Dnia 05.12.2022 r. wystawiona została etykieta zwrotna paczki (z telewizorem) dostarczonej przez DHL - na przesyłki 25712657369. Przesyłki DHL nie odebrał. Po po monitach telefonicznych - zero reakcji DHL. Dnia 08.12.2022 r. zostało ponownie sporządzone nowe zamówienie przesyłki o nr 25720654494. Przez 4 dni znowu brak reakcji. Kolejne interwencje telefoniczne pozostały bez reakcji. Podjąłem trzecią próbę zwrotu przesyłki i po wypełnieniu wszystkich danych formularza internetowego, otrzymałem 3 (trzecią) etykietę z numerem przesyłki 25731089921. Dostałem także maila z DHL, iż ostatecznie kurier odbierze paczkę 13.12.2022 r. (od 10 do 18) Nie odebrał. Wieczorem 13.12.b.r. wysłałem mailem reklamację. Otrzymałem mailowe potwierdzenie przyjęcia interwencji Nr interwencji: 0039407/12/22, z treścią: "W trosce o klienta dołożymy wszelkich starań ...". Kpiny. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię, że od 5 grudnia do 14 grudnia całe dnie czekam na kuriera. Żadnej reakcji.Nie dostałem ani jednego SMSa, DHL nie przesyła klientom numerów kontaktowych do kurierów. DHL wszystkim steruje elektronicznie, czyli beznadziejnie. Całkowite odseparowanie się firmy DHL od bezpośrednich kontaktów z ludźmi. Poniżej krytyki.ZaletyŻadnych zalet.
WadyRozbudowana do granic absurdu obsługa elektroniczna, która niczego nie zapewnia. Kontakt telefoniczny jest tylko z jednym numerem 42 634 53 45 - infolinia. Czas oczekiwania na rozmowę - minimum 30 minut. Mam nagraną rozmowę z dnia 14.12.2022 r.od 09.31, trwającą 23.41. Rozmowa zupełnie niczego nie załatwiła. Rozmówczyni połączyła się z kurierem, więc nie ma podglądu, co się dzieje z przesyłką, poza potwierdzeniem, że DHL ma zarejestrowany numer przesyłki. Korzystanie z usług DHL to czynność dla ludzi o silnych nerwach, dysponujących nieograniczonym czasem i traktujących zaniechania przewoźnika, jako normalne. To moje ostatnie zlecenie dla DHL.