Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12667 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Riki230 / 2023-07-20 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy kurier w Ciechanowie. Bezczelny prymityw. Nie powinien mieć kontaktu z klientem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Paweł / 2023-07-20 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje!!! Paczka nie dostarczona i od 3 miesięcy nikt nie chce zwrócić pieniędzy za zapłacona maszynę.
  • ~Joasb / 2023-07-20 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD nie potrafił umieścić przesyłki w paczkomacie. Paczka zaginęła, w aplikacji zamieszczono informację, że odebrana. DPD się nie poczuwa. Na infolinii "poradzono", żeby zadzwonić do kuriera, bo przecież wiadomo który to kurier, ustalić co z nią zrobił... może zostawił w jakiejś Żabce. Paczka się nie odnalazła. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadySkrajna niekompetencja
  • ~ofiara DPD / 2023-07-20 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DPD by NIE DORĘCZYĆ niczego, kłamie że dużego domu stojacego pod nazwa ulicy z duzym nr - NIE MA niby ( zapadł sie pod ziemię ?) , i twierdzi ze NIE istnieja adresy gdzie nie ma numeru mieszkania, bo dostarcza tylko do bloków i MUSI być nr koniecznie mieszkania, bo bez nr mieszkania - kurier DPD nie uznaje istnienia jakichkolwiek adresów. . Kurier wielokrotnie kłamie wprowadzając dane w systemie DPD, że niby odbiorcy nie było , choć sam przyznaje telefonicznie , że NIE potrafi korzystać z mapy i nie odnalazł adresu dostawy i nigdy pod tym adresem NIE był. Brak skutecznego kontakt z DPD, na callcenter pracownicy ktorzy nie rozumieja co sie mówi i jedynie cytuja "wgrane" im do mózgu formułki, rozmowa gorsza jak z chatboot, bo konsultantom DPD płaci za BRAK jakichkolwiek dzialań no i za brak myślenia. Callcenter DPD to fukcja , niczego jego pracownicy nie robią. Mają tylko wgrane do mózgu "przepraszamy za te sytuację", albo "wyślemy zgłoszenie" , ale nic NIE robią, wiec to tel/kontakt fiksyjny. Dostawa przesyłki wskutek planowych działań kuriera i callcener 8 dni póżniej niz zapowiedziało DPD, I tylko dlatego,ze było 5 telefonów i 10 maili . BRAK kontaktu z danym oddziałem DPD, czyli nie ma zadnych info poza tym "że trzeba czekać KAŻDEDO DNIA CALY DZIEN pod adresem ( czyli model pisolondii: trzeba NIE pracować, tylko zawsze siedzieć w domuu , bo moze kiedyś jednak kurier DPD - widmo, sie jednak pojawi, jak akurat w jakims dniu bedzie mu sie chciało wyjatkowo pracować. Callcenter DPD uznaje takie działania kuriera za normalne: przeprasza ale doradza CZEKAĆ nadal, bo podobno kurier KIEDYŚ sie pojawi, Wiele telefonów, kilkanascie maili i ponad tydzien życia zmarowany, bo w DPD , NIE MA żadnej komórki od załatwiania spraw ( że kurier nie wykonuje swojej pracy i nigdy u mnie nie był, ale 3 razy wprowadził fałszywe info do systemu iz niby odbiorcy nie było) , callcenter to tylko maszynynopracownicy , co nie sa w stanie niczego zrozumieć ani niczego załatwić, sa zaprogramowani jedynie by odczytywać co jest w systemie ( czyli wprowadzone tam fałszywe dane, ktore widzi tez klient i dzwoni dlatego że sa FAŁSZYWE). To DRAMAT a nie firma kurierska, ale DPD jest mistrzem swiata w dziedzinie " jak uniemozliwić klientowi kontakt skuteczny z DPD jak przez tydzien nie ma dostawy przesyłki) No bo wtedy jak NIE ma skutecznego kontaktu, to pewnie klient sie zmeczy dalszym marnowaniem czasu, z zapomni ze miała być jakaś przesylka z DPD
    ZaletyBRAK !!!!!
