strona 115 z 630
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Marek / 2023-06-18 13:23
Witam, patrząc na większość opinii nie chcę tu poruszać kwestii czasu dostawy i kultury pracowników (Bo ludzie są różni).. Rozumiem że praca jest ciężka ale po ostatniej dostawie zrezygnowałem z usług tej firmy i nie polecam.. Towar przyszedł rozjebany doszczętnie, nie wiem czy ludzie którym został powierzony w czasie pracy rozgrywają męczę futbolu Amerykańskiego czy poprostu mają taki seksualny stosunek do swojej profesji.. Nie stety przesyłki nie odbierałem osobiście,bo na pewno bym jej nie odebrał..Po skontaktowaniu się z kurierem zostałem poinformowany że odnośnie reklamacji mogę jedynie wypełnić protokół szkody co uczyniłem (oczywiście dołączyłem zdjęcia opis itd).I co dalej,w sumie nić .Nikt się moją szkoda nie przejmuje zero kontaktu itp..Tak firma traktuję swoich klientów.Nie będę robił gówno aferki bo nie mam czasu na to ale zastanówcie się nad wyborem firmy kurierskiej. Ja skorzystałem z ich usług ostatni raz!!! -
-
~Karolina / 2023-06-17 20:55
A ja po tych negatywnych opiniach, napiszę tak…
Doskonały kontakt, zaangażowanie, uprzejmość, polecam wszystkim kuriera Przemysława
UBP035ZaletyTylko zaletyWadyŻadnych -
~Piotr / 2023-06-17 14:03
Tragedia. Nigdy więcej towaru dostarczanego przez DPD. Totalna firma krzak. Nigdy nie kupię już towaru u sprzedawcy, który będzie dostarczał towar przez DPD. Zatrudniają tam ludzi z przypadku, którzy pracują tam za karę. Kurier ma w 4 literach ciebie i Twoją paczkę. Nawet w sobotę gdzie dostarczenie jest dodatkowo płatne i skoro ktoś za to zapłacił, to chyba nie po to żeby dostać paczkę w poniedziałek. Moja paczka dostała status "adresat nie zastany w domu" kurier po kontakcie telefonicznym twierdzi, że dzwonił domofonem ale nikt nie otworzył więc pojechał i już nie wróci bo jest na drugim końcu miasta i nikt mu za paliwo nie zwróci. A pech chciał, że zepsuł się domofon. Wiem, że to nie jest obowiązek kuriera ale w całej mojej historii zamówień towarów z dostawą przez kurierów nie zdarzyło mi się, żeby kurier nie zadzwonił do mnie w podobnej sytuacji. Jedynie kurierom DPD nie zależy na dostarczaniu przesyłek. Obsługa klienta w DPD nie istnieje. Ukrainka na infolinii twierdzi, że jeśli kurier mówi, że nie przyjedzie to nie przyjedzie i ona nie ma na to wpływu. Brak słów. ZaletyBrakWadyKurierom nie zależy na dostarczaniu przesyłek. Infolinia rodem z PRL. -
~Endi / 2023-06-17 12:57
Totalna porażka... Pierwszy raz zamówiłem kuriera aby nadać dwie duże paczki. Kurier nie przyjechał, nawet nie zadzwonił i nie ma tematu. Dzwonie na infolinie, ta jest płatna 18gr za minute - też chyba jakiś żart w tych czasach, pan spr i mówi że faktycznie nie doszło do odbioru i mam sie kontaktować ze stroną przez którą zamawiałem... A co ma do tego ten portal, to firma kurierska sie nie wywiązała... Teraz firma przez którą zamawiałem jest nie czynna w weekend i będe sie bujać z tymi paczkami kolejne dni puki raczą przyjechać. Jakbym nie zadzwonił to wogóle nie byłoby tematu. A miałem nadać bardzo ważną przesyłke. Już wiem czemu mają taniej od konkurencji, szkoda że nie czytałem wczesniej opini. Nigdy więcej tego kuriera !!! WadyTa firma to jakiś żart, brak profesjonalizmu -
~Natii!!! / 2023-06-17 09:40
Porażka kurier zgłosił że o 19:24 był pod wskazanym adresem i nie miał możliwości zostawić awizo gdzie w moim bloku nie ma domofonów i mieszkam na parterze i oczywiście o tej porze byłam w domu nie raczył przyjść a tym bardziej zadzwonić nie polecam tej firmy bo to już nie jedna taka sytuacja że kurier nie chcę raczyć przyjść pod wskazany adres . ZaletyBrakWadyNieodpowiedzialność -
~Aga / 2023-06-16 23:32
Tragedia, nie polecam, ci dostawcy DPD to jakiś żart, nie zamawiać od firmy kurierskiej która nie dostarcza paczek. ZaletyNicWadyWszystko, kontakt, brak przesyłki, -
~Niezadowolony z DPD / 2023-06-16 19:42
Czekam na przesyłkę cały dzień poczym na śledzeniu paczki widzę że już odmówiłem odbiór. No poprostu fachowcy w swoim zawodzie, powiem tak, jak jest wybór to zawsze ich omijam, już wolę pocztą polską. ZaletyBrakWadyTerminowość, brak szacunku do pracy i klienta, buraczani kurierzy -
~Michał / 2023-06-16 16:23
Bardzo ważna dla mnie przesyłka została zwrócona do nadawcy, po rzekomej odmowie odbioru, nie zostałem poinformowany o próbie doręczenia wiadomością sms. Każda firma kurierska wysyła sms, kurier rano dzwoni i jest pełna kultura, a firma DPD to jesg dno totalne. Wady-Brak informacji sms o przesyłce
-kurier bez mojej wiedzy ustawił status przesyłki jako "odmowa odbioru" -
-
~Miras / 2023-06-16 15:28
SMS wysłany w ostatniej chwili. Byłam w domu ale kurier wcale nie dzwonił. Jestem starszą osobą, zapłaciłam za dostawę do drzwi a muszę jechać,by odebrać przesyłkę.OBURZAJĄCE ZaletyŻadnychWadyNie informują o przesyłce chamskie zachowanie kurierów trzeba jeździć po paczkę chociaż jest zapłacone za dostawę jednym słowem jeden wielki burdel -
~Monika / 2023-06-16 14:33
Tragedia. Nigdy ale to nigdy nie polecam tę firmę, gdyż nie dostarcza paczek nie wiem skąd biorą pracowników ale będąc w różnych częściach Polski to jest najgorsza firma kurierska DPD , z żadną inną firmą kurierską nie mam problemów a w DPD zawsze. Nie polecam. -
~Klaudia / 2023-06-16 13:15
Totalna porażka w czwartek paczka miała zostać dostarczona oczywiście kurier nie odebrał po czym miała zostać dostarczona następnego dnia roboczego czyli w piątek o godzinie 9:00 rano kurier zawiózł ją do punktu pickup żebym sobie ją sama odebrała w paczce był fotelik dla dziecka więc muszę iść z pięciomiesięcznym dzieckiem i przynieś sobie pod pachą fotelik ZaletyBrakWadyNiekompetentni niepunktualni nie dostarczają przesyłek rzucają przesyłkami agresywnie słownie w stosunku do klienta -
~Aleksandra / 2023-06-16 12:31
Paczka nie została dostarczona, dostałam informację, że nie odebrałam paczki od kuriera o 10:36, ale byłam o tej godzinie w domu, a kurier nie dzwonił ( nie mam zepsutego dzwonka). Nie mogę się dodzwonić do biura obsługi klienta, a w paczce były sadzonki kwiatów, które powinny być natychmiast dostarczone. -
~lixe / 2023-06-16 10:01
Nie dość, że nie raczył odpisać w jakiej godzinie mogę się go spodziewać
to dzwoniąc do domu zadzwonił raz i od razu poszedł, kompletna żenada.
muszę teraz latać za paczką ????????Zaletybrak -
~BR / 2023-06-15 22:31
DPD - najgorsza z możliwych firm kurierskich. Córka , która jest jeszcze dziś we Francji w BORDEAUX na studenckim ERAZMUSIE medycznym oczekiwała na kuriera do wysłania paczek z własnym dobytkiem z powrotem do Polski, mogę powiedzieć łącznie tydzień, kosztem cennych zajęć w szpitalu (strata, którą można wycenić finansowo, nie mówiąc o stratach moralnych). Zatem, pozostając w kontakcie z infolinią DPD w Polsce i we Francji, oczekiwała kuriera również dzisiaj (dzień siódmy, piąty z wyłączenie weekendu, podczas którego DPD nie pracuje.). Czekała cały dzień na powietrzu, mając "nóż na gardle", przy bramie Akademika, ponieważ jutro o świcie ma odlot do Polski i by uniknąć sytuacji z dni wcześniejszych, kiedy nie wiadomo skąd przy zleceniu elektronicznym pojawił się wpis o uniemożliwieniu kurierowi odbioru przesyłki, mimo iż Córka cały czas uważnie na niego oczekiwała. Skoro jednak kurier nie nawiązuje kontaktu telefonicznego, podjeżdża pod akademik albo i nie, to potem może bezkarnie zmieniać status paczki na "brak możliwości odbioru", choć dziwnym trafem, gdy odwoził paczkę, którą DPD uznało za za ciężką kurier zadzwonił i wezwał córkę ze szpitala w trybie superpilnym, żeby zabrała przesyłkę. DPD nie przewiduje, co jest fatalnym rozwiązaniem, wysyłki paczki z wagą ponad normę (a przecież wagę paczki nadawca na ogół ustala na „oko”), tylko dokonuje zwrotu paczki, za który obciąża klienta w rozliczeniu odroczonym, odsuniętym w czasie, z uiszczonej uprzednio wpłaty, natomiast ponowna wysyłka wymaga poniesienia kolejnych kosztów powtórnie. Dodatkowo informacje o statusie paczek zmieniają się nie wiadomo na jakiej podstawie, a paczki są źle traktowane- rzucane, szarpane etc., natomiast klient traktowany przez kuriera, jako zło konieczne, mimo używania wyuczonych, eleganckich, ale obłudnych sformułowań konsultantów telefonicznych.
Córka czekała w bramie Akademika do ostatniej chwili i do godziny 18-ej – do końca, konsultanci telefoniczni, poinformowani, że sytuacja jest naprawdę „gardłowa” i moment ostateczny, utrzymywali i zapewniali Córkę o odbiorze paczki zgodnie z planem przez kuriera DPD, który jest na trasie, po czym ze zrozumieniem dla jej zniecierpliwienia w tej sytuacji, przy kolejnej próbie kontaktu, zakomunikowano, że kurier odstąpił już od rozwożenia przesyłek w tym dniu i nie dojedzie. Córka, nie mając już innego rozwiązania musi zostawić cały swój dobytek na ulicy. Nie mamy zrozumienia dla kurierów, mimo dostrzegania ciężaru ich, pewnie niedostatecznie wynagradzanej, źle logistycznie zorganizowanej pracy, tym bardziej dla konsultantów, jednakże ze strony DPD czujemy się oszukani, upokorzeni, objęci haniebnym, traumatycznym doświadczeniem, które mamy nadzieję, nie przejdzie bezkarnie, choć nic tych przejść nie zrekompensuje. Odpowiedzialność za tę słabą, beznadziejną organizację pokrytą frazesami grzecznościowymi teleinformatorów i wyzysk kurierów ponosi najgorsza na świecie (ocena emocjonalna w kontekście wydarzeń jw.) firma kurierska DPD.
-
~apropo91 / 2023-06-15 21:16
Najgorsza firma kurierska nigdy wiecej juz z niej nie skorzystam... Wadylista dluga -
~Monitor / 2023-06-15 20:47
Dostałem maila ze paczka jest gotowa do odbioru. Przychodze do sklepu a tu co? Paczki nie ma. Kurier nie raczył sie w ogole zjawic gdy produkt mial byc dzisiaj u mnie. -
-
~alx / 2023-06-15 19:15
Zdecydowanie odradzam.Paczka nie dotarła na czas a w dodatku.
Nie wydano kurierowi.Ciekawe czy w ogóle dotrze.
Poza tym firma DPD sama zdecydowała o zmianie dostawy.
Dla mnie to po prostu dno.ZaletybrakWadyjak wyżej -
~Aneta / 2023-06-15 16:34
Już któryś raz paczka z DPD do mnie nie dotarła, kurier nawet nie pofatygował się zadzwonić, nawet nie podjechać pod dom. WadyPaczka nie dotarła -
~Grzegorz / 2023-06-15 13:52
Kurier nie doręcza według reguł trzeba go łapać na mieście mimo zgłaszania o nieobecności olewa sprawę i z premedytacją nie doręcza ZaletyCzasWadyKiepski kurier i obsługa klienta -
~Kuba / 2023-06-15 12:57
Dostałem meila, że błędny adres odbioru, gdzie była to paczka z towarem, który wymieniałem i tą pierwszą paczkę nie mieli problemu żeby dostarczyć do tego samego punktu. Kazali mi w wiadomości meilowej przekierować paczkę do innego punktu odbioru, zrobiłem to, dostałem meila zwrotnego, że udało się zmienić punkt odbioru. Następnego dnia rano dostaję meila, że paczka została nadana do zwrotu do nadawcy. Dodzwoniłem się do działu obsługi klienta i facet mi mówi, że kurier najprawdopodobniej nie zauważył zmiany punktu odbioru i oni nic już nie są wstanie z tym zrobić. Więc moje zamówienie wraca do nadawcy, bo oni tego nie ogarnęli, czekałem 3 tygodnie na buty i finalnie ich nie dostanę. Nie polecam z całego serca firmy DPD, jaja sobie ze mnie zrobili.
strona 115 z 630
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »