Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12596 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Прокопець / 2023-07-24 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza poczta w Polsce, kurierzy to idioci, nie uprzedzają kiedy przyjdą, nie dają przesyłki bo nie widać resztę i nie przyjmują rozliczenia terminalem, musiałam jechać 10 km do oddziału po paczkę, i jeszcze zapłacić za dostawę 20 zł ????????to straszne, nigdy więcej nie skorzystam z tej poczty
  • ~Asia / 2023-07-24 12:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalnie, najgorsza firma kurierska, rozwalili mi paczkę, dostarczyli uszkodzony towar, paczka pozostawiona przed domem. A teraz nie uznają reklamacji, po odwołaniu również mają mnie w d..... Nie odpuszczę im. I z całą pewnością już z tej firmy nie skorzystam.
  • ~Bożena / 2023-07-24 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś koszmar kurier rzuca paczkę przez ogrodzenie,a szefowa kwituje to, że to normalne telefon do kontaktu był podany wystarczyło zadzwonić. Nie wiemjaki jest stan paczki, masakra NIE POLECAM
    Wadysposób doręczenia - rzucenie przez ogrodzenie
  • ~Daniel / 2023-07-24 11:15
    Ocena: 1.50 / 5
    firma nie stosuje sie do terminow ustalanyh co to kurna jest ze kurier dzwoni w środe umawiamy sie na piątek bo w czwartek osoba ktora miała telefon zastępczy do oddania tylko byla w delegacji zostalem umowiony z kurierek na piątek a to po ch*j kurier przyjezdza w czwartek rzekomo był dwa razy a nie zostałem powiadomiony nawet o tym ze przyjechal w piątek dzwonie czy bedzie moja paczka mowia ze tak a nagle sie okazuje ze kurier nie wzial jej z bazy bo rzekomo byl juz z nia u nas ok pokazac sms? ostatnie polaczenia kamery z przed domu? czy co zeby kurierzy nie kłamali tak czekam na wyjasnie sytuacji i jak najszybsze przysłanie paczki
    Zaletymiły kurier (natrafilem tylko na jednego miłego )
    Wadyopoznienia kłamanie oszczerbstwo nie stosowanie sie do wyznaczonych terminów
  • ~Ewelina / 2023-07-24 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w piątek ( bardzo wazny dokument) Zależało mi, ze ma dotrzeć w sobotę do odbiorcy. Pani zapewniała, ze bedzie na 100%. Poniedzialek przesyłka nadal nie dotarła. Może czas doszkolić pracowników! Wprowadzanie klienta w błąd!
  • ~Klientka / 2023-07-23 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    20 lipca oczekiwałam na paczkę z MediaExpert. Miały być 3 elementy - deska do prasowania, pokrowiec na deskę i żelazko. Przewoźnik, bardzo miły pan, wcześniej zadzwonił, że będzie ok. 12.oo. Dostarczył paczkę w wyznaczonym czasie. Od razu poinformował mnie, że w firmie została jeszcze jedna paczka do mnie. Byłam zła, bo straciłam czas na oczekiwanie, trudno... miała być jedna przesyłka, tak zostałam poinformowana, jesteśmy tylko ludźmi, poczekam w domu na kolejną dostawę.... (Przyzwyczaiła mnie IKEA do tego typu "zagrań"!!! Boże uchowaj- nigdy więcej współpracy z IKEA!) Brakowało pokrowca i żelazka. Ok. 15.oo dotarła druga paczka - bez pokrowca!!! I tu pojawiły się problemy. Na infolinii DPD dowiedziałam się, ŻE paczki miały różne numery, ŻE nie było pokrowca na deskę i ŻE sama mam tę sprawę wyjaśniać z MediaExpert. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że otrzymałam zarówno od MediaExpert, jak i od DPD jeden nr przesyłki, poza tym sam przewoźnik od razu poinformował mnie, że została jeszcze jedna paczka w magazynie (po co jechał tylko z jedną???? ), Po prostu nie spakowano całości oznaczonej jednym numerem przewozowym! Potem Pani z infolinii DPD informowała mnie o dwóch różnych numerach paczek przewozowych. Nie obchodziło mnie, w jaki sposób oznakowują swoje paczki, o drugiej paczce nie miałam pojęcia! Tylko informacja przewoźnika, że coś zostało i dowiozą. W efekcie - MediaExpert przyjęło moją reklamację, chociaż twierdzą, że wysłali 3 elementy. DPD odżegnuje się od jakiegokolwiek z ich strony błędu i zostawia mnie problem do rozwiązania.
  • ~Victor / 2023-07-23 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyle opinij i wszystkie negatywne, i się zgadzam. Problem nie tylko w pracownikach. Zarząd firmy to rzadkiej okazji buraki, bez wykształcenia i pojęcia jak się świadczy usługę, a to znaczy że tacy są i pracownicy. Kurier DPD wyróżnia się kompletnym brakiem myślenia . Czekałem na paczkę z zagranicy, niema informacji o terminie dostawy, niema kontaktu, mam siedzieć na dupie i czekać na wielkiego kuriera. Przywozi trzy razy paczkę pod czas nieobecności. W budynku ochrona, recepcja, można zostawić lub zadzwonić i zapytać czy może zostawić. To jest Dno Po prostu Dno.
    Zaletytotalny brak
    Wadyistnienie firmy
  • ~Jan / 2023-07-23 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka która miała do trzech dni roboczych dotarła do mnie po siedmiu dniach. Nikt z Dpd nie wysłał żadnej informacji Nie polecam
  • ~IddQde / 2023-07-22 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze dodam, że chciałem zadzwonić do kuriera zapytać się o co chodzi ale nie dostałem żadnej wiadomości z jego numerem telefonu, ich infolinia to jakiś żart.
  • ~IddQde / 2023-07-22 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w tej gówno fiermce muszą mieć super moce, na podglądzie statusu paczki, między otrzymaniem paczki przez kuriera, a rzekomą próbą doręczenia minęło dokładnie 8 sekund, według strony dpd do śledzenia paczki, kurier otrzymał paczkę o godzinie 06:45:08 a próbował ją doręczyć o 06:45:16, chyba nie muszę mówić, że pod moim domem nie było żadnego kuriera o tej porze. Specjalnie dopłaciłem w sklepie, w którym dokonałem zakupu za dostawę następnego dnia ale jak widać kurier ma to gdzieś.
  • ~Kuba / 2023-07-22 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedostarczają przesyłek. Kłamią że odbiorcy nie było. Niekorzystać z DPD.
  • ~Anna / 2023-07-22 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota, dostarczenie paczki do sklepu w tym czasie pracownicy obsługują klientów i proszą kuriera na poczekanie. Kurier wychodzi z paczką, a w niedziele uroczystość i brak butów. Dzwonię do kuriera jego stwierdzenie że czekać nie będzie on na to że sobota i szybko chce skończyć prace i bezczelne się rozłancza. 90% paczek jest dostarczanych (kilka tygodniowo)a raczej było przez firmę Dpd
    Pozdrawiam.
  • ~Marek / 2023-07-21 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno i brak profesjonalizmu.
    Pierwszy raz mi się zdarzyło, żebym nie dostał powiadomienia o przesyłce ani na maila, ani na telefon. Nie mogłem ani przewidzieć kiedy mniej więcej dotrze kurier (pracuje hybrydowo więc mógłbym zostać w domu), ani przekierować paczki, ani nic. W końcu dotarłem do historii zamówienia i dowiedziałem się, że paczka oczekuje w magazynie (wg podanych dat oczekiwała pół godziny), a na infolinii zastal mnie jedynie bot, z którym wiadomo, nic konkretnego się nie załatwi. Odebralbym nawet z tego magazynu, ale w pół godziny ciężko tego dokonać.
    Efekt jest taki, że paczka została zwrócona, a ja musiałem zamówić produkt raz jeszcze, ale tym razem droższy bo promocja się skończyła.
    ZaletyBrak
    WadyOrganizacja, infolinia (a raczej brak), obsługa, wszystko
  • ~Sławomir / 2023-07-21 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo negatywna, nie dostarczają do domu i kłamią, że byki, a towar trzeba odbuerać samemu.
    Odradzam korzystanie z ich usług.
    WadyKłamią, że dostarczają do domu.
  • ~Basia / 2023-07-21 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Dymitr jeżdżący w Starogardzie Gdańskim to totalna porażka. Bardzo rzadko korzystam z usług tej firmy, bo kurier zwyczajnie nie dowozi mi paczek. Za każdym razem dostaję informację o nieudanej próbie doręczenia przesyłki, mimo że ciągle ktoś jest w domu. Do tego nie odbiera telefonów, a ostatnio dwa razy zostawił mi paczki w sklepach, chociaż przesyłka zapłacona z dostawą do domu. Zgłaszałam już kilka razy skargi, ale nikt z tym nic nie robi po prostu olewają temat.
    ZaletyBrak
  • ~Wiktor / 2023-07-21 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to po prostu stan umysłu kurier nie potrafi odebrać paczki przez tydzień obsługa jest bezczelna i ma w d*pie to co się do nich mówi
    Wysłałem 3 maile z zapytaniem co z moją paczką nie dostałem żadnej odpowiedzi
    ZaletyBrak
  • ~Wkurw*** klient / 2023-07-21 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce im się jeździć z paczkami i rzucają do punktów pickup. Takich to wysyłać do kopalni miedzi w Meksyku! Co gdyby to była osoba niepełnosprawna? Na wózku? ze złamaną nogą - cokolwiek! Nie po to zamawia się do domu by potem starać się odebrać paczkę parę kilometrów od domu. Reklamacje też nic nie dają bo DPD ma tak zjeb*** regulamin, że broni tych leni.
    ZaletyBrak
    Wady20 prób kontaktu z kurierem, który rzekomo próbował mi dostarczyć paczkę.
  • ~Ewa / 2023-07-21 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier z DPD twierdzi że nikogo nie zastał w domu. Specjalne wziełam wolne żeby odebrać przesyłkę a on twierdzi że nikogo nie było pod adresem oszust jeden.Odradzam korzystania z usług tej nie solidnej firmy.
    WadyOszuści partacze
  • ~Monika / 2023-07-21 12:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja przesyłka została dostarczona w rozdartym kartonie, do tego stopnia, że można było zobaczyć zawartość przesyłki bez jej otwierania a był to telefon. Wulgarny kurier i brak chęcią zabrania paczki z powrotem. Dział reklamacji nie uznał szkody, która była składana dwa dni po dostarczeniu paczki tłumacząc, że minął już czas na jej złożenie co jest oczywiście nieprawdą.
  • ~Klient / 2023-07-21 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Notorycznie nie dostarczają paczek i musimy wysyłać pracowników po odbiór w różnych punktach.
    Tragedia, szczerze nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczają przesyłek
    brak możliwości złożenia reklamacji
    brak kontaktu z kurierem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8033
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004