Kurier DPD by NIE DORĘCZYĆ niczego, kłamie że dużego domu stojacego pod nazwa ulicy z duzym nr - NIE MA niby ( zapadł sie pod ziemię ?) , i twierdzi ze NIE istnieja adresy gdzie nie ma numeru mieszkania, bo dostarcza tylko do bloków i MUSI być nr koniecznie mieszkania, bo bez nr mieszkania - kurier DPD nie uznaje istnienia jakichkolwiek adresów. . Kurier wielokrotnie kłamie wprowadzając dane w systemie DPD, że niby odbiorcy nie było , choć sam przyznaje telefonicznie , że NIE potrafi korzystać z mapy i nie odnalazł adresu dostawy i nigdy pod tym adresem NIE był. Brak skutecznego kontakt z DPD, na callcenter pracownicy ktorzy nie rozumieja co sie mówi i jedynie cytuja "wgrane" im do mózgu formułki, rozmowa gorsza jak z chatboot, bo konsultantom DPD płaci za BRAK jakichkolwiek dzialań no i za brak myślenia. Callcenter DPD to fukcja , niczego jego pracownicy nie robią. Mają tylko wgrane do mózgu "przepraszamy za te sytuację", albo "wyślemy zgłoszenie" , ale nic NIE robią, wiec to tel/kontakt fiksyjny. Dostawa przesyłki wskutek planowych działań kuriera i callcener 8 dni póżniej niz zapowiedziało DPD, I tylko dlatego,ze było 5 telefonów i 10 maili . BRAK kontaktu z danym oddziałem DPD, czyli nie ma zadnych info poza tym "że trzeba czekać KAŻDEDO DNIA CALY DZIEN pod adresem ( czyli model pisolondii: trzeba NIE pracować, tylko zawsze siedzieć w domuu , bo moze kiedyś jednak kurier DPD - widmo, sie jednak pojawi, jak akurat w jakims dniu bedzie mu sie chciało wyjatkowo pracować. Callcenter DPD uznaje takie działania kuriera za normalne: przeprasza ale doradza CZEKAĆ nadal, bo podobno kurier KIEDYŚ sie pojawi, Wiele telefonów, kilkanascie maili i ponad tydzien życia zmarowany, bo w DPD , NIE MA żadnej komórki od załatwiania spraw ( że kurier nie wykonuje swojej pracy i nigdy u mnie nie był, ale 3 razy wprowadził fałszywe info do systemu iz niby odbiorcy nie było) , callcenter to tylko maszynynopracownicy , co nie sa w stanie niczego zrozumieć ani niczego załatwić, sa zaprogramowani jedynie by odczytywać co jest w systemie ( czyli wprowadzone tam fałszywe dane, ktore widzi tez klient i dzwoni dlatego że sa FAŁSZYWE). To DRAMAT a nie firma kurierska, ale DPD jest mistrzem swiata w dziedzinie " jak uniemozliwić klientowi kontakt skuteczny z DPD jak przez tydzien nie ma dostawy przesyłki) No bo wtedy jak NIE ma skutecznego kontaktu, to pewnie klient sie zmeczy dalszym marnowaniem czasu, z zapomni ze miała być jakaś przesylka z DPD ZaletyBRAK !!!!!
WadyWSZYSTKO jest wadliwe. Kurier DPD to albo mistrz olewnia pracy , bo nie chce mu sie niczego dostarczać, lepiej wpisać kłamstwo w systemie ze ne było odbiorcy, albo to debil ( sorry to termin medyczny, a nie obraza) co NIE widzi przez tydzień kolejnych "niby" prób duzego domu stojacego dokladnie pod tabliczka z nazwa ulicy i z bardzo duzym numerem ulicy. A wszystkie te działania kuriera DPD trwajace tydzien , popiera i "kryje" jego przełozony kuriera z danego oddziaiłu ( podobno powiadomiony wielokrotnie przez callcenter o sytuacji, bo klientowi samo DPD planowo BLOKUJE kontakt z danym oddziałem. Klient ma zdaniem DOD przez np 5czy 8 kolejnych dni siedzieć "pod aresem cały dzien , bo byc moze akurat kurier si e pojawi