Zero kontaktu z klientem. Paczka zostawiona gdzieś… szukaj wiatru w polu
ZaletyTa firma nie ma zalet
WadyWiele. Brak kontaktu, paczka zostawiona gdzieś… nikt nie wie gdzie. Infolinia milczy
~Nes / 2023-06-28 13:46
Ocena: 1.00 / 5
CAŁKOWITE nieporozumienie, brak: kultury, zasad, wychowania i zdolności poznawczych. Przesyłka już któryś dzień BEZ POWODU sobie krąży, dowiaduje się, że nie została przekazana do doręczenia, więc zostanie jutro i tak sobie leci. Każdy ma wszystko w D, kurier mnie zablokował po wpisaniu, że mój adres jest błędny, a na infolinii powiedzieli, że taki jak powinien być i nie wiedzą o co chodzi. :D NIGDY nic nie zamawiajcie z tego.
ZaletyŻADNYCH ZALET - ZERO
WadyWSZYSTKO PO KOLEI JAK LECI
~Pati / 2023-06-28 09:39
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli złodzieje. Pobrali dodatkową, specjalną opłatę( 1,9zzł doliczone do kosztów przesyłki) za to, ze paczka miała być dzisiaj. Wysłali wiadomość, że paczki dzisiaj nie będzie, a pani na infolinii twierdzi, że mają czas do jutra.
Zaletynie rozśmieszajcie klienta
~Katarzyna / 2023-06-28 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie profesjonalna firma. Paczki nie otrzymałam, kurier nie odbiera. Status „dostarczona”. Nie polecam
~Katarzyna / 2023-06-28 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie profesjonalna firma. Paczki nie otrzymałam, kurier nie odbiera. Status „dostarczona”. Nie polecam
~Nie zadowolony klient / 2023-06-27 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz firma DHL zachowała się bardzo nie profesjonalnie!!!! W przeszłości już miałam z nimi bardzo nie przyjemne sytuacje ale myślałam, że po 2 latach coś się zmieniło w tej firmie, ale to dalej dno dna! Wyrzucone pieniądze w błoto! Czas zwrotu pieniędzy na konto oczywiście opóźniony. Pani kurier nie odebrała paczki "bo była niestandardowa". Muszę wspomnieć, że wymiary paczki się zgadzały wszytko było poprawnie tylko niosąc karton dosłownie rożek się wygiął. To była bardzo nieznacząca rzecz praktycznie bardzo nie zauważalna. . Powiedziałam z odległości, że obok mam nowy karton jeśli ten jest zły według niej, ale nawet nie usłyszałam odpowiedzi bo po prostu uciekła. Nie dała mi szansy nawet podejść i porozmawiać. Odjechała bez żadnego dowidzenia czy niczego. Ta sama Pani kurier tydzień wcześniej nie wydała mi reszty za przesyłkę pobraniowa. W prawie polskim oczywiście nie miała obowiązku wydać mi reszty, ale nią miała prawa pobrać pieniędzy i zostawić paczki bez wydania owej reszty. Oczywiście zanim jakkolwiek zdążyłam zareagować Pani już sobie odjechała, nie zwracając uwagi na moje proszenie jej o oddanie reszty lub poczekanie na zapłatę kartą płatniczą. Dzwoniłam na infolinie, ale tam jeszcze gorzej! Tłumacząc sytuacje Pani przez telefon wcale mnie nie słuchała tylko mówiła jakąś wyuczoną frazę jak robot. Zapłaciłam za usługę która w ogóle nie została zrealizowana a reklamacje czy inne tego typu rzeczy graniczą z cudem bo jedyna możliwość to złożenie reklamacji przez formularz na stronie. A bądźmy szczerzy nic takie formularze nie dają bo w przeszłości próbowałam tej metody. Pani przez telefon mało tego, że nie mówiła nic sensownego to była bardzo nie uprzejma. Żadna z tych osób nie zareagowała jak człowiek, żeby dojść do jakiegoś porozumienia. Pani na infolinii kiedy zaproponowałam, żeby kurier przyjechał następnego dnia odpowiedziała mi tylko, że dostanę zwrot kosztów bez żadnej propozycji dokończenia usługi. Cała ta sytuacja bardzo opóźniła nadanie mojej paczki. Musiałam wybrać inną firmę, która podeszła bardzo szybko, sprawnie i profesjonalnie do usługi którą zleciłam. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z firmą DHL.
ZaletyŻadne.
WadyKontakt z pracownikami. Realizacja usług. Obsługa klienta.
~Aleksandra / 2023-06-27 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Współpracujemy z różnymi przewoźnikami takimi jak InPost, DPD, Poczta Polska i DHL. Nigdzie nie ma takich opóźnień w odbiorze przesyłki i dostawie jak w DHL. Dodatkowo osoby pracujące na infolinii są nieprzyjemne i ciężko z nimi co kolwiek ustalić.Radzę omijać ich szerokim łukiem.
ZaletyNie najgorsza cena
WadyNieterminowi - przesyłki docierają z ogromnym opóźnieniem , trudny kontakt
~Madzia / 2023-06-27 09:13
Ocena: 1.33 / 5
DHL- kurier i obsługa paczek- Imbecyle jakich mało!!! Nie polecam, codziennie informacja, że paczka będzie dostarczona dnia następnego. Bo kurier zapomniał z sortowni, bo sortownia wydała paczkę nie temu kurierowi!!! To są jakieś żarty. Ale czego można się spodziewać:/ Nie polecam!!! Wybierzecie inny rodzaj przewozu przesyłek- NIGDY DHL!!!
ZaletyŻadne
WadyBrak profesjonalizmu, głupota ludzka.
~Tom / 2023-06-26 20:33
Ocena: 1.00 / 5
DHL nie dostarczył przesyłki do punktu odbioru, mimo że kurier jest tam codziennie. W śledzeniu przesyłki tylko informacja o treści "próba doręczenia zakończona niepowodzeniem. Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia" i tak 2 dni z rzędu, a następnie, że będzie zwrócona do nadawcy. O co tu chodzi? W czym mają problem?
~Jan / 2023-06-26 18:13
Ocena: 1.00 / 5
MASAKRA. Paczka miała być 23. Do dzisiaj g 18 żadnej wiadomości. Nie zależy mi na czasie ale na rzetelnej informacji.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Alex / 2023-06-25 16:00
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tej firmy. Zamówiłam przesyłkę z dostawą kurierską do domu... Taaaa... Ponieważ w dniu dostarczenia paczki byłam cały dzień w pracy na "posterunku" zostawiłam inną osobę. Cały dzień była w domu nawet na chwilę nie wyszła czekając na kuriera. Będąc w pracy nie odbieram telefonów, zwłaszcza, że jestem spokojna po ktoś jest w domu. Poza tym gdzie jest napisane, że trzeba odbierać telefon od kuriera. Po czym dostałam sms, że po nieudanej próbie dostarczenia paczki na wskazany adres zostawił ją w paczkomacie. Jakbym chciała odebrać z paczkomatu o wybrałabym InPost, który mam pod domem a nie oddalony paczkomat DHL. Czyli nie dość, że zapłaciłam za kuriera a i tak sama musiałam iść do paczkamtu, to jeszcze musiałam tą paczkę nosić a właśnie dlatego zamówiłam z dostarczeniem do domu bo nie była lekka (zawierała szklane rzeczy). Odradzam w 100%
Zaletybrak
~Ana / 2023-06-24 13:43
Ocena: 1.33 / 5
DHL wybieram tylko wtedy, kiedy nie mam wyboru innego przewoźnika. Trzeci raz byłam zmuszona wybrać tego kuriera,i trzeci raz wystąpił problem. Za pierwszym razem pani kurier nie była łaskawa odebrać telefonu, więc napisałam smsa z info, że niestety w godzinach które mi napisała w wiadomości (13:30-14:00)nie będzie nikogo pod wskazanym adresem i jakby mogła być 15 minut później.... dzwoni do mnie o 13:35 że nikogo nie ma co ona ma teraz zrobić... To ja jestem kurierem czy ona?
Druga sytuacja: rok temu zmieniono nam nazwę ulicy, w adresie dostawy wpisałam już nową nazwę obowiązującą prawnie. Kurier chyba nie ogarną, bo sąsiad z bloku obok dostał paczkę a ja przez dwa dni otrzymywałam informacje że nikogo nie było w domu, chociaż zawsze ktoś był...
