Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7654 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2023-11-06 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno i metr mułu. Kurier telefonu nie odbiera, infolinia nic nie może. Zapłaciłem dodatkową opłatę za przesyłkę express po którą trzeba było jechać 5km do najbliższej żabki bo kurier wpisał że nikogo nie zastał w domu
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Nina / 2023-11-06 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej,totalne olewanie klienta,kurier odznacza odmowę bez próby jakiegokolwiek kontaktu,po składnych skargach i ponownym wydaniu paczki do dostarczenia rowniez się nie pojawia. Po raz kolejny wpisuje odmowę.
    ZaletyŻadnych
    WadyWyłącznie wady
  • ~A. / 2023-11-06 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Krótko mówiąc dramat. Najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Informacja o dostarczeniu dwóch różnych paczek w godzinach od 9.30 do 11.30 i pomimo tego, ze jestem w domu i żaden kurier nie przyjechał - dostaję wiadomość ze dostarczenie paczki niemożliwe, bo odbiorca nieobecny ????
    Żaden z dwóch kurierów DHL nie pojawił się aby dostarczyć paczkę. Nie polecam! Jeśli macie wybór to przenigdy DHL
    WadyKurierzy którym się nie chce dostarczyć przesyłki
  • ~Karola / 2023-11-04 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chciało się dostarczyć karmy dla psa (ciężka), więc zaznaczył, że rzekomo nie mógł jej dostarczyć (pewnie dopisał, że nie było mnie w domu). Co więcej po zarejestrowaniu skargi/interwencji dostarczył moją przesyłkę do punktu żabki (ale nie tej blisko mnie tylko parę kilometrów dalej). Jestem po operacji i nie mogę dźwigać dlatego specjalnie kupiłam więcej karmy, żeby mieć w cenie usługę kurierską, a nie paczkomat czy punkt żabki. Z działu obsługi klienta dostałam informację, że sama sobie muszę odebrać przesyłkę i nie zamierzają nawet wydłużyć czasu na odebranie. Musiałam poprosić tatę, aby specjalnie przyjechał i pojechał autem do tego punktu, a potem przywiózł do mojego mieszkania. Po prostu skandal... I brak słów. Nie wiem co w takiej sytuacji zrobiłaby osoba starsza czy osoba bez prawa jazdy.
    ZaletyBrak
  • ~Kris / 2023-11-04 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    O 8 rano w sobotę dostałem smsa ze paczka jedzie do mnie i będzie w godzinach 10-12 ok godz 13 dostałem e mail ze jednak dziś paczka nie dojdzie. Odradzam korzystania z tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~sssmerfet / 2023-11-04 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia… kontakt z infolinia - każdy pracownik podaje inne informacje. Zostałam zapewniona ze paczka dojdzie do soboty kilkukrotnie!!! Po czym dzwonię w sobotę i dowiaduje się ze akurat ten terminal w sobotę nie działa a pracownik zapomniał tego sprawdzić. Serio? Oni zajmują się logistyką? Co tam robią pracownicy skoro nie ma żadnej współpracy żeby paczka doszła. Co jeszcze - to ze za każdym razem ktoś się miał ze mną kontaktować a przez cały dzień to ja dzwoniłam żeby się czegokolwiek dowiedzieć. Ponadto nadawcy paczki przekazano informacje ze nie ma ze mną kontaktu bo nie odbieram telefonu i nie odpisuje na maile. Żeby była ocena ujemna to taką powinna dostać ta firma
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyLogistyka, brak informacji, brak współpracy, błędne informacje
  • ~Zbyszek / 2023-11-04 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Cały dzień oczekiwania,wieczorem okazuje się że nie będzie dostarczone. Tragedia ,tak powinna się nazywać ta firma.
    ZaletyBrak
  • ~Yomama / 2023-11-03 19:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakikolwiek problem to niekończące odbijanie się od automatów i zero kontaktu.
  • ~Lolcia / 2023-11-03 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy, obsługa tragedia, paczka miała być dostarczona na 31.10 ( zamówiona tydzień wcześniej) to dopiero przywiózł Pan łaskawie 3.11.
    Otrzymałam smsa 31.10 że zamówienie zostało wysłane, w chodzą w linka śledzącego widnieje informacja że próba doręczenia zakończona niepowodzeniem, odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki - jest to kompletna bzdura, ponieważ dzwoniąc dziś do kuriera z firmy DHL otrzymałam informację że nawet nie był dostarczyć przysyłki, ponieważ nie wyrobił się rzekomo,albo że kolega był chory i sam sie nie wyrobił, już nie wspomnę nawet o tym że nawet nie zadzwonił do mnie lub do odbiorcy.
    ZaletyŻadne
  • ~Olga / 2023-11-03 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam DHL Nigdy w życiu!!! Kolejny raz dostawa DHL i już wiem że będzie jak zawsze, zawszę mówią że awaria samochodu i tak zawsze. Dostałam SMSa że będzie dostawa, chociaż miała być na dzień wcześniej i niema. Na infolinię powiedzieli że będzie następnego dnia (czyli w poniedziałek, a miała być we czwartek) do kuriera dzwoniłam 5 razy i nikt nie odbierał około 15:00!!!!Nie wiem skąd jeszcze mają klientów.....szok
    ZaletyNiema. Jeszcze żadnego razu nie była dostawa normalnie przez tą służbę
    WadySame wady
  • ~S. / 2023-11-03 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzien męczarni po to, zeby bezczelnie zwrocili mi przesyłkę. Negatywny PR to dla nich nic, skargi klientów na beznadziejną jakość usług maja gdzies, brak kontaktu z kurierem, przestraszona pani z infolinii, która nie potrafi rozwiązać problemu tak, aby każdy był zadowolony. Poczta Polska zostawia chociaż awizo, że masz paczkę do odbioru, a DHL chyba ma nadzieję, że każdy człowiek jest zdolny do transcendencji, no ale takich zdolnych to tylko na stanowisku kuriera można znaleźć w tej firmie.
    Miałam paczkę na 31.10. Prób dodzwonienia się: 6 + sms. Środa święto. Wczoraj też wykonałam parę połączeń i miał to gdzieś. Dzisiaj łaskawie odebrał telefon i poinformował mnie, że już był i nikogo nie było. Nie zadzwonił, bo za ciezkie zadanie dla takiego chłopa jak on, on może zajmować się tylko prymitywnymi rzeczami, bo zadzwonić za trudno i zawsze mozna sie wykrecic tym, ze domofon nie dziala. Czasem w starym budownictwie nie dziala, a nie każdy mieszka na osiedlu wybudowanym w 2022 roku. Czyzby dyskryminacja? :) Tyle, że przez to nie poszłam do pracy byle tylko tą paczkę odebrać. Dzwonie na infolinię żeby przekierowali do punktu wczoraj to, że oni nie mogą. Dzisiaj już paczka do zwrotu, bo oni nie mogą przekierować (co to za firma która nie ma takiej możliwości?). W Zalando nic nie wiedzą, bo narobiłam takiego rabanu, żeby w końcu zaczęli przejmować się tym, co robią.
    Ja przez nich jestem stratna. A infolinia i tak wciska mi kit, że kurier zrobił wszystko, co mógł.
    Jest też takie przysłowie, że kto kłamie i oszukuje ten sam od tych matactw ginie...

  • ~Emma / 2023-11-03 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Wszystkie przesyłki które mi dostarczali były z kilkudniowym opóźnieniem. Przesyłka, którą otrzymałam wczoraj w aplikacji widnieje, że będzie dostarczona jutro ????‍♀️????‍♀️. Totalnie zamotani. Omijać firmę z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWielodniowe opóźnienia
    Przesyłki zgniecione, zniszczone opakowania
    Kurier rzuca pod domem
  • ~Beata / 2023-11-03 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka tylko jest na rynku. Zastanawiam się po co jeszcze ktoś wysyła paczki z tym przewoźnikiem. Od 2 dni czekam na przesyłkę która krąży gdzieś po Polsce bo nie mogą się ogarnąć.
    WadySame wady
  • ~Piotr / 2023-11-03 06:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Suwałk przesyłki nigdy nie docierają w 24h. Zawsze paczka utyka w centrum sortowania Warszawa-Ełk. Zawsze.
    W tym kraju tylko InPost dowozi na czas.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość i tragiczny obsługa klienta
  • ~Yerodin / 2023-11-02 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na przesyłkę od 30.10. W sztywnym okienku dwugodzinnym od 11 do 13 pojawił się kurier. Niestety byłem w pracy bo tak jakby to ludzie pracują. 31.10 miał się ktoś odezwać. Nawet adres pracy podalem bo mnie o to poprosili. Wszystkich Świętych minęło. W aplikacji dalej dostarczenie wisi na 31.10, na stronie dzisiaj od 9 rano, że dzisiaj miała być dostarczona lub miał być uzgodniony termin z odbiorcą. Nikt nie dzwonił oczywiście. Paczka dodatkowo płatna 20zł bo żona numer przeniosła do play i wysłali pewnie kartę. Ta firma to żart.
    ZaletyNic
    WadyCzas dostawy, koszty, aplikacja wydmuszka, brak kontaktu w sprawie przesyłki, generalnie wszystko na nie.
  • ~Krystyna / 2023-11-02 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chce się ruszyć d..y. czekam od rana na paczkę i dostaje wiadomość, że nie było nikogo w miejscu doręczenia. To juz drugi raz w przeciągu tygodnia! Z żadną inną firmą kurierską nie miałam takiego problemu! Odradzam stanowczo tą firmę. Kpina
    WadyKurier
  • ~Ewa Antoniak / 2023-11-02 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką do tej pory miałam styczność. Kurier nie odbiera przesyłek w umówionym terminie, nie dostarcza przesyłek w terminie i godzinach pracy firmy, część z przesyłek dostarcza do punktów odbioru a część zachowuje dla siebie i dostarcza kiedy chce. Zabiera przesyłki kiedy nie ma się odliczonej kwoty przy pobraniu.
    Każdorazowo muszę interweniować w centrali, której też nie zależy na tym aby dostarczona przesyłka była dostarczona/odebrana.
    DHL nic sobie nie robi z tak fatalnego kuriera, na którego piszę skargi w każdym tygodniu.
    NIE POLECAM.
    Słupsk ul. Niedziałkowskiego.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarcza w terminie, nie odbiera w terminie, niedostarczone w godzinach pracy firmy przesyłki przekazuje do odbioru w punkcie, a część zachowuje dla siebie i dostarcza kiedy chce.
  • ~rosomak1111 / 2023-11-01 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to totalne dno ,bynajmniej na moim rejonie Gdańsk-Siedlce ul.Goszczyńskiego kurier to jakiś egzemplarz,który zapomniał co ma robić skoro mu się nie chce pracować i dostarczać przesyłek to raczej to nie jego bajka taka praca, już kolejny raz otrzymuję wiadomośc od dekla,że nie zastał nikogo w miejscu doręczenia siedzę jak głupi i czekam na paczkę,a tu nic inni kurierzy w tym samym dniu bez problemu dotarli odebrałem 2 przesyłki,a ten głąb nawet nie wjechał na ulicę /jest monitoring/ i potem tylko informacja,że przesyłka do odbioru w POP jeszcze bym to przeżył,ale kretyn zawiózł paczkę nie do punktu najbliższego dla mnie tylko dla niego,na e-maile do centrali zero odpowiedzi taka wielka sieciówa nie będzie się zajmowała takimi drobnostkami jak nie doręczenie przesyłek
    Zaletyżadnych
    Wadynie dostarczanie przesyłek po to niby jest firma kurierska, brak odpowiedzi na e-mail ze skargami, kurier nie kontaktuje się w żaden sposób przed doręczeniem przesyłki, nie ma kontaktu z kurierem,nie dostarczona przesyłka trafia do punktu POP nie najbliższego miejsca dostawy tylko gdzie się kurierowi chce to ją zawozi
  • ~Sillie / 2023-10-31 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    I jeszcze jedno... Już chyba Poczta Polska przebija DHL w kwestii jakości usług. XD
  • ~Sillie / 2023-10-31 23:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety jestem zmuszona stwierdzić, że w tej firmie kurierzy są upośledzeni intelektualnie. Sytuacja z dziś, tj. 31.10.23. I choć nigdy nie pisałam skarg, chłop doprowadził mnie, delikatnie powiedziawszy do szewskiej pasji.
    Pamiętajmy, że jutro jest święto, więc doręczeń nie będzie.
    Próbowałam skontaktować się z kurierem 6 razy i SMSowo też, by zostawił dla mnie paczkę w Żabce, bo pracuję całymi dniami i nie mam jak odebrać. Chłop olał sprawę, wziął przesyłkę do powtórnego doręczenia, bo przecież premia za doręczenie do rąk własnych musi się zgadzać. Doręczenie niby na 1szego, a wiadomo, że tak nie będzie i muszę przez jego cholerną chciwość czekać dłużej. Byłam w Żabce, jegomość był, inne przesyłki zostawił, mojej nie. Co, teraz będzie się ze mną bawił w kotka i myszkę, żeby tylko ją doręczyć? Sama pracowałam jako kurier i o takim czymś nie mogło być mowy, bo kierownik odebrałby mi premie! Jeszcze rozumiem, gdybym prosiła o dojazd na drugi koniec miasta i wejście na 10-te piętro po schodach, ale zwykle zostawienie przesyłki w Żabce? Za dużo energii by to tego pana kosztowało? A jak się nie chce pracować to niech nie pracuje, zamiast nie wywiązywać się ze swoich obowiązków. Jeszcze innym razem zgubili mi paczkę z dokumentami z banku, innym razem zniszczyli paczkę z kruchymi rzeczami.
    Nigdy więcej tej żenującej firmy.
    ZaletyZero
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976