Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7654 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2024-01-23 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam!
    W dniu dzisiejszym zamówiłam kuriera, aby wysłać przesyłkę, którą jutro koniecznie musiałam zapłacić.
    W związku z tym, że nie byłam pewna zamówienia online, zadzwoniłam i prosiłam o jak najszybsze odebrania przesyłki. Pani poinformowała mnie, że skoro zamówiłam przed 13 to przesyłka będzie na jutro do 12. Za taką przesyłkę dodatkowo miałam zapłacić. Zgodziłam się na wszystko, ponieważ bardzo mi zależało, aby przesyłka na drugi dzień dotarła.
    Niestety do godz 17.00 nie zjawił się kurier. Kiedy zadzwoniłam na biuro obsługi, dowiedziałam się, że dyspozytor stwierdził, że kurier nie da rady odebrać w dniu dzisiejszym przesyłki i przełożyć to na dzień następny. Pani nie potrafiła mi wytłumaczyć, dlaczego nikt mnie nie powiadomił, że kurier nie przyjedzie i oczywiście co za tym idzie, przesyłka w dniu jutrzejszym nie będzie dostarczona.
    Dla mnie to skandaliczna sytuacja ze strony firmy kurierskiej. Na pewno nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
    bak odebrania przesyłki na czas
    brak podjęcia się czynności, do której się zobowiązano
  • ~milimoi / 2024-01-23 12:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurierzy tej firmy w ogóle nie dzwonią do odbiorców paczek. Firma wprowadza w błąd i firmując, że w razie nieobecności odbiorcy paczka zostanie pozostawiona do odbioru w punkcie POP (taki punkt znajduje się 300 m od mego adresu), po czym kurier oczywiście nie zostawia tam paczki, lecz samowolnie, bez konsultacji ze mną decyduje, że podejmie próbę doręczenia w dniu kolejnym.
    Bardzo nie polecam.
    Z kurierami np. DPD można się dogadać co do miejsca pozostawienia paczki, czy też przede wszystkim dzwonią gdy mają do nas przesyłkę - standardy nieosiągalne dla DHLu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kuruerem
  • ~Klient nasz pan / 2024-01-22 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję d(***)l,paczka za 200zl kosztuje mnie teraz około 1tys.szanowna szlachta nie umie zadzwonić do klienta, zarówno domofonem jak i telefonem.ale dhlu,dla was wezmę 4 dzień wolny,co tam dniówka.
    ZaletyCo?
    WadyWszystko!!!!
  • ~Bezradny / 2024-01-22 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca niby firma,3 tygodnie kurier dostarcza paczkę i nie może,że niby mnie nie ma w domu,3 razy wolne brałem a te dzbany nie potrafią z odbiorcą się porozumieć.osluga kłamie o paczce,kurier ma w dupie.
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie dhl
  • ~Sam / 2024-01-22 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dostałem informację że dzisiaj będzie moja paczka więc czekałem cały dzień w domu jednak po upływie godziny w której miała byś mi doręczona zadzwoniłem do kuriera. Ten twierdził jednak że rzekomo był w domu ale nikt nie otworzył i że on nie ma już czasu dostarczyć mi tej paczki ponieważ niby jest już poza miastem po mimo moich tłumaczeń że to jest ważna część do samochodu i potrzebuje jej jak najszybciej olał to. Po skontaktowaniu się z infolinia DHL mój problem też został zignorowany i jeszcze na odchodne zostało mi powiedziane że "jeśli nie ma nas w domu to kurier DHL nie ma obowiązku dzwonić na telefon" pomijam fakt iż byłem w domu ale po co im w tedy numer telefonu skoro nie zamierzają dzwonić? Dla mnie to po prostu jakaś kpina i nie zamierzam już nigdy więcej korzystać z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy od infolinii i planie kompletnie mojego problemu
  • ~Senn / 2024-01-22 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają paczek do domu, pozostawiają w punkcie odbioru. Robię zakupy przez internet i tylko problem jest z DHL , nieraz nie mam możliwości wyboru kuriera.
    Zaletyżadne tylko problemy
    WadyNie dostarczają przesyłek
  • ~Wlodek / 2024-01-22 11:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystając z firmy DHL liczcie się z tym że przesyłka nie dotrze do miejsca docelowego.
  • ~Wlodek / 2024-01-22 10:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety nie polecam firmy.Skorzystalem ostatni raz i ku przestrodze pisze opinie. Zakupiłem produkt i z racji, że nie spełniał moich oczekiwań natychmiast chciałem zwrócić do sprzedającego co oczywiście jest możliwe. A więc nadalem paczkę zwrotną przez firmę GlobKurier.pl i DHL niestety przesylka nie dotarla do sprzedajacego. Przesylke od kuriera odebrała osobą nieznaną. W efekcie tego po kilku miesiącach przepychanek zostałem z ratami na trzy lata ( produkt był wart 3000 zl) do zapłacenia A z ich strony otrzymalam tylko 500 zł.Powod brak jakiegoś ubezpieczenia porażka. A gdzie jest towar , ktory nadalem wart 3000 zl moze kurier sobie przywlaczyl?.
  • ~P_W / 2024-01-22 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja miałem taki przypadek:
    Pomyliłem numer telefonu, o zorientowaniu się o pomyłce zgłosiłem w biurze obsługi taki fakt.
    Biuro obsługi wysłało informację do obsługująego magazynu o ponowieniu przesyłki, niestety nie poprawili błędnego numeru więc przesyłka nie dotarła, ponowiłem moją prośbę w biurze obsługi, biuro obsługi poinformowało mnie o przekazaniu przesyłki do ponownej próby dostarczenia lecz w dniu kiedy mieli dostarczyć ponownie, podczas śledzenia przesyłki zobaczyłm że przesyłka została zwrócona do nadawcy.
    Dzwonię po raz trzeci do obsługi, pytaćo stan rzeczy a Pani mnie informuje że nie wie dlaczego magazyn tak zrobił.
    Brak mozliwosci polaczenia sie z kurierem pomimo przekazanej informacji że mogę uzyskaćtelefon do kuriera
    Brak informacji od kuriera ze dostarcza przesylki
    Dla mnie DHL ma
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Sprzeczna informacja od obsługi klienta w stosunku do stanu faktycznego statusu przesyłki
  • ~Marieta / 2024-01-22 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    19 styczeń 2024 r, Status przesyłki dostarczenie do punktu miedzy 11-14. Później, że przesyłka opóźniona, później że próba dostarczenia, następnie dostarczenie w następnym dniu roboczym, następnie odmowa odbioru przez punkt i w końcu przesyłka nieodebrana i wraca do nadawcy. Paczka zagraniczna. Zamiast przekierować na inny punkt, i kontakt ze mną w celu umówienia zmian, to po prostu olanie klienta i zwrot do nadawcy. Skontaktowałam się z punktem pop, który miał odebrać paczkę, okazało się, że DHL wiedział iż punkt zostanie zamknięty z dniem 19 stycznia 2024 roku, i zamiast przekierować ją na inny punkt wysłał do zamkniętego punku, a potem zwraca do nadawcy bez kontaktu z odbiorcą. Zero kontaktu w tej sprawie z kimkolwiek, infolinia zero pomocy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Gruby83 / 2024-01-20 08:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak mozliwosci polaczenia sie z kurierem
    Brak informacji od kuriera ze dostarcza przesylke
    Olewczy stosunek do klijenta
    ZaletyBrak
    WadyOlewcze podejscie do pracy kurira
  • ~Paula / 2024-01-19 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, kurier mimo zapewnień, że pojawi się w danym dniu i godzinie, wyłącza telefon i nie odbiera. Od 3 dni ten sam problem a kurier wymiguje się od odpowiedzialności, status paczki na aplikacji to odebranie i opłacone a dzwoniąc na infolinie można się dowiedzieć, że paczka nie wyjechała z magazynu. Pan na infolinie
    tylko przeprasza i nie jest w stanie rozwiązać, żadnego problemu. Porażka! Brak szacunku do klienta’!
    ZaletyBRAK!
    WadyWSZYSTKO ZWIĄZANE Z FIRMĄ DHL
  • ~Wojtek / 2024-01-19 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Ukradli moje 7 przesyłek. W systemie widnieją jako odebrane a oni twierdzą, że odesłali je do nadawcy, oczywiście błędnie bez nawet próby dostarczenia do punktu odbioru. Przesyłki były z AliExpress i również tam widnieją jako odebrane co wiąże się z brakiem możliwości reklamacji. A DHL twierdzi, że nie wie dlaczego błędnie odesłali przesyłki, przepraszają i nie mogą nic zrobić.
    Zaletybrak
    WadyBrak szacunku dla klientów
  • ~***** DHL / 2024-01-18 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat w trzech aktach lipa brak kontaktu i go linia nie pomocną
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Roma / 2024-01-18 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukiwanie co do czasu dostawy, spóźnienia, brak pomocy na infolinii. Żadnej wiedzy na temat statusu. Przesyłka leży w jednym miejscu 8 dni roboczych i zaniast dotrzeć w max 6 dni nie dochodzi po 12. Czekanie, czekanie, czekanie w nieskończoność. A ceny takie że lepiej bilet kupić i samemu zawieźć.
    ZaletyŻadnych
    WadyZła obsługa , wprowadzanie w błąd i długie terminy dostaw
  • ~Anastasiya / 2024-01-18 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostała swoją przesyłkę .trzy dni otrzymywana sms że przesyłka będzie dostarczona w dniu dzisiejszym i podane terminy ,ale tak i nie dotarła do mnie moja przesyłka. System mi pokazuje że moja przesyłka już odebrana ij dostarczona do mnie ale ja nic nie otrzymała. Podany numer do kuriera niedostępnu. Na firmie nikt go nie chce brać na za to odpowiada lność mówią że szukają a nie żadne informacje nie dostajemy. Często korzystam z zamówień online i dostawczych i mogę powiedzieć że to jest naprawdę najgorsze dostawca w Polsce nikomu nie polecam
  • ~Eliza / 2024-01-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz mam problem z tym kurierem DHL 2razy zamawiałam produkt z dostawą DHL i za każdym razem ta sama wiadomość . Paczka została przekazana do punkty po nieskutecznej próbie doręczenia Paczki . Byłam tego dnia w domu czekałam na tą paczkę po czym musialam 12 km jechać bo okazało się że kurier nawet nie dojechał do mnie .Nikogo nie było z paczką . Tel nie odbierał. Nie polecam!!!
  • ~McLess / 2024-01-18 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiliśmy przesyłkę z Chin pomimo długiego czasu oczekiwania przesyłka nie dotarła.
    Okazało się że kurier "wrzucił" przesyłkę pod niewłaściwy adres i nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za niedostarczoną przesyłkę.
    Pomimo wielu monitów o wystawienie dokumentu że przesyłka nie została prawidłowo dostarczona, DHL nie odpowiada na przesłane emaile i zgłoszenia. Przez tą sytuację nie ma możliwości odzyskania nawet ubezpiecznia przesyłki za które zapłaciliśmy sporo pieniędzy.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko od dostawy po obsługę.
  • ~KP / 2024-01-18 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam tydzień na paczkę, nie dostałam jej. Zarzucono mi że podałam błędny adres, a był on taki sam jak zawsze wpisywałam i żaden kurier nigdy nie miał z nim problemów. Nie powiadomiono mnie o sprawie, ani drogą mailową ani telefoniczną, sama musiałam do tego dojść. Kazano mi zmieniać adres, jednak ja nie miałam jak tego zrobić. Wypełniałam formularz interwencyjny, który nic nie dał. Powiedziano mi że sprawa zostanie rozpatrzona, że będą próbowali zmieniać adres by kurier w końcu mógł dostarczyć przesyłkę. Jednak końcowo okazało się że nic z tym nie zrobili i odesłali z powrotem do sklepu z którego zamawiałam. Żadna firma kurierska nie sprawiła mi tyle problemów co DHL. Nie mam zamiaru współpracować z nimi w przyszłości. BARDZO NIEKOMPETENTNI KURIERZY. Posadę w tej pracy chyba wygrali w czipsach. Nie polecam.
  • ~PXB / 2024-01-17 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat mam problemy z DHL, lata temu rozbili TV, na kuriera czekalem 2 tyg, a ostatnio zgubili przesylke. O dziwo kontakt z infolinia jest mozliwy. Oto moja historia: w piatem idę do paczkomatu, otwieram skrzynkę, a tam ZONK - pusto, nic, null. no ok, zglaszam reklamację wszystkimi mozliwymi kanałami kontaktu z DHL, w koncu dodzwaniam sie na infolinie, pani powiedziala, ze zajmuje sie sprawa, sprawdza kamery itp - odezwa sie. Nadchodzi poniedzialek, to juz dzien pracujacy, wiec czekam cierpliwie, nie przeszkadzam w ich pracy (przeciez sami powiedzieli, ze sie odezwa). Cisza. Nadchodzi wtorek - dzwonie, znowu przeprawa przez infolinie, ale udaje sie polaczyc z czlowiekiem. Pani oznajmia, ze moja paczka jest u nich w magazynie i jutro moga ja dostarczyc, tylko musze podac adres domowy albo firmowy, do paczkomatu juz sie nie da. NO OK. Podaje adres domowy. W srode ta paczka ma byc u mnie. Środa - Urlop w pracy (no bo ch uj wi gdzie to awizuja, jak nikogo nie bedzie w domu). Środa wieczorem - znowu przebijam sie przez ta poje** infolinie, oo jest czlowie. Tym razem znowu pani oznajmia, ze przeciez oni nie moga wiecznie trzymac mojej paczki na magazynie i zwrocili ja do nadawcy. No chu j, że do chin, a Mandarynczyk odsyla mnie teraz do lokalnej firmy transportowej. Dlatego firmy DHL - NIE POLECAM!!
    ZaletyBRAK
    WadyDHL MA TYLKO WADY
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976