Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7589 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zdzisław / 2022-12-14 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dnia 05.12.2022 r. wystawiona została etykieta zwrotna paczki (z telewizorem) dostarczonej przez DHL - na przesyłki 25712657369. Przesyłki DHL nie odebrał. Po po monitach telefonicznych - zero reakcji DHL. Dnia 08.12.2022 r. zostało ponownie sporządzone nowe zamówienie przesyłki o nr 25720654494. Przez 4 dni znowu brak reakcji. Kolejne interwencje telefoniczne pozostały bez reakcji. Podjąłem trzecią próbę zwrotu przesyłki i po wypełnieniu wszystkich danych formularza internetowego, otrzymałem 3 (trzecią) etykietę z numerem przesyłki 25731089921. Dostałem także maila z DHL, iż ostatecznie kurier odbierze paczkę 13.12.2022 r. (od 10 do 18) Nie odebrał. Wieczorem 13.12.b.r. wysłałem mailem reklamację. Otrzymałem mailowe potwierdzenie przyjęcia interwencji Nr interwencji: 0039407/12/22, z treścią: "W trosce o klienta dołożymy wszelkich starań ...". Kpiny. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię, że od 5 grudnia do 14 grudnia całe dnie czekam na kuriera. Żadnej reakcji.Nie dostałem ani jednego SMSa, DHL nie przesyła klientom numerów kontaktowych do kurierów. DHL wszystkim steruje elektronicznie, czyli beznadziejnie. Całkowite odseparowanie się firmy DHL od bezpośrednich kontaktów z ludźmi. Poniżej krytyki.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyRozbudowana do granic absurdu obsługa elektroniczna, która niczego nie zapewnia. Kontakt telefoniczny jest tylko z jednym numerem 42 634 53 45 - infolinia. Czas oczekiwania na rozmowę - minimum 30 minut. Mam nagraną rozmowę z dnia 14.12.2022 r.od 09.31, trwającą 23.41. Rozmowa zupełnie niczego nie załatwiła. Rozmówczyni połączyła się z kurierem, więc nie ma podglądu, co się dzieje z przesyłką, poza potwierdzeniem, że DHL ma zarejestrowany numer przesyłki. Korzystanie z usług DHL to czynność dla ludzi o silnych nerwach, dysponujących nieograniczonym czasem i traktujących zaniechania przewoźnika, jako normalne. To moje ostatnie zlecenie dla DHL.
  • ~Diana / 2022-12-14 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz z rzędu kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy. Nie dostałam żadnej informacji, że usługa nie zostanie zrealizowana, ani o powodach takiego stanu rzeczy. W biurze obsługi klienta byłam odsyłana pod inne numery, przy czym żadna z konsultantek nie chciała przekierować mojego telefonu - musiałam od nowa zapisywać numery i słuchać melodyjek w poczekalni. Będąc odbiorcą przesyłek nie mam lepszych doświadczeń. Kurier za każdym razem zostawia paczkę w inmedio, mino, że jestem cały dzień w domu. Raz nie dostałam nawet informacji, że paczka czeka, ani gdzie została pozostawiona. Dopiero interweniując u nadawcy otrzymałam informacje o paczce. Firma DHL zawiodła wielokrotnie i w mojej opinii nie jest to firma godna zaufania.
    ZaletyMożliwość wydrukowania listu przewozowego przez kuriera
    Wadynieterminowowść, brak realizacji usług, brak informacji o powodach niezrealizowania usług, brak kontaktu z kurierami
  • ~Bartek / 2022-12-14 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Miano Najgorszej firmy to i tak za dużo, totalna beznadzieja. Moja trzecia paczka już z Niemiec wraca z powrotem do adresata bo byłem nieobecny. Informują o jakiś dostawach i po trzy podejścia dostawy robią, bynajmniej takie informacje wysyłają że byli , a przesyłki i tak do mnie nie trafiają.
    Przecież ludzie pracują i nie siedzą w domach tylko po to żeby od nich dostać paczki. Mamy 21 wiek i telefony już istnieją od dawna, wystarczy zadzwonić i się dowiedzieć czy klient będzie w domu. Zatruwają tylko środowisko jeżdżąc tymi autami bezcelowo do klientów których i tak nie ma w domach bo pracują !!!!!
    Wziąłem nawet specjalnie dzień wolnego z pracy żeby dostać przesyłkę od nich przy drugim podejściu dostarczenia i nikt nie przyjechał i nikt nie zadzwonił i cisza. Ale na następny dzień miałem już wiadomość że nie było mnie w domu. Podejrzewam że u nich tylko boty pracują. Infolinia to jakaś kpina bo jak udało mi się skontaktować z człowiekiem to oni nic nie wiedzą gdzie jest przesyłka nie znają i nie pomogą. Boty u nich wiedzą więcej.
    Omijajcie proszę tą fikcyjną firmę jeśli chcecie zachować zdrowie i święty spokój co w dzisiejszych czasach jest bezcenne !!!!!!!!!!
    ZaletyŻenada
    WadyŻenada
  • ~Zniesmaczony / 2022-12-13 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest kpina. Kurier w ogóle nie zainteresowany dostarczeniem przesyłki. Zero kontaktu. Przyjeżdżał kilka razy po 8 czy tam 9 rano i tyle.
    W ich opinii zdaje się, że trzeba urlop wziąć, aby odebrać przesyłkę. NIGDY WIĘCEJ DHL !!!
  • ~Hej / 2022-12-13 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier dwa razy zaznacza, że nie mógł doręczyć paczki z powodu nieobecności... Mieszkam w miejscu, gdzie paczki zostawia się na recepcji, na której ZAWSZE ktoś jest. Niestety paczki nie mogę zamówić drugi raz, a została zwrócona do nadawcy pomimo moich pism o ponowne wysłanie. Obsługa i reklamacje to tylko automatycznie wysyłane wiadomości.
    Jeśli można wybrać inna firmę przewozową,KAŻDA będzie lepsza.
    Nie pozdrawiam...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Choinka123 / 2022-12-13 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem po co są wysyłane maile z informacją o której będzie kurier z paczką jak i tak się nikt do nich nie stosuje. Po telefonie do kuriera człowiek się dowiaduje że on już dziś nie pracuje i nie dostarczy paczki mimo że podany w mailu czas doręczenia jeszcze nie minął.
    ZaletyBrak
  • ~Witold / 2022-12-13 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Trafienie na DHL to kara. Kurier zamówiony w piątek, nie dotarł. W poniedziałek po telefonie (10 min czekania aż łaskawie ktoś odbierze) zapewnienie, że kurier pojawi się po odbiór....i niespodzianka. Nie pojawił się. Właśnie skończyłem rozmowę (wtorek) z "działem obsługi klienta". Dzisiaj się okazało, że zlecenie zostało już zamknięte w piątek ze statusem odebrane od klienta!!!. Sprawa została przekazana do działu interwencji. Niby co to ma znaczyć, będą interweniować u swojego kuriera, żeby łaskawie odebrał paczkę? Pomijam fakt, że 15 min wiszenia na telefonie zanim bezczelna panienka raczyła odebrać telefon.

