Kurier nierzetelny, niegrzeczny, opryskliwy ,niesolidny, leniwy i niechętny do pomocy czy wspolpracy
ZaletyBrak
WadySame wady
~Ania / 2023-06-09 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, poraz pierwszy spotykam sie z takimi kurierami, kurier mial byc u mnie do 15:00, o 16:55 zadzwonil ale nie zdarzylam odebrac i gdy oddzwanialam to juz nie odbieral, nawet go pod domem nie bylo bo patrzalam na monitoringu, a zaznaczyl ze proba doreczenia nie udana ????♀️ Probowalam dzwonic dalej, najpierw odrzucal a potem nie odbieral. Najgorsi kurierzy!
~Piotr / 2023-06-09 12:05
Ocena: 1.33 / 5
Dramat krajowa przesyłka idzie 7 dni roboczych. W dziale interwencji słyszę ze awaria samochodu. Następny dzień roboczy słyszę ze paczka nie zmieściła się na pojazd zastępczy. Tylko co to mnie ku… interesuje?
~HAL / 2023-06-09 12:01
Ocena: 1.67 / 5
***ny dhl oszukuje ludzi !!!! nie podejmuje drugiej probu tylko od razu wysyla sms o niedoreczeniu a ja czekam jak ta idiotka najgorsza firma kurierska na swiecie !!! a kurier w godz pracy tel nie odbiera !!!!
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Iwona / 2023-06-09 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Pomimo podanego numeru do odbiorcy przesyłki, kurier nie skontaktował się z nim, tylko zatrąbił raz na ulicy i odjechał. Mój niepełnosprawny mąż musiał sam odbierać paczkę w punkcie. Zarówno konsultant na infolinii, jak i przedstawiciel odbierający moją reklamację nie widzą w tym nic niewłaściwego, ich reakcja "no trudno, nic z tym nie zrobimy" jest żenująca.
~Renata / 2023-06-08 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma paczka wysłana za 250zl wrociłała z powrotem kurier nie mógł znaleść odbiorcy obciazyli nas kwota kolejne 250 zl zart i kpina
ZaletyZadna
WadyWszystkie
~Norbert Gierczak (Disstream) / 2023-06-07 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Ta Firma to jakiś chodzący żart i wielkie XD
Lecenie w kulki za każdym razem
A o obsłudze klienta to wspomnę tyle że za każdym razem ta sama śpiewka "No mamy awarie systemu dziś powinna Pańska paczka dotrzeć do punktu odbioru" No zajebiście że nawet żadnych sms nic a nic nie dostałem i się okazało że mi wjebali awizo z pizdy profesjonalizm pierwsza klasa
omijać szerokim łukiem
Również chciałbym zaprosić na mój kanał yt Disstream gdzie testujemy najlepsze lifehacki!
~klient / 2023-06-07 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Powinien się Wami zająć Rzecznik Praw konsumenta ponieważ olewacie klientów,brak numeru do DHL kierowców ,niewidomo kiedy odbiór przesyłki,na infolini nieładne zachowanie ,brak pomocy w rązwiazaniu sprawy.
Zaletynie ma
Wadybrak komunikacji mają wywalone na klienta
~Jarek623 / 2023-06-07 09:37
Ocena: 1.00 / 5
przesyłka nie została odebrana, od konsultantki usłyszałem iż kurier był pod wskazanym adresem tylko nikogo nie zastał. Przesyłka była dla nas bardzo ważna i żona wzięła urlop aby ją wydać kurierowi nie wychodziła z domu, nie wiem gdzie był kurier ale nie u nas po paczkę. Złożyłem oczywiście reklamację ale nie liczę aby coś zostało wyjaśnione gdyż takich spraw jak widać mają bardzo dużo i do takich zdarzeń maja gotowe schematy z odpowiedziami. Nie polecam są na rynku inne firmy kurierskie spróbowałem DHL i więcej nie skorzystam
Wadyobsługa klienta
~Sebastian Drożyński / 2023-06-07 09:05
Ocena: 1.33 / 5
Uwaga na przekierowania do DHL POP jak ich punkt z którym mają umowę odmówi przyjęcia w tym wypadku Żabka to traktują to jako odmowę przyjęcia! Odsyłają paczkę... Nigdy więcej DHL
~helena / 2023-06-07 07:16
Ocena: 1.00 / 5
dramat. Kurier podobno nikogo nie zastał w domu podczas gdy były w nim dwie osoby. Chyba widmo!!!
~Kacper / 2023-06-06 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przesyłki nie są dostarczane w wyznaczonym czasie, bywa że kurierzy nie wydają reszty
ZaletyBrak
~Sabina / 2023-06-05 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa i reklamacje na najniższym poziomie, zamiast chęci pomocy i rozwiązania problemu- bezczelne zachowanie Pani konsultantki, która nieudacznie próbuje odwrócić kota ogonem. W życiu nikt mnie tak nie wyprowadził z równowagi.
WadyNajgorsze podejście do klienta jakie w życiu widziałam!!!!
~Grażyna / 2023-06-05 13:44
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam tej firmy brak informacji
Przesyłka za pobraniem na drugi dzień u klienta a na pieniądze trzeba czekać 26 dni roboczych to absurdy po za tym żeby się do nich dodzwonić czekałam godzinę
ZaletySzybka dostawa do klienta
WadyBrak informacji o zwrocie pieniędzy
Długi termin zrobienia przelewu pieniędzy od klienta 26 dni to paranoja
~Ada / 2023-06-05 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Kurierzy bez kultury i do tego oszukauja podają wyższa cenę za przesyłkę. Napiwki robią sobie sami.. widocznie firma zbyt mało płaci
ZaletyBrak
WadyBrak kultury, zasad moralnych
~Łukasz / 2023-06-05 07:00
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam tą firmę moja paczka od 4 dni jest na sortowni 60 km ode mnie to nawet pieszo bym doszedł z nią i zero reakcji
~Andrzej / 2023-06-04 20:21
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałem do czynienia bardziej dziadowskiej chyba nie ma , totalny absurd przekierowanie paczki, infolinia niekompetentna po 4 razie dopiero ktoś wytłumaczył o co chodzi, że punt nadania może tylko przekierować paczkę (idiotyzm).
Kurier bez uzgodnienie zostawił paczkę w innym lokalu.
~GP / 2023-06-02 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przekierował paczkę do żabki twierdząc że nie zastał nikogo w domu,gdzie specjalnie czekałam w podanych godzinach dostawy. Przy probie kontaktu wyłączył telefon. Nie chciało mu się chyba po schodach wchodzić.Nie pierwszy raz problem z tą firma
~Natalia / 2023-06-02 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam dzisiaj smsa, że przyjdzie paczka między 12:30 a 14:30, niestety do teraz nie została dostarczona. Już kolejny raz z rzędu taka akcja... Kurierzy też niezbyt mili.