I teraz 3 sytuacja, aktualna: w piątek miala zostać dostarczona paczka do punktu odbioru w żabce. Rano dostaje wiadomość, że z przyczyn TECHNICZNYCH i niezależnych od nich, moja paczka tego dnia nie zostanie dostarczona i że dostarcza ja w następnym najbliższym dniu roboczym, po czym po południu w śledzeniu paczki pojawia się informacja że nie było nikogo pod wskazanym adresem. Niby jak, skoro dostawa była do sklepu czynnego od 6 do 23? I że paczka zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym do punktu odbioru... Totalna porażka..
ZaletyBrak
WadyWszytko
~Klient / 2023-06-23 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!, firma stosuje nieuczciwe praktyki. Paczkę otworzyłam,nagrywałam ją przy kurierze, informując go o moim zamiarze. Niestety, produkt okazał się całkiem zniszczony w środku. Po rozpakowaniu kurier nie spisał protokołu szkód (twierdził, że nie posiadał go przy sobie, a jest to jego obowiązek), potwierdził, że widzi stan zniszczenia zawartości (sfotografował stan paczki i jej zawartość). W mojej obecności kontaktował się z przełożonym, który zapewnił mnie, że nie będą tworzyć żadnych problemów z odszkodowaniem. Posiadam nagrany filmik nawet z minuty przed oficjalnym odbiorem oraz zdjęcia, które przedstawiają sytuację z dostawy. Bezpośrednio po pożegnaniu kuriera skontaktowałam się również z infolinią DHL (ponoć rozmowy są nagrywane), opisując całą sytuację. Pomimo tych działań, firma odmówiła mi w reklamacji, twierdząc, że ich kurier zgłosił, że nie zgłosiłam żadnych zastrzeżeń w dniu odbioru paczki, co jest toralnym zatajaniem prawdy przez pracowników firmy DHL. Najgorsze, że pracownicy zachowują się jak mafia i każdy dział, kryje inny.
~Romek / 2023-06-23 17:56
Ocena: 1.67 / 5
Kurier ( obcokrajowiec ) zostawia paczki w każdej możliwej żabce bo nie chce mu się wchodzić po schodach .
ZaletyBrak zalet
WadyReklamacja tombakowe żart łączy ciagle z błotem
~natalia / 2023-06-23 12:51
Ocena: 1.00 / 5
paczka nie dostarczona. kurier kłamie, że nikogo nie zastał w domu...
Zaletybrak
~tom / 2023-06-22 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Kilka moich paczek od 4 dni leży w punkcie odbioru, który ma awarię internetu. DHL każe czekać, aż naprawią. Może za tydzień, może za miesiąc, nie wiadomo. Moje prośby o przewiezienie paczki do innego punktu, nie przynoszą żadnego efektu. DHL tworzy jakieś interwencje, a konsultantki mówią, że "skalują" paczkę, co podobno ma pomóc. Żenada.
Zaletybrak
WadyDHL
~Lubin / 2023-06-22 14:36
Ocena: 3.67 / 5
Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Był pod moimi oknami, ale zaniósł tylko jedną przesyłkę do sąsiada na parterze. Do mnie na piętro to już za wysoko. Pojechał do punktu odbioru, do Żabki i tam zostawił. Dostałem smsa, że mnie nie było w domu. Unikajcie tego DHL!!!
ZaletyBrak
WadyDHL
~Zośka / 2023-06-22 10:36
Ocena: 2.00 / 5
Infolinia niekompetentna. Zadzwoniłam z pytaniem czy dojdzie do mnie paczka na drugi dzień. Po podaniu odpowiednich danych Pani na infolinii po sprawdzeniu statusu powiedziała, że nie ma szans na doręczenie paczki w następnym dniu.
Pączka jednak doszła.
To po co ta infolinia? Żeby była i żeby wprowadzać ludzi w błąd?
Bez sensu.
ZaletyMili kurierzy.
~Niki / 2023-06-21 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Wysyłam paczkę za pobraniem i przez trzy dni kurier nie podejmuje jej z pop. Dlaczego? Bo cholera nie wie o jej istnieniu. System nie mówi mu ile ma paczek do odebrania a w pop mają wy...ane czy coś kurierowi wydadzą czy nie. No cóż, żabka, ważniejsi żule w kolejce po piwo. Interwencja w DHL nie pomaga bo nie mają popołudniowej zmiany na kasowanie tego typu fackupow. Firma dno i tyle w temacie
~Stygus / 2023-06-21 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Człowiek bierze wolne w pracy żeby paczkę odebrać która się już 1.5 tygodnia spóźnia i oni piszą że mnie nie było w domu dno i żenada serdecznie odradzam.