Zamówiłam kuriera DHL, żeby przyjechał po odbiór paczki, którą chciałam wysłać. Po 29 minutach czekania na infolinii dowiedziałam się, że kurier nie przyjechał z powodów warunków atmosferycznych, o czym nikt mnie nie powiadomił. Drugiego dnia walki o wysłanie paczki po 15 minutach czekania na infolinii dowiedziałam się, że wczorajszy kurier przełożył odbiór przesyłki, a następnie oddał zlecenie innemu kurierowi, więc znów nikt nie przyjechał. Zgłosiłam interwencję poprzez infolinię. Kuriera dalej nie było. Rozwiązałam umowę i złożyłam nową. Znów kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, więc po 15 minutach czekania na infolinii trafiłam na świetnego pracownika, który pomógł mi złożyć skargę, skuteczną interwencję, po której dostałam maila z przeprosinami. W międzyczasie okazało się, że pracownicy, którzy planują trasę kuriera nie uwzględnili mojego adresu w planie pracownika. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię z samego rana, po około 10 minutach dodzwoniłam się i pracownica przyłączyła mnie na rozmowę z kurierem (czyli da się). Kurier powiedział, że będzie, ale nie wie o której i jeszcze zadzwoni. Zadzwoniłam po kilku godzinach znów na infolinię, żeby upewnić się czy kuruer ponownie nie przekazał zlecenia komuś innemu. Na szczęście tego nie zrobił, 15 minut przed przyjazdem zadzwonił i powiedział, że niedługo będzie i faktycznie się zjawił, zabrał paczkę, odjechał. Teraz zostało mi modlić się o bezproblemowe dostarczenie paczki do odbiorcy. Zalety- jeden kompetentny pracownik, który pomógł mi rozwiązać problem
- kurier, który faktycznie zadzwonił przed przyjazdem
Wady- długie czekanie na infolinii
- pomimo wyrażania zgody na komunikację mailową podczas pierwszej interwencji nie dostałam żadnej wiadomości
- pierwsza interwencja była nieskuteczna
- pracownicy planujący trasę kuriera nie uwzględnili w niej mojego adresu
- brak informacji od firmy o przesunięciu czy przełożeniu zlecenia na inny dzień
- kurier nie pojawia się w wyznaczonym terminie bez uprzedniej interwencji