To i tak mieliście Państwo zaszczyt skontaktować się z kurierem. Ja próbowałem 20 razy aż w końcu wyłączył telefon.
ZaletyBrak
WadySzkoda słow
~Dorota / 2023-07-25 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam, jedna gwiazdka to za dużo. Umawiam się z kurierem Damianem 506377827 na godz. max. 15.00. Cały dzień czekam w domu i pod telefonem, a o 16.45 otrzymuję info, że... kurier nie zastał odbiorcy. Próby dowiedzenia się w punkcie na Starowiejskiej w Gdyni na nic, bo miła Pani ma firmowy telefon przy sobie, a już skończyła pracę.
Zaletybrak
Wadybrak doręczenia
fałszywy powód braku doręczenia
~Aga / 2023-07-25 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Drugi raz dostawa przez Kurier Partycja 510594772 ,
Mam wrażenie że ta kobieta jest nie lubi ludzi ani swojej pracy ( a to chyba można zmienić) .
Opryskliwość, brak cierpliwość i podstawowych dobrych manier( proszę , dziękuję , dzień dobry...), to jej zasadnicze cechy .
Z takimi ta osoba chyba nie bardzo się nadaje do pracy która wymaga kontaktu z klientem.
Zamawiam często przez internet z dostawą przez kuriera , ale z DPD to już nigdy więcej!
~Grzegorz / 2023-07-25 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Jak najdalej od nich. Problem z doręczeniem a o dodzwonienia się do działu obsługi i kuriera można zapomnieć.
~Małgorzata / 2023-07-24 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przesyłkowa . Nie polecam Jak można zamawiać i wiecznie paczka uszkodzona
ZaletyŻadnych
WadyBrak słów
~Jan / 2023-07-24 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Kurier bez mojej wiedzy i zgody zostawił przesyłkę u sąsiada, pomimo tego paczka przyszła z dwudniowym opóźnieniem mimo, że dostawa była deklarowana na drugi dzień od zakupu. Najgorsza firma kurierska, absolutnie nie polecam.
~Paulincia / 2023-07-24 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Podczas rozmowy został uniesiony ton głosu ,bardzo nieprofesjonalne zachowanie
ZaletyBrak
WadyBardzo niemiła obsługa
~Matylda / 2023-07-24 17:06
Ocena: 1.00 / 5
DPD jest beznadziejne, nie polecam tej firmy.
Moja przesyłka z wodą została anulowana!!! Mieszkając na wsi I nie mając samochodu usycham z pragnienia nie wiem jakim prawem mozecie sobie panstwo anulowac przesylki XD kpina... Kurierzy- chamy nie mowiacy nawet po polsku, zostawiają cenne przesyłki na ulicy.
ZaletyBrak
~Ktos / 2023-07-24 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie składane w piątek, miało dotrzeć szybka wysyłka w poniedziałek, po czym kurier anulował zgłoszenie, zero kontaktu z kurierem pomimo dzwonienia
~Betina3334 / 2023-07-24 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nadana w czwartek po południu w Krakowie, jest poniedziałek i nadal nie dotarła do Legnicy, nie wiem czy dotrze we wtorek, raczej w środę. Jestem rozczarowana i zła. Mogłam się przejść na pieszo i szybciej bym to załatwiła. Nie polecam firmy.
ZaletyBrak
WadyAbsolutnie nie szybcy.
~Przemysław / 2023-07-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Firma nierzetelna, kurierzy bardzo nie uprzejmi, niekomunikatywni. Przywieziono uszkodzony towar i nie uznano reklamacji pomimo udokumentowania z mojej strony zaistniałej sytuacji. Z innymi firmami kurierskimi takie problemy nie występują. Odradzam współpracę z tą firmą.
ZaletyFirma nie ma żadnych zalet
WadyBrak elastyczności i komunikacji, koszmarni kurierzy, niekompetentna obsługa. Klient jest na z góry przegranej pozycji podczas współpracuje z tą firmą. Odp. Na reklamację można otrzymać na zasadzie “nie oddam Panu pańskiego płaszcza i co mi Pan zrobi? "
~Прокопець / 2023-07-24 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza poczta w Polsce, kurierzy to idioci, nie uprzedzają kiedy przyjdą, nie dają przesyłki bo nie widać resztę i nie przyjmują rozliczenia terminalem, musiałam jechać 10 km do oddziału po paczkę, i jeszcze zapłacić za dostawę 20 zł ????????to straszne, nigdy więcej nie skorzystam z tej poczty
~Asia / 2023-07-24 12:13
Ocena: 3.00 / 5
Fatalnie, najgorsza firma kurierska, rozwalili mi paczkę, dostarczyli uszkodzony towar, paczka pozostawiona przed domem. A teraz nie uznają reklamacji, po odwołaniu również mają mnie w d..... Nie odpuszczę im. I z całą pewnością już z tej firmy nie skorzystam.
~Bożena / 2023-07-24 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś koszmar kurier rzuca paczkę przez ogrodzenie,a szefowa kwituje to, że to normalne telefon do kontaktu był podany wystarczyło zadzwonić. Nie wiemjaki jest stan paczki, masakra NIE POLECAM
Wadysposób doręczenia - rzucenie przez ogrodzenie
~Daniel / 2023-07-24 11:15
Ocena: 1.50 / 5
firma nie stosuje sie do terminow ustalanyh co to kurna jest ze kurier dzwoni w środe umawiamy sie na piątek bo w czwartek osoba ktora miała telefon zastępczy do oddania tylko byla w delegacji zostalem umowiony z kurierek na piątek a to po ch*j kurier przyjezdza w czwartek rzekomo był dwa razy a nie zostałem powiadomiony nawet o tym ze przyjechal w piątek dzwonie czy bedzie moja paczka mowia ze tak a nagle sie okazuje ze kurier nie wzial jej z bazy bo rzekomo byl juz z nia u nas ok pokazac sms? ostatnie polaczenia kamery z przed domu? czy co zeby kurierzy nie kłamali tak czekam na wyjasnie sytuacji i jak najszybsze przysłanie paczki
Zaletymiły kurier (natrafilem tylko na jednego miłego )
Wadyopoznienia kłamanie oszczerbstwo nie stosowanie sie do wyznaczonych terminów
~Ewelina / 2023-07-24 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana w piątek ( bardzo wazny dokument) Zależało mi, ze ma dotrzeć w sobotę do odbiorcy. Pani zapewniała, ze bedzie na 100%. Poniedzialek przesyłka nadal nie dotarła. Może czas doszkolić pracowników! Wprowadzanie klienta w błąd!
~Klientka / 2023-07-23 20:52
Ocena: 1.67 / 5
20 lipca oczekiwałam na paczkę z MediaExpert. Miały być 3 elementy - deska do prasowania, pokrowiec na deskę i żelazko. Przewoźnik, bardzo miły pan, wcześniej zadzwonił, że będzie ok. 12.oo. Dostarczył paczkę w wyznaczonym czasie. Od razu poinformował mnie, że w firmie została jeszcze jedna paczka do mnie. Byłam zła, bo straciłam czas na oczekiwanie, trudno... miała być jedna przesyłka, tak zostałam poinformowana, jesteśmy tylko ludźmi, poczekam w domu na kolejną dostawę.... (Przyzwyczaiła mnie IKEA do tego typu "zagrań"!!! Boże uchowaj- nigdy więcej współpracy z IKEA!) Brakowało pokrowca i żelazka. Ok. 15.oo dotarła druga paczka - bez pokrowca!!! I tu pojawiły się problemy. Na infolinii DPD dowiedziałam się, ŻE paczki miały różne numery, ŻE nie było pokrowca na deskę i ŻE sama mam tę sprawę wyjaśniać z MediaExpert. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że otrzymałam zarówno od MediaExpert, jak i od DPD jeden nr przesyłki, poza tym sam przewoźnik od razu poinformował mnie, że została jeszcze jedna paczka w magazynie (po co jechał tylko z jedną???? ), Po prostu nie spakowano całości oznaczonej jednym numerem przewozowym! Potem Pani z infolinii DPD informowała mnie o dwóch różnych numerach paczek przewozowych. Nie obchodziło mnie, w jaki sposób oznakowują swoje paczki, o drugiej paczce nie miałam pojęcia! Tylko informacja przewoźnika, że coś zostało i dowiozą. W efekcie - MediaExpert przyjęło moją reklamację, chociaż twierdzą, że wysłali 3 elementy. DPD odżegnuje się od jakiegokolwiek z ich strony błędu i zostawia mnie problem do rozwiązania.
~Victor / 2023-07-23 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Tyle opinij i wszystkie negatywne, i się zgadzam. Problem nie tylko w pracownikach. Zarząd firmy to rzadkiej okazji buraki, bez wykształcenia i pojęcia jak się świadczy usługę, a to znaczy że tacy są i pracownicy. Kurier DPD wyróżnia się kompletnym brakiem myślenia . Czekałem na paczkę z zagranicy, niema informacji o terminie dostawy, niema kontaktu, mam siedzieć na dupie i czekać na wielkiego kuriera. Przywozi trzy razy paczkę pod czas nieobecności. W budynku ochrona, recepcja, można zostawić lub zadzwonić i zapytać czy może zostawić. To jest Dno Po prostu Dno.
Zaletytotalny brak
Wadyistnienie firmy
~Jan / 2023-07-23 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka która miała do trzech dni roboczych dotarła do mnie po siedmiu dniach. Nikt z Dpd nie wysłał żadnej informacji Nie polecam
~IddQde / 2023-07-22 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze dodam, że chciałem zadzwonić do kuriera zapytać się o co chodzi ale nie dostałem żadnej wiadomości z jego numerem telefonu, ich infolinia to jakiś żart.