Zgodnie z treścią sms-a: dostawa 26.05.2023, godz.15:15 - 17:15.W wyznaczonych godzinach kurier nie dotarł. Przed 18-tą dzwonię na numer telefonu kuriera;włącza się poczta głosowa. Zostawiam zapytanie o dzień i czas doręczenia. Nikt się nie odezwał. Patrzę na stronę śledzenia przesyłki - a tam, że próba doręczenia się nie powiodła! Cały czas byłem w miejscu doręczenia, więc kurier nie mógł mnie nie zastać. Zresztą miał przecież mój numer telefonu. Wystarczyło zadzwonić, powiedzieć, że jest jakiś problem z doręczeniem, bo i to się zdarza, ale nie - pan kurier ma to w d.....Nawet słowa wyjaśnienia czy przeproszenia. Wieczorem wysyłam reklamację na odpowiednią stronę DHL, do tej chwili brak reakcji. Z tą firmą to już mi się zdarza trzeci raz. Do tej pory nie wypisywałem opinii i machnąłem ręka, ale teraz mam już dość. Zgłaszam sprawę do UOKiK. Zresztą widząc komentarze na tej stronie opinii - nie jestem odosobniony.Zaletyniezła cena
Wadynieterminowość, niekontaktowość, brak empatii, lekceważący stosunek do klienta