Niestety nie przeczytałam opinii przed skorzystaniem z usług. Proponuję trzymać się z daleka. Paczka uszkodzona przez kuriera w Holandii utknęła tam na dobre. Nie chcą jej wyda odbiorcy a do nadawcy nie zwracają już miesiąc. Obsługa to dramat. Na wysłaną reklamację otrzymałam informację że skorzystałam ze złego formularza
ZaletyBrak
WadyCałkowity brak troski o klienta
~Joanna / 2024-03-05 07:33
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra firma kurierska . Super punktualnosc . Bardzo mily o grzeczny kurier . Przesylka dotarla w stanie idealnym , bardzo szybko . Jestem bardzo , bardzo zadowolona . Polecam serdecznie ! Joanna z Warszawy .
DHL to jakaś porażka. Czekałem w domu na przesyłkę i dostałem wiadomość że próba dostarczenia nie powiodła się i że mam paczkę odebrać samodzielnie w punkcie.
~Vita / 2024-03-01 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Dałabym 0, gdybym mogła!
Miałam do zwrotu dwa opakowania bez etykiety.
Zeskanowałam moją pierwszą paczkę i okazało się, że jest większa niż największa skrzynka w paczkomacie - dlaczego największa skrzynka DHL jest znacznie mniejsze niż w pozostałych paczkomatach firm kurierskich????
Zamknęłam skrzynkę i zeskanowałem drugie opakowanie, kolejna skrzynka została otwarta. Po umieszczeniu go w skrzynkę i zamknięciu, paczkomat wyświetlił błąd i zaproponował wypróbowanie nowej skrzynki - nacisnąłam „wróć”, ale nie otworzyć już wypełnionej skrzynki, nie było „anulowania zwrotu” ani nic innego.
Spróbowałam więc ponownie zeskanować moją pierwszą paczkę, aby zobaczyć, która skrzynka się otworzy - i otworzyło już wypełniona skrzynka z moją drugą paczką!
Kierując się logiką paczkomata, zamieniłem paczki - musiałem odkleić, rozerwać i ponownie skleić pierwszą paczkę, aby zmieścić, co ledwo się udało.
Skanowanie drugiej paczki - błąd „już dodałeś tę paczkę”.
Otrzymałam dwa e-maile potwierdzające nadanie obu paczek do paczkomata. To samo w aplikacji.
Wściekła jak niedźwiedź, idę do najbliższej Żabki i tam kasjer mówi, że nie przyjmują przesyłek bez etykiet, bo „kurierzy ich nie przyjmą”.
WTF DHL?!?!?!?
~Majk.wroc / 2024-03-01 20:12
Ocena: 1.00 / 5
TAKA SYTUACJA
Treść: Zgłaszam skargę na pracę waszej firmy za którą zapłaciłem w kosztach wysyłki. Zbywacie ludzi którzy pracują zostawiając awizo na mailu i nie zamierzacie dostarczać przesyłek do klientów którzy za waszą pracę zapłacili ( dostawyprzesyłek dogodziny18:00 a kurier przeztelefon 14:15 jest cytuję kuriera " po pracy". Po konrakcie telefonicznym z kurierem zaproponowano mi zgłoszenie o ponowne dostarczenie przesyłki ( po raz trzeci ) w poniedziałek i znowu kurier przyjedzie o 11:00 jak bede w pracy. Czy państwo są w ogóle normalni? Bo na rzeczywistym dostarczeniu przesyłki firmie na pewno nie zależy. Powód: SKARGA
Dziękujemy za skorzystanie z e-Formularzy.
Nieustannie stawiamy na rozwój i skupiamy się na doskonaleniu naszych aplikacji, dlatego chcemy poznać Państwa opinię. Serdecznie zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety
~Grzegorz / 2024-03-01 17:53
Ocena: 3.00 / 5
Zakupy z DHL z poza uni i logistyka firmy DHL to porażka.
Kożystałem też z innej firmy Fedex logistyka związana z cłem perfekcja, a w DHL można stracić nerwy aż szkoda pisać.
ZaletyKurier ratuje sytuację jest kompetentny.
WadyLudzie z logistyki związanej z cłem to porażka.
~Jacek / 2024-03-01 16:56
Ocena: 1.67 / 5
Złodziejstwo NIE otrzymałem pieniędzy za pobraniem przez 36dni i są problemy z kontaktem
ZaletyBrak zalet poraszka
WadyPoraszka
~Mateusz / 2024-03-01 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat !!!! od 4 dni paczka widnieje na magazynie, DHL nie jest w stanie jej dostarczyć, pomimo, że deklarują umownie dostawę w ciągu 2 dni.
Zaletybrak
WadyNiekompetencja, zaprzeczenie idei logistyki i spedycji.
~Aleksandra / 2024-03-01 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę niepoważna firma. Robi zlewa wszystkie problemy jak tylko się da..
Wadyrozwiązywanie problemów zaginionej paczki.
~jar / 2024-02-29 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Niepoważna firma, klientów ma w ...nosie. Dwa dni informacja o doręczeniu przesyłki i dwa razy info, że jednak nie będzie dostarczona. Jakieś cyrki, czekam dalej.
Wadyolewanie klientów, nie polecam, omijajcie szerokim łukiem
~Filip / 2024-02-28 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
Kurierzy nie dbają o przesyłkę, jedna przesyłka uszkodzona i wszystkie paczki były mokre. Strona jest cała popsuta. Wsparcie na chamskie, zajmuje im tygodnie na odpowiedź, o ile odpowiedzą. Zgłoszenie jakiekolwiek skargi czy reklamacji jest niemożliwe. Jak uda się skontaktować ze wsparciem to umywają rączki lub są całkowicie bezradni.
System często nie informuje o dostawie pomimo udzielonych zgód i prośby o przekazanie informacji o stanie przesyłki. W moim przypadku poinformowali mnie w nocy kilka godzin przez dostarczeniem, że idzie do mnie przesyłka. W takiej sytuacji nie mogłem jej przekierować ani skontaktować się z kurierem, a wsparcie całkowicie mnie zlało przez co do całej sytuacji doszło.
Łamią wszystkie protokoły i nie szanują paczek. Unikać za wszelką cenę.
Wadynie dbają o przesyłki
beznadziejne wsparcie
popsuta strona
~Eve / 2024-02-28 15:56
Ocena: 2.00 / 5
DHL dostarczało mi ciężką przesyłkę. Dostałam smsa z godzinami dostarczenia. Na wszelki wypadek nie wychodziłam cały dzień z domu. Po czym dostaję wiadomość o nieudanej próbie doręczenia i przekazania paczki do punktu, gdzie MUSZĘ sama odebrać. Kurier nie odbiera telefonu. Zgłaszam interwencję. Może rozpatrzą. Jestem osobą niepełnosprawną ruchowo. Mieszkam sama na 2 piętrze bez windy. No i co? Można sobie ułatwić pracę? Można. A ja idiotka gnałam wieczorem żeby rozmienić pieniądze na napiwek dla kuriera....
ZaletyBrak
WadyNie wykonują opłaconej usługi, kłamią i oczywiście nie można się skontaktować z kimś odpowiedzialnym za pracę kuriera
~klient / 2024-02-27 16:33
Ocena: 1.00 / 5
27.02.2024r.
Paczka nie dostarczona na czas, punkt odbioru
podają od widimi się, firmy,trzeba szukać "żabek"
po całej łodzi,bo tylko z tą siecią współpracują.
Centrala jest bezsilna, nie ma potrzebnej informacji.
A w odpowiedzi na skargę, tłumaczą że nie ma w e-mail podanej
godziny dostarczenia,ale to kłamstwo,podają,tylko że nie dotrzymują terminów.
Zaletybrak zalet
Wadyterminy,reklamacja,informacja
~Teresa / 2024-02-25 18:21
Ocena: 2.33 / 5
Kurier nie dojeżdża pod adres wskazany, tylko bez uprzedzenia i zostawienia awizo zostawia przesyłkę w punkcie. Przesyłka za pobraniem jest po to by nie odbierać jej w drugim końcu miasta.Po to płacę koszta dodatkowe.Wysyla SMS o zostawieniu przesyłki, a na tel ma odpowiedź że musiałam mieć słuchawki i nie słyszałam jak dzwonił do drzwi. Porażka
ZaletyBrak
WadyBrak taktu
~WIESŁAW / 2024-02-24 00:07
Ocena: 1.00 / 5
NOWA METODA OSZUSTWA
PRZYJEŻDZA KIEROWCA ODDAĆ PACZKĘ ZA ZALICZENIEM
MÓWWO
NIE MAM TTERMINALU
A W KIESZENI POKAZUJE SAME SETKI
NIE WYDAJE RESZTY
~Beata / 2024-02-23 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Paczka spóźniona o 2 dni, w środę miała być dostawa była w piątek, ale codziennie sms z informacją że to już dziś. Nie polecam firmy kurierskiej DHL i to się powtórzyło już trzeci raz.
