DHL ZAWSZE stara się odrzucić reklamacje klientów.
Jeśli wysyłasz paczkę 24h - to oni twierdzą, że mają 48h na doręczenie.
Jeśli przekroczą termin - twierdzą, że nadawca (płatnik) NIE MA PRAWA do przesyłki po doręczeniu (czyli odbiorca skarży się, że późno dostał, nadawca nie może reklamować)
Jeśli reklamujesz jako odbiorca - to oni wysyłają pismo do NADAWCY (sic!!!) że nie może reklamować (miałem taki przypadek - odesłali pismo nie do mnie tylko do nadawcy - mnie zlali po całości).
I na koniec: DHL usuwa na gwałt wszelkie możliwości skarg, reklamacji, regulaminy itp. Więcej przypadkiem znajdziesz w sieci (i jak dasz linka to są zszokowani) niż bezpośrednio w ich formularzach.
Od czasu kiedy uniemożliwili odbiory./nadania w terminalach nie wyprostujesz ich błędu nawet na swój koszt - paczka leży kilka dni trzy kilometry od ciebie, doszedłbyś po nią tyłem i na czworaka - ale nie: na DHL możesz najwyżej polizać cukierka przez papierek.
Zaletyjak się dogadasz z fajnym kurierem, to on pójdzie ci na rękę i zrobi więcej niż cały DHL razem wzięty
Wadyjak masz kuriera kałmuka, to reszta DHL ma wywalone na ciebie "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"