    WadyWSZYSTKO jest wadliwe. Kurier DPD to albo mistrz olewnia pracy , bo nie chce mu sie niczego dostarczać, lepiej wpisać kłamstwo w systemie ze ne było odbiorcy, albo to debil ( sorry to termin medyczny, a nie obraza) co NIE widzi przez tydzień kolejnych "niby" prób duzego domu stojacego dokladnie pod tabliczka z nazwa ulicy i z bardzo duzym numerem ulicy. A wszystkie te działania kuriera DPD trwajace tydzien , popiera i "kryje" jego przełozony kuriera z danego oddziaiłu ( podobno powiadomiony wielokrotnie przez callcenter o sytuacji, bo klientowi samo DPD planowo BLOKUJE kontakt z danym oddziałem. Klient ma zdaniem DOD przez np 5czy 8 kolejnych dni siedzieć "pod aresem cały dzien , bo byc moze akurat kurier si e pojawi
  • ~Maciej / 2023-07-19 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko, firma kurierska DPD to kłamcy... Zarówno kurier który pierwszy dostarczał paczkę nie przekazał informacji swojemu koledze, pomimo zapewnień że to zrobi, chodziło o zmianę adresu. Kolejny kurier napisał że był pod pierwszym adresem, a to nie prawda bo żona była cały dzień w domu, a dziś Pani z infolinii powiedział mi, że paczka jest już na magazynie głównym i trzeba ją odebrać osobiście, udałem się na ten magazyn, a tam okazało się że jeszcze jej nie mają... Nie mam więcej pytań.
  • ~Zdruzgotany / 2023-07-19 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo ...
    Same problemy mam z tą firmą ...
    Prośba o coś pewnie przyjmiemy ale i tak jej nie zrealizujemy ...
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
    Inaczej nie jestem w stanie podsumować obsługi mojej osoby poraz kolejny przez tą firmę...
  • ~Ita / 2023-07-19 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Że ta firma jeszcze funkcjonuje to jest jakiś cud, ich hasłem reklamowym powinno być "nie dostarczymy waszej paczki"
  • ~Ita / 2023-07-19 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Że ta firma jeszcze funkcjonuje to jest jakiś cud, ich hasłem reklamowym powinno być "nie dostarczymy waszej paczki"
  • ~wisiu11 / 2023-07-19 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę 12-go wystartowała do mnie paczka z allegro z deską SUP i dotarła według harmonogramu śledzenia paczki no osiedlowej Żabki w piątek 14-go. Niby super na słoneczny weekend tak jak to sobie wymarzyłem tylko co z tego jak kurier nigdy nie dotarł z tą paczką do Żabki a na infolinii chłoposzek powiedział mi że ma info jakoby Żabka odmówiła przyjęcia paczki bo nie ma miejsca. Zaprosili po paczkę do magazynu gdzieś tam w polach pod Jaworznem ale zanim wystartowałem dostałem maila że wróciła do nadawcy z allegro. Ten wysłał wczoraj ponownie już na paczkomat DPD daj Boże żeby żeby dotarła bo niby że dziś 19-go. Ludzie ciśnijcie na inpost jak można bo DPD nie ogarnia.
    Zaletyżadne
  • ~Jebac DPD / 2023-07-19 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu. Paczka nie dotarła na czas. Na infolinii mozna pogadac sobie z botem
  • ~szymon / 2023-07-19 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat a nie firma.
    Przesyłka nadana do Gdańska. Nie dostarczona na czas. Po trzykrotnym kontakcie telefonicznym, dowiedziałem się, że nie są w stanie zrealizować dostawy i mam sobie sam odebrać paczkę z oddziału Gdańsk, jednak ten nie jest w stanie wydać paczki. Poprosiłem o zmianę na odbiór własny. Zostałem poinformowany, że mogę odebrać paczkę między 10 a 19.
    Tego samego dnia, powiedzieli mi, że nie wydadzą paczki, bo jeszcze nie jest przygotowane.
    Kuriozum!
    ZaletyBRAK
    WadyOPÓŹNIENIE, BRAK INFORMACJI, NIEUPRZEJMI LUDZIE NA INFOLINNI, BRAK POMOCY Z ICH STRONY
  • ~naiwny / 2023-07-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Maciej 789377345 oddział Zielona Góra, rano umawia się telefonicznie na dostarczenie paczki o 13:00, wiedząc, że nikogo nie ma pod wskazanym adresem robi próbę doręczenia przesyłki o godzinie 12:05 bo jemu się tak podoba.
    Brak jakiegokolwiek szacunku do klienta.
    Żenada.
    Zaletybrak
    Wadykurier robi co jemu się podoba, powinien dostawać prowizję za dostarczoną przesyłkę, a nie tylko za próbę dostarczenia.
  • ~Nie polecam / 2023-07-19 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak mi słów, nie miły kurier : kopał w paczkę na moich oczach i nie miał jak wydać

    Skandal
    ZaletyNA TĄ CHWILĘ ŻADNE
    WadyTRAKTOWANIE KLIENTA
  • ~Marlena / 2023-07-18 20:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Co się dzieje z oddziałem w Poznaniu? mam wrażenie ,że zmieniła się osoba odpowiedzialna za procesowanie paczek . Od kilku tygodni , paczki są za późno przyjmowane na oddział i zamiast wyjeżdżać do następnego oddziału w tym samym dniu , wyjeżdżają na następny dzień i klient otrzymuje taką paczkę po kilku dniach . Dziś jest godzi na 20,03h a paczka cały czas widnieje jako odebrana przez kuriera a powinna już wyjechać z oddziału ? tragedia . Klienci zaczynają rezygnować z przesyłek DPD . Mam nadzieję, że ktoś coś z tym zrobi i to natychmiast.
    Zaletyna obecną chwilę żadnych
    Wadypóźne procesowanie paczek
  • ~Maniek / 2023-07-18 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nigdy więcej DPD piszą że w godzinach takich a takich będzie doręczenie cały dzień w piz.... Czekanie na paczkę. Dramat
  • ~Maliniak / 2023-07-18 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszej firmy kurierskiej niż DPD.
    Nigdy więcej nic ta firma nie wyśle.
    Omijajcie ich szerokim łukiem.
    ZaletyZadnych
    WadyKontakt z kurierem,traktowanie kilenta
  • ~Agnieszka / 2023-07-18 17:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam z całym sercem DPD ponieważ Zamówiłam wczoraj wieczorem kuriera pod drzwi do odebrania No sporej przesyłki dla klientki godzina 8:15 rano 18 lipca 23 Dostałam telefon od pana kuriera z informacją że około godziny 11:00 tego samego dnia przyjedzie po odbiór paczki co byłam zaskoczona bardzo miło. Kurier bardzo sympatyczny pogadaliśmy sobie uprzejmie pomógł mi nawet z paczką potwierdził odbiór przesyłki na picie na potwierdzeniu odbioru przesyłki i przesyłka pojechała więc jeżeli ktoś miał problemy z innymi kurierami na przykład InPost to polecam z całego serca właśnie DPD ponieważ kurierzy informują że przyjeżdżają po odbiór paczki a nie że się nie odzywają w ogóle jeszcze raz z całym sercem polecam DPD przynajmniej na terenie Międzychodu województwo wielkopolskie.
    ZaletyZalety wypisałam de facto w opinii Ale informacja poprzedzająca telefonem o której godzinie kurier planuje przyjechać po paczkę bądź o której godzinie przyjedzie z paczką na terenie Międzychodu województwa wielkopolskie bardzo uprzejmy kurier DPD w tym samym rejonie bardzo punktualny kurier DPD Dlatego z całym sercem polecam
    WadyWady Chyba żadne
  • ~mm / 2023-07-18 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    już druga paczka idzie 5 dni, jakaś żenada. Najgorsza firma kurierska i już nigdy nie skorzystam
  • ~Niezadowolony / 2023-07-18 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni, zostawia przesyłki gdziekolwiek bez porozumienia z odbiorcą, zaznaczając, że przesyłka została odebrana. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Próba ustalenia, gdzie znajduje się przesyłka, trwa 5 dni. Utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Nie podają informacji, mimo, że określają czas, do kiedy sprawa zostanie wyjaśniona. Brak telefonu do kuriera. Kurier ma przyjechać wyjaśnić, gdzie jest przesyłka, po czym ponownie się nie pojawia i nie dzwoni. Ponowna próba kontaktu z Biurem Obsługi, gdy w końcu dowiaduję się, gdzie zostawiona została moja przesyłka, przy czym kurier kłamie, że ustalił to ze mną. Zresztą nie po raz pierwszy. Przesyłka zostawiona w krzakach, brudna, uszkodzona, zalana deszczem odnajduje się po 5 dniach! Firma kurierska umywa ręce.
    Innym razem ponownie zostawiona przesyłka bez kontaktu i uzgodnienia ze mną - Ważne dokumenty - dowód rejestracyjny samochodu pozostawiony w skrzynce - bez jakiejkolwiek informacji!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem i konsultantem; zbyt długie wyjaśnienia, gdzie jest przesyłka; pozostawianie przesyłek gdziekolwiek bez porozumienia z klientem; brak wyjaśnień ze strony Biura Obsługi Klienta
  • ~nmet / 2023-07-18 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier 5 razy zmieniał status na "nieobecność nadawcy", podczas gdy cały czas ktoś był w domu. Po kontakcie z infolinią i prośbą o ponowny odbiór otrzymałam informację że anulowali mi zlecenie. Tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062