Wady-opóźniona dostawa
~Kasia / 2024-02-23 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka wysłana od kuzynki do Chorzowa 15 lutego, dziś dowiaduje się że paczka wraca do Niemiec ,więc dzwonie na infolinię i pytam Konsultanta kiedy była u mnie ?Podobno 19 i 20 lutego ale o 10 ej rano nikogo u mnie nie było w domu a kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy ,no tak ,rzeczywiście mają rację bo klient nie pomyślał że ma być w kontakcie z kurierem telepatycznie połączony i się nie zorientował że była paczka do niego ,Biedni ci kurierzy naprawdę jak ci durni klienci mogą zamawiać usługi w DHL ,to kompletny brak kultury z strony klientów.
KURIERZY DHL ,musicie zadzwonić do klienta bo jak baranie mam odebrać ta paczkę za którą ktoś ci zapłacił żebyś ją dostarczył, myśl, to naprawdę nie boli.Nie polecam tej firmy w żadnym wypadku, jak stracą pracę co poniektórzy to się może ogarną kiedyś. Patologia.
~Lou / 2024-02-22 12:09
Ocena: 2.67 / 5
Najgorszy kurier z jakim miałam doczyniena. Informując kuriera o mojej nieobecności w domu i prośbie żeby przesyłkę zostawił u sąsiadki nie fatyguje się nawet odczytać wiadomości. Po co dostajemy numer do kuriera? Zero jakiegokolwiek kontaktu z nim. Jak zadzwoniłam to nie odbierał, później wyłączył telefon całkowicie. Zamiast zostawić przesyłkę w Żabce która znajduje się 2 metry od mojego miejsca zamieszkania to poraz drugi wywiózł ja prawie 2 kilometry dalej. Nie było by problemu, ale przesyłka waży ponad 15 kilo. Zamawiam do domu i takiej dostawy oczekuje! Oczywiście wraz z prośbą o przekazanie paczki sąsiadce wysłałam jej numer telefonu. Nawet nie zadzwonił. Moim zdaniem ten kurier niszczy renomę całego DHL.
WadyKURIER
~Alex / 2024-02-20 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie nie wystawiam żadnych opinii w Internecie ale DHL sam się o to prosi. Długie oczekiwanie na paczkę, z dnia na dzień są opóźnienia. Gdy dzwonię do kuriera mówi że zaraz będzie a później gdy dzwonię ponownie to nagle go wyrzuciło na drugi koniec miasta. Najgorsza firma kurierska z jaką dotychczas miałem do czynienia. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyMożna by było wymieniać bez końca
~Andrzej / 2024-02-20 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Paczki giną, są kradzione lub notorycznie nie dowożone. Notorycznie, bo nie pierwszy raz mam z tym do czynienia a po opiniach innych, widzę że to normalne.
Kurier obsługujący paczkę która zginęła, wydzwania do mnie po miesiącu, przedstawia się jako niby swój kolega i chce mi zapłacić. I jestem przekonany że to tylko dlatego, że Amazon im się do tyłka dorwał w tym przypadku. Acha, rozmowa została przeze mnie zarejestrowana.
Paczka z Niemiec, najpierw nie chcą jej wydać podobno z magazynu, bo niby nie ma numeru telefonu odbiorcy. Po kilku telefonach (rozmowy zarejestrowane), kurier niby zgłasza że nikogo nie było w domu. Żart polega na tym, że w tym samym momencie inny kurier z DHL również, odbiera ode mnie przesyłkę zwrotną, z tego samego miejsca (adresu). Obiekt monitorowany, nagrania zdarzenia posiadam.