    Z całego serca nie polecam DHL. Nigdy więcej już dobrowolnie nie skorzystam i każdemu będę odradzał korzystanie z usług DHL.

    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa klienta, nieterminowy odbiór, bałagan w systemie informatycznym, brak jakichkolwiek zalet!
  • ~Ktoś / 2022-12-13 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla tej firmy brakuje oceny 0 bo na nic lepszego nie zasługują. Cały dzień byłam w domu i czekałam na kuriera, żeby potem dostać wiadomość, że nie było mnie w domu. Paczkę zostawił w wygodnym dla siebie punkcie - 15km od mojego domu! Pomimo tego, że są bliższe punkty. Zgłaszanie skarg to tylko jakaś prowizorka. Dostaje się automatyczne wiadomości, które nie rozwiązują problemu.
  • ~Agnieszka / 2022-12-12 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy dhl
    Paczke zamowilam w listopadzie do dnia dzisiejszego nie dotarla do mnie. Jaka dostalam odpowiedz?
    "Na przesyłce nie było podanego numeru mieszkania ani ulicy brakowało również numeru telefonu do odbiorcy"
    Bzdura. Dziwne bo dostalam od kuriera smsa, ze dostarczy do mnie paczke. A dhl twierdzi ze nie bylo numeru telefonu. Brak slow
    NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM
  • ~niezadowolony / 2022-12-12 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetalna. Aż dziw, że takie coś utrzymuje się na rynku. Zupełnie nie rozumieją realiów i obowiązujących standardów. Szkoda czasu i energii na zadawanie się z tego typu organizacjami.
  • ~MEED / 2022-12-12 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki (dwie) nie dotarły na miejsce.
    Po dwóch tygodniach i chyba pięciu osobnych zgłoszeniach (bo konsultanci sztucznie zamykają zgłoszenia po jednej odpowiedzi żeby się cyferki zgadzały) w końcu namierzono przesyłki w Niemczech. Stamtąd miały dalej lecieć do Francji do odbiorcy. Zamiast tego poleciały z powrotem do Polski.

    I tak po TRZECH TYGODNIACH dwie, bardzo cenne (ok. 10k PLN) paczki nie trafiły do odbiorcy. Nie została podana przyczyna zwrotu. Support DHL Parcel mówi, że nie wie dlaczego tak się stało.

    Zgłoszenia nadal zamykane po jednej odpowiedzi zamiast doprowadzić sprawę do końca. Żadnej informacji nt. następnych kroków, zwrotu środków, itp.
  • ~Piecia / 2022-12-12 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    This is the worst and most destructive DHL branch. They can't redirect the package, they won't give details where the package is even though it has been in the store and they only write personal data protection. But instead of using it, they share customer data with third parties, thus breaking the clause in the agreement on the protection of personal data. In addition, they extort money and steal from customers and always have problems with everything. My sister and I got the impression that people without school work there and can't read with comprehension, or they're so burnt with weed (which is legal here) that they don't give a shit about everyone. Very rude service and disrespect. Instead of DHL, I recommend DPD, which corrects its mistakes within 24 hours, and not like DHL washes its hands, even though due to errors on their website, the package was delivered to an unknown place. And only after 3 weeks (kindly for the sender, who are so obscured), they sent data about sending the package and where it can be looked for. because most likely the suppliers take them home. After all, DHL will return the money for the package.
    Wadythey don't deserve any star
  • ~Grażyna / 2022-12-11 21:49
    Ocena: 1.67 / 5
    2 tygodnie idzie paczka do angli a miała być dostarczona bardzo szybko kłamie dhl
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~JK0503 / 2022-12-11 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejna. Trzy dni szukałem swojej paczki. W mailu podali że za 10-14 dni dojdzie paczka. Następnego dnia ok 8.30 dowiedziałem się z SMSa że dzisiaj między 10-12 będzie kurier. Kiedy prosiłem żeby u sąsiadów zostawił, bo często wzajemnie sobie pomoc świadczymy. Zero reakcji tylko notka że nikogo nie zastał. Informację na stronie zostawił że w PUP Łódź. Każda Żabka jest PUPem. W Łodzi jest kilkadziesiąt PUPów. W następnej informacji podano że paczka oczekuje w konkretnej Żabce. W niedzielę są czynne więc... jadę. Nie ma mojej paczki! Następnego dnia, w poniedziałek dzwonie po kolejnej wizycie w owej Żabce. Przyjęli zgłoszenie o zaginięciu paczki. Za 2 godziny dostałem SMSa że już jest w tej Żabce. Odebrałem, 3 dni, kilka wizyt w kilku Żabkach. Nawet słowa przepraszam nie usłyszałem! Najgorsza firma kurierska z jaką miałem odczynienie. Więcej z niej nie skorzystam i Wam odradzam.
    Zaletybrak
    WadyKłamstwa w korespondencji. Kurierzy nierzetelni.
  • ~rafał / 2022-12-11 19:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam i nigdy nie skorzystam z waszch usług w ciągu dwóch lat w ziołem dostawę na sobotę i nie dotarła na czas
    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~kkb / 2022-12-10 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja ocena 0. Jeśli jest wybór, nie należy korzystać z usług tej firmy. Proces reklamacji nie istnieje - firma spokojnie czeka, aż przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, a maile zwrotne są w stylu jest nam przykro i mamy nadzieję, że zostaniecie z nami.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczanie przesyłek zgodnie z adresem
  • ~Kasansra / 2022-12-10 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, zachęcam firmy do rezygnacji z jej usług, gdyż można od razu stracić klienta. W regulaminie czytam, że kurier podejmuje dwie próby dostarczenia przesyłki a w moim wypadku nie podjął żadnej. Siedziałam w domu od rana a po godz. 13,00 dowiaduje się, że przesyłka przekierowana do Żabki odległej ode mnie o pare kilometrów . W dodatku regulamin firmy stanowi on, iż przesyłka moze być przekierowana na inny adres za zgodą odbiorcy. DHL nie przestrzega ustanowionych przez siebie dyrektyw i nie egzekwuje tego od swoich zleceniobiorców.
  • ~Ok / 2022-12-09 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy, są niemili. Obsługa klienta traktuje człowieka "z buta". Odpowiadają sztampowo typu: "wszystko odbyło się zgodnie z procedurą"
    Mimo możliwości doręczenia małej przesyłki do punktu pop DHL, kurierzy nie robią tego, nie tłumaczą dlaczego. Kurier w mojej okolicy jest między godziną 10 a 13. Ja pracuję od 7 do 15.
    Gdyby chociaż byli mili to nie pisałabym tego komentarza, niestety każdy jest wrogo nastawiony i nieuprzejmy.

    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa,
    Brak rzetelnych informacji
  • ~Natalia / 2022-12-09 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka leży na magazynie trzeci dzień i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego… Po kilku telefonach i zgłoszonych dyspozycjach zapewniono mnie, ze przekażą do realizacji. Niestety paczka nadal na magazynie. SKANDAL
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, przetrzymywanie paczek
  • ~Dorita / 2022-12-09 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan rejonu Dorotowo, bardzo nie miły, kiedy szukał mojej paczki to rzucał paczkami jak by to były ziemniaki ????????????brak kultury osobistej,co drugie słowo na k. Żal
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905