strona 90 z 380
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »
-
~Alutka / 2023-01-09 13:36
Nie podejmują dostarczenia przesyłki pod adres tylko zostawiają w punkcie. Nie polecam -
-
~lena / 2023-01-09 13:24
DHL to najgorsza firma kurierska. a dniu 3 stycznia nadalam paczke z odbiorem w miejscu zamieszkania, dnia 4 stycznia kurier mial odebrac w godz. 10-15 po godzinie 16 gdzie godzine probowalam dodzwnic sie w koncu odebrala pani .ktora z usmiechem w glosie pow ze kurier skonczyl prace i nie przyjedzie. rodzinie nigdzi nie wychodzili bo czekali na kuriera. po wszczeciu "interewencji" przyjechal kurier, który poinformowal mamae ze jutro paczka dotrz na miejsce. Oczywiscie dostal napiwek. Dzis jest 9 styczen paczka w godz. popoludniowych godzinach ma dotrzec. Nie polecam tej firmy z calego serca. Dodam ze mama jechala do szpitala .jest bardzo schorowana nie moze dzwigac . Potraktowanie przez DHL jest uwlaczajace godnosci ludzkiej. Zaletyzero zaletWadysame wady -
~Basia / 2023-01-06 22:40
Nie polecam DHL. Nadałam paczkę 29.12.2022 do Dablin 30 12.byla w Holandi i tam leży do dziś a mamy 6.01 2023 i nikt nie wie dlaczego a zapewniali że do 5 dni roboczych będzie na miejscu. -
~Ness / 2023-01-06 09:02
Kurier nie był u mnie bo się mu nie chciało jechać z paczką wygodnie było zostawić paczką w punkcie i napisać że po nie udanej próbie doręczenia paczką nie została doręczona jest to śmieszne bo cały dzień jestem w domu i nikogo nie było ZaletyNie polecamWadyNie polecam -
~Wam / 2023-01-05 21:32
Nie polecam. Paczka gabaryt nadana w Toruniu. Zamiast w lubuskie zostala przez DHL dkuerowana do Siedlec. Dwa dni oczekiwania w domu. Przesylka dotarla gdy bylem w pracy, nie moglem odebrac osobiscie. Podczas wyladunku przesylka (500kg) zostala upuszczona i przewrocila sie. Towar pewnie uszkodzony. Tragediaa. Nie polecam. Bede dochodzic swoich praw w sadzie WadyOpieszalosc, brak profesionalizmu, pretensjonalnosc -
~MonoR / 2023-01-05 19:45
Czekam w domu na paczkę, nigdzie nie wychodzę żeby nie minąć się z kurierem po czym dostaję powiadomienie że paczka została zostawiona w żabce po nieudanej próbie dostarczenia. Żenada. Żadnego telefonu, żadnego domofonu Kurierowi nie chciało się na 3 piętro wchodzić? Zadzwonił by w domofon i poprosił o zejście jak człowiek to bym zeszła bo to była ważna przesyłka. Pojechał prosto do żabki bez najmniejszego wysiłku. Takie rzeczy tylko w DHL. Jeszcze się nie spotkałam z takim trybem olewczym u kurierów innych firm. Nie polecam ✌️ -
~kas / 2023-01-05 17:58
zgłaszam skargę, od 1 grudnia jak zamknęli placówke dhl w Zabrzu poziom obsługi spadł na -50 %, nadanie paczek nie przygotowane, co chwile maszyna przepełniona albo zepsuta nie można nadać. kurierzy też kiedy chcą mają włączony telefon to nie odbierają albo wyłączony dramat jednym słowem , brak podstawowego komunikatu z kurierami, brak możliwości nadania wysyłki ZaletybrakWadybrak słów do dhl -
~paw / 2023-01-05 17:57
zgłaszam skargę, od 1 grudnia jak zamknęli placówke dhl w Zabrzu poziom obsługi spadł na -50 %, nadanie paczek nie przygotowane, co chwile maszyna przepełniona albo zepsuta nie można nadać. kurierzy też kiedy chcą mają włączony telefon to nie odbierają albo wyłączony dramat jednym słowem , brak podstawowego komunikatu z kurierami, brak możliwości nadania wysyłki Zaletyżadne na terazWadybrak podstawowego komunikatu z kurierami, brak możliwości nadania wysyłki -
-
~Andzia / 2023-01-05 16:33
Jestem bardzo niezadowolona z pań kurierek ,są przemądrzałe, aroganckie i uważam, że ktoś z góry powinien z nimi przeprowadzić szkolenie na temat dobrego zachowania. Jak to możliwe, że za paczkę mam do zapłacenia 93 zł, a one po raz kolejny nie mają wydać. Na początku darowałam, bo myślałam, faktycznie nie musi mieć drobnych, no ale nie któryś raz z kolei. Po za tym jakieś pieniądze przy sobie mają, żeby oddać 7 zł. Żałuję, że na moim rejonie zabrali facetów.,byli 100 razy lepsi, pomocniejsi i zawsze uśmiechnięci. Takim ludziom z przyjemnością zostawiało się napiwek ,lub poczęstowało czekoladą. WadyNieuprzejmość, aroganckosc -
~Mateusz / 2023-01-05 16:09
Paczka jakimś cudem z Szczecina do Rzeszowa dotarła w mniej niż dzień, po czym od 3 dni tkwi w głogowie małopolskim, i codziennie te same powiadomienia przychodzą... Porażka, DPD czy InPost by mi 3 razy to już przywieźli. WadyBrak kontaktu z klientem -
~Maciej / 2023-01-05 15:00
Paczka od wczoraj rano mogła zostać odebrana przez kuriera odebrał ją dzisiaj rano i nawet mi jej nie przywiózł mimo że jest 30km stąd nie polecam serdecznie tej firmy jedynie DPD lub inpost ZaletyNie maWadyWszystkie -
~Ewa / 2023-01-05 13:45
Porażka i kompromitacja. Dokumenty (kilka stron) wysłane jako express parcel 27 grudnia do Wlk. Brytanii dotarły do adresata 4 stycznia po południu, między innymi z powodu błędnego przekierowania do Dubaju(!), czego dowiedziałam się od miłego Pana z infoiinii, niestety bez żadnych dalszych wniosków z jego strony, np. rekompensaty dla mnie itp. Usługa ta kosztowała 190 zł. Dziękuję, nigdy więcej... ZaletybrakWadyPoza zbyt długim czasem dostawy, daje się odczuć niekompetencja (brak przeszkolenia?) osób obsługujących wysyłkę w punktach DHL w In Medio (kilka bezskutecznych prób w centrum Warszawy, zanim w końcu się udało wysłać) -
~Michał / 2023-01-05 13:32
Kurier który miał dostarczyć paczkę pod wskazany adres dostarczył ją do punktu odbioru. Zero kontaktu domofonem ani na wskazany numer telefonu. Kpina z klienta. ZaletybrakWadyoszustwo -
~Aleinad / 2023-01-05 13:12
Paczka nadana 11.12.2022 przed DHL Parcel, miała dojść z Polski do Francji w 5 dni roboczych. Od 14.12.2022 do 03.01.2023 brak zmian statusu na stronie do śledzenia paczki (paczka w centrum sortowania w Polsce) i brak odpowiedzi na mejle. 04.01.2023 paczka zostaje zlokalizowana w Niemczech, po czym, bez żadnego wyjaśnienia, wraca do Polski i zostaje zwrócona nadawcy :/ totalny brak profesjonalizmu. Nie zaufam DHL więcej z przesyłką. Brak kontaktu i profesjonalizmu. Polityka odszkodowań za zgubione przesyłki bardzo niekorzystna dla standardowej paczki. ZaletyCena (gdyby usługa była wykonana) -
~Gon / 2023-01-05 10:35
Brak kontaktu z klientem, nawet nie próbowali zadzwonić ani zapukać w drzwi -
~Mateusz / 2023-01-05 09:40
Kurier obsługujący Koszalin rejon wyki. Nie polecam nie pojawił się pod wskazanym adresem zaznaczył w systemie że paczka odebrana. Później zostawia nagle awizo. Nie polecam tak mało solidnej firmy brak profesjonalizmu. Reklamacja złożona. Paczka zniknęła. -
-
~bytom / 2023-01-04 15:52
Kuriera obsługującego rejon Bytom (Mickiewicza)można tylko określić jednym słowem TRAGEDIA,nie miły zero zainteresowania swoją pracą a najlepszym rozwiązaniem przekazać przesyłkę do punktu odbioru -
~Emilia Olsztyn / 2023-01-04 12:51
Zero kompetencji mimo że byłam w mieszkaniu i czekałam na paczkę otrzymałam informacje że nie było mnie i paczkę awizowano do punktu w żabce po telefonie do kuriera otrzymuje informację sprzeczne ponieważ domofon działa drzwi od klatki dodatkowo są otwarte poza tym pan kurier informuje mnie że dobijał się do mojej klatki i na pytanie która to klatka podaje mi zła lokalizację klatki. Pan arogancki, bez kultury. ZaletyZadnychWadyBrak kompetencji robienie z ludzi debili -
~Lilly / 2023-01-04 12:04
Zamówiłam paczkę z Douglas 24.12.2022. Jak się okazało paczka miała być nadana z Niemiec przez DHL (o czym dowiedziałam się po zakupie). 2.01.2023 paczka miała zostać dostarczona pod wskaznay adres, cały dzień pozostawałam w domu oczekując na paczkę, co jakiś czas sprawdzając jej status na stronie DHL - jakie było moje zdziwienie gdy znalazłam tam komunikat o 17:12, że nie zastano mnie w domu (brak kontaktu ze strony kuriera, w tym telefonicznego, cały czas byłam w domu). Z uwagi na długie oczekiwanie na paczkę i nieprawdę stwierdzoną w statusie, próbowałam dodzwonić się na oficjalną infolinię DHL - brak możliwości porozmawiania z konsultantem, próbowałam wobec tego podać nr paczki botowi? na infolinii i uzyskać informację na jej temat, jednakże łącznie 4 próby skończyły się niepowodzeniem. Znalazłam kontakt do DHL poprzez profil "DHL pomoc" - po podaniu potrzebnych danych otrzymałam informację, że kurier otrzymał błędne dane, tj. nie zgadzała się jedna cyfra w kodzie pocztowym (nadal jest to teren obok siebie). Następnego dnia 3.01.2022 otrzymałam telefon z obsługi klienta, że pomyłka była w adresie, ale dotyczyła jednak numeru mieszkania (sprawdziłam na stronie Douglas zamówienie i wszystkie dane podałam prawidłowo) i albo otrzymam paczkę 4.01.2023 na adres pierwotny albo mogę przekierować paczkę. Przekierowałam ją na inny adres i w godzinach 10-12 w dniu 4.01.2023 miała zostać dostarczona. 4.01.2023 o godz 10:22 otrzymałam telefon od kuriera, że stoi pod klatką. Proszę, aby wybrał wobec tego numer mieszkania i mu otworzę. Otrzymałam informację, że stoi pod klatką, ale pierwotnego adresu. Poprosiłam, aby zadzownił wobec tego do swojej bazy/centrali, ponieważ wczoraj zostałam zapewniona na infolinii, że paczka zostanie dostarczona na adres przekierowania. Po wymianie zdań, z której wynikało, że Pan nie zna telefonu do swojej centrali (???) oraz, że mogę sama sobie zadzwonić, stwierdziłam, że podjadę na adres pierwotny i poszukam Pana, na co ten przystał. W międzyczasie zadzwonilam na numer, z którego w dniu poprzednim otrzymałam informację o przekierowaniu - tam Pani mnie poinformowała, że nie wie czemu kurier pojechał na pierwotny adres, ponieważ dane o adresie do przekierowania paczki zostały prawidłowo przekazane i jedyną opcją jaką może mi zaproponować jest dostawa kolejny raz na poprawny adres. Powiedzialam że odezwę się jeśli nie znajdę kuriera, ponieważ czekam na te paczkę już prawie 2 tygodnie! (12 dni). Po znalezieniu kuriera na osiedlu przywitałam się i podziękowałam za paczkę. Obejrzalam ją i nie było tam adresu przekierowania, a jedynie wewnętrzna korespondencja firmy DHL między pracownikami, aby poprawić dane i dostarczyć paczkę na ADRES PIERWOTNY (tu podany dokładnie tak sam adres jak na paczce) w dniu 04.02?? Kolejny raz spytałam na infolinii, jak kurier miał dostarczyć paczkę na adres przekierowania, skoro nie ma adresu przekierowania na paczce, a jedynie powtórzony adres pierwotny. Dostałam iformację, że najwyraźniej ktoś na magazynie nie nakleił prawidłowego adresu, który został przekazany. Na paczce są okleiny - łącznie 3, na żadnej śladu przekierowania na adres prawidłowy. Na kogo mogę złożyć skargę? Na niewykonanie usługi na DHL24. Jakę będą konsekwencje? To wewnętrzna sprawa firmy.
No więc tyle, nie polecam usług tego przewoźnika, po paczkę najpewniej i tak pofatygujesz się sam, mimo włożonego wysiłku w jej otrzymanie.
Jakkolwiek dziękuję za pomoc profilowi DHL Pomoc na Facebooku.ZaletyPomocny profil na Facebooku DHL Pomoc -
~Anna / 2023-01-04 11:20
Najgorsza firma kurierska. Z wami zawsze jest problem nie przyjeżdżacie na czas nie odbieracie telefonów mylicie miejscowości co jest dla mnie nie zrozumiałe jak można w dzisiejszych czasach nie potrafić korzystać z nawigacji ty bardziej będąc kurierem! Nie polecem! DPD ZAWSZE NA CZAS I BEZ PROBLEMÓW!
strona 90 z 380
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »