WadyNic na czas wszystko pod górkę telefonicznie nikt nic nie wie nie maja dostępu do przesyłek co się dzieje Kurierzy robią co chcą nie dostarczają przesyłek kłamią że byli pod adresem że nie po drodze odebrać przesyłkę przyjerzdżają po 2 dniach.
strona 74 z 380
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Rafał / 2023-03-30 15:51
Przesyłka nadana 28.03.leżała 3 dni w Punkcie odebrana przez Kuriera 30.03.2023. Po raz kolejny niechlujstwo i brak kontaktu miedzy DHL a kurierem. zmyslają że Kurier miał nie po drodze.Telefonicznie zapewniali że Punkt nie wydał przesyłki po Kontakcie z Punktem okazuje się że Kurier nie zajechał przez 2 dni po przesyłki. Brak słów 2 raz mnnie oszukują pierwszym razem nie doręczyli przesyłki bo Kurier nie mógł znaleźć adresu niby dzwonił a Odbiorca nie miał żadnych połączeń nieodebranych. Firma kłamie brak logistyki brak komunikacji między pracownikami. Każdy telefonicznie udaje że wszystko jest w porządku że to nie ich wina wymówki dziecka 7 letniego. -
-
~minorek55 / 2023-03-30 11:14
Do wiadomości tego dziadostwa co nazywacie DHL nr. przewozowy 26122048448 .OSTRZEGAM WSZYSTKICH CO CHCĄ Z KORZYSTAĆ Z TEJ " PSEŁDO FIFMY " OBCHODZCIE SZEROKIM ŁUKIEM ICH-TOTALNE DNOOOOO. Po kolei...Przesyłka w/g tej " instytucji była w poniedziałek 27-03-2023r i wtorek 28-03-2023r byłem w domu, reklamowana w środę przez wysyłającego i miała być w środę -nie ma .Dzwonię w czwartek okazuje się ....ma być w piątek.. CAŁY TYDZIEŃ SIĘDZĘ MAM SWOJE SPRAWY.PATRZĄC NA OPINIĘ JE CZYTAJĄC DZIWNE , ŻE TO DZIADOSTWO ISTNIEJE. Zapytam się adwokata czy od tej " psełdo-firmy " nie żądać odszkodowania za zmarnowany czas. Sum-sumarum----- Jest takie przysłowie ...GÓWNO OBCHODZCIE SZEROKIM ŁUKIEM BO MOŻECIE W NIE PAŚĆ I SIĘ UFAJTAĆ.... TAK JA .... Jest tak dużo firm kurierskich uczciwych co mają szacunek do klienta nie mówiąc o sobie. OBCHODZCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM...Stępień... ZaletyZALETY ????????? ŚMIESZNE...WadyJak napisałem..... DNO..... -
~Ala13 / 2023-03-29 16:05
Ta firma to jakaś masakra, zamówiłam paczkę z zagranicy przez tydzień trzymali ta paczkę w oddziale dwa razy dzwoniłam zgłosić reklamację że widzę pośledzeniu że paczka jest w oddziale po czym paczka zamiast trafić do mnie wróciła do nadawcy z powrotem za granicę no mistrzostwo... Brawo . No i odwieczny problem kurier tej firmy nie może awizowac paczki. Żenada jeśli mam tylko taka możliwość Odra u zamawiam innym kurierem ZaletyBrak całkowicieWadyNiekompetencja, olewatorskie podejście do klienta, utrudnia w dostarczeniu paczki w każdej możliwej sytuacji -
~Joanna / 2023-03-29 14:46
1. Nie powiadomiono mnie ze przesyłka na którą czekam doszła. Po kilku dniach zwrócono do nadawcy.
2. W następnym tygodniu inna przesyłka została przekazana do punktu odbioru z adnotacją za nie zastano adresata pomimo że cały czas byłam w domu.
Poprosiłam sklep aby więcej nie wysyłał do mnie DHLem.
W tym samym czasie z tego sklepu internetowego inna firma kurierska dostarczyła paczki bez problemu.ZaletyBrakWadyCałkowite lekceważenie klienta. -
~Damian / 2023-03-29 14:30
Kurier uszkodził część do samochodu miał na następny dzień przyjechać spisać protokół szkody dzwoniąc do niego powiedział że go to nie tyczy bo on nie uszkodził następnych telefonów nie odbiera szkoda gadać nie polecam ZaletyŻadneWadyTragiczne podejście do klienta -
~JonnyHood / 2023-03-29 13:06
Kurier nie dojechał do nas, lecz przekazał operatorowi informacji że nie zastał nas w domu. Tak zrobił dwa razy i przesyłka miała być zwrócona do nadawcy. Po reklamacji jednak kuriera sprawdzili i okazało się że naprawdę nawet nie był blisko naszego domu. Konsultant powiedziała, że kurier został zwolniony i że dostaniemy paczkę w późniejszym terminie. Niestety, drugi kurier zrobił tak samo. Kolejna reklamacja została przyjęta, jednak losy naszej paczki nie wiadomi. Kurier nie odbiera telefonu, nie odpowiada na SMSy. Operator z działu obsługi klienta zadzwonił o 7 rano i nie doczekał się aż odbierzemy telefonu. Więcej nikt nie dzwonił. DHL nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z operatorem. Serwis na poziomie poniżej zera. Nie polecam! ZaletyNie zauważyłemWadyKurier ma klienta głęboko gdzieś. Operator działu obsługi klienta - tak samo. Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z operatorem. Kurierzy nie odbierają telefonu, nie odpowiadają na SMSy. Kurier ma prawo zostawić paczkę w magazynie lub w najbliższym dziale pocztowym z obsługa DHL -
~Kasia / 2023-03-29 11:18
Chciałam podziękować i życzyć nam wszystkim kurierów takich jak Pan który dostarcza przesyłki na Hetmańską w Wałbrzychu, zawsze na czas z uśmiechem, nie trzeba sprawdzać- przesyłki w idealnym stanie, bardzo dziękuje i pozdrawiam :) ZaletyMiła obsługa, uśmiech, terminowość :) -
~Jania / 2023-03-28 21:30
Poziom obsługi klienta poniżej skali 1-5/ Bezczelność. 3 razy zamawiałam kuriera na określony dzień i godzinę, dając im szansę. Ani razu się kurier nie zjawił, żadnego wyjaśnienia dlaczego, zmieniano mi datę na kolejny dzień roboczy i nic to nie dawało. NIgdy nie dotarł po paczkę! ZaletybrakWadyczas obsługi klienta -
-
~Bella / 2023-03-28 16:03
Bardzo żałuję, że nie można wskazać zero gwiazdek.
Brak szacunku dla klienta. Nie liczenie się z czasem innych osób.ZaletyBrak -
~Nieta / 2023-03-28 12:55
Niestety jakość na każdym etapie realizacji zamówienia totalna porażka. Paczka ewidentnie okradziona i dodatkowo zaklejona firmowa taśmą dhl - proces reklamacyjny ponad 3 miesiące i niepełny zwrot należnej kwoty ( podanej do ubezpieczenia i udowodnionej w fakturach). Brak bezpośredniego kontaktu z Dz.reklamacji - jedynie przez formularz kontaktowy. Umywanie rąk na każdym etapie i obsługa na poziomie jak na korpo debili z infolinii przystało. Ciekawe czy niemiecka firma matka Deutsche POST ma świadomość jakie wały są odstawiane w polskim Oddziale. Napewno nie dzieje się tu wg zasady : Ordnung muss sein". ZaletyBrakWadyDhl wraz z ubezpieczycielem AIG działają ewidentnie na niekorzyść poszkodowanego Klienta. Działają wg zasady :Złodziej widzi w każdym złodzieja". Wstydziłabym się dla takich pracować. -
~Sylwia / 2023-03-28 12:53
Tragedia!!!!! Oddział Zgierz
Był dziś Pan u mnie po paczki z góry stwierdził że ich nie zabierze bo nie mam miejsca nie rozumiem w takim razie po co przyjechał! Mało tego uderzył mnie drzwiami chcąc pokazać że na pace nie mam miejsca spotkanie z tym Panem zakończylo się rozcięciem policzka zero współczucia dla kobiety i nawet zadnego przepraszamWadyArogancki kurier -
~Tabrafix / 2023-03-28 11:48
Paczka że sklepu internetowego wróciła do nadawcy, choć nigdy nie dotarła do punktu odbioru. Firma DHL odpowiada "być może była awaria, proszę kontaktować się z nadawcą". Zero odpowiedzialności za nie wykonanie opłaconej usługi. -
~Komis / 2023-03-27 21:53
Nie parkują na parkingu. W miejscach do tego wyznaczonych.Stawiają gdzie chcą. Zastawiają ludziom wyjazdy . A później chcą zapłaty za uszkodzenia za które są sami winni -
~Niezadowolony klient / 2023-03-27 15:25
PANI KURIER Z KALISZA NIE DOSTARCZA PACZKI!!!! Tragedia musze specjalnie jechać do miasta żeby samemu odebrać paczkę a przecież płaciłam za dostawę do domu!!! -
~Paulina / 2023-03-27 13:45
Dwa razy paczka została zwrócona do nadawcy.Brak kontaktu ze strony firmy. Nie ma możliwości osobistego odbioru z magazynu.NIE POLECAM ZaletyBrak zalety -
~Spz / 2023-03-27 11:38
Dzień dobry jestem bardzo nie zadowolona z waszej usługi bo zawsze kurier jest pan starszy jest bardzo zmęczony i i odsyła paczki każdą paczkę która się zamawia nawet nie zadzwoni ani nie powiadomi Anię wyślę wiadomości ze będzie paczka nie wiem po co zatrudniacie starszych ludzi którzy się nie nadają się do pracy którzy są bardzo zmęczeni nawet odsyłają paczki nie wiem ja bym zwolniła takiego pracownika który się do tego się nie nadaje to już się darzą cały czas to nie jest już pierwszy raz pan już jest zmęczony proszę od iść emerture ZaletyZła obsługa nie można kurierowi wierzyć na slowoWadyBym zwolniła takiego pracownika który na każdym kroku czuje się zmęczony który zawsze ma to w du.ie -
-
~Nati / 2023-03-27 09:54
Witam. Kurier obsługujący dziś miasto Koło. Suupre!!!Przemiła osoba, oby takich kurierów więcej!!!Pozdrawiam. -
~Ola / 2023-03-25 13:03
Kontakt z infolinią tragiczny - Pani jest niemiła, ma agresywny ton, wyłącza się w trakcie rozmowy bez wskazania konkretnego rozwiązania problemu. WadyDługi okres czekania na połączenie -
~OB / 2023-03-24 23:14
Potwierdzam opinie innych, kurier twierdzi, że nie zastał nikogo w domu, dopiero po pytaniu dlaczego monitoring go nie zarejestrował, przyznaje, że go nie było. Paczkę zostawia w innej miejscowości, co oznacza, że nie chciało mu się do mojej dojechać. Pracownicy DHL po złożeniu reklamacji odpowiadają, że "nie mogą nic zrobić". Przekierowanie paczki nie działa, bo system nie wyświetla strony, więc odbiorca nie ma żadnej możliwości obrony, przed de facto, kryminalnymi działaniami kuriera (niewykonanie opłaconej usługi, fałszowanie oficjalnych raportów o doręczeniu). Zarząd, sądząc po opiniach jest tego świadomy i akceptuje całkowity brak etyki zawodowej kurierów i działu obsługi klienta. -
~Izabela / 2023-03-24 22:29
We czwartek dostajesz informację o treści : "Przesyłka dotarła do regionu odbiorcy i w kolejnym kroku zostanie przetransportowana do bazy doręczeń".
Po czym następuje kolejna przesłana w piątek brzmiąca, że : "Przesyłka jest przygotowana do załadunku na samochód dostawczy..."
A wieczorem śpiewka z czwartku, że dopiero dotarła do strefy doręczeń.
Kuźwa, chyba przez Holandię i Francję idzie ????
strona 74 z 380
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »