strona 73 z 386
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Nieskorzystamponownie / 2023-05-15 10:31
Nie polecam, moja paczka została przekierowana do jakiegoś POP BOXa na drugim końcu miasta, niby z powodu braku miejsca w punkcie docelowym ( w Żabce!). Napisanie do obsługi klienta nie dało nic, bo przesyłki umieszczone w POP BOXach nie mogą już być przekierowane gdzie indziej. Także muszę jechać po paczkę 15km... -
-
~Anna / 2023-05-15 09:26
Najgorsza firma na rynku.Kurier w uzgodnieniu że mną zostawił przesyłkę 26314800598 w Żabce.Czekała tam 3,5 godz!!! zamiast 4 dni po czym wróciła do sortowni.Podobnobno Żabka nie mogła wygenerować pinu odbioru.Konsultantka na infolinii A.S.zero profesjonalizmu,nie zrobiła nic w sprawie , napisała do mnie niedorzecznego maila a na moje pytania wysłała automat.odp., że skontaktuje się najszybciej jak to możliwe.
Nigdy to nie nastąpiło, więc po 4 dniach zalegania w sortowni przesyłka wróciła do nadawcy.
Będę zwracać uwagę na dostawcę zakupów i jeżeli to będzie DHL to na pewno nie skorzystam.
Totalna porażka!ZaletyZero.WadyKoszmarna obsługa na wszelkich poziomach dostawy w szczególności na Infolinii. -
~JOx / 2023-05-14 21:26
NIE POLECAM zapłaciłem 62 zł za dostarczenie paczki w sobotę, oczywiście paczka nie została dostarczona bo po co !!! ZaletyBRAKWadyNIE DOSTARCZAJĄ PACZK W SOBOTY ZA CO POBIERAJĄ OPATY!!!! -
~Aaaa / 2023-05-12 16:25
Najgorsza firma więcej nie skorzystam paczka nadana nie dotarła nikt nie odbiera niewiedza sami gdzie jest paczka zero informacji od nich niewiadomo co zrobić ZaletyŻadnych -
~Naśka / 2023-05-12 16:00
NIE POLECAM
kurierzy chamscy i pyskaci jeden nawet psa mi uderzył bo na niego szczekał az zaczął skamleć
( tylko szczekał, nie ugryzł )
groził mi że jak psów nie wezme
( były ok. 3 metry od niego)
to je uderzy
( i tak to zrobił )
paczki były z szkłem a i tak je rzucil
( tak, była naklejka uwaga szkło )ZaletyŻadneWadyCała firma -
~jakub / 2023-05-12 14:46
Nie polecam !!! nie można na infolini dowiedzieć się niczego, po raz kolejny zostałem odesłany na inny nr telefonu, i co z tego, że ludzie pracujący na infolini nie mają wpływu na to jak ona jest zorganizowana, jak i tak klient się niczego nie może dowiedzieć. FATALNA OBSŁUGA !!! Nie polecam !!! ZaletybrakWadyinfolinia to porażka, odebranie miało nastąpić do godziny 13, o 14
:35 ani kuriera ani żadnego info, pomimo podania adresu emial i telefonu. porażka, zero szacunku do klienta -
~Rafał Kurek / 2023-05-12 10:06
Firma dhl powinna zniknąć z rynku.Kurierzy opryskliwi .Niszczą przesyłki a uzyskanie odszkodowania jest możliwe tylko drogą sądową.Nigdy nie skorzystam z tej firmy i wszystkim odradzam kożystanie. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe. -
~Iga / 2023-05-12 08:22
Kurier nawet nie pofatygował się, żeby zadzwonić. Nigdy więcej DHL. WadyNierzetelna firma. -
-
~AK / 2023-05-12 08:03
Dno!!!nigdy więcej DHL!........................................................musi być trochę dłuższa opinia. ZaletyBrak!Wady1* bo 0 się nie da! -
~Robert / 2023-05-11 20:15
Dramat znowu to samo mam kamery przed domem nikogo nie było żadnego telefonu i prezent dla dziecka poszedł się rypać ludzie nie korzystajcie z tej firmy bo zostaniecie oszukani ZaletyBrakWadyOszuści -
~ul1czn1k / 2023-05-11 19:08
przesyłka nie na czas a ja zostałem na lodzie przez tą zje***ą firme ZaletybrakWadykłamliwość -
~Natija / 2023-05-11 18:13
Nie dostarczają paczek na czas, olewają swoją prace i wolą zostawiać paczki w jednym punkcie z dniowym opóźnieniem, zamiast dostarczyć ją pod drzwi. A czasami te paczki są też uszkodzone. Zaletybrak -
~Kasia / 2023-05-11 15:18
Tragedie i coraz gorzej z dnia na dzień. Juz nawet przestali sie fatygowac i dostarczac, ostatnio (maj 2023) kurier pojechal prosto do punktu odbioru w żabce i napisal w raporcie, niezgodnie z prawda, ze nie zastal mnie w domu.
To jest doslownie niewywiazywanie sie z podjetych dzialan i zatruwanie srodowiska poprzez wozenie paczek w kolko (nie mam zamiaru odbierac paczki wiec beda mmusieli ja odwiezc do nadawcy).
Obsluga klienta tak samo bezuzyteczna jak moj kurier i nie mam zadnych narzedzi reakcji.Wadynierzetelnosc, klamliwosc, brak poszanowania srodowiska, bezczelnosc obslugi klienta -
~Jaśmina / 2023-05-11 12:51
Potwornie nie solidna firma, biuro obsługi klienta beznadziejne, zero ko.petencji. paczka gabarytowa leży u nich dwa dni i po dwóch dniach zorientowali się że jej nie dostarczą na czas. Dzień wolny przepadł bo paczka nie przyszła i muszę brać kolejny dzień wolny. Pracownicy którzy pracują w biurze obsługi klienta naprawdę nie mają zielonego pojęcia kiedy przesyłki wychodzą nawet przy składaniu interwencji nie raczą odpowiedzieć czy interwencja została rozpatrzona pozytywnie tylko człowiek musi sam się dopominać i robiłam to dzisiaj 9 razy. Istne dziadostwo i zero szacunku dla klienta i jego czasu. To firma kurierska jest dla nas bo my płacimy a nie dla nich kiedy oni mają czas przywożą jak im się podoba nie zwracając uwagi na klientów. Żenujące z ich strony. ZaletyBrakWadyNiesolidność, niekompetencja, mają klienta w głębokim poważaniu. -
~Małgorzata / 2023-05-11 12:28
Witam. Paczka dotarła 2 dni po otrzymaniu SMSa z wiadomością że będzie dziś. Kurier nie odbierał telefonu ani nie odpowiadał na wysłane do niego wiadomości. Paczka przyszła poturbowana z rozwalonym kartonem. -
~j...C dhl / 2023-05-11 09:31
Chyba gorszej firmy kurierskiej jak DHL już nie ma, nic nie można załatwić odnośnie dostarczania przesyłki, infolinia to jakaś wielka porażka żadnych konkretów, kontakt z kurierem to fikcja tak jakby człowiek dzwonił na Berdyczów. -
-
~Ja / 2023-05-11 07:05
Cały DHL to porażka. Dostawa przesyłki nie została zrealizowana ze względu na to kurier nie zastał nikogo w domu. W domu oczywiście byliśmy, ale kurierowi nie chciało się dowieźć paczki. Zglosilem reklamacje z prośbą o kontakt i otrzymałem taką informację: "Dzień dobry,
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie nr 0023120/05/23 dotycząca przesyłki 27051439938 zostało zakończone.
Jeśli chcesz nam przekazać dodatkowe uwagi, prosimy o ponowną rejestrację zgłoszenia na www.dhl24.pl.
Pozdrawiamy,
Dział Obsługi Klienta DHL Parcel"
Wywalone w klienta i w jego reklamację.WadyBrak dostawy-trzeba samemu jechać do punktu odbioru. Proces reklamacyjny to atrapa-zamykają zgłoszenie bez jakiegokolwiek działania. -
~Tony / 2023-05-10 21:04
Ogromna nieterminowosc pomimo kupienia pakietu priorytowego by paczka doszła w 2 dni. Minęło juz 6 dni a paczka nadal nie dowieziona. Nie przesylajcie tu swoich paczek. Lepiej u Inpost ZaletyNie maWadyWszystkie -
~Katarzyna / 2023-05-10 17:34
Tragedia. Nie dostarczają przesyłek do domu,przekierowują do punktów pomimo prośby klientow o dostarczenie do domu (za które płacimy) . Nie dzwonią jak są pod domem albo od razu wbijaj ze nikogo nie ma. Jak się zadzwoni na infolinie albo złoży reklamacje to twierdzą ze kurier może od razu zawieźć pacKe do punktu jak kogoś nie ma w domu najgorsza firma kurierska ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem oszustwo nie podejmowanie próby dostarczenia paczki kierując ja do pinktu -
~Aneta / 2023-05-10 16:11
To jest kpina a firma kurierska, kłamią, wymyślają, oszukują ????najgorsza firma kurierska patałachy???? WadySame wady
strona 73 z 386
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »