego wyboru firmy kurierskiej ???? ZaletyBrakWadyKurierzy -
~fa / 2023-06-12 09:15
Kontakt z kurierem zerowy. Nie odbiera telefonu przez kilka godzin. Konsultant na infolinii niemiły, opryskliwy. Usłyszałam ze kuriera zadaniem nie jest odbieranie telefonu od odbiorcy (mimo ze dzwonię od kilku godzin). Trzecia paczka z kolei złe nadana mimo ze nadawca podał moj numer telefonu, oddział dpd nie twierdzi ze nie ma. Obsługa na infolinii to jakiś zart. WadyOsoba na infolinii bezczelna i opryskliwa -
~fa / 2023-06-12 09:15
Kontakt z kurierem zerowy. Nie odbiera telefonu przez kilka godzin. Konsultant na infolinii niemiły, opryskliwy. Usłyszałam ze kuriera zadaniem nie jest odbieranie telefonu od odbiorcy (mimo ze dzwonię od kilku godzin). Trzecia paczka z kolei złe nadana mimo ze nadawca podał moj numer telefonu, oddział dpd nie twierdzi ze nie ma. Obsługa na infolinii to jakiś zart. WadyOsoba na infolinii bezczelna i opryskliwa -
~Gini / 2023-06-10 09:42
Paczka nadana w środę. Zamówienie i nadanie równocześnie z InPostem. W czwartek inpost do odbioru w paczkomacie a DPD w piątek na infolinii informuje, że paczka nie trafiła jeszcze na magazyn docelowy i przewidywana dostawa w poniedziałek. To jest jakiś śmiech na sali. Pomijając już fakt, że przez paczkomaty mają połowę mniej roboty to i tak są tak ogarnięci, że czas dostawy mojej paczki na chwilę obecną jedyne 5 dni. Przysięgam, że to ostatni raz kiedy skorzystałem z usług tej firmy kurierskiej a dużo tego jednak zamawiam i wysyłam firmowo. WadyCena/jakość? Jakości nie ma totalnie żadnej. Czas dostawy. Kurier w poniedziałek mi pewnie znów zostawi paczkę wartą 5000 pod drzwiami. -
~Picia / 2023-06-09 17:55
Zamówiłam przesyłkę za granicą i nie miałam wyboru co do kuriera. Przesyłka dotarła szybko. Moja niska ocena wynika z tego, że dzień przed dostawą przekierowałam przesyłkę do punktu pickup. Pomijam absurdalne w mojej ocenie kody PIN, ale cierpliwie przekierowałam przesyłkę. Na drugi dzień dostałam informację, że kurier nie zastał nikogo w domu i że na następny dzień zostanie podjęta kolejna próba dostarczenia przesyłki - jeżeli się nie powiedzie to przesyłka wróci do Francji. Przekierowałam po raz drugi przesyłkę ale nie będąc pewna czy tym razem została przekierowana zadzwoniłam do punktu obsługi klienta. Zadziwiająco, w systemie było widoczne moje przekierowanie.
Więc jak to możliwe, że nie było widać poprzedniego? Prosiłam czy mogę odebrać paczkę na sortowni, ale nie, nie można. I jak to możliwe że kurier miał próbować ponownie dostarczyć przesyłkę w sobotę, od kiedy to DPD dostarcza przesyłki w soboty?
Oto lista moich zali:
1. nie dostałam dzień przed dostawą powiadomienia, że na następny dzień kurier spróbuje dostarczyć przesyłkę
2. przekierowanie zrobione niechcący dokładnie na jeden dzień przed dostawą nie zostało uznane, paczka nadal trafiła do dostawy przez kuriera na mój adres
3. nie mogłam odebrać przesyłki na sortowni
4. kurier nie zadzwonił do mnie aby ustalić termin odbioru
5. denerwuję się teraz czy znowu paczka nie będzie dostarczana wbrew temu co mówi system, wbrew temu co ustaliłam - bo skoro raz przekierowanie nie zadziałało to niby dlaczego ma zadziałać kolejne?
Jedynym kurierem któremu ufam jest DHL - nigdy nic nie zginęło i nigdy nie było problemu z dostawą. Znam gorszych kurierów od DPD, ale DPD popełnia za dużo błędów abym mogła mieć do nich zaufanie.ZaletySzybki transport międzynarodowy.WadyBrak emaila i smsa informującego że na następny dzień będzie dostawa. Nieskuteczność przekierowania przesyłki, brak możliwości uzyskania telefonu do kuriera, brak telefonu od kuriera że jest pod domem - byłam 2 klatki dalej, gdyby zadzwonił, to bym odebrała przesyłkę. Brak awizo. -
-
~Yulia / 2023-06-09 17:04
DRAMAT!! Moja paczka w systemie została odznaczona jako dostarczona, natomiast ja nie dostałam żadnej paczki. Dzwoniłam kilka razy do contact center i nic. Za trzecim razem połączyli mnie bezpośrednio z przewoźnikiem, który nie może do dziś znaleźć mojej paczki na jakimś magazynie! Totalne niedbalstwo, chaos i brak organizacji i kontroli. NIE POLECAM NIKOMU! ZaletyŻadnejWadyNiedbalstwo, olewanie klienta, brak organizacji i kontroli -
~Znowu Zawiedziony / 2023-06-09 14:03
Skorzystałem z usług DPD 3 razy. Paczki nigdy nie dotarły w deklarowanym (przewidywanym) terminie dostawy. W każdym przypadku paczka nie dotarła przed weekendem (pomimo odebrania przez kuriera w środę). Ba, ostatnim razem paczka nie dotarła nawet w poniedziałek do punktu odbioru. Nie ma możliwości odbioru paczki z punktu, w którym utknęła nawet jeżeli jej zawartość może przez czas przechowywania ulec uszkodzeniu/zepsuciu lub jest niezbędna do wykonywania obowiązków służbowych. Konsultanci na infolinii nie służą wskazówkami co robić, niechętnie udzielają informacji o możliwych formach złożenia reklamacji, unikają odpowiedzialności.
Ps. zmiana danych adresowych w formularzu na stronie przewoźnika nie działa - system informuje o zmianie danych, jednak w formularzu nadal widnieją niewłaściwe dane (pomimo modyfikacji 48h wcześniej).ZaletybrakWadyNotoryczne rozmijanie się deklarowanego i rzeczywistego terminu dostawy. Brak pomocy i wskazówek, co do alternatywnych możliwości rozwiązania sytuacji przez telekonsultantów. Funkcjonalności strony internetowej nie działają właściwie. -
~Ona / 2023-06-09 13:03
Dramat!!!
Kurier nawet się nie pojawił żeby dostarczyć przesyłkę, żadnego telefonu, tylko od razu oddał jako niedostarczona.
Było już kilka takich problemów z dostawą -
Bot w obsłudze - to kolejny debilizm
Absolutnie odradzam korzystania z usług tej firmy.ZaletyBrakWadyUsługi kurierskie - brak!!! -
~Niezadowolona / 2023-06-09 12:52
Współczuję kurierom pracującym w firmie DPD
Wysyłając paczkę i zamawiając przyjazd kuriera DPD oferuje przedziały godzinowe przyjazdu kuriera, pytam się po co? Skoro kurier nie jest w stanie fizycznie pojawić się o wskazanych godzinach? I w finale siedzisz cały dzień w domu i pilnujesz żeby nie przegapić jego wizyty i wysłać paczkę...
Nadaje w ostatnim czasie drugi raz przesyłkę za pośrednictwem tej firmy kurierskiej i mam powtórkę z rozrywki. Za pierwszym razem paczka wysyłana za granicę kurier miał podjechać konkretnego dnia, nie pojawił się mało tego w opcji śledzenia przesyłki pojawiła się informacja że z mojej winy bo był tylko paczka nie była przygotowana do wysyłki! Na złożoną w połowie marca rekalamcje do dziś nie dostałam odpowiedzi bo przecież nie mają czasu. Fakt ceny są konkurencyjne ale firma nierzetelna. Nie polecam!ZaletyBrakWadySłaby kontakt, wprowadzanie klienta w błąd -
~Mariola / 2023-06-09 11:43
Chcialam wystawić opinie konkretnemu Panu Kurierowi. PAN MARCIN, który kolejny raz dostarcza paczkę na Pawliki (nr tel. 517...883) w Rzepiskach, zasluguje na 10 z plusem! Szybko, sprawnie bez najmniejszych kłopotów! Przemiły, kulturalny .. pozdrawiam Pana Marcina i życzę firmie samych takich Parcownikow. Sugeruje przyznać Panu Marcinowi premie ???? ZaletySame zaletyWadyZero -
~Kacper / 2023-06-09 10:22
Wybrany przedział godzinowy nie jest w żadnym stopniu respektowany!!! To po co w ogóle na stronie jest opcja wyboru godziny? Doręczenie miało być 9-11, a kurier twierdzi że nic o tym nie wie i będzie o 14. Skandal!!! ludzie też pracują a nie siedzą cały dzień w domu!!! Zdecydowanie nie polecam DPD -
~Dominik / 2023-06-09 09:53
Kurier dpd przyjechał poszedłem po pieniądze za pobranie i pojechał mam ochotę wyciągnąć za fraki z busa i obić mu mordę. To wszystko co mam do dodania tak się nie robi..... ZaletyBrakWadySzkoda liter -
~Renata / 2023-06-08 12:45
Nie polecam,dwukrotnie za sprawą kuriera Sebastiana, nie otrzymałam przesylki,chociaż celowo zamówiłam za pobraniem i czekałam w domu na kuriera. WadyPorażka -
-
~Niezadowolony klient / 2023-06-08 12:25
Ta firma to jeden wielki żart. Powinni mieć slogan „zapewniamy, że NIE dostarczymy przesyłki na czas”. Klienta mają gdzieś oraz to, że mały chłopczyk nie dostanie swojego prezentu na urodziny. Brak słów. Trzeba chyba zamawiać z rocznym wyprzedzeniem, żeby szanowni państwo się wyrobili na czas. ZaletyNie ma żadnychWadyCała ta firma to wada -
~Andrzej / 2023-06-07 19:50
Super kurier pan Łukasz z DPD zawsze w kontakcie i zawsze o czasie BARDZO POLECAM ZaletyKomunikatywnośćWadyNie na -
~Kruchy / 2023-06-07 18:52
Paczks nsdana w Tychach termin doreczenia nastepny dzien roboczy tj 07,06,2023 Sledzenie paczki
Paczka pobrana do doręczenia o 11:38
O godz 18:30 zwroconna do oddzialu
Tychy od Sosnowca dzieli niespelna 30km. Ta firma to jakies nieporozumienie omijac szerokim łukiemZaletyDnoWadyDno -
~Monika / 2023-06-07 18:50
Paczka po godzinie 9 została wydana do doręczenia, jest godzina 18:44, więc zapewne się jej już nie doczekam. Specjalnie ustawiłam ten konkretny dzień odbioru (paczka dotarła do oddziału już dzień wcześniej), żeby na pewno ktoś ją dziś dostarczył, ponieważ potrzebuję rzeczy na jutro, a jutro jest świętem! Nawet nie wiem jaki jest powód, bo przecież kurier przez cały dzień ma wyłączony telefon, a infolinia ma już zapchaną skrzynkę z wiadomościami głosowymi. I tym sposobem cały dzień byłam uwiązana do mieszkania, a nie ma ani paczki ani informacji. Nie polecam, bo szkoda nerwów. ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem
brak kontaktu z infolinią
niedostarczanie przesyłek na czas
brak szacunku do czasu klienta
strona 